• l-e-t-o

    Tak by mě zajímalo jestli někdo z vás postřehl to, kdy se Hamilton a Vettel dostali před Glocka. Já teda ne :)

    Jinak samozřejmě to je dobře, že Glock dojel až za Hamiltonem, protože stříbrné šípy jsou mým favoritem :)

    0 0
    • roud  

      Myslim že nikdo :O( podle mě to někde na těch  gumách do sucha probrzdil…

      0 0
      • Howgh  

        jak pořád předjížděli někoho o kolo zpět, tak nenápadně předjeli i teho Glocka – si myslím

        0 0
        • pepek  

          Nee, lupnuli ho až v poslední zatáčce-proto se radovaly oba týmy.

          0 0
    • Lister  

      jestli jsem se díval dobře tak dvě zatáčky před koncem – dojel 4 vteřiny za nima…

      0 0
    • pepko  

      glock nebol menit gumy, jazdil na suchych … a jazdil porovnatelne casy ± 2 sekundy … mal naskok asi 12sekund pred vettel+hamilton … akurat v poslednom kole zajazdil pomerne zahadny cas 1:44 … pricom ostatni zajazdili 1:25 … takze je to take zahadne … v predposlednom kole rozhodne nebol takyto extremne pomaly ako v poslednom kole …

      0 0
    • blaska.vita  

      Hlavně , že výborná NOVA to úplně utla. Takže se ani nebylo kde podíbvat na nějaké opakovačky. Tahle televize prostě sport dělat neumí.

      0 0
      • pepek  

        Nejlepší je dívat se na slováky – tam to bylo všechno,  borec tomu rozumí a nedělá ze sebe frajera. Nebo na rakušáky. Ti pražští pepíci moc nemusím.

        0 0
        • pepko  

          dakujeme …

          0 0
        • Polka  

          Joo ti prazsti pepici…ti hlavne vyborne dementne moderujou motorky :-DDD

          0 0
          • roud  

            kdyby jen motorky každej sport to je vždycky želízko v ohni a pak ty naši skončej poslední občas by bylo lepší ty přenosy bez komentáře…

            0 0
          • Radek Broz  

            Komentář ČPDH je šílená sranda většinou od začátku do konce:D

             

            S tou pani, co to dělá jsem se letos na Klínovci docela solidně zhádal, že to dělaj fakt blbě. Podle ní ne, protože už to dělá 5 let, takže je to dobrý.

            0 0
          • wartburg  

            Brnensky vokurky by to urcite okomentovali lip.

            0 0
            • Polka  

              Když to nekóřiš, tak vo tym nehantýruj.

              0 0
              • mufák  

                co to bylo za řeč?

                0 0
                • Polka  

                  Dalši co negóme staró plotňáckó hantýrku…

                  0 0
                  • mufák  

                    No nářez ,napiš něco delšího.

                    0 0
                    • Polka  

                      Vis co, preloske si to vsecko tadyk – www.hantec.cz ;-)

                      0 0
                    • kubad  

                      Vo kole, co visí vedle krokóša v Rathausu se hantýruje a pré je to na tuty, že ho ufachčil lednické kolář Birk.
                      Jednó v járu 16 kol 38, když zoncna rumplovala se po hokně scukli všeci kámoši z Lednice v knajpě na dóšek vajnoška. Nechyběl mezi něma ani Jura Birkuj, kolářské machr, vo kerým se hantýrovalo, že je machr na hoknu a byl vyhlášené po celým vokolí. Babáče moc neprožíval a tak bylo jasný, že na hoknu měl času dost. Jenže, jak přibévalo vajnoša, začal Birk valit jeden klín za druhým až najednó zahulákal:
                      „ Hoši, vo co, že zétra morgen vo šesti, jak vyhópne zoncna, vtruknu do lesa, sejmu strom, ufachčím z něho kolisko a ešče ten den ho dovalím do Štatlu, než zavřó vrata. „
                      Všici si z něho dělali šorfky a lochčili se jaká je mošna a esi není náhodó potróblé, protože to by musel makat až by se z něho hulilo a to je radši lepší hópnót na škopek nebo na ňákó koc. Ale nakonec ve finále mu hlásili, že esi bude takové machr, tok mu máznó 12 toláčů, ale když to nezmákne, tak příště sajtně v knajpě prolepí celé tah. Plácli si a šli slopat vajnoš. Až na Juru. Ten šel durchčit. Nachystal si cajky, škopky, ňáké dlabanec a festovní traťůvky, aby to do toho Štatlu stihl a nezakalil někde před bránó na módr a vymlácený haksny.
                      Jura byl fakt machr, žádná podělávka. Hokna ho fakt bavila. Než na brněnskéch kirchnách začali bimbat Ave Maria, prolítl Židovskó bránó přes Zelňák do Rathausu. Tam vyjevenýmu purkmistrovi navalil ufachčený kolisko. A protože to byl fakt špicové kósek, máznul ho purkmistr, kerýmu hókali Gába Šrámuj, vedle krokóša pod Rathaus.
                      A tak Jura Birkuj vyhrál. Shrábl 12 toláčů, ale moc v pohodě nebyl. Všade ho začalo répat, hercna špatně fachčila, lovů ubévalo. Všici byli za jedno, že mu při hokně na kolisku pomáhal sám pekelné a proto se mu začali vyhébat. Hokny ubévalo, až ve finále machrovské kolář zakalil v bídě.
                      Birkovo kolisko můžete dodnes zgómnót pod Rathausem jak visí a vzpomíná na Juru jaké to byl machr.

