• kkrtekk

    Ahoj,

    najde se tady někdo kdo má s těmito koly nějakou zkušenost ?Měl bych o ně zájem, ale rád bych slyšel nějaký zkušenosti at s pláštovkama nebo s galdou.

    Všem předem díky za odpovědi

    0 0
    • Kysky  

      Hledej. Je tu celý téma

      0 0
    • Jan EQNX  

      Tak já můžu zkusit odpovědět, ale podle pravidel fóra nesmím dělat reklamu :) Doporučuji mrknout se na komentáře na Facebooku Equinoxu, případně napsat dotaz na zkušenosti postujícím zákazníkům. Co se týče smyslu karbonových kol, tak tady jsem určitě za galdy (nižší hmotnost).

      0 0
    • Ruprecht  

      Tak vyrábí to zřejmě GIGANTEX COMPOSITE TECHNOLOGIES CO., LTD., Tchaj-wan. O kvalitě lze zatím jen spekulovat, každopádně bych je nezatracoval, ale osobně počkám na zkušenosti po pár tisících km :-). Smysl mají asi jen na galusku, kde ta cena je asi bezkonkurenční. V plášťové verzi váží 1610 g, což už mi nepřijde vzhledem k ceně jako extra kauf.

      0 0
      • Jan EQNX  

        Ano, vyrábí, Gigantex patří technologií mezi špičku ve výrobě karbonu vč. vlastních patentů. Když se podíváte do obchodního rejstříku, zjistíte, že Equinox Europe je společný podnik, proto kola posíláme rovnou z továrny. A Equinox je na CZ trhu asi 7 let, takže o kvalitě už snad pochybnosti nejsou.

        Co se váhy týče, v karbonu má rozhodně smysl sáhnout spíš po galusce, ale poptávka po pláštích je velká a aby to něco vydrželo, je potřeba odpovídajícím způsobem bočnici posílit. Ráfek lze vyrobit lehčí, ale my volíme bezpečnější variantu která něco vydrží.

        0 0
    • Cavendish  

      Equator začal nabízet i MTB kola

      Představujeme rovnou 2 řady: MTB a MTB Pro.

      Ty se liší použitými komponentami, kterými jsou středy DT Swiss DT 350 CL a paprsky Competition, respektive 240S CL a Aerolight paprsky u dražší varianty Pro. Oboje straight-pull.

      Obě řady nabízíme jak v klasické šířce 25 mm, tak i ve verzi Wide, která je téměř o 5 mm širší.

      No a teď ta váha. Náš nejlehčí set Equator MTB Pro má těžko uvěřitelných 1 360 gramů, ten nejtěžší pak o 30 gramů překračuje magickou hranici jednoho a půl kila.

      O tisícovku zvýhodněná cena platí na rezervace do konce října. Po složení 50% zálohy vám kola dodáme nejpozději do konce ledna 2021

      0 0
      • Delkim  

        na jaký rozměr MTB to je?

        0 0
      • Cavendish  

        Imho ta varianta na DT 350 za 21 tisíc se mě nezdá špatná.

        0 0
        • kmekky  

          Taky o nich přemýšlím. Měl jsem v plánu nechat zaplést Nextie na DT 350, už jsem měl jasno, ale teď už zase nemám 

          0 0
      • TheJD  

        Cenove to vypada fajn, ale pisou k tomu nekde urceni? Vahove to neni zadna pecka. Plus teda ja bych osobne ocenil 350 naboj s aerolite vypletem. Asi se snazi lidem nacpat kola s 240 naboji, kdyz chteji top vyplet.

        0 0
        • pavelmisar  

          „Ultra lehká, tuhá a zároveň vysoce odolná plášťová kola pro XC, maratony i enduro. Nejvíce vyhledávaný model mezi MTB cyklisty, co chtějí zvýšit svůj výkon.“

          Toto mají na stránkách + je představení na MTBS

          https://mtbs.cz/…ena-mtb-kola

          0 0
          • TheJD  

            Aha, takze sracka :D

            0 0
            • pavelmisar  

              Nedělal bych unáhlené závěry. Vzhledem k ceně to nemusí být vůbec špatná kola.

