Držák na kolo (střešní na auto)

122 nepřečtených
  • Wal

    Rozhodl jsem se koupit konečně pořádný držák na kolo, mám MTB 29", vel. rámu 19".

    Mám si koupit Thule ProRide 591, kde plusem je kvalita, mínusem časté krádeže…

    nebo

    Atera Giro AF, kde plusem je dvojité rameno a méně se krade, mínusem pro mě neznámá značka

    nebo

    cokoliv jiného. Doposud jsem měl levné držáky, které mi akorát poškrábou kolo a při jízdě na D1 jsem jim vůbec nevěřil.......

    Máte někdo zkušenosti? Cenu si představuji max. 2300,–Kč

    0 0
    • Smazaný účet  

      jeden Thule prodávám:

      http://www.bazar.cz/…ise-511.aspx

      kolo tam drží super a rozhodně se nic nepoškrábe…

      0 0
      • Wal  

        omlouvám se, neupřesnil jsem, že nechci sundavat přední kolo…

        0 0
    • Kosa  

      Připlatil bych 300 Kč a šel do ProRide 598

      0 0
    • raskin  

      Thule

      0 0
    • X-biker  

      591 neni co resit. Mam 4 na strese nekolik let a kamosi to samé…

      0 0
    • Tacmud  

      Thule ProRide 591 neber! viz: https://www.youtube.com/watch?…

      U modelu 598 to už nějak pořešily aby to šlohnout nešlo. Mám ho a jsem spokolenej.

      0 0
      • Breakpain  

        Za 1) vykroutis to taky, za 2) ty zamky jsou proti samovolnemu uvolneni za jizdy. NE proti kradezi, otevres to nozikem, sroubovakem za chvilku … to je potreba si ujasnit. Kola na strese bez dozoru NElze bez rizika ponechat …

        1 0
      • zdenal8  

        U 591 už to je pořešený taky.

        0 0
        • Tacmud  

          To jsem nevěděl. V čem se tedy liší model 591 a 598?

          0 0
      • Wal  

        To je masakr, zámek je tam na ozdobu…

        0 0
        • Breakpain  

          Deklaruje to tak i vyrobce, neni to „zamek“, je to jen pojistka proti samovolnemu otevreni :)

          0 0
      • MatS  

        kombinací klíčků je 200 a dají se snadno koupit od thule. Pak ti nic než další přídavný pořádný zámek nepomůže.

        0 0
        • Smazaný účet  

          S klíčema se nikdo zdržovat nebude, otevřeš to šroubovákem. Pořád nechápu, jak může někdo těm zámkům proto samovolnýmu otevření věřit..

          0 0
          • MatS  

            Problém je v tom, že u nás se krade snad víc než za bolševika. Teď v Rakousku nechávali všichni kola volně opřená, na střeše auta apod a nikdo nic neřeší, protože se tam tolik nekrade. Ano, ve městech to asi bude taky horší, ale venku na vesnicích a menších městečkách pohoda. Až jsem si připadal blbě, když jsem naše kola přetahoval zámkem.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Tak možná někde v horní dolní. V Rakousku na Kaprunu a Leogangu bytná dost důrazně upozorňovala, ať si kola hlídáme. Tam se možná krade víc jak tady, i když tam to asi nedělají Rakušáci ale přičmoudlí Italové a Poláci :/

              0 0
          • stařík  

            Bez klíčů asi za 3 sec.

            https://www.youtube.com/watch?…

            0 0
            • tomas.g88  

              To je ProRide 591, vyrobce (Thule) tvrdi ze 598 uz ma toto vyresene, jelikoz ma jinak tvoreny ten drzak. Ale jak moc je to pravda jsem netestoval. I kdyby to ale pravda byla tak je x dalsich moznisti jak kolo ukrast a myslim ze i za podobny cas.

              0 0
              • Roxteedy  

                Mam 598 a ty uz neukradnes.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  pobavils

                  0 0
                • tomas.g88  

                  Taky mam 598 a ano neukradnes tim ze to kolo vykroutis s drzaku, protoze je drzak upraven oproti 591 tak aby toto eliminoval, ale i tak zbyva dost zpusobu jak kolo ukrast i z 598.

                  Rozdil 591 vs 598 pokud by nahodou nekdo nevedel

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Zkus proti sobě otočit ty 2 kleštiny. Silou to vyhnes a kolo vytáhneš. Nejde to tak snadno jako na 591 ale taky to jde. Je to držák na kolo, ne zabezpečení proti krádeži. Je sranda, jak tomu pořád někdo věří. O možnosti za 2s vylomit zámky nebo je s trochou cviku za stejný čas otevřít a vyndat kolo úplně jednoduše nemluvím.

