• jIrI___

    Máte někdo zkušenosti s čínskými celoodpruženými karbonovými rámy? Našel jsem tu nějaké HT, silničky, ale fully žádné…

    • bathed  

      a kde hledáš?

        • Seky  

          Zkus tohle vlákno :-)

        • Seky  

          Problém ani není od kud, nebo za kolik, ale spíš jak se vyhnout clu. Páč celní poplatky jsou celkem mazec. Na alibabě mají ten ful od hong-fu za 500–800 doláčů to je 10500–16800 Kč. Pro představu na obrázcích výpočet cla :-(

          • jIrI___  

            Jako že při ceně rámu 16800 Kč platí člověk 15960 Kč CLO? Asi jsem se v těch tabulkách špatně zorientoval, co? :D

            • Seky  

              Přesně tak. Platí se tam nějaký posraný ochranářský clo 48,5% co zavedla naše milovaná EU na ochranu domácích výrobců jízdních kol. Jen tak mimo kolik asi musí stát výrobně kolo z Tesca, když na prodejně stojí 2500,– včetně DPH a z toho jen polovina je clo + DPH. A Tesco to za 10% zisku asi taky neprodává, tyhle šopy jsou zvyklí mít na všom nejmíň 50%.

              • jIrI___  

                To se mi nezdá. Co vím, tak naposledy karbonový rám z Číny objednával z místních blisterexist a tak vysoké clo určitě neplatil. Byla to sice silnička, ale rozdíl by v tom asi být neměl.

                • Seky  

                  Buď musí uvést jinou zemi původu než čína, nebo doufat, že na to při proclení nepříjdou. Celkem by mě zajímalo kdydy tady blisterexist napsal jak to dělá. já jsem nic z číny neobjednával, jen jsem jednou chtěl tak jsem se informoval co by koštovalo clo a na celní zprávě mi to bylo vysvětleno takhle tak už to od tý doby nějak nemám chuť pokoušet.

                  • blisterexist  

                    musíš mít dobrého dodavatele a vědět jak na to:-) ale na bf se tady o tom rozhodně rozepisovat nebudu:-)

                    • kesu  

                      no, já to klidně napíšu…

                      1. domluvit se s obchodem, aby ti napsal nižší cenu balíku

                      2)natvrdo zfalšovat ve photoshopu fakturu, stejnak ti nikdo nic nedokáže, jelikož neuděláš takovou škodu na dph aby to byl trestnej čin, takže se tím nebude nikdo zabejvat. V překladu z tebe nikdo nedostane výpis z účtu a tedy reálnou cenu. A nacenit ti to nemůžou bez soudně znaleckýho posudku, kterej ale nebude nikdo dělat kvůli jednomu rámu a škodě na dph pár tisíc kč Akorát to musí jít všechno osobně a v papírový podobě.

                      3)pak zaplatíš DPH a clo z třeba 15% reálný ceny.

                      ps. blbý zákony dodržujou blbý lidi…

                      a teď do mě..

                  • Hnoj  

                    Tuhle problematiku jsem řešil minulý rok. Je to anti-dumpingové clo a tuto zvýšenou sazbu platíš jen v případě, že dovezeš měsíčně více jak 1500KS určitého dílu a to pouze v případě, že země původu tohoto dílů je ČÍNA…

                    Tebe jako soukromníka, který si nechá poslat 1 rám se to netýká…

                    • Scotty  

                      Ahoj, zeptám se v tomto vlákně, třeba někdo poradí. Dá se nějak výše uvaleného CLA reklamovat, když už je balík na poště. Objednal jsem rám a chlapci na celnici mi tam připočetli to antidumpingové clo. Takže mi to vyšlo skoro tolik jako samotný rám. Přesně před rokem jsem objednával podobnou rámovou sadu, za podobnou částku a tenkrát mi to vypočetli na nějakých cca. 3000,– za balík v hodnotě cca. 500dol. s čímž jsem počítal. Teď mi však na poštu dorazil balík s doplatkem 8500,–, takže moc nechápu proč to pokaždé řeší jinak? Na poště mi moc neporadili, na tu celní poštu do Prahy přes kterou to šlo se už dva dny nedá dovolat… řešil někdo něco takového? Dá se podat nějaké odvolání atd.? Případně kde?

