• blackboy007

    No tak jako většinu z vás mě to potkalo taky poškozený plášť a duše šel jsem 10 km pěšky domů a v horku 32 C a pokud máte pláště rapid rob tak pozor najeto necelých 1900 km a je konečná byl to zadní plášt

    0 0
    • Vilém  

      Precist se to neda, smysl taky moc nechapu, ale diky za info.

      0 0
    • nitraq  

      Jestli jezdíš tak, jak píšeš, tak se ničemu nedivím.

      0 0
    • Jamin  

      to je eště dobrý , mě vydržel rapid rob vzadu asi 1200

      0 0
    • karliner  

      Nevozíš náhradní duši a plášť???

      0 0
    • kastan02  

      Tak to mi už přesluhuje. Jezdim všechny povrchy a mám na něm najeto 2100. Zatím nemám pocit, že by životnost končila. Tak uvidíme.

      0 0
      • Donuts  

        1500 a vzadu už vzorek téméř neexistuje.

        0 0
        • kastan02  

          Asi nejezdim tak ostře. Po letech jsem začal jezdit letos v únoru, tak nemám s jinejma gumama zkušenosti. Možná letošní várka má lepší životnost?

          0 0
    • JakeF  

      To se holt občas stane :D. Musíš vozit správný nářadí…

      0 0
      • Azmir  

        Sice nevím jak by mu tohle řešení pomohlo s defektem, ale tak aspon si tu hodil fotku.

        0 0
        • JakeF  

          Na fotce je podle tebe co, když ne defekt? Duši zalepíš nebo dáš novou. Pokud ani jedno neměl, tak nemá moc smysl řešit, že měl defekt i pláště, protože by tlačil i bez něj…

          0 0
          • Azmir  

            Tak je rozdíl když máš v plášti minidírku jaká většinou při defektu vznikne nebo když roztrhneš celý plášt.

            0 0
            • JakeF  

              Asi to minidírka nebyla, když kvůli tomu šel pěšky a založil vlákno…

              0 0
              • Milvus888  

                Ještě jsem neviděl příspěvek od Blackboye který by byl nějak „normální“, vždycky buď úplně mimo mísu nebo výkřik do tmy :D

                0 0
              • Azmir  

                No já ti nevím, ale ona i milimetroví dírka dokáže vyprázdnit duší myslím hodně rychle, běžné defekty co jsem zažil tak většinou do 30 sekund tam byl tlak tak malý že to bylo nejetelné.

                0 0
                • JakeF  

                  A co jako? Milimetrovou dírku nemusíš řešit, prostě dáš novou duši a jedeš dál… Tomu se neříká poškozenej plášť, mlíko by to taky pobralo.

                  0 0
                  • Azmir  

                    No tak zakladatel jí zřejmě neřešil tak, že náhradní duší zřejmě nevozí vůbec nebo čteš ty vůbec vlákno na které reaguješ? To řekni rovnou že ses chtěl jenom pochlubit a všichni to vezmou, netřeba to nějak obkecávat.

                    0 0
                    • Rubi  

                      vyjimecne JakeF reaguje uplne presne, zakladatel pise: „poškozený plášť a duše“ a „pokud máte pláště rapid rob tak pozor najeto necelých 1900 km a je konečná“ z ceho bych usoudil ze mel v prdeli i plast :)

                      0 0
                      • Azmir  

                        Nevím napsal dvojí defekt, nikde nepíše že to říznul, že měl nějakou velkou díru, prostě když někdo zmíní „jenom defekt“ beru to jakože prostě píchl, nic víc, nic míň a vzhledem k přímo jeho osobě a k tomu co tu píše bych věci typu pozor na plášť bral s nadhledem.

                        0 0
                        • Rubi  

                          vsak dvoji defekt=poskozen plast, poskozena duse = 2 poskozeni

                          je treba si ujasnit co znamena defekt – poskozeni, vada, porucha, ubytek… kdyz mas defekt na aute, tak taky nepichnes jen dusi, protoze tam zadne nejsou, proste mas diru v pneu libovolne velikosti

                          0 0
                          • Vilém  

                            A jak by se dal udelat jednoduchej, kdy by byla poskozena jen duse?

                            No mozna od pasky, ale jinak me toho moc nenapada.

                            0 0
                            • Rubi  

                              utrzeny ventil, skripnuta duse,pretlako­vani,sterela duse,zniceni rafkem pri nulovem tlaku, vyrobni vada, prasknuti horkem a pak hlavne male diry od trnu ktere plast pouze propichnou, ale neposkodi (pokud pujdem hodne do detailu, ano plast propichnuty necim malym tenkym lze brat za poskozeny, ale v realu neni :D)

                              0 0
                          • Azmir  

                            Tak defekt je dycky dvojí, jak psal vilém, těžko píchneš tak, že přes plášť neprojde nic, jedině že máš třeba bordel v ráfku, ale tak za to plášt ani duše nemůžou :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              No ale při klasickým defektu propíchnutím, kdy poškození pláště ani nemáš šanci najít, úplně nechápu, že by někdo zakládal vlákno, jak si na to maj lidi dávat pozor… Ale je fakt, že na BF už bych se nedivil moc ničemu a třeba se zakladatel vyjádří :D.

                              0 0
                        • JakeF  

                          Jeho osobu neznám, ale to bys pak měl „dvojí defekt“ podle tvý definice i při propíchnutí trnem.

                          Jinak samozřejmě, kdybych se nechtěl pochlubit, tak to sem nedávám, byla to celkem vtipná situace :).

                          0 0
        • Smazaný účet  

          simte, se musi pochlubit:)

          0 0
          • JakeF  

            Vždyť jo, takovej defekt se moc často nepovede :).

            0 0
            • Rubi  

              myslim, ze riznout xc slupku neni v tvem pojeti xc vubec problem…:D

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.