• ondra85

    Ahoj, vybiram vnovou vidlici a potreboval bych poradit.

    Mam vybrany tyto dve:

    https://www.sportovnidum.cz/…-sloupek-1-1

    http://www.kupkolo.cz/…erna_z99203/

    Diky za radu

    0 0
    •  

      https://www.sram.com/…-silver-tk-0

      recon silver má dost přes dvě kila

      0 0
      • ondra85  

        dikes, ale s moji vahou rozdil 0,5kg neresim

        0 0
        • nitraq  

          A jak to má roman II vědět, když to není napsáno v úvodním postu.

          Zkus tedy podrobněji popsat, co od vidle očekáváš.

          0 0
        • Smazaný účet  

          A co řešíš cenu? typ atd. ? Jinak za 6000KČ se dá sehnat třeba i Reba.

          0 0
        •  

          tak to potom jó když skoro půl kila váhy vidlice navíc nevadí

          0 0
          • ondra85  

            29" vidle, neni nutny lockout z riditek, cena do 7000. Bez pevne osy, do toho investovat nechci. Opravdu na mych 100kg je 0,5kg nic. Kolo neni karbonovy… Specialized Rockhopper Comp 2014

            0 0
            • pierogross  

              Ahoj. nechci ti něco vnucovat, ale je to s tebou takové zvláštní. Nevadí ti půl kg navíc, protože máš 100kg. Ale bez pevné osy, protože nechceš inv. navíc. Nemělo by to být celé trochu jinak? Když už dáš za vidli 7 000,–, při tvé váze bys určitě měl zvážit tu pevnou osu, nestálo by to už o tolik více, nehledě na hodně důležitou věc, a to jsou 29". Tolik za mě, hezký den.

              0 0
            • nomecz  

              tohle http://www.kupkolo.cz/…-osa_z93570/

              a za tu poslední tisícovku novej náboj a přeplést přední kolo.

              na 100 kg se to oplatí,

              Reba na RU by možná sehnat šla ale ta mi zvoní na kole i při mejch 75 kg

              0 0
              • ondra85  

                diky za vsechny vase poznatky, rad bych se ale dozvedel neco k porovnani techto typu Epixon nebo Recon? Pevnou osu urcite zvazim, az uvidim final cenu za vidli. Dekuji tedy za vecne komentare k tematu.

                0 0
                • Esi  

                  Mám Epixon 2015 s pevnou osou a vidle v pohodě, zatím žádný problém, šel bych do ní znova, nechtěl bych nic bez pevné osy protože mám taky skoro 100Kg a to je sakra znát, tak že za mě Epixon ale na pevnou osu a přeplést přední kolo.

                  0 0
                  • ondra85  

                    Muzes prosimte popsat na cem presne je to „sakra“ znat? Doted jsem pevnou osu nemel a nemam s tim problem…

                    0 0
                      • ondra85  

                        OK, ale me by teda zajimal tvuj nazor. Pokud jsi predtim jezdil vidli bez pevne osy a nyni mas pevnou. Ja nejsem zavodnik, takze spurty neresim a to ze pri vyjizdce dam par ostrych zatacek kde by mi mela strychat brzda pro me neni duvod investice dalsich min 1000kc. Je pro info, ma vidle je uplne zakladni Rockshox XC 28 100mm bez pevne osy a nikdy se mi nestalo, ze by mi strychala predni brzda.

                        0 0
                        • novas752  

                          No ani ne spurty, velké kotouče na 29" vidli bez pevné osy nepříjemně škrtají už při ostřejším zahnutí – třeba úzké křižovatky v obytných zónách apod. (Mě se to stává na SR XCR 100mm, vážim jen 75kg i s výbavou). Pevná osa vepředu v přiměřeném terénu poznat trochu je ale zásadní rozdíl to vážně neni.

                          Velkou výhodou je ale to, že když sundáš přední kolo, nandáš ho vždy stejně a nemusíš štelovat třmen.