                • bluma  

                  Tak tak, clo na samostatné rámy je cca 5%. Je to jak to vysvětluje Tina níže.

              • Vilém  

                Tabulky jsou jedna vec, realna situace vec druha. Nedavno jsem jeden ram kupoval. Cena za vse co jsem objednaval, vcetne posty atd. byla cca 630$. Cinan uvedl ve fakture cenu 125$. Za clo, DPH , celni poplatky, jsem platil 1440,–Kc.

              • Tina  

                antidumping sa platí iba ak celé komplet kolo pochádza z Číny. Pokiaľ nejaké určité percento bajku má iný pôvod, prípadne sa montuje v inej krajine tak antidumping sa neplatí. To sa týka ja bajkov z Tesca. A môžšm ťa ubezpečiť, že Tesco ani iné supermarkety nemajú na bickloch 50% :D

              • Honz8t  

                Proč se asi před lety výrobci kol stěhovali z Číny do jiných zemí?

            • Seky  

              Jo testoval jsem ten prográmek na výpočet cla a těch 48,5% přidá pouze pokud je země původu čína nebo taiwan, kdyb byla zěmě původu jiná, třeba už jen Hong-Kong, tak se nemusí platit těch posranejch 48,5%.

          • martinpav  

            Platia všetky tie colné poplatky aj na Taiwan/Singapur ? Ak nie, možno by sa to dalo riešiť cez virtuálnu schránku a preposlať.

    • bathed  

      máš mail.

    • Kami  

      A jak funguje ta varianta, že dary se neproclí? To jen v případě, že rám zaplatím předem a pak borec napíše na balík dar?

    • Kami  

      na alibabě jich je.. třeba tento je docela pěknej http://www.alibaba.com/…pension.html

      ale pravděpodobně, když člověk koupí 1 ks, cena bude těch 800. Jinak mě zaráží, že všechno prodavají činanky :D zajímavej obchodní tah :D

    • frederick  

      Nebál bych se toho:) mám novou 29 z hongfubikes a jsem spokojenej, jak želva!

      Vysokému Clu se dá vyhnout tak, že ti na balík napíšou jinou cenu…např. 100USD:) to je rozhodně hezčí cena za clo, než z 800:) a celníci to pak zrovna nezkoumají…když ti sedi cena z kurzem na PAYPAL, tak no problém. Pokud bych chtěl podrobnější info, napiš mail;)

    • jIrI___  

      Co říkáte na toto ? Není tam nějaký kiks v geometrii (20"), já se v tomhle zas nějak moc neorientuju :)

      • bathed  

        … bože…

      • bluma  

        Ten tady nějakou dobu straší na bazaru, tak by ses na něj mohl třeba někde i kouknout.

      • MlokCZ  

        Ta geometrie je na můj vkus hodně divná.

        Rámy jsou hodně krátké, což by pro mě bylo ještě celkem ok i když i já bych snesl pár mm navíc. Kdo potřebuje delší rám, tak nic pro něj.

        69° hlavový úhel na 15cm zdvihu je ale už opravdu moc málo. –7mm BB offset je hodně nízko položený střed a tohle si mohou dovolit jen některé stavby konstruované na nižší sag.

        Zadní stavba je proklatě dlouhá, to se mi na full nelíbí ani trochu.

        Takže snad jedině to postavit se 160tkovou vidlicí. S tou půjde střed o pár mm výše, hlavový úhel někam těsně pod 68st., což už trochu půjde, ale pořád docela hodně na vidlici s vyšším zdvihem.