              0 0
              • TheJD  

                Tak jsem to nemyslel, ale precti si znovu co o tech kolech pisou. Nejdrive lez, ze jsou ultra lehka a potom pisou, ze jsou pro xc i enduro, kde jsou na kola uplne jine pozadavky. Z toho si vyvodim akorat to, ze na enduro bych je fakt nebral, jinak to (snad) budou v pohode kole, ale opravdu nejsou ultra lehka.

                0 0
                • pavelmisar  

                  Ty 30mm by se na Enduro daly teoreticky, ale teď už se to tak všechno rozšiřuje, že 30 mm bude pro XC běžné

                  0 0
            • krabica  

              Neřek bych sračka, ale váhové limity 95kg a 105kg jsou docela bídné…

              0 0
              • Melvin  

                Bych čekal, že na karbonových kolech budou jezdit spíš chrti, než 120 kiloví řízci.

                0 0
                • Singlespeed  

                  Dnes má plnou prkenici peněz skoro každý béefák, takže i když vážíš jako slon, jezdíš hovno a najedeš za rok ještě větší hovno, je třeba minimálně uvažovat o rychlých lehkých karbonech kolem dvacky a výše :-).

                  0 0
                • krabica  

                  Na karbonových kolech bude jezdit ten, kdo si je koupí, chrt-nechrt. Vzhledem k tomu, že mají zvládnout EN, bych čekal, že budou mít trochu vyšší limit…

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    Spolehlinå kola pro 130 kg enduristu však nebudou vážit 1400 gr, to dá rozum. A pråvě ten 130 kg slon pak bude remcat, že jsou kola moc těžká. Absurdní.

                    0 0
                    • krabica  

                      Mně totiž přijde ten váhový limit takový alibistický, buď to zvládne pořádné EN a nebo ne. Takhle mi to přijde, že tam dali možné EN použití, protože je to v módě, ale nevěří, že ty kola pořádnou nálož vydrží, což se vzhledem k váze ráfků cca 400g nelze divit…

                      0 0
                      • krabica  

                        Docela se o kola se obdobnými parametry zajímám a třeba na Nextie se dají postavit kola s limitem 130kg, ale i tak bych je na EN nikomu nedoporučil…

                        0 0
                      • Cavendish  

                        To ti nepřijde, to tak je. Ráfky Force jsou taky dost těžký a mání nízký limit. Ráfky Remerx taky. Prostě vylhávka na reklamace :)

                        0 0
                        • Singlespeed  

                          Jaká vychytávka na reklamace? Ráfek přece musí mít nějaký konečný hmotnostní limit jezdce pro svou spolehlivou funkci. Kdyby existoval nějaký ráfek bez omezení, mohl by se pak používat třeba pro jízdní kola, kombajny, traktory, povrchová uhelná rypadla atd :-).

                          0 0
                          • Cavendish  

                            On ten ráfek vydrží v pohodě 110Kg, ale radši tam daji limit schválně nižší. Třeba 95Kg, aby to lidem mohli omlátit o hlavu

                            0 0
                            • Singlespeed  

                              Počítat s nějakou rezervou je přece běžné a zcela správné, bych řekl.

                              0 0
                              • krabica  

                                Ona je otázka, jaký limit dá výrobce a jaký dá přeprodejce jako Equinox…

                                0 0
                                • Singlespeed  

                                  Tak, určitě nezáleží jen na ráfku, ale taky na výpletu. Takže nějaké obecný limit ráfku je takový základ, pak to zapleteš Revolutiony aby to moc nevážilo a musíš snižovat, to je snad pochopitelné…

                                  0 0
                                • Cavendish  

                                  Takhle jsem to myslel no :) o výpletu se ti nebavím. A na silniční karbon ráfky dávat dráty jako Revolution je totální blbost…

                                  0 0
                        • Smazaný účet  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                      • Melvin  

                        A ono je nějaká norma, kolik má být limit, když je tam uvedeno EN? Navíc, pokud má člověk 120 kg tak si koupí holt jiné kola. Nechápu, proč někteří lidí řeší 100g na ráfku, když kolem pasu pak vozí 20 kg pneumatiku.

                        0 0
                        • krabica  

                          Protože obvodovou hmotnost kol významně poznáš, ať máš 60kg, nebo 100kg…

                          0 0
                          • Melvin  

                            Jako, kdybych si měl vybrat, jestli jet závod a mít o 100g těžší kola, nebo 10kg batoh na zádech, tak si vyberu raději ty kola.