                      0 0
      • Kubiczech  

        Souhlasim. Hlavne, ze v jinych zavodech je i tiskovka a studio po a kdesi cosi. Bohuzel to by zajimalo asi jinou sortu lidi nez Pojistovna stesti.

        0 0
      • dodydody  

        Jo o tom mi ani nemlu,sem pořád čekal kdo mi řekne co se stalo a tíííp ,novej pořad. Nova má u mne zase 1* Každopádně sem se radoval předčasně : (

        0 0
    • Pavel  

      Taky jsem ho neviděl…

      0 0
    • Darkson  

      Hamilton měl holt letos kliku, kterou loni neměl. ale kdyby bafuňáři nenadržovali Ferrari, měl by to v klidu už před Brazílií:-)

      0 0
      • majo  

        Kde sú tie časy, keď vďaka božskému Michaelovi bolo už v máji jasné, kto bude weltmajster :oD

        0 0
      • l-e-t-o  

        no to jo teda. belgii ti komisaři k******y pros***i :)

        0 0
        • Janes  

          myslím, že si nemají co vyčítat, přechodné pominutí smyslů o kolo zpět jedoucího Kubici, díky kterýmu se Vettel dostal před Hamiltona stálo taky za to.

          0 0
          • pepek  

            Tak tos špatně viděl, Vettel tam byl už před tím, normálně ho regulérně předjel.

            0 0
            • Smazaný účet  

              no jo ale kubica s nimi úplně zbytečně závodil když byl o kolo zpět. úplně zbytečně je začal po jejich prvním předjetí předjíždět a pletl se jim do cesty

              0 0
              • kubad  

                regulerně je předjel tak kde je problém? jako že byl o kolo zpět tak nemuže jet rychleji?

                0 0
                • petebike  

                  nekde v pravidlech je napsano ze pokud te dojede vuz o kolo zpet mas zpomalit a uhnout pripadne neblokovat…

                  0 0
              • Janes  

                To pepek: asi jsme oba koukali na něco jiného :-) já viděl jak se po svém předjetí tou dvojicí zjančil, znovu je předjel a Hamilona tak vyved z míry, že udělal chybu, kterou Vettel využil, jinak (myslím si ) by se asi předjet nenechal.

                0 0
    • petebike  

      je to zm.. tohle se nedela…Ferrari for ever…

      0 0
    • Smazaný účet  

      leda že by byl Glock podplacenej od Mc Larenu, když je pustil v posledni zatáčce před sebe

      0 0
    • pajan  

      Mě na*ralo že nevysílali to vyhlášení Hamiltona. Jako fanoušek Hamiltona mě to naštvalo :-(

      0 0
      • Kubiczech  

        Taky tak. Sice jsem pral McLarenu, ale zrovna Massovi bych ten titul pral. Bylo mi ho docela lito…

        0 0
        • pajan  

          I když mu nefandim tak mi ho taky bylo líto pže takovou prohru bych nikomu nepřál…

          0 0
    • l-e-t-o  

      tak jsem na trubce našel záznam posledních dvou minut. projížděl jsem si ho a v čase 1:10 jsem objevil ten předjížděcí manévr. tady je odkaz.

