• jenicek23

    Ahoj cyklisti,

    rozhodl jsem se, že si opravím starého favorita, ale jelikož jsem kolo nikdy předtím nestavěl a neznám technické parametry všemožných komponentů, obracím se na vás s prosbou o rady.

    Kolo bude určeno k jezdění po městě. Chtěl bych vpředu jeden převod a vzadu 3 nebo 4. Je to vůbec možné?

    Mám v plánu koupit nový střed, osu i kliky. Zřejmě budu potřebovat nový řetěz. Jak zjistím, jak dlouhý budu potřebovat? Je na řetězy nějaká standardní šířka? Na kole je asi původní řetěz, který je o krapet tlustší než mám na terénním kole.Je něco co byste mi mohli doporučit? Cenově rozumného, nehodlám do toho investovat víc jak 2000,–

    Výška rámu-60cm

    středová osa- 13,5cm (původní)

    obrázky můžu dodat, klidně mi napište na mail.

    0 0
    • Mig_all  

      utopie…

      0 0
    • jecnak  

      Projdi par sbernych dvoru po Praze a neco pekneho tam najdes. Z nekolika kusu das dohromady jeden provozuschopny. Vic do toho srotu nema cenu investovat.

      0 0
    • Otto96  

      Ty nejobyčejnější Favority sjížděly s 4 kolečkem a 1 tácem, problém je v tom, že tyto převody jsou nedostatečné už v lehkém kopci a nevyužijí rychlostní potenciál Favoritu. Leda že by jsi sehnal 4 kolečko s velkým rozsahem: 28 – 14, 32 – 14 nebo alespoň 26 – 14, což je velká vzácnost. Ten tvůj rám je z roku 1969, hezké trubičkové vzpěry, to výroba dosahovala vysoké kvality. Za 2000Kč se dá postavit překrásný Favorit, co vypadá, že právě sjel z výroby, ostatní přestavby a renovace moc nemusím. Šířku řetezu určíš dle vícekolečka, ty původní ČZ vydrží mnohem více než dnešní a dají se stále sehnat.

      0 0
    • Staifus  

      S Favoritem jsem si taky vyhrál, první byl jednorychlostní s volnoběhem. Hezkej, ale zcela vyhozený peníze a ve finále zcela neprodejný. Vyšel skoro na 8tis. Teď mam radost z druhého, ponechaného zcela v klasice, jen vyčištěn, nový sedlo, pláště a omotávky. Ten vyšel sekumprásk na cca 2,5 tis a mam z něj děsnou radost… Mam ho jako kolo do hospody…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.