                            0 0
                          • Singlespeed  

                            Ale pokud máš 100 kg, nemůžeš chtít jezdit na 1500 gr kolech enduro. To je snad jasné i úplnému troubovi ;-).

                            0 0
                            • deekay  

                              Asi zjevne ne tem troubum co maji 100kg a chteji mit lehky kolo :D

                              0 0
      • Smazaný účet  

        Přikláním se k názoru, že obloukem přes levnější variantu lákají k nákupu té dražší Tak trochu na principu ber nebo nech bejt. A záloha 50%, i když s následnou slevou:-?

        0 0
    • jecnak  

      Zaloha 50% s dodanim za 90 dnu? To zavani problemovym cashflow. Ale treba to klapne.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Obávám se, že tento způsob nákupu/prodeje je hudba budoucnosti. Jen mne zaráží, že někdo kdo si je tak jistý bezkonkurenční cenou chce 50% zálohu. Ale přiznávám, že ta cena je dobrá…

        0 0
        • jecnak  

          Mně teda ta cena přijde ± normální. Vloni kamarád kupoval podobná kola na DT350 za 16800,–

          0 0
      • Lajna  

        No je to tak. Šel jsem do toho, tak se pak podělím o zkušenosti. Mtb Pro Wide. Nejistota je tak uvidím.

        0 0
        • pavelmisar  

          Taky půjdu do stejné verze.

          0 0
          • Cavendish  

            Na co používáte tu vnitřní šířku 30mm? AM?

            0 0
            • X-biker  

              Na pláště 2.3" je to tak akorát :-)

              0 0
              • Cavendish  

                Tak to asi těžko ne :) to je tak pro ráfek 23–25 ne?

                0 0
                • TheJD  

                  Na silnici se dnes vozi i 25 (1") plaste na 21 rafcich. Duvod je sice jiny, ale pro ilustraci nesmyslnosti tveho tvrzeni to staci.

                  0 0
            • pavelmisar  

              XC :-) Funguje dobře i s 2.2 pláštěm. Každopádně teď tam půjde 2.25 Aspen a 2.4WT Aspen dopředu :-)

              0 0
              • Cavendish  

                Pro 2.4WT to má opodstatnění :) To chápu

                0 0
                • pavelmisar  

                  Myslím si, že to může fungovat i na užších pláštích, chce to pouze zkusit… Já to beru z důvodu vyšší nosnosti a z toho dedukuju, že budu moct na tom více prasečit :-)

                  Epic se prodává na 29 ráfcích Roval a jsou tam v základu dány 2.3" pláště. Na Meridě Big Ninu dávají kola Reynolds 30 mm ráfek a na to Ikony 2.2" tak asi bych ty 2.2 označil za hraniční na 30 mm ráfek :-)

                  0 0
        • p179  

          Ahoj, ake máš skúsenosti s kolama ProWide?

          0 0
    • jarda 001  

      Chtěl bych se zeptat, zda je těch 28 drátů ve verzi widepro jezdce 95 kg dost nebo je lepší vzít něco jiného s 32 dráty. Případně vyplatí se v tomto ohledu připlati za dráty aerolite nebo jsou competition ok? Dík za radu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nechci to zakřiknout, ale já mám 85–90 kg i s kolem, vozím kola Idea (karbon) na 28 drátech DT competition race 2–1,6–2 a za 3 roky (min. 20000 km) co je mám jsem na ně nesáhl.

        0 0
    • pavelmisar  

      Tak objednány v rámci vánoční akce Equatory 45 disk galusky :-)

      S Equatory 45 galuskama nebyl zatím žádný problém tak snad budou i ty diskové v pohodě :-) kotouče jsou na 6 děr, tak jsem zvolil tento kotouč, co vy na to, bude to fungovat s Ultegrou a destičkami z ultegry sady?

      0 0
      • kubad  

        bude, ale kombinovat Sram a Shimano proč?

        krásné ani levné to není

        0 0
        • pavelmisar  

          Náboj je na 6 děr tak proto. Od Shimana mi pak moc na 6 děr nesedělo. Maximálně XT kotouče.

          EDIT: Levné to opravdu není, ale ty kotouče na silničce snad moc měnit nebudu, takže je to spíše jednorázový nákup :-)

          0 0
          • kubad  

            Hope , Formula, TRP, a další a další, vše levnější a zajímavější

            a ty kola nejdou objednat v CL verzi?