      0 0
      • Smazaný účet  

        no ja nevim, me se to zda nejaky divny…

        0 0
      • Smazaný účet  

        no nevím, já to tam nevidím. Podle mě je i na té 2 kameře před cílem glock před hamiltnem

        0 0
      • petebike  

        sem psal ze to je zm.. tohle se fakt nedela…

        0 0
        • ufonek  

          Být to jen Glock tak bych reagoval stejně, ale ony obě Toyoty zajely poslední kolo o 20s pomaleji než konkurence. Náhoda?

          Jinak fandím Ferrari a Masy je mi líto, titul jsem přál Hamiltonovi (už za loňskou sezónu si ho zasloužil), ale určitě ne tímhle způsobem získaný (jednoduše to dneska zase mírně posral).

          Takže dneska bych to viděl jako šílenou haluz ale ne levárnu, ve výsledku je to jedno protože o regulérnosti celé F1 si už delší dobu myslím svoje.

          0 0
          • Pijer  

            Byl jediný z první šestky, co nepřezul a zůstal na suchejch gumách, takže to zpomalení je dost pochopitelný. Já si myslím, že když by ho chtěli pouštět před sebe schválně, tak to neženou až takhle na hranu a v klidu Glocka 2 kola před koncem stáhli k výměně pneu.

            0 0
            • t29  

              souhlas

              v předposlední zatáčce šli Vettel i Hamilton přes Glocka (viz ten již zmíněný odkaz, v čase 1:08 Vettel, 1:10 Hamilton). Jenže všichni, co se dívali (včetně mě:), podlehli davové psychóze a Glocka považovali za někoho, kdo je o kolo zpět a nemá vliv na pořadí.

              Glock oběma uvolnil cestu, ale nedivím se mu, s pneumatikama na sucho byl určitě rád, že se udržel na trati a do nikoho nevrazil.

              Sice pořád za nejlepší souboj považuju duel Villeneuve – Arnoux, ale tam nešlo o mistra světa.

              0 0
              • ufonek  

                Sice jsem neviděl závod, ale viděl jsem ten inkriminovaný moment na záznamu a taky čas posledního kola kde obě Toyoty (které jestli jsem to pochopil správně obě nepřezuly) měly čas o cca 20s horší než ostatní. Takže čistě teoreticky to v tom posledním kole Toyotě neklaplo, prostě haluz a štěstí pro Hamiltona nic víc bych v tom neviděl.

                0 0
              • Pijer  

                Mě se asi nejvíc vryl do paměti manévr Hakkinena, když předjel Shumiho i auto jedoucí o kolo zpátky najednou. Z horního pohledu to tenkrát bylo lepší.

                0 0
      • lidumil  

        Tady je to z BBC i s komentářem

        0 0
    • Tomcat  

      Jo oni o jiným Glocku.

      Glocka mám ale né na závodění 0:-) Nazval bych to „komunikační prostředek pro dorozumívání s domorodým obyvatelsvem“

        
      0 0
      • zichis  

        nebo taky jako úvěrovou kartu bez limitu přečerpání :)

        0 0
    • mr.nobody  

      Nejlepší je, že člověk na to čumí jak vocas 2 hodiny a stejně si to co se stalo musí přečíst na netu. Nemluvě o tom, že korunovaci šampiona jsem neviděl. Zřejmě proto, aby stihli odvysílat nějakej debilní seriál :-(((

      0 0
    • vlasof  

      když jsem to uviděl (byl jsem dost naštvanej) tak jsem si živě představil situaci… Ron Denis si trhá vlasy… a pak spásná myšlenka- zvedá telefon a volá do Toyoty… „..dáme vám 200milionů dolarů…“ a pak už jen na teamspeaku „hele Timo, šípy nám zaplatěj celou příští sezónu takže brzdi jo..“

      a pak si to vyhraje ten maňas. :/

      0 0
      • t29  

        vole…

        .

        .

        .

        tohle je pravý důvod, proč je mistrem světa Hamilton:

        http://www.nancarrow-webdesk.com/….359025.html

        0 0
        • vlasof  

          myslíš ten důvod že měl massa třikrát za sebou technický problémy – smůlu. a Hamiltonovy všechno vyšlo podle představ? jo to bude ten důvod…

          jenom fandim Ferrari- toť vše.