        Jenže vyšší vidlice způsobí zase to, že sníží sedlový úhel → sedlo bude třeba posunout více dopředu (aby vyšlo stejně vůči střed) → tím to ještě zkrátí posed na už tak dost krátkém rámu.

        • jIrI___  

          Vidle by byla Talas 36 R 2009. Je to ostatně to co se tu válí na bazaru, jak psal bluma. Z té délky horní rámovky mám taky obavy, momentálně mám na Treku 628 mm, ale když jsem to porovnával např. s Reignem, tak ten má v 20" taky 609 mm. Počítám s tím, že s přechodem na vyšší zdvihy se bude automaticky zkracovat posed, ale nedokážu si představit, kolik je ještě přípustná mez zkrácení :). Ideální by bylo to omrknout na živo, ale to je pro mě ne moc reálné (dle idosu přes 8 h jízdy vlakem tam a přes 8 h nazpět).

          Ještě mám nabídku na Stumpa FSR v XL, ale ten je zas moc dlouhý (644 mm).

          By člověk nevěřil, jaký je problém s omezeným rozpočtem najít vyhovující rám :D

    • LaFu  

      http://www.apro-tek.com/…CA_29er.html

      jak to objednat? vypadá to dobře

    • Mig_all  

      Co ze „FS“ carbon? BTW: nechci se tam nikam registrovat, jak zjistim kolik stojí tenhle rám?

      http://www.alibaba.com/…_carbon.html

      • jIrI___  

        FS = Full Suspension

        Cenu zjistíš tak, že napíšeš prodejci.

      • bathed  

        … no teda… doporučuju prohlédnout přiloženou fotogalerii na alibabě… teda jestli tohle v někom zanechá pocit bezpečnosti..…

        • jIrI___  

          Co se ti na těch fotkách nezdá? Běžná fabrika, kterých jsou po světě tisíce.

          • bathed  

            tak já už pákrát v pekárnách uhlí byl… A popravdě – vzhledem k tomu že se bavíme o KOMPOZITNÍM materiálu, je bzprašnost a čistota prostředí pro dodržení kvality naprosto zásadní. Ono stačí jediné zrnko prachu ve správném místě… Stačí to takhle?

            • jIrI___  

              Bohatě.

              • bathed  

                :-) … Mladému praskla hokejka… Na tom nic divného – láme tak kus až dva za měsíc. Ale nikdy se to nestalo po 5 minutách tréninku bez jediného příklepu… Tak jsem zkoumal ten lom. Byl jinde než obvykle. A pak jsem si všimnul, že v té struktuře byla bublina. No a v ní nějaká zapečená špína. Přišlo mi to jako kus nějaké marmelády nebo co. Takže nějaký Houmr Simpsn (ale nebuďme naivní – ty hole se pečou v číně) v Baueru svačil koblihu při práci a kus mu jí spadl do chystaného sendviče. V peci se asi z toho drobku vypudil plyn a roztáhl se v bublinku. No stálo nás to obvyklých 1700…

                • jIrI___  

                  2 karbonové hokejky za měsíc, to musí mladý pálit jak drak. Já s karbonovou Eastonkou odehrál myslím 3 sezóny, odcházely jen čepele :D

                  • bathed  

                    Vloni ELMD + ELSD, 6–7 hodin týdně na ledě trénink, 2–3 zápasy… 188/89… Co na to říct? … teď už ho mám pod smlouvou, takže už nejsem sponzor…

                    PS: hokejka praská přesně na spodní ruce, kde je průhyb a krut při příklepu největší. Další věc která to ovlivňuje, jsou sekance od jiné hokejky v klinči a v neposlední řadě rýhy od bruslí po soubojích v rozích…

            • Mig_all  

              Tak zase z toho nedělej stavbu vesmírné lodi nebo formule 1, myslim ze nikdo neceka ze si za ty penize a jeste k tomu z číny koupí špičkovy bezchybný produkt s mnohaletitou životností ne? To jsou samozřejmě pro a proti které je třeba zvážit… Zkusenosti místních uživatelů jsem ale myslím pozitivní…