            0 0
            • pavelmisar  

              Pošli nějaký odkaz prosím na konkrétní typ který je zajímavější :-)

              0 0
            • pavelmisar  

              Nejdou právě v CL verzi objednat.. jsem s něma dost spokojený vzhledem k ceně/výkonu, proto je volím.. plus s Milanem je super domluva..

              0 0
      • JFtryall  

        Bude to fungovat. Krasy ale moc nepobral. :-)

        0 0
        • pavelmisar  

          No ty náboje jsou na 6 děr, proto volím tuto variantu :-)

          0 0
          • JFtryall  

            Sel bych do normalniho Sramu Centerline nebo do Galferu.

            0 0
            • pavelmisar  

              Nad klasickým Centerlinem jsem taky přemýšlel.. no těch kotoučů je fakt hodně na výběr.. mít centerlock tak neřeším a beru buď Ultegrový kotouč nebo Durový…

              0 0
              • Fazzy  

                Taky nevim proc se shimano brani udelat hezkej kotouc na 6 sroubu..

                0 0
                • pavelmisar  

                  Já myslel nedávno, že 6 děr je už mrtvý systém… a on je ale jen u Shimana… Sram a ostatní výrobci kotouče stále dělají…

                  0 0
                  • krabica  

                    CL tlačí jen Shimano, kdyby s ním seklo, tak ostatní CL taky zabalí…

                    0 0
                    • pavelmisar  

                      Jojo tak to je. Ty jejich kotouče Freeza jsou super, ale za Equatory jsem nenašel adekvátní náhradu takže proto volím 6 děr s tím Sram kotoučem :-)

                      0 0
                      • kubad  

                        lepší nahrada je si objednat Nextie rafky a nechat složit

                        levnější a podle požadavku :D

                        0 0
                        • pavelmisar  

                          Jo o této variantě jsem už slyšel i na MTB. Díky za tip :-)

                          0 0
                          • kubad  

                            abys neřekl že nemám zkušenost s Eqinox :D nakonec sem je komplet rozebral a předělal.

                            Ale to byla verze s jejich nábama, na DT po přepletení už pak pohoda,

                            0 0
                            • pavelmisar  

                              No na toto jsem se jich ptal na FB ohledně náboje a říkali, že to není problém přepléct na DTčko. Každopádně ty náboje mi přijdou celkem dost v klidu (zatím teda musím zaklepat) vzhledem k té ceně kol. Jediné co mě teda trochu štve je to uchycení kotouče a nemůžu tím pádem použít Freeza kotouče.

                              0 0
                • Smazaný účet  

                  Co třeba proto, že hájí svůj systém, který už chvíli vypadal na vymření? Za mne jen dobře, protože jen tím, že bude Shimano na CL trvat CL přežije. Přesto se najde někdo, kdo zaplete vysoké galda ráfky na IS kotouč. Není divu, že je pak nabízí v nějaké rádoby akci. Ještě, že Vánoce jsou každý rok:-).

                  0 0
                  • Fazzy  

                    Ale oni je delaj, jen ne hezky :)

                    0 0
                  • pavelmisar  

                    Tím jako chceš říct, že to co je zapleteno na IS jsou šmejdy? :D docela to tak vyznělo z toho co jsi napsal. Každopádně kdyby tomu tak bylo, tak Shimano nedělá kotouče na IS.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Nic takového jsem nenapsal. Funkčně je to úplně jedno. Jen, že na taková kola se jednoznačně vzhledově víc hodí CL. Už jen z principu – udělám aero vysoká kola a dám na ně kotouč na 6 šroubů Trochu proti srsti, ne? Právě čumím v obýváku:-) na moji silnici, snažím si představit jak by ty XTR kotouče vypadaly na 6ti šroubu a nedaří se…

                      0 0
                      • pavelmisar  

                        Já viděl pár fotek a nijak mi tam těch 6 šroubů do očí nebylo, těžko říct.

                        Jinak taky se teď dívám na své XT kotouče s Freezou a fakt by to asi nešlo :D

                        0 0
    • Aduldinho  

      Hojte, tak jsem neodolal poměru cena/výkon a mám 2 zásadní problémy :-(

      Po nasazení Campognolo 11sp kazety mám posunuto řazení o 2 pastorky, nejspíš pod kazetu patří přiložená podložka viz foto, ale nevím, jak ji nasadit na Campa ořech?