          0 0
        • vlasof  

          myslíš ten důvod že měl massa třikrát za sebou technický problémy – smůlu. a Hamiltonovy všechno vyšlo podle představ? jo to bude ten důvod…

          jenom fandim Ferrari- toť vše.

          0 0
          • t29  

            Fandit Ferrari neznamená hulákat, že to Mclaren podplatil.

            0 0
            • vlasof  

              nehulákám.. jen jsem zase vymyslel tak výbornej vtip že jsem byl přesvědčen že bez něj nemůžete žít;)

              0 0
      • Splinter  

        to jsou názory to čumím…

        0 0
      • Manas  

        Coze? Ja? Nebo ten druhej Manas?

        0 0
        • vlasof  

          ne.. to jsem myslel Hamiltona ..sorry -to nebylo osobní

          0 0
        • Tomcat  

          No ty rozhodně né . Hamiltonovi nechcípne na dálnici v 130ti motor :-p :o) 0:-)

          0 0
    • Biker jak Pes  

      Alonso měl Hamiltona sestřelit hned na startu a byl by klid… takhle se nervovat. Stejně si to ani nezaslouží … :)

      0 0
    • vlk  

      Nějak ten záznam jak lupli Glocka nemohu najít.Mimoto, co to tam na konci hořelo za formuli, nebyla to zrovna Toyota?

      0 0
    • jonys  

      Nechci machrovat,ale hned jak Hamilton s Vettelem vyjeli z boxů na 5. a 6.,začal jsem se ptát(podobně jako komentátoři anglicky mluvících TV co jsem viděl na Youtube),O KOLIK je před nima Glock-jel za nima,takže jsem tipoval max 20 sec,což jsou boxy a BYLO JASNÉ,že na takovém mokru se suchýma gumama BUDE JEZDIT MNOHEM POMALEJI.Kdo si myslí,že zvolnil schválně,je magor-ten borec udělal za poslední 3 kola 2× hodiny,několikrát se motal ve smyku(vč. té předposlední zatáčky,proto to vypadalo,že oběma uhýbá).Hoši,to není jako když začne chlejstat na D1 a normální auta jedou v poho dál!Tohle je F1!Toyota prostě jen vsadila na to,že to bude jen přeháňka a těch 20sec boxů za to nestojí.Trulli díky tomu bral bod.Glock si nepomohl,chybělo málo.Pokud by chtěli nechat LH titul,tak kdykoliv mohli Glocka pozvat na výměnu,ne?!

      Kubica sice asi neporušil pravidla,ale přišel mi frustrovaný ze ztráty 3.místa v MS…možná v tom zmatku netušil,koho předjíždí,jestli nejede sám o „zlatý“ bod…

      0 0
      • Blade  

        Blade

        0 0
      • Smazaný účet  

        Co jsem čet v tisku, tak v poslednim kole snad jenom Massa věděl na jaký je pozici a kdo koho předjíždí. Zastávky v boxech a míchání s jezdci o kolo zpět v tom udělaly brajgl. Vettel ani Glock nevěděli že rozhodují o tom kdo bude mistrem světa. :o)

        0 0
      • Splinter  

        tak, nejvíc mi vadí ty narážky na Hamiltona, že má jinou barvu.. ubohý…

        0 0
      • milan1  

        Nevykládej tady o hodinách a podobných ztrátách, je to nesmysl.

        Počty jsou sviňa a výsdledek je jednoznačný, Glock dal všem lekci v taktice i když to tak nevypadá. za dané situace nevíc nebyla téměř možnost hamiltona připravit o titul.

        Před deštěm totiž byly odstupy následovné

        1.Masa, 2. Alonso 13,351,–  3. Raik 13,939 4. Ham 27,556,– 5. Vett 28,283 6. Kovalai 45,471 7. Glock 47,477

        V této situaci bylo poslední zveřejněné měření v přenosu před výměnami pneu. Vettel by nejspíš předjel Hamiltona ale tím je výsledek stejný, jako byl skutečně. kovalainen měl ztrátu téměř 20 sek stejně jako Glock.

        Závod byl dojet v těchto odstupech.

