• Veeteck

    Na příští sezonu hodlám trochu odlehčit, hlavně kola. Uvažuju o duších Continetal Supersonic (90g), budu je vozit s Pythonama. Dřív jsem vozil lehký Kendy, ale defektil jsem hóódně často. Letos jsem měl Pointy Ultralight (110g) a jenom 2 defekty. Jak na tom jsou ty Contíky? Určitě bych si nerad často zapíchal, takže radši zůstanu u Pointů. Časté dofukování by mi ani nevadilo. Další možnost jsou No Tubes, ale pořád nevim…

    0 0
    • Vrci  

      vozil jsem je na silničce. Problémy s defektama jsem neměl, ale je třeba používat jinou pumpu než vella – ta se na ventilek pouze natahuje a těsní prostřednictvím pevné gumy. Takže po několika použitích to tenká stěna duše nevydrží – vždy putrženo při stahování. Kdybych měl konec hadice s nějakou stahovací hlavou, tohle by se nestalo

      0 0
    • Meesha  

      ty sem chtel taky a nakonec sem vzal Schwalbe XXlight – maj cca 96g a cena 220 KC. Defekt zatim jeden

      0 0
      • Vilém  

        Prave tyto Schwalbe se mi vubec neosvedcily:(Za vyjizdku 3 defekty a po navratu domu a dofoukani se pro jistotu duse po 3 km roztrhla v delce 10cm.Ted uz zase vozim Maxxis Flyweight a neni problem.

        0 0
    • jonti  

      Budúci rok rozmýšlam o notubes, ľahké duše sa mi osvedčili iba na prednom kolese, na zadnom z ultralight boli v pohode jedine micheliny.

      0 0
    • MARIN  

      Ja jsem spokojenej s Maxxis Flyweight a zrovna tou Kendou Ultralite a defekty hlavne o sklo a hrebiky. Hlavne myslim ze za defekty v podobe trnu nebo ostrych kaminku nemuzou duse ale plaste a za procvaknuti chyba pilota (bud moc podhustino nebo blba stopa :)

      0 0
    • stařík  

      Vozil jsem ho na silnici jako náhradní v brašničce. Ta duše je úžasně malá. Ale má na můj střední ráfek buď krátkej nebo moc dlouhej ventilek. Jinak bych je vozil dál. V plášti žádnej problém.

      0 0
    • vlk  

      Hlavně se vyhni schvalbe ultralight.Původně jsem je chválil, nikdy jsem je necvakl, žádné problémy.Ale popravdě po asi roce jakoby zteřivěli nebo co, ztratili trochu na svý pružnosti a obě dvě mi podélně praskli.

      0 0
      • Pavlos  

        no ja myslim ze steri i obyc duse

        0 0
        • vlk  

          Ale, aby praskla už po prvním roce používání, to se mi u kend např ještě nestalo.Si tak stojím na rovince v Jeseníkách, kochám se výhledem do okolních kopců a najednou prásk sssss. To mě fakt naštvalo. A jednou takhle ráno přijdu do garáže a ono je to úplně prázdný.Rozdělám a je tam 5 cm podélná trhlina.Tak asi tak.

          0 0
          • maxtor  

            To je prostě daň za to „ultralight“ Vozil jsem takhle švalbiny a jednou, když jsme měnil pláště a viděl, v jakém je ta duše stavu. Raději jsem ji vyměnil a vozím ji jako ideální náhradní duši – malá a lehká. Na předu bez defektu, ale na zadu nic moc. Vrátil jsem se k těžším, ale za to spolehlivějším duším – těch pár gramů už mě nezabije.

            0 0
            • vlk  

              Já teď zkouším maxiss ultralight-ty už mají 120g, ale zase jsou dost levné něco přes 100 Kč.Zatím ok.Uvidíme za rok.

              0 0
              • Vilém  

                Tyto jsou uplne v pohode.

                0 0
              • maxtor  

                Mě se nejvíc osvědšily nějaké Micheliny – bohužel nevím přesně typ, ale v Olomouci v On-roadu stojí 110. Hlavně mají 5 cm ventilek, což celkem ocením. Nejhorší zkušenosti mám s Rubenami.

                0 0
                • vlk  

                  A mají ty Micheliny autoventilek a netušíš co váží?

                  0 0
                  • maxtor  

                    Jsou určitě o něco těžší, ale kolik přesně, to ti neřeknu. Vydrží ale hodně a ten dlouhý ventilek při foukání CO2 pumpou v terénu oceníš. Autoventilek: jasi si nerozumíme – já je vozím na silnici, takže autoventilek těžko. Na horských nevím.