              • frederick  

                naprosto pozitivní…a když tak praskaj všechny rámy, takže pokud mi praskne tento stálo mě to furt míň, než jeden od GT, Cannondele nebo Spešlu…

                • McBlacky  

                  akorát že u S nebo CD máš minimálně 5 let záruku. u CD v reálu i delší

                  GT bych sem nemotal to je nižší liga

                  • frederick  

                    Proč by mělo být GT nižší liga? co to je zase za názor?

                    • McBlacky  

                      jako značka nemá takový renomé jako spešl nebo cd to je prostě fakt, ať se ti to líbí nebo ne.

                      • bathed  

                        to je super! Zajímavé zjištění… Akorát že GT hrnou na dálném východě linky, ze kterých padají Cannondaly… Ostatně – oba brandy mají jednoho majitele. Takže jsme se dozvěděli, že se jezdí ne na KOLE ale na RENOMÉ… Děkujeme

                        • McBlacky  

                          mě stačí třeba to, že GT dává záruku dva roky, SJ 5 a CD v reálu doživotní.

                          a samozřejmě, že image a renomé značky je součást výrobku, jinak bychom jezdili všichni na kolech kde máš nejlepší osazení na nejmenší cenu ne?

                          Co se týče inovací, tak GT poslední roky předvedlo co? ve srovnání se SJ a CD

                          než se začneš rozčilovat, že ti někdo šlápnul na kuří oko, tak používej hlavu

                          • bathed  

                            Tak tedy hlavou:

                            1. je mi 42, za dobu co jako doplněk k enduru (ale moto) jezdím MTB –

                            což je 22 let (od roku 90) jsem měl jedno GT ale to v době českého pravěku – prodával jsem ho v roce 96. Od té doby jsem měl jen Gianta a několik Spešlů. Syn (16) měl ve 26" jedno GT a dva SPCLZD, dcera SPCLZD, exmanželka taktéž SPCLZD (o to kolo se už jaksi nestarám)… Tudíž o kuřím oku se jménem GT, tu řeč být nemůže.

                            1. renomé, inovace… Tak se na to prosím podívejme podrobně. Co se týče

                            FS kol, známe dneska v podstatě tři koncepce: jednočep, čtyřčep, virtuální čep… Specialized o kterém tu tak rozšafně hovoříme (a ostatně ty jsi „koněm“ z Radotína) používá čtyřčepovou platformu FSR… Je to vynález jako hrom! Geniální! … akorát že ho vymyslel kdysi dávno jeden pán – jmenuje se Horst Leitner, fungoval u americké fabriky ATK, kde řešil odpružení endurových motorek. Specialized vycítil potenciál a patentové řešení HortLink koupil. Minimálně v USA musí značky co chtějí tenhle pricip používat sypou prachy Spešlu. Horst je dozajista vymátý a spokojený, nicméně: v čem vidíš teda tu INOVACI? – že jeden rok dáš tlumič naležato skrz podsedlovou trubku, podruhé nastojato a teď teda zas naležato ale pod štangli? Brain? – no to sorry, ale od A-Z Fox… Nápad možná vzešel od SPCLZD, ale jinak? … A co „jejich“ duraly? – jednou A1, pak M4, M5… jednou hydroforming (tažení za studena) podruhé válcované trubky… Nebuď naivní! strojírenské tabulky a v nich obsažený graf legur v slitinách hliníku je jen jeden… platí pro všechny a každá z těchhle zázračných slitin má svoje běžné normové čísílko a popravdě – o barák dál (třeba v Canonu) se jmenuje třeba FŇ745… Tak jaké inovace tu čekáš? I když to zní blbě, jízdní kolo vypadá snad už 100 let tak nějak podobně. To není rouhání: to co tady všichni vnímáme jako převratné novinky, jsou jenom modifikace a používání lepších a lehčích materiálů. A tady ano – některé firmy to umí líp, některé hůř a některé umí to lepší prodat lépe a některé vůbec… No a? Jestli uvidím v produkci třeba GT kolo které mi bude pasovat, v čem je horší než třeba ten Canon?