                    0 0
                    • tomas.g88  

                      Tak vykroutit jsem to nezkousel, byl dost drahej na to abych ho testoval kolik vydrzi. Ten zbytek co jsi napsal nijak nerozporuji, naopak plne souhlasim.

                      0 0
                    • Roxteedy  

                      Ok, mel sem na mysli „neukradnes tak jednoduse“

                      0 0
            • Breakpain  

              nevím co řešíte – pokud jdu od auta, sundám kolo z nosiče / hlídá poskok :-) …

              0 0
              • tomas.g88  

                To je hezke, ale jezdim vetsinou solo, tim poskok pada a obcas clovek narazi na to ze potrebuje od auta, platba za tankovani, dojit si na wc, … to si asi kolo sebou nevezmu ale to uz se dostavame od tematu, protoze problem kradeze neresi dle meho zadny soucasne dostupny drzak.

                0 0
                • Breakpain  

                  neresi :-)

                  0 0
                • krabica  

                  Když jedu sám, tak mám kolo uvnitř auta, přehozené tmavou dekou, takže přes ztmavené okna není vidět, co tam je. Na benzínce si na WC zajdu, ale jinak bych to nikde déle nenechával.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Hlavní je se nestát otrokem kola. Kamarád je v tomhle případ pro léčebnu – když si veze kolo na střeše, tak neexistuje, aby vůbec někde zastavil na oběd. Jednou jsme se zastavili v Olomouci u Olympie a šli nakupovat, kolo jsem samozřejmě nechal u svého auta na střeše, a on ty 3 h nevylezl ze svého auta. Když jede delší trasu, tak si bere benzín do kanystru, aby se nemusel z auta vzdálit na benzínce při placení. Nějaké civilizované vyprazdňování samozřejmě nepřipadá v úvahu, všechno probíhá na vedlejších silnicích hned vedle auta. Prostě šílenost :).

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Hele, buď tě ztráta kola finančně nerozhodí a pak je to jedno, jak to děláš, anebo máš kolo, co stálo hodně a jen lusknutím prstu si ho znovu nekoupíš – tak se pak snažíš, aby Ti ho neštípli .-)

                    0 0
                  • Zdibar  

                    „Hlavní je se nestát otrokem kola“ – Kde to mám podepsat? :)

                    0 0
                  • Carloss  

                    hele přišel jsem v životě jen o jedno kolo v minimální hodnotě a rozhodně bych si ten pocit nasranosti a bezmoci opakovat nechtěl – jsem otrokem svých kol.

                    Na vychcání na benzině bych ho chytil velkým řetězem, který v autě vozím, ale na 3 hodiny ho nechat před obchoďákem bych nedal, stejně tak bych nikdy nešel na 3 hodiny do obchoďáku, protože už po půl hodině začínám chytat panický záchvat. Lidé jsou různí.

                    0 0
                    • Zdibar  

                      Nechat ho před obchoďákem a jít nakupovat bych taky neudělal. Ale přemýšlet zda si můžu dojít na záchod na benzínce a nechat auto na střeše mi přijde už přehnaný. pokud na kolo vidím tak je to bez problému.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        jak vidíš na kolo, když si voklepáváš lofase někde v hloubi hajzlíku v budově benzínky?

                        0 0
                        • Zdibar  

                          Myslím že na benzínce je kamer více než dost a pokud si tam potřebuji něco nakoupit nebo si dojít na záchod neparkuju auto za benzinkou ale pokud možno hned u vchodu nebo u stojanu.

                          0 0
                          • Breakpain  

                            Hele, a kdy něco vyřešila kamera, pokud měl dotyčný kapuci a falešné SPZ? :)…

                            Jen se ptám – onehdy jsme to řešili v baráku… takový záznam má bohužel nulovou hodnotu.

                            0 0
                            • vpa007  

                              Hele, nepřijde ti trochu přehnaný, že by někdo seděl na benzince a čekal, až někdo dojede s kolem, že mu ho škubne? To mi přijde trochu na palici… jako dokážu si to představit na parkáči někde u Zoo, kde si dáváš zábavnou pauzu uprostřed cesty z/na dovolenou přes 1/2 republiky nebo u super-hypermárketu, kam běžíš kopit zapomenutý lahváče, páč bez piva čech na dovču prostě nejede… ale u bezninky někde in-the-middle-of-nowhere?

