GT 2009 Avalanche Expert VS GT 2009 Zaskar Elite

31 nepřečtených
  • DuckD

    Zdar,

    poraďte mi prosím s koupí nového kola, chci horáka, líbí se mi modely GT 2009 Avalanche Expert a GT 2009 Zaskar Elite. Oba můžu sehnat přibližně za 20kolíků. Nejsem žádný expert a názvy komponent moc neříkají. Bratr mi doporučoval kola od výrobce Nano, že to jsou to poctivá kola, třeba Nano M4UD. Co by jste doporučili? Popřípadě jiné kolo ve stejné relaci.

    Díky moc!

    0 0
    • Smazaný účet  

      Pokud ti sedne 21", tak toto http://www.mojekolo.cz/…ls-razzer-x9

      0 0
      • Kebo  

        Mas recht o chvili si me predbehl,jeste je tam dobrej tenhle felt: http://www.mojekolo.cz/5279-felt-q920

        0 0
        • scalar  

          Na tomhle kole by mi vadily ty kliky…

          0 0
          • v POHODÌ klokan  

            Zase kliky si můžeš vyměnit třeba za Deore s dutou osou (1200Kč) nebo tak něco. To už není tak velká investice. Důležitý je rám, kola a vidle.

            0 0
            • Kebo  

              Je pravda že celkový osazení pellse je lepší.Zase ale juicy 5 si myslim nejsou v tehle cenove kategorii marne brzdy, spis naopak, a maji vsecky velikosti ramu.A jeste sem feltu tady u nas aspon moc nevidel.Zalezi ale samozrejme na preferencich zakladatele kazdopadne obe kola by se me i s ohledem na recony zamlouvaly vic nez tyhle dve Gtcka,Nano bych vyradil kvuli Marzosce kterou i kdyz ne uplne stejny typ jsem mel minulej rok a vaha i funkce fakt nic moc.

              0 0
      • DuckD  

        Díky za reakci!

        Ten Pells vypadá hodně dobře, myslíš teda koupit bez kotoučových brzd? Jaký je třeba servis na kotoučové brzdy a vidlice? Kolik stojí servisní prohlídka / popřípadě doplnění kapalin? Jak často se toto dělá?

        0 0
        • Smazaný účet  

          U kola za 20 bych se na kotouče vyprdl. Servis kotoučů záleží dost na lidech v servisu. Někde ti to odvzdušní a seřídí za kilo na počkání, jinde si to nechají pár dní a vezmou si třeba i tři kila. Pokud se v tom nechceš hrabat sám, tak véčka mají nepoměrně snažší údržbu a oceníš i celkově nízkou váhu kola.

          Bral bych ten pells, ale záleží na tvé výšce, aby ti ten rám sedl. Pokud jo, tak těžko za tyhle peníze seženeš lepší bike.

          0 0
          • maajkee  

            akorát blbý, že když se pak rozhodně že by chtěl kotouče, tak to je vopruz, když vezme rovnou s kotoučema, tak pak vždycky může koupit lepší, já bych se toho vůbec nebál, kvalita brždění je prostě neporovnatelná, i když se tady najdou nějaký zastánci véček :)

            0 0
            • Kubas.1  

              já nemám nic proti tomu že kotouče sou super, ale (skoro) všichni sme dřív jezdili na véčkách a taky se to dalo v pohodě, brzdilo to ;-)

              0 0
              • maajkee  

                no, já jezdil véčka 10 let a myslím, že to právě nebrzdilo nikdy :)) Ale jo, když jsem byl mladší a měl o 10kg míň, tak to šlo, ale proč se vracet k véčkům.

                0 0
                • Kubas.1  

                  no že to nebrzdilo vůbec, to bych netvrdil ;-) můj starej Artur má 10 let, neměnilo se na tom skoro nic, a brzdí pořád dobře…jasný, nejde to tak lehce jak na kotoučích, ale de to ;-)

                  0 0
                  • maajkee  

                    no jde o to jak člověk posuzuje dobře a nedobře, to je individuální :)

                    0 0
          • Kupko  

            Co to pises za blbost ze na kolo za 20 jsou kotouce na prd to jako patri kotouce jenom za 50? neprehanis to kotouce jsou mene udrzbove nez nejake starsi vecka na kterejch musis porad meni spalky.Kotoucovky jednou dobre seridis a mas klid pak uz menis jenom velmi jednoduse desticky.Vubec bych nemel z kotoucu strach.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Že se na kotouče nemusí po seřízení sáhnout je jen mýtus turistů, kteří je nejspíš nejsou schopní adekvátně zatížit. S véčkama jsem měl vždycky míň práce a na seštelování stačilo pár chvatů. Brzdný účinek samozřejmě srovnávat nelze.