                            1. a jsme u záruk – ano, ty dva se liší právě třeba těma

                            zárukama… Ano, na 75% zákazníků tyhle marketingové masírky fungují a ty jsi toho zářným příkladem. Ok, na tvoji vtipnou otázku: „… jinak bychom jezdili všichni na kolech kde máš nejlepší osazení na nejmenší cenu ne?“ odpovídám: ne. někteří platí víc za renomé a image a s tím vyšší záruku … aby se tu pak třeba na BF dohadoval s ostatními o tom, jestli prasklinu či jiný průser na jeho drahém kole uzná výrobce co by podléhající záruce…

                            … O cyklistech se vykládá, že jsou „imedžisté“ a honí barvičky, gramy… On a to pravda asi bude (ostatně když může vzniknout i vlákno o bidonech :-)))). Stojíce tak trošku i mimo, vidím že to tak strašné není. Ostatně u endura a motokrosu vidívám vidlice a tlumiče v ceně čtvrt mega, titanové svody a tlumivky v ceně kvalitního AM kola… Nakonec se ale stejně ukáže až na trati a sebelepší vypletené kola Excel s náboji od Tallona se rychleji v lese samy o sobě netočí… Myslím si, že bychom měli jezdit a ne si porovnávat pindíky na písmenkách na rámu. Howg

                            PS: neber si to vůbec osobně. Díky.

                            • DaSnail  

                              gt je zrovna majster inovácie. ht s triple trianglom, fs s plávajúcim stredom, hans rey… spešl nič z toho nemá.

                            • McBlacky  

                              co se týče patentu to je jedna věc, ale dostat to na trh mezi lidi je věc druhá. To je případ třeba brainu. Fox s terra logic jednu dobu dokonce opustil trh a nyní se vrací právě díky spešlu.

                              ad FSR – používá ho více značek, ale SJ se stal etalonem FSR řešení. To o něčem svědčí.

                              ke značce patří i inovace v oblasti doplňků. S works kliky, představce s měnitelnou vložkou, vlastní značku Roval kol, kde přišli celkem brzo s carbon ráfky. BG fit přístup k oblečení. A vůbec celé vyšetření BG fit, kde se opět snaží aby široká veřejnost odstranila nedostatky bránící jim v maximálním prožitku z jízdy na kole (to že to něco stojí je dneska normální)

                              Masivně se jim podařilo prosadil nejen 29" kola ale nyní i teleskopické sedlovky, které jako jediná značka osazují na většinu modelů od AM výše.

                              pak taky máme silniční kola a jistě uznáš, že jak Roubaix tak Venge jsou rozhodně inovativní produkty.

                              bylo by toho víc, ale nemám čas to moc zkoumat nad rámec toho co mě aktuálně napadá.

                              Frčím na závody…

                            • MlokCZ  

                              Delší záruka a marketingová masírka? Tak to snad ne.

                              Sice doživotní není v praxi pořád, ale těch 5 let jako mají některé ještě jiné značky to vždy je.

                              A jak se hodí 5-letá záruka a zvlášť u fullu, kde je rám dražší. Já bych si dnes dal 5-letou záruku na rám skoro jako i podmínku při nákupu fulla.

                              Už jsem po 3,5 letech reklamoval (bez problémů) prasklý full rám a jak se ta záruka hodila. A nebyl to ani Spešl, ani Cannondale.

                              A co se týká systémů zadní stavby, tak se proklatě liší různé rámy se stejným systém a to v praxi často více než různé systémy mezi sebou.