        1.Masa 2.Alonso 13,298 3. Raikonen 16,235 4. Vettel 38,011  5. Hamilt 38,907 6. Glock 44,368  7. Kovalainen 55,074

        Z jednoduchých počtů vyplývá, že měnit pneu byly záležitost ztrátová, jediný, kdo na všem vydělal byl opravdu Glock, on jediný změnšil svojí ztrátu na vítěze. Kdyby se jednalo o menší rozestupy a prostě kdyby, tak se jeho strategie ukáže jako jediná správná a žádné hodiny opravdu dělat nemohl, čas by mu to nedovolil.

        Líbí se mě, jak „prý“ měli u Mclarenů propočítané všechny varianty na superpočítačích a kolik práce a peněz je to stálo. Na konci závodu je zcela jasné, že nejpomalejším jezdcem, který dokázal nejvíce ztratit byl právě Hamilton.

        Jestliže tedy porovnámě Hamiltona, tak on na konci závodu dokázal proti vítězi ztratit 10,5 vteřiny ale Glock na víteze jediný neztratil ale vlastně na něj najel k dobru 3 vteřiny.

        Jenom málo chybělo a tyhle počty rozhodly o titulu. kdo a jakou měl roli a jak se kdo snažil ať si odpoví v řeči čísel každý sám.

        0 0
        • zdenek  

          Ono to vypadá, že Ham měl strategii jet na jistotu. Všichni kolem něj přezuli, tak přezul taky. Glock zariskoval a vydělal na tom, ale byla to loterie. Mohl získat i víc, ale stejně dobře mohl skončit v bariéře.

          0 0
          • milan1  

            Po skončené bitvě se může samozřejmě cítit každý jako generál, mě ale vadí to, jak je taktika Mclarenu vyzdvihována a jak si prý byli jisti, že Glocka dojede. Přitom se vše změnilo až v posledním kole. Výměna pneu ale probíhala 4 – 5 kol před koncem.

            V okamžiku, kdy se rozhodovalo o výměně vypadala situace zcela jinak. Já bych hlídal jednoznačně jezdce za sebou, (taktika zcela jednoduchá v danou chvíli i bez propočtů)nikoliv tedy ty před sebou. A z tohoto pohledu vypadá ta taktika opravdu podivně. Glock zůstává na trati a Hamilton zcela podivně zajíždí k výměně jako první z této skupinky. Teprve za ním, jemu v patách Vettel.

            Kdyby Vettel zůstal na trati, tak jednoznačně a velice snadno Hamiltona porazí. Glock na Hamiltona najel celkem 14 sek !  Vettel rozhodně tolik nepotřeboval, byl těsně za Hamiltonem.

            Tomuhle bych potom říkal pořádně prokaučovaný závod a nechlubil se na poslední chvíli, jak to měli spočítané. Změnu přineslo jednoznačně teprve poslední kolo a s ním hustší déšť.

            Kdyby se opravdu hlídali jenom jezdci vzadu nešlo téměř udělat chybu. Ztráta Glocka byla 20 sek.

            Glockovi se vyčítá a i on se tak snad vyjádřil, že měl v posledním kole vyměnit pneu. ztráta 20 sek při výměně by ovšem vedla k nachlup stejnému výsledku na konci.

             

            Akdyž jsme u těch propočtů, tak vlastně možná mohl závod klidně vyhrát i Alonso, kdyby zůstal na trati. A nebo mohlo mít Ferari double, kdyby na trati zůstal Raikonen.

            Tady se ovšem muselo jet zcela jednoznačně na jistotu a tady jde obhájit jejich volba. Všichni tito jezdci měli ve svém zájmu aby dokončili závod. Výměnu si mohli dovolit všichni, protože všichni měli na Hamiltona dostatečný náskok. jejich jednání a volba je zcela pochopitelná.

            Nepochopitelná je tedy volba jedna jediná a to Mclarenua Hamiltona.

              
            0 0
            • depp  

              trochu se v tvé úvaze ztrácím.. Toyota zvolila z pohledu generála po boji dobrou taktiku když nestáhla jezdce do boxů jako všichni ostatní, v tu chvíli nebyli na bodech, takže jak správně píšeš kdyby jeli do boxů nic by se vlastně nestalo.....a nejspíše by bez bodů zůstali…  Hamilton měl prostě štěstí, že v posledním kole a půl začalo pršet intezivněji a díky tomu toho Glocka dojel… myslím že tak dvě kola to byla spíše přeháñka a to ještě né všude..... mimochodem na  youtube byl záznam posledních několika kol kde komentátoři upozornuji na fakt že vozy Toyoty nebyli v boxech tudíš jedou na suchých gumách a Hamilton by Glock mohl předjet..... každopádně ani já si nemyslím že by Mclaren zrovna předvedl dobrou taktiku, bylo to o štěstí

              Massa si takovou prohru nezasloužil.