      A druhý problém jsou čelisti, nedokážu je rozevřít tak, aby se mi tam vešly špalky včetně širšího ráfku, ale to je spíš tím, že mi předloni kluci v Blansku v cyklu zkrátili brzdový lanka tak, že když povolím dotahovací šroub, tak mi ustřelí koncovka lanka :-(

      Tak doufám, že to nějak doladím a budu rád za každý konstruktivní příspěvek, každopádně budu asi muset tahat nový brzdový lanka minimálně přední, to už jsem zlikvidoval :-(

      A to to vypadalo tak na pohodu, nasazení plášťů i kazety naprosto bez problémů, jak jsem to dal na kolo, začalo se to bortit :-(

      0 0
      • Vrci  

        Hele to s tou podložkou se mi nezdá. Mele se ti kazeta nebo pastorek po dotažení?

        Minimálně vzadu zasroubuj tohle.

        0 0
        • vik  

          Anebo prostě vyměnit lanka… Při změně šířky ráfku to udělá překvapivě dost.

          0 0
          • Vrci  

            Přesně, koupit zadní lanko nové a to současné dát dopředu.

            0 0
      • Smazaný účet  

        Někdy bývají podložky pod brzdovými botkami, dají se vyndat.

        0 0
      • Cavendish  

        Pod Campa kazetu se nedává podložka. Musíš to řazení prostě přenastavit.

        A lanka hold nový, ale tím pádem bych dal rovnou o nový bowdeny a omotávku.

        0 0
        • roud  

          Ideální hodit to do servisu ať mu rovnou vymeni Lanka a bovdeny a seridi hazku a brzdy ;)

          0 0
        • Aduldinho  

          Tak jsem dotáhl to kolečko u brzd, a to lanko je jen tak tak, jsem teda játro, že jsem na to nepřišel sám, bowdeny jsou cajk, ty bych nehrotil, jsou to origoš Campa a jsou tam chvili, omot asi taky dám nový ;-)

          A hazku zkusím tedy seřídit, když to nedám, tak to hodím místnímu garážmajstrovi ;-)

          Nakonec jsem to asi o ty dva pastorky rošteloval sám, jak jsem kroutil tím seřizovacím šroubem u hazky :-( Teď to nechodí jen o jeden, jsem netušil, že to bude takový jeb*ní, vždycky pro mě byla výměna kol jen otázka přehození plášťů a kazety :-(

          0 0
          • Vrci  

            Seřízení šaltru není raketová věda.

            https://www.campagnolo.com/…al_groupsets

            Cca od 9:00

            0 0
            • Aduldinho  

              Děkuji moc za udělené rady, zkusím, dnes už na to házím bobek ;-)

              0 0
              • Vrci  

                To je otázka 5 minut i s uklízením nářadí a stojanu.

                0 0
                • Aduldinho  

                  Jako pro mě možná dvacet až třicet, ale i tak beztak budu muset natahat ty lanka atd. A ty momentálně nemám, tak se tomu kolu pak pověnuju komplexně, teď už na to nemám morál ;-)

                  0 0
                  • Vrci  

                    Pokud Ti nedřou špalky o ráfky nemusíš nic měnit. Stačí jen seřídit šaltr.

                    0 0
                    • Aduldinho  

                      No přední brzdový lanko musím určitě, páč jsem ho nakonec v afektu ustříhl a vytáhl, takže už je mega krátký a navíc se beztak nějak třepí :-(

                      0 0
          • Vilém  

            Sice na te fotce neni moc videt, ale zda se mi, ze mas naopak brzdove spalky, tak at si nekde nenabijes.

            1 0
            • Aduldinho  

              Možná to tak vypadá, ale jsou to Campa botky a přesně takto to má být i podle nápisů na špalcích, ale děkuji za pěčí ;-)

              0 0
      • roud  

        Jenom dodatek hlavně si tam dej špalky na karbon ať ty ráfky neznicis !

        0 0
        • Aduldinho  

          Takový játro zas nejsem, snažím se tam právě dostat ty dodané s koly :-)

          0 0
      • Jason Voorhees  

        Ntvle, koupils EQ jo? Použiju Tvoje slova „ať to líce “

        …už pár let bojuju s Equinoxama v dobrým slova smyslu.