                              Spešl má v posledních 3 letech rám hodně povedený (2009 a starší mi tak dobré nepřišly).

                              U GT to končí u změny vzdálenosti sedla od středu při pružení zadní stavby. I když se to mění jen o pár mm, tak to zcela narušuje kruhové šlapání (mně to hodně vadí i pocitově).

                              • bathed  

                                … tohle přesně je to porovnávání pindíků… Rozepisuješ se tu o zadních stavbách – jo, přesně to jsou ty MODIFIKACE. To že to v konečném efektu pocitově mění jízdu to nijak nevyvrací. Ty pocity může mít každý někde jinde a že ty to máš TAKHLE? – ty nejsi etalon… A že by toto byla INOVACE? … nevím, no. Pod tím si já osobně představuju něco jiného – naprosto zásadního: Vím já? – třeba kdyby někdo přišel místo sestavy převodník – řetěz – pastorek – přesmyk – přehazovačka, s komponentou, která by nevážila tři kila, šaltrovala by bleskově i v záběru (třeba elektronicky a měla by i nějakou svoji logiku – poloautomat)- uzavřená převodovka, co by nevypadala na kole jak nádor. To by byla INOVACE! … Píšeš o zárukách – já to chápu. Ale nechť si to každý řeší jak chce – levný rám s nízkou zárukou či drahý s doživotní… McBlacky (jehož odpovědi si vážím) tu popisuje přesně to, co je o tom marketingu. Já v reklamě, marketingu a PR dělám přes 15 let a to jak to dělá SPCLZD vysoce oceňuji! Dělají to fakt dobře. Umí to co vymyslí a to co koupí jinde sestavit ve funkční systém (třeba ten BGfit) a následně perfektně prodat. Za mně palec nahoru! Ale pro mně je to fakticky tak, že nakonec kdesi v tom lese je to jenom o jezdci a jeho kole. Tam nahoře už marketing nefunguje. Tak ať si proboha každý jezdí na čem chce! Už mi rozumíš?

                                • mr.antik  

                                  Inovace inovac inovace. Mě stačí 100% funkce, prostě domakanej, lehkej, tuhej, funkční rám s výdrží několika let, záruka dává pocit jistoty (ale osobně bych nerad každý rok v sezóně reklamoval rám, i kdyby byla záruka 20let :-)

                                  Je vůbec nějaký full, o kterém by se toto dalo stoprocentně říct? Skoro každej má nějaký mouchy, i to lupání u Liteville jsou body dolů. SJ je prostě ve své třídě jistým etalonem (rozhodně ne průserem) ale jestli snese porovnání s GT, to nedokážu říct. Je jen otázkou, kolik prostě člověk je ochotnej ten rozdíl ocenit.

                                  Ale nakonec (většinou:-) se stejně člověk podívá do peněženky a zvažuje, jestli mu ušetřených 20tisíc stojí za to, že má o půl kila lehčí rám nebo menší záruku nebo jestli se střed hejbe o 3mm semtam, případně jestli sežene běžné náhradní díly.

                        • mr.antik  

                          ten majitel si koupil Cannondale aby měl nějakou top značku, GT nějakej takovej střed a Schwinn jako lowend.

                      • frederick  

                        navíc sorry, ale zase ať se to tobě líbí nebo ne podívej se na historii a na to, co GT dokazuje za léta působící na celém světě! Že teď zrovna jsem nej Team na svěťáku Spešl, Canon a Scott, to z nich nedělá jednoznačně dobrý kola! a jak píše kolega, leze to ze stejných fabrik

              • McBlacky  

                zrovna u vidlice na silnici bych tu kvalitu uvítal. Ale je fakt, že litr za noname, proti 6 a víc za značkovou to je lákavé. Zajímavý jak těch 5tkč rozdílu v kontextu ze ztrátou už za týden nemocenský vypadá naopak nelákavě :)

              • bathed  

                Ale já z toho NEDĚLÁM stavbu vesmírné lodi! :-) Ale pokud pochopíš, že 90% veškeré karbonové produkce se vyrábí přesně tam – tj. CHN, TW a Vietnam, pověz proč bych měl pořizovat ZA VELMI PODOBNÝ peníz sračku z tamější garáže (kterých jsou tam desítky), když lze koupit surový rám mainstreamové kvality?? … jenom je třeba hledat. Přemýšlej.