              0 0
              • milan1  

                Mě jenom vadí, jak se ceklem dost papouškuje o úžasné taktice mclarenu a nebo se odsuzuje Glock.

                Když se podíváš na stav před deštěm, tak Glock je bezpečně daleko za Hamiltonem a před sebou má ještě nárazník v podobě Hamiltonova kolegy Kovalainena. Dovedu si představit celkem jednoduché počty, které mě vedou k rozhodování 5 kol před cílem a nepotřebuju k tomu ani supervýpočty. Proč se evidentně kopírovala a hlídala taktika jezdců před ním nepochopím, protože tam si pomoci nemohl a ohožovat ho přitom mohl jenom někdo z jezdců zezadu. Bojovat s Vettelem bylo celkem zbytečné, neohrožoval ho fakticky v boji o titul. Jediným opravdovým nebezpečím byl skutečně v tu dobu pouze Glock a na toho jak je vidět nikdo ani na okamžik nepomyslel. Přiznám se, že při přenosu jsem tuhle taktiku nevnímal (to je ta situace až po bitvě) ale já nebyl v roli toho, kdo rozhoduje o taktice. Situace před výměnou prostě neukazovala na možnost jakéhokoliv dramatu.

                To, co se vyrobilo byla vyloženě a jedině nezvládnutá taktika mclarenu a z tohoto pohledu si docela zasloužili aby toho Glocka nakonec nepředjel.

                A pro ty, co nadávají na Glocka a jeho nepovedené akci si mohou v řeči čísel prohlédnout jediného vítěze tohoto dramatu. Je jím Glock, který jako jediný vytěžil z celého dění na konci alespoň postup o jedno místo dopředu před Kovalainena.

                 
                0 0
                • Jirik123  

                  Zapomínáš na Vettela, který předjel Hamiltona na dráze a ne taktikou. Toho si cením mnohem víc.

                  0 0
                  • milan1  

                    Vettel ho mohl vzhledem k situaci daleko lehčeji předjet taktikou :-)

                    Samozřejmě si ale cením bojovnosti a umu Vettela i Hamilton přiznal, že byl rychlejší.

                    Když třeba začneme rozebírat časy, tak všichni jezdci zachovali přibližně své rozestupy, jenom jezdci mclarenu výrazně ztratili v rozsahu 10 sek. Raikonen ztratil 3 sek zřejmě proto, že již nechtěl a nemohl riskovat závod a vyřazení jakéhokoliv vozu. Do boje s Alonsem se tedy nepouštěl. Alonso zachoval zase stejný odstup na masu. jsou tedy etalonem rychlosti. Hamilton, přestože bojoval ztrácel výrazně a evidentně i Vettela brzdil.

                    Máme tam ale ještě jeden zde probíraný sporný moment. Kubicu.

                    Ten byl v poslední fázi evidentně velice rychlý a předjel snadno nejdříve Vettela. (toho to však nerozhodilo) a potom Hamiltona, zde se rozčilují, že to nebylo správné a že ho to rozhodilo tak, že ho Vettel předjel. Nesouhlasím a rychlost Kubici oceňuju, jsou to závody a stejně tak mohl rozhodit svojí rychlostí i Vettela. Předjetí Hamiltona bylo zcela čisté a velice snadné pro takto jedoucího Kubicu.

                    Co se ale nestalo nakonec? Kubica nejspíš rozhodil i Glocka, kterho předjel těsně před příjezdem Vettela a Hamiltona.

                    Když se to takhle začne rozebírat, tak je tam prostě mnoho a velmi zajímavých momentů. To ale nic nemění na hlavním aktérovi dramatu a tím byl mclaren. Hamilton přitom neměl na konci úplně v pořádku nervy a nasazování volantu byla dobrá ukázka navíc.