        Akorát ten hmotnostní limit 85kg (pohybuji se 82–90 dle ročního období) mě při koupi celého kola nanapadl. Mám 20/20, drát jak papír a každej rok centruju a s galuskama je to drahý no.

        ps; jak vysoké ráfke? 38?

        ps2; sluší mu to

        0 0
        • Aduldinho  

          35mm, no kdybych se nebál tý obržděný plochy na Campa kolech, tak je nepořizuju, ale poměr cena/výkon prý dobrý, každý mi to chválil, jen kámoš to 2× reklamoval, praskaly mu dráty, nakonec mu to přepletli na DT Swiss ;-)

          Doufám, že teď už to mají vyladěnější ;-)

          0 0
          • Vrci  

            Kde jsou obezděný?

            0 0
            • Vrci  

              …obržděný?

              0 0
            • Aduldinho  

              No je tam už celkem znatelný žlábek v té hliníkové brzdné ploše, ale možná to dramatizuju, každopádně zatím jsem je uložil a nevyhodil :-)

              0 0
              • cft  

                Ty origo spalky docela rychle ubejvaj. Jsou mekci ale nebrzdi spatne ani na vode. Black prince po obrzdeni puvodnich je lepsi, byt drazsi volba.

                0 0
                • MavasH  

                  Na širší ráfky pak dělá Swiss Stop EVO špalky, které jsou nižší, aby nemusely být moc roztažený čelisti.

                  0 0
                • Melvin  

                  Mě právě přišlo, že ty black prince mizely před očima.

                  0 0
                  • Vrci  

                    Lepší než když mizí brzdná plocha na kolech.

                    0 0
                    • Melvin  

                      To jo. Proto jsem rád, že už jsem na kotoučích, tam to člověk neřeší vůbec.

                      0 0
                      • Aduldinho  

                        JJ, kotouče jsem v tomto boží, ale toto kolo mám prostě jako památeční a „sváteční“, takže jsem mu ještě dopřál nová kola, jen jsem netušil, že s tím bude taková „je*bačka“ no co už, nějak to dopadně, snad dobře, naštěstí furt mám na čem jezdit ;-)

                        0 0
                  • roud  

                    Jj black prince mizí ale brzdí a neničí ráfky za mě super volba :)

                    0 0
                    • Aduldinho  

                      Koukám, že jsou pro Campa botky dokonce levnější ;-) Při nejhorším mám i Shimano botky :-)

                      Zatím tedy použiji použité přibalené, přece to nevyhodím, hlavní bude to rozchodit, aby to jelo a točilo se ;-)

                      A samozřejmě i brzdilo :-D

                      0 0
                    • Melvin  

                      To určitě jo. Já spíš reagoval ve smyslu, že black princ mizí před očima, tak si nedovedu představit jak mizí ty original o kterých cft píše.

                      0 0
                      • cft  

                        Tak 2000km a jsou pryč. Ale záleží na váze a profilu. V Polabí to vydrží dýl než v Alpách. Na Šumavě při váze 75 – 80 kg moc víc jak tyhle km nedaj.

                        0 0
                        • MavasH  

                          Kolik máš nastoupáno (sestoupáno) metrů? Váhu mám podobnou, jak ty, špalky mám ty nižší EVO + EiE ráfky s drážkovanou brzdnou plochou a přední jsem měnil po 4000km, zadní mají 5000km a ještě mám v plánu je tam chvilku nechat. Profil mně v průměru vychází tak 1000m up na 100km.

                          Edit: jo a vychází mně (ťuk, ťuk), že jsem ještě ani jednou nejel za mokra :)

                          0 0
                          • tomo_111  

                            mne sa tiez zdalo ze hodne miznu z uvodu (eie + drazkovana plocha). Vraj si to nejak sedne a druha polka snad bude ubyvat pomaleji :D – mam 90 a na 100km asi menej ako 1000m v priemere. Na zaciatku som tam nahodil tie od EIE kym prijde swissstop a to bolo este len ‚mizne pred ocima‘.