              Kvalitní špalky můžou mít životnost podle terénu klidně 4–5 tis.km. A single digit od avidu bych vůbec nezatracoval.

              Netuším, čím jsem tě tak pobouřil, že můj příspěvek nazýváš blbostí.

              0 0
              • maajkee  

                já tomu rozumím jak jsi to myslel a rozhodně bych to nenazval blbostí, každej máme právo na svůj názor, já osobně bych se k véčkům po tom co jsme okusil hydrauliky nikdy nevrátil :)

                Co se týče servisu, bóže no, všechno se dá nakonec udělat doma, když je člověk trochu šikovnej a nebo si má najít nějakýho známýho v servisu, kterej mu to udělá za pár kaček :)

                Ale pro turistu véčka dobrý :)

                0 0
              • Kupko  

                Nicim jsi me nepobouril rozhodne jsen se te nechtel nejak dotknout ale nevim proc by na kole za 20 byla hloupost kotoucovky.No zadnej turista na kole nejsem mocna je pro tebe 6000az7000tisic rocne najetych malo je pravda ze to neni zadnej zazrak ale casu je malo.Nemyslim ze kotoucovky jsou nejak problematicke na serizeni ano sem tam se kotouc rozhodi nebo propali nic neni vecne,vecka jsou ale kazdopadne na udrzbu jednodusi.

                0 0
      • scalar  

        Za ty peníze super vybavené kolo (vidlice, řezaní, kliky, kola…)

        0 0
        • scalar  

          tím řezaním jsem myslel řazení :-)

          Jinak u véček záleží na tom, kolik vážíš a co chceš na kole jezdit. Pokud bydeš chtít na kole v této cenové relaci kotoučovky, odnese to ostatní výbava kola…

          0 0
    • marapara  

      O kolech Nano jsem neslyšel. GT jsou dobrá kola, Avalanche je takový hravý, o něco kratší a Zaskar má XC střiženou sportovní geometrii. Má tvrdší rám, který nemusí každému vyhovovat, ale akceleruje jako raketa :).

      0 0
      • Kupko  

        Zdar mas pravdu ze Avalanche jsou hrave kola ale co se tyce ramu tak jsou delsi nez od jinych vyrobcu Zaskar je jeste o neco delsi se sportovnejsi geomkou.Roky jsem jezdil na Ava-1 bezproblemo­ve kolo.

        0 0
        • marapara  

          JJ, taky jsem jezdil 3 roky Avalanche 1.0 a byl to pohodový bajk. Teď jezdím Zaskara 3 roky a je o poznání delší a ve sjezdech je o něco klidnější, než Avalanche.

          0 0
      • DuckD  

        Tady jsou kola Nano „Značka, která si nan nic nehraje“

        http://www.nanobike.cz/

        0 0
        • Hornet  

          Chod do GT :-)

          0 0
          • DuckD  

            Tady bylo psáno o Nano: http://www.bike-forum.cz/…-nano-2.html

            jj, i kdyz ten Pells vypadá hodně bombově, vypadá to že půjdu do GT. Dyž nevím zda Avalanche Expert nebo Zaskar Elite. Nejlépe si kola osahat někde v Plzni…

            0 0
            • Hornet  

              Rzdiely medzi Avalanche a Zaskarom su take ako pise Kupko a marapara, zalezi co ti bude vyhovovat viac.

              Ked si sa rozhodol pre GT, neurobis chybu. Vzdy som chcel GT a teraz po troch sezonach s nim som max. spokojny :-)

              0 0
    • maajkee  

      Obě kola jsou super, pokud jseš víc chrt, kup zaskara, pokud víc turista a hračička, tak vem experta.

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      No třeba tohle Nano by nemuselo být špatné. Jediný, co by mě trochu znepokojovalo, by mohly být náboje. Jinak se mi ale za tu cenu líbí.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.