                    0 0
                  • jonys  

                    Já mám dojem,že Vettel obul mokrý,Hamiltom přechodný a jakmile déšť zesílil měl peška…

                    0 0
                • jonys  

                  Milane,ty opravdu nebereš v potaz to hlavní riziko setrvání na suchých=výpadek raz dva…Ono to,hochu,není opravdu „hmmmm,prší,no nic,tak to dokloužu šedesátkou…“

                  0 0
            • jonys  

              Zůstat na trati byl právě risk především v tom,že by jezdec nemusel dojet vůbec…opakuji,že jet na suchých v mokru F1 je trochu jiná palba než jet na letních v zimě D1 :-)

              0 0
              • depp  

                v tom se shodujeme, já prostě tvrdím, že tam nikdo nikomu nepomáhal, o výsledku rozhodla voda padající zhůry… kdyby déšt byl tak intenzivní jako na startu i Toyota by měnila gumy… takhle to riskli…vyšlo jim to. McL  šel cestou jistoty, a nejen Mcl,  která, díky riskování Toyoty a dešti který nebyl tak silný jak počítali, se změnila v napínavou situaci. Jinak naprostý souhlas  suchý gumy a voda… je jiná liga i když na stejným hřišti:o)) Obávám se, že většina si to prostě neuvědomuje, věří raději ve spiknutí:o))

                0 0
                • l-e-t-o  

                  jo, kdyby pršelo celý závod jak pršelo před startem, tak by to byla sranda celý závod :) takhle mi VC Brazílie přišla dobrá jenom na začátku a na konci. Střed závodu byl celkem nudný.

                  0 0
        • jonys  

          A proč mě takhle solíš?!Vždyť nepíšeš nic jiného.Já jsem napsal,že Toyota to riskla na suchých a v podstatě jim to vyšlo,polepšil si jak Glock,tak Trulli.

          Ovšem nech mi moji pravdu,že po výměně gum ostatníma prostrě Glock nemohl stačit a ztrácel.Podle tvých výpočtů ztrát na vítěze:na Massu najel cca 25 sec v momentě,kdy Massa zajel do depa…v cíli mu zbyly tebou zmíněné 3 sec…

          0 0
          • Jirik123  

            glock vše ztratil až v posledních dvou kolech, kdy zesílil déšť, do té doby naopak získával. tady to mají hezky rozepsaný. souhlasím, že to byl spíš risk, který se vyplatil. vždyť minimálně honda i force india obuli full wet a většina ostatních intermediate…

            0 0
            • geri  

              Pánové, je už středa odpoledne a raději bych se bavil o kolech, ale zřejmě jako jediný široko daleko si myslím, že Glock jel pro Ferrari. Jenom to nakonec dopadlo trochu hůř, než si, mimochodem Massův kámoš, myslel. Ten déšť opravdu ke konci trochu zhoustnul a bylo po výpomoci. Jinak osobně fandím Ferrari už spoustu let.

              0 0
            • milan1  

              Díky za ten odkaz, jak vidíš, rád se v tom trochu pohrabu, měl jsem k dispozici jenom záznam přenosu a ty časy, které byly uvedeny tam. jenom z toho jsem vycházel. ale i tak to bylo celkem jasné.

              Tohle srovnání je zase o kus zajímavější. třeba tím, jak Kovalainen byl v závěru evidentně rychlejší než Hamilton, to jsem z toho svého nepoznal ani náhodou. Zajímavé by byly ještě časy Kubici.

              Jinak hrabat se zrovna v tomhle závodě mě přijde dost zásadní, protože rozhodnutí o šampiónu sezóny, které padne v posledním závodě a v poslední zatáčce sezóny mě přijde, že si o to dolova říká.

              Jonys mě potom promine, že mu připadá, že jsem se do něho pustil. Tvrdil totiž stále opakovaný omyl o nesprávném Glockově rozhodnutí a ještě mu přičaroval dvoje hodiny v závěrečném kole, což by těžko zvládl.

              0 0
    • Kero  

      Podla mna to bola najlepsia velka cena aku som videl. Sice som fanusik Ferrari, ale zase si myslim ze pre Hamilona by to bola dost velka rana keby aj na druhy krat zlyhal. Vettel ho predbehol uplne paradne ale dalo sa cakat ze Glocka dobehnu. Myslim si ze ten mlady Vettel je vyborny kandidat na sezonu 2010 do Ferrari podla toho co predviedol poslednych par pretekov.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.