• Keep

    Prosím o radu jaké kolo vybrat mezi GT Transeo XR 3.0, nebo Leader fox G-way?

    jezdím 95% po silnici, silničku nechci, tak jsem se podíval po fitness kolech. Zajímá mě hlavně poměr cena výkon. Které z těchto dvou kol „nabízí víc“ – lepší komponenty. Pokud víte o nějakém dalším kole, které stojí za zmínku, sem s ním.

    díky za tipy a rady

    Anketa: Transeo XR 3.0 nebo G-Way?

    0 0
    • Seky  

      Popravdě nelíbí se mi ani jedno, já bych volil asi mezi Giant Rapid3 , zajímavý, ale né nic extra je celekm i tenhle Cannondale , ale můj favorit by byl asi Trek Rozhodně bych vybíral něco co bude mít vepředu carbonovou vidli, ten rozdíl oproti hliníkový je sakra znát.

      0 0
    • winter78  

      Ten G-Way som mal v pláne kúpiť v minulosti aj ja, nepáčila sa mi tam ale mrzká ALLOY vidlica, kotúčovky ktoré sú na takýchto cross-fitness bikoch ohromná záťaž a úplná zbytočnosť(jazdil som na crosse s kotúčami tiež len po cestách a použil som ich fakt len sporadicky ) a predný najväčší prevodník so 44 zubami sa mi zdá na taký typ biku dosť málo, chcelo by to možno crossovú klasiku 48 zubov. Inak má dobrú výbavu oproti tomu GT.

      Na tom GT sa mi nevidí výbava Acera/Alivio ( za tú cenu trochu málo ), tiež 4-hranná oska stredu no a samozrejme kotúčovky ako úplná zbytočnosť . Ale má zasa carbon vidlu ;-).

      0 0
    • Seky  

      Ještě by tu bylo k zamyšlení, co přesně od fitness biku očekáváš a k čemu ho budeš používat. Čistokrevný fitnessko je vlastně silnička s rovnejma řidítkama. Takže má silniční vidli, brzdy a taky limit možnosti osazení plášťů. Na čistokrevný fitko narveš pláště jen jako na silničku, tedy max. šíře 28 a to ještě stěží spíš max. 25. Takhle je dělanej třeba ten Giant. Pak je tu takový „nečistý“ fitko, který má základ z krose, to je třeba ten Trek. Tedy vidlice pojme i širší krosové pláště a má navařeny pivoty na V-brake. Tohle „nečistý“ fitko je více univerzálnější stroj, protože se dá přestavit na krose, minimálně se dají měnit pláště podle toho do jakýho terénu jedeš. Osobně bych volil spíš to „nečistý“ fitko, abych měl v budoucnu větší spekrum využití. Ale pokud to máš jen jako pohodlnější náhradu silničky tak zase čistokrevný fitko bude mít lepší aerodinamiku.

      Na kotoučové brzdy bych se v téhle cenové kategorii vykašlal. Proti ráfkovejm to bude těžítko a o brzdném výkonu by se taky dalo slušně spekulovat. O náročnosti servisu, ráfková verzus kotoučová brzda netřeba mluvit.

      0 0
      • Keep  

        Tak určitě od toho očekávám nízkou hmotnost a komfort – proto ten fitness – silničku nechci. Budu jezdit převážně (95% po silnicích, zbytek zpevněné cesty) po Krušných horách. Osobně jsem si představoval spíš tlustší pláště, než čistokrevný silniční galusky. Ale chtěl jsem rychlý lehký kolo, bez odpružené vidlice, které bude mít rovná řidítka a trochu širší pláště. Aby se ty kilometry ukrajovaly po tom asfaltu rychleji a snáze ;) Jinak souhlasím, že kotoučovky jsou na toto kolo zbytečná zátěž. Takže spíše kross s pevnou vidlicí (carbon) a ráfkové brzdy. Asi tak to vidím laicky já :)

        0 0
        • Keep  

          Asi budu tedy volit to univerzálnější využití. Tedy něco na způsob Treku. Díky za tip.

          0 0
          • Seky  

            Případně zkus kontaktovat uživatele Scalar. Umí složit super kousky na míru za skvělý ceny.

            0 0
            • Keep  

              Scalarovi jsem už psal, ale zatím se neozval. Jinak bych si nechal určitě sestavit – smontovat kolo od profíka. Hozená rukavice? :)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.