DT Swiss E1900 nebo DT350 + DT E512

9 nepřečtených
  • lubosalbi

    Čau, na kolo potřebuji nová zaplatená kola, v boost variantě + XD ořech, průměr 27,5"

    Použití AM, EN, občas bike park, žadný velký prasečení, váha s výbavou cca 83kg

    Po všech možných úvahách přes Novatec a Cabtech náboje půjdu a si do DT Swiss a teď babo raď :-)

    Došel jsem ke dvoum variantám

    1.

    hotová kola DT Swiss E1900

    2.

    náby DT350, ráfky DT E512, dráty DT Champion

    Rozdíl v systému zadního ořechu je mě jasný, váha bude ± stejná. Na DT E1900 bych cca 1500,– ušetřil oproti zapletení výše uvedené kombinace.

    Vyplatí se připlatit za kombinaci DT350 + E512?

    • lubosalbi  

      Nikdo nic?

    • Doktor-Prase  

      E512 je ráfek použitej v E1900. Tkaže rozdíl jenom v náboji.

      • lubosalbi  

        To si právě nemyslím, že je ten ráfek stejný, protože u E512 je ráfek spojený vložkou a lepením a u E1900 je ráfek spojený kolíky, šířka ráfku je stejná to ano

    • tykym  

      Mám DT Swiss X1900 27,5". Najeto cca 7000km bez problému. Občas prasečím, váha 75kg. Ty M1900 by měly být ještě o něco pevnější (Enduro).

    • Lanzinho  

      já kupoval ráfky E512 a nechával stávající náboje a co se ráfků týče nemám problém.. zadní občas dostane a drží na to sem se toho spoje na kolík bál

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.