                            0 0
          • Jason Voorhees  

            Tak mě prasknul 1× drát zadek (přetěžoval jsem s batohem nesmysl a eště boural v kolejích) a letos po 3 letech jeden vpředu, ale nevím co to je za dráty, nějaký placatý karbon, tak 2×0,2mm :-D. Dostal jsem dva náhradní, tak budu řešit až na jaře. Jinak super lehký záplety, přední i s obutím bude mít hodně pod kilo. To budou průměry.

            0 0
            • Aduldinho  

              Tak ty máš asi ty dražší s karbon drátama, ty už mi na deset let starý kolo nedáváj smysl ;-)

              0 0
              • Jason Voorhees  

                No, já mám ještě Equinox33 „oldskůl“. Koupě včetně kola, bazar. Ale jak říkám, sleduj průměry, to bude tak 1–1,5 km/h nahoru na stejně najetých trasách.

                …no a až dosloužej, koupím E!E ;-)

                0 0
      • Aduldinho  

        Tak se to rýsuje, ale koupil jsem nějaký noname lanko, sice to brzdí, ale má to takovej gumovější chod oproti tomu origoš Campa ;-)

        Hazka už taky celkem chodí, tak to ještě trošku projet a pak nahodit omot ;-)

        0 0
        • Aduldinho  

          Tak jsem nakonec radši objednal lanko přímo pro Campa brzdy z netu, radši to ještě vyměním, než to omotám, původně se mi nechtělo dělat objednávku jen kvůli lanku a hlavně se mi nechtělo čekat na doručení, je fakt, že jsem si tam mohl přihodit ten omot, no takhle jsem tam přihodil plášť, ten se nikdy neztratí ;-)

          Myslím, že to co mi tady pán prodal je spíš pro Shimano, každopádně využiju případně pro štěrkáča, s cyklama je to tady celkem prekérka, v Boskovkách celkem bída, nej je asi ten Novák v Blansku, ale ten mi právě zkrátil tehdá ty lanka jako dost razantně :-)

          0 0
          • Vrci  

            Brzdová jsou stejná. Jiná jsou řadící lanka pro Campu a Shimano (SRAM).

            0 0
            • Aduldinho  

              Jako použit to jde, dokonce to i funguje, ale má to takový divný chod, a ta hlavička je prostě krapet jiná, zapadne tam celá, zatímco u Campa koncovky část čouhá ;-)

              Jinak si měl pravdu, vyladění hazky byla celkem pohoda, teda otázka, jak to bude fungovat mimo stojan :-)

              Horší bylo to tahání lanek, jako trefit to v tej páce je celkem um, pak už celkem pohoda samozřejmě.

              Každopádně díky za všechny rady, máš u mě panáka! :-D

              0 0
              • Vrci  

                Na trefování lanka v namontovaných Palach nemám nervy. Vždycky je dávám z beranů dolů. Stejně vždy Lanka vydrží víc než omotavka.

                0 0
    • koko0925  

      Mám zánovní galuskové 45 Equatory, ale z druhé ruky bez záruky. Nicméně jsem je koupil opravdu neježděné ( pár desítek km) v origo krabici s nepoužitými špalky. Po nasazení jsem ale zjistil, že zadní kolo se při brždění cyklicky kouše. Měl jsem za to, že se to časem obrzdí a vylepší, ale pořád se nic neobrzdilo, je to stále stejné. Co myslíte, pomohli by jiný špalky, než ty origoš co k tomu dávají?

      0 0
      • Aduldinho  

        To ti teď nepovím, zatím bojuji se zprovozněním kola s těmito zapletenáči :-) Doporučené je dávkování, doufám, že neflekuješ? ;-)

        0 0
      • Cavendish  

        Jsou opravdu Ok? Takhle koušou opravované ráfky :(

        0 0
        • koko0925  

          Vypadají 100% OK

          0 0
        • jecnak  

          Nejen opravované, ale i nové karbon ráfky docela často trochu pod brzdou pulsují. Zvlášť při dobržďování. Dneska to trochu eliminuje vroubkování na brzdné ploše.

          0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Me takhle pri lehkym pribrzdovani cukaji obe EIE, predni i zadni. Pri seriozim brzdění dobry. Campa spalky, 6000km a furt stejne.Vroubkovany.

          0 0
          • koko0925  

            Děkuji chlapci, mám s tím malé zkušenosti. Nechám to být.

            0 0
    • koko0925  

      Neflekuju, pěkně jemně …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.