                          0 0
                        • nomecz  

                          Tak v tom případě ai uděláš nejlíp když ušetříš peníze a koupíš Raidona, na jezdeni tohohle typu to bohatě stačí

                          0 0
                        •  

                          osobně přeferuji pevnou osu i vzadu, loni jel kámoš za kámošem a najel mu předním kolem na jeho zadní a oba hodili pěknou tlamu, tomu prvnímu to vyrvalo zadní kolo z rychloupínáku no a jak ještě brousíl o asfalt tak mu v jeho karbonovým cubečku pořádně nedrží zadní kolo a řeší to resp. čeká na nějaký lepší ST sviss co by to mohly udržet, vypadá to na novej rám

                          0 0
                          • Esi  

                            To ho trefil dost zodpovědně že šel k zemi i ten první, většinou to v těchto případech bývá spravedlivé a lehne jen ten zadní jezdec co do toho předního najel :-) jinak taky preferuju obě osy pevné, pokud bych si musel vybrat jen jednu tak rozhodně ta přední je důležitější, vzadu se ten rám tolik nekroutí

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Já takhle trefil kamaráda a letěl jsem jak z děla – malá rychlost 20km/h a výsledkem byla zlomená ruka.

                              0 0
                              •  

                                však u kámošů ten zadní měl otevřenou zlomeninu lokte, ten přední zlomenou klíční kost, horská byla i policajti jim dávali dejchnout, naštěstí měli jedno pivko a po něm hodinu už jeli než se to stalo, ale že vyrve z rychloupínáků celý zadní kolo, to jsem čuměl

                                0 0
                                • Esi  

                                  kamarád loni přejel klacek tak v 15km/h a ten krásně skočil do drátů a přehazovačky a kromě toho že ho to stálo XTR přehazku tak to zadní kolo z toho rámu taky přes rychloupínák vyrval ven, naštěstí to teda rám vydržel a šlo to dát zpátky, jen jsme z toho museli udělat v lese Single speed :-)

                                  0 0
                              • Esi  

                                mě to na silničce stálo půlku podrážky na tretře, jezdil jsem v nějakých MTB axonech mají takovou tu plastovou podrážku, najel jsem si do kamaráda před sebou tak v 35km/h a nějak se mi podařilo to za pomoci vycvaknutía šplápnutí si na zem ustát, ale těch pár metrů co jsem jel po té botě a visel na rámu než jsem se srovnal tu botu vzalo slušně :)

                                0 0
                                • abel  

                                  a ted si představ mít oba miniona dhf, to do sebe zapadne jak ozubený kola a vyšplháš mu na záda jak v F1 :-)

                                  0 0
                    • Esi  

                      ta vidlice je daleko tužší tak že ti tolik nezvoní kotouč, nekroutí se tolik při prudkém brždění kdy seti stáčí kolo za kotoučem, neumím si představit takový defekt na pevné ose aby se uvolnilo kolo, prasklý rychloupínák už jsem viděl. Jako takový malý bonus tam to přední kolo po demontáži dáš vždycky stejně tak že nemusíš seřizovat znova třmen. Ale nic ti nevnucuju kup si co chceš :-)

                      0 0
                • novas752  

                  Nebude tady moc lidí, co maj/měli Epixona i Recona, protože to jsou porovnatelný vidle na stejný určení. = Každej ti tady může napsat svou zkušenost s jednou z nich, ale dlouhodobou osobní zkušebnost s oběma moc lidí mít nebude. Zkus pohledat v recenzích na netu.

                  Já myslim, že vyloženej ******* neni ani jedna z nich, naopak obě jsou dobrý.

                  Jestli vážíš hodně, tak bych spíš šel do tý těžší, protože je šance, že bude masivnější a snese víc. Každopádně tu pevnou osu by to chtělo.

                  0 0
                • nomecz  

                  muj pocit po par desitkach km na testovackach je ze epixon je o neco lepsi nez silver co se tyka tlumeni a zaroven srovnatelne tuhej pri nizsi vaze.(obe kola mely pevnou osu)

                  0 0
            • Kubin-1  

              Zdar, mám úplně stejné kolo a řešil sem taky výměnu vidle. Nakonec sem dal Epixona na doporučení člověka co se v tom vyzná. rozdíl oproti původní vidli je ukrutnej a zatím vládne spokojenost.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.