                              0 0
                              • Breakpain  

                                Pamatuju si, jak tu psal kluk, že v Praze (což je IMHO jedno) ráno (hooodně brzo ráno) nakládal kola do auta. Opřel kolo o zeď a pár metrů od něj se vzdálil. Nikde ani noha, najednou šup a kolo v prdeli ;), takže asi tak :).

                                Já se z toho nestresuju, ale hlídám si to – myslím, že každého věc, jak s tím naloží :).

                                0 0
                                • vpa007  

                                  Jasan… taky to nikde nenechávám… ale na benzince to nehrotím a když sme parkovali u mekáče, tak jsem to měl kousek pod dohledem a zamčený lankovým zámkem přes nosič i příčník…

                                  0 0
                              • Smazaný účet  

                                naprosto standard…smažky mají teritoria…někde posedává a kontroluje…jak zmerčí kořist, jde do akce

                                0 0
                          • Roxteedy  

                            kamera má výhodu pouze v tom, že ten čin uvidíš

                            EDIT: vlastně neuvidíš. Legálně nesmíš. Přístup k záznamu má pouze PaCH. A ty než to začnou řešit, koupíš si dřív nový kolo. Pač našinec tak dlouho bez kola nevydrží :)

                            0 0
    • Wal  

      Také se přikláním k Thule, jen pokud kouknu na recenze Heureka, tak je jediný problém…kradou se a nechce se mi nosiče sundavat…okradli někoho z vás o nosiče kol Thule?

      Používá někdo Atera giro AF?

      0 0
      • Breakpain  

        Thule, Atera, ale sundavam oboji. Nechce se mi hrat loterie ;)

        0 0
      • doubleingram  

        Ukradnou ti vse co muzou strelit.

        0 0
      • MatS  

        Ano ukradli mi dvoje Thule Proride 591 v Praze na Budějárně před pár lety. Nechal jsem je přes noc na střeše (zamknutý). Výsledkem byly poničené koncovky příčníků a úplně nové Thule v prdeli. Od té doby je jak sundám kola hodím do kufru auta a po ptákách. Chápu, že do menších kufrů se to nevejde, takže je problém.

        0 0
        • Wal  

          To je hotovo…někam dorazit, sundat kolo a schovat držáky 

          0 0
      • stařík  

        Ano. Ukradli mi 3 x držák 591 ze střechy a jeden starý 532 na střeše nechali. O ten zájem nebyl. Auto jsem měl na parkovišti a vidím na něj přímo z okna v přízemí. Vozil jsem je takto po Evropě asi 10 let ukradený byly až loni. Naštěstí vůbec nic na autě ani na příčníkách nepoškodili.

        0 0
        • vpa007  

          Hm… to nasere… taky z toho důvodu to ze střechy sundávám, i když je to vopruz… a taky mě štve, jak to při jízdě hučí ;-)

          0 0
    • theedge  

      Ahoj Mám dotaz na Thule ProRide 598. je kompatibilní s 29 bike s se mi tam bike s weheelbase 1165 mm ? Nebude krátký ?

      Celkovou délku píšou 145cm .. to bude dost nadoraz.

      0 0
    • KoudakT  

      Thule ti rozmlouvat nebudu, sám mám jeden Proride a podle mého s ním chybu neuděláš.

      Ale Atery se bát nemusíš. Mám od Atery příčníky a nemůžu proti nim říct jediného slova. Parádní systém uchycení, jsou to Němci a mají to taky promakané. Myslím, že v kvalitě žádný propastný rozdíl nebude.

      0 0
      • theedge  

        Koukám n Ateru Giro AF , ale na můj karbonový rám s obdélníkovou spodní trubkou se mi zdá lepší Thule.

        Atera mi příjde zajímavá pro kulatější rámy.

        0 0
        • KoudakT  

          Já bych na carbona asi řešil uchycení za vidlici. Akorát pak co s tím předním kolem…?

          0 0
          • Breakpain  

            Zbytečný, vozil jsem x let několik karbonových rámů od silniček po MTB a nikdy nebyl problém ;)…

            Mno a pokud za vidli – lze pak upnout na střechu i samotné přední kolo, případně ho hodit do kufru… ale trochu to ztrácí ten komfort, když musíš vyndávat přední kolo :-)

            0 0
            • theedge  

              Jo no přesně … když jedu sám v autě tak hodím celý kolo do auta. Nosič potřebuju halvně když jdeme ve dvou, nebo když jedu s rodinkou na chalupu a auto je plný rodinkovejch krámů :-) To pak někam nacpat 29 kolo je problém.

              0 0
              • Breakpain  

                Vozim to na strese i s prazdnou karou :)… Prijde mi to pohodlnejsi, nez to cpat do kufru, ale kazdy ma nejaky system, co mu vyhovuje :)…

                0 0
              • Smazaný účet  

                imho Thule dělá držák i na to vyndaný přední kolo…

                0 0
    • theedge  

      Nevíte co u Thule znamená „sjednocené zámky“ ? To jako že zámky uchycení k příčníkům a zámek páky uchycení kola je stejný, anebo jsou sjednocené zámky u 2ks a více nosičů ?To bude asi ono ne ? Předpokládám že v rámci jednoho nosiče funguje jeden klíček standartně …

      Zvláštní že Alza prodává Proride 598 – sjednocené zámky jako 1ks …

      0 0
      • pocestny  

        že bys mohl mít stejný klíč na více výrobků (nosič, střešní box, nosič na kouli, příčníky…)

        0 0
        • theedge  

          Ale v rámci jednoho nosiče ( jsou tam 4 zámky ) funguje jeden klíč standartně ?

          0 0
          • palo7  

            Jasně. Jedná se o sjednocení více kusů nosiče, nebo i více výrobků.

            0 0
          • Namtos  

            Pokud si dobře pamatuji z nasazení, tak tam jsou jen dva zámky, jeden na zamčení k příčníkům a druhý na zajištění utahovací růžice.

            Jinak sjednocení zámků je , že pokud kupuješ víc , tak se ti to dají vše na jeden klíč anebo pokud už máš , tak podle klíče ti přiobjednají zámek , jak je to zpoplatněné – asi podle obchodu …

            0 0
      • Tacmud  

        Mám 4 držáky se sjednocenými zámky.

        V praxi to je tak, že jeden držák má dva zámky: jeden na uchycení k příčníkům a druhý na uchycení kola.

        Na těch čtyřech držákách je tedy 8 stejných zámků a protože dávají dva klíčky k zámku, tak mám 16 stejných klíčků! Nemusím mít obavu, že nějakej ztratím! Mám dost náhradních!

        0 0
        • Smazaný účet  

          a když kolem půjde zloděj se svazkem Thule klíčů a bude tam mít ten jeden, tak odemkne všechno…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Zloděj rozhodně půjde se svazkem klíčů…

            0 0
            • sodek  

              už tady někdo psal, dělá se jeden klíč univerzál na všechna čísla zámků.

              0 0
              • Breakpain  

                „Jeden klicek vladne vsem, jeden jim vsem kaze …“ :)

                ja to beru tak, ze zamek je jistota proti samovolnemu uvolneni a opravdu nechci tahat vice nez 1 ks s sebou :)

                0 0
              • Smazaný účet  

                K otevření týhle srandy žádnej klíč nepotřebuješ.

                0 0
          • Tacmud  

            Pokud půjde kolem zloděj se svazkem klíčů, tak bude stejně zkoušet všechny, protože neví, že jsou všechny stejný! Nebo prostě strhne zámky, či to kolo urve z držáku!

            Mě to ale usnadní práci. Nemusím hledat, který klíč kam strčit!

            0 0
            • tomas.g88  

              Pokud se nepletu na zamcich je cislo vygravirovany, tudiz neni potreba aby zlodej zkousel. Mam dojem ze se to tu jiz resilo v jinem vlakne ze si majitele cislo vypiluji aby nebylo citelne. Osobne mam Thule ProRide 598 a myslim ze jsem tam na zamku cislo videl, ale ruku do ohne za to nedam.

              0 0
              • LucasCZE  

                Je to tak. Na zamku i na klici je cislo. Neni potreba nic zkouset.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Kam pořád chodíte na to, že se někdo bude zdržovat s klíčem. Ten zámek nemá žádnou ochranu, jde otevřít za pár sekund bez klíče a poškození. Když půjde pro kolo, ne pro nosič, tak se ani otevíráním zdržovat nebude . 598 na tom není o moc líp, vyrvat z něj jde kolo taky.

                  0 0
                  • tomas.g88  

                    To je asi pravda. Jen konstatuji že pokud by chtěl krást s klíčem což třeba mě přijde jako méně nápadné než když to budu na parkovišti u benziny otevírat sroubovakem tak vzhledem k číslu na zámku nemusím dlouho hledat který klíč je ten správný. Nedělám si iluze že 598 je nějaka neprekonatelna překážka, ale jak je to nejrychlejší nevím jelikož kola nekradu :-)

                    0 0
              • pocestny  

                číslo se dá z těch zámku zbrousit, ale nikoho to nezastaví. K odrazení náhodného zloděje lze kola přimknout lankovým zámkem, na to už jsou alespon potřeba kleště, totéž samozřejmě platí i pro nosiče na kouli. Pro připraveného