                    0 0
    • -jon-  

      Mam je, letos na nich asi 2000km (pul asfalt, pul ruzny druhy terenu) v kombinaci Racing Ralph 2.1. Zatím bez defektu – spokojenost.

      0 0
    • Jogador  

      Kde bych na netu nebo v PRaze sehnal duši do těch 120 gramů na MTB ale hlavně s autoventilkem… Dě­kuji

      0 0
    • esorimmer  

      Continental MTB 26 Light, za 230km dva defekty pri tlaku kolem 3.5–4 atmosfer, hruza… priste rozhodne neco jineho, nejlip jinou znacku…

      0 0
    • raceman  

      jedine NoTubes ;-)

      0 0
      • esorimmer  

        To video s rebikama tam vypada impozantne ;) – Horst by mohl zavidet ;)

        Jaky jsou s tim prakticky zkusenosti? Pri predstave, ze tuhle proceduru clovek provozuje nekde v lese nebo kde. A pak to vrtani do rafku, kompresor,… A spotreba toho tmelu? Prece jenom kupovat za dalsi litr tmel pri kazdy vymene plaste…

        0 0
        • raceman  

          prestavba je narocnejsi, ale v lese ji urcite delat nebudes, protoze kdyz uz ta díra bube tak velká, že ji tmel nezalepí, tak ti nezbude nic jiného, než tam vrazit duši :-/ spotřeba tmelu je minimální, cca 60ml na jedno kolo, a pokud moc nepícháš, nebo nebudeš pláště měnit každý týden, tak vydrží hooodně dlouho… jaky vrtani do rafku? :)

          0 0
          • esorimmer  

            O tom, co provadi v tom videu o instalaci ;). Doslova rika: „Nejprve zvetsim diru na 3/8“, pouze vnitrni drazku … „Zvetste diru, to je velice dulezite, usnadni to nafukovani. Jestlize je v okoli ventilku nejaky druh nerovnosti, nahusteni bude velmi obtizne. Hodne lidi tenhle krok preskakuje, rikaji, ze ta dira je uz dostatecne velka – zadny rafek nema v puvodnim stavu 3/8“ diru. Druhy krok, …"

            www.notubes.com/…einstall.php

            a ta horstovina, tim jsem myslel tohle ;)

            www.notubes.com/moviedemo.php

            0 0
            • kubad  

              to vrtání ráfku je proto abys tam dostal ventilek, a ten správně dosedle a těsnil. S foukáním to nemá nic společného vzduch jde vnitřkem ventilku a né kolem :-) A v lese nic neděláš, když už máš defekt který tmel nezalepí prostě vyndáš jednoduše ventilek dáš duši a jedeš dál. Zkušenosti ti psát nebud – najdi si je v historii. Náplň tmelu na jedno kolo tě v přepočtu stojí cca 30Kč

              0 0
              • esorimmer  

                To je komentar toho cloveka v instruktaznim videu, ne muj. Se mi libi, jak si ho dokazal pohotove opravit ;))

                Jinak historii jsem samozrejme cetl, delam to vzdycky – vetsinu casu se o tom bavili lidi, co to bud koupit chteli anebo to jezdili velice kratkou dobu. Me zajimaji spis dlouhodobejsi zkusenosti.

                BTW da se ten tmel kdyztak nejak rozumne umyt, kdyby se clovek chtel vratit k dusim? Me osobne asi nejvic odrazuje ten kompresor – na pumpu to mam pekne daleko a tahnout to tam…

                0 0
                • kubad  

                  No ta montáž je někdy veselá :-)to je asi největší problém. Jinak používám bez problému 3 rok Když sem chtěl dát NoTubes na kolo tak se se musel se vším kolem seznámit – to video sem kdysi dávno viděl, ten komentář co říkal nepamatuju, a to zdůvodnění těch otvorů je poznatek z praxe nic víc :-)

                  0 0
              • raceman  

                no tak diky za objasneni, me to montovali v servise, takže nejake vrtani slo mimo me…

                0 0
      • šlapatko  

        Ty už nepícháš:-D Četl jsi thread o vyjížďce pobliž Frýdku?1.3 určitě tam z bráchou budeme, pokud nesklame počasí,nebo se něco nevysere.

        0 0
    • šlapatko  

      Duše vozím maxxis flyweight.Defektů minimum.Dokonce vozím rozměr 1,4 až 1,7 v plášti2,1.Né záměrně spletli se v obchodě.Na zadním tak už vydržel přes 4000km s jedním defektem.

      0 0
    • Veeteck  

      Jeee, muj rok a pul starej dred… Lidi, vykaslete se na duse, No Tubes rulez! :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.