                • Mig_all  

                  Za podobny peniz jo? :-) Tak to asi tady neumíme hledat a jsme strasne hloupí, poučíš nás a najdeš nám něco? Bud tak laskav :)

                  • bathed  

                    Tak já nevím jestli to mám napsat nějak – vím já? – čínsky? aby to bylo k pochopení? … Velké fabriky – třeba APRO, jež dělá rámy pro SPCLZD nebo Giant a to jak v karbonu, tak v hliníku, se běžně (ala alibaba) kontaktovat nedají! Proč? Nemá smysl to popisovat, ale snad to pochopíš z tohohle citátu mailu:

                    For price , pls kindly see below.

                    (1) RDP 6.0C (carbon )

                    ---The price is USD 560 (FOB Taiwan ) in raw finish , the MOQ is 100 frames per order and 50 frames per color .

                    (2)RDP 6.0 (Alloy )

                    ---The price is USD 275 (FOB Taiwan ) in raw finish , the MOQ is 100 frames per order and 50 frames per color .

                    (3) RDP 4.0C (carbon )

                    ---The price is USD 560 (FOB Taiwan ) in raw finish , the MOQ is 100 frames per order and 50 frames per color .

                    (4)RDP 4.0 (alloy )

                    ---The price is USD 255 (FOB Taiwan ) in raw finish , the MOQ is 100 frames per order and 50 frames per color .

                    (5) Carbon rim –M202-C20CL (Clincher )

                    ---For 26” rim , we have M202-C20CL which is full carbon in 20 mm depth and the weight is 340 g .

                    ---The price is USD 136 (FOB Taiwan ) per pc in matt black painted without decals , the MOQ is 100 pcs per order .

                    Co potřebuješ víc?

            • wwmagic  

              Nevíte jestli někdo pěče rámy i u nás nebo někde v evropě?

              • McBlacky  

                občas někdo jo ale minimum. Cipollini v Itálii dělá silnice například

              • frederick  

                pells vymýšlí vlastní formy, ale pečou to na východě

                • jIrI___  

                  Asi stejně jako Author, Kellys a Sup :)

                  • bathed  

                    … všichni. Absolutně se nevyplatí se tím tady zabývat, když kapacitně silníé fabriky se špičkovýma technologiema stojí už tam… Když sečteš jenom počty u Apra a Kinesis, vyjde ti číslo, ze kterého se ti zatočí hlava! … a to jsou tam minimálně tři stejně silné fabriky… Bavíme se ale o sériových rámech – ne o prototypech nebo o rámech na vrcholné závodní stroje. Na to je jedostatečná kapacita tady v evropě a v USA

    • lukas aka mitro  

      Jak je to s objednavanim z Alibaby? Nasel jsme tam fajn zajimavych veci, ale nejak sem ten jejich sytsem nepochoil…:(

      • marekvnoucek  

        Zdar,

        na Alibabě se musíš nejprve registrovat, pak Tě to pustí dál. Mám už tam pár firem nakontaktovaných, takže už mám doma i ceníky a jsme dohodlí i na nějakých propagačních materiálech na web apod. Nicméně jsem ještě psal na celní správu, aby mi napsali konkrétní podmínky importu, kdy, proč, jak a na co se zvtahuje onen antidumping, čili když to dobře dopadne, najaře dovezu na test jedny loukotě a asi cyklokrosový rám a pak sem hodím referenci a můžeme začít sem tam něco páchat ;).. ať to není zas tak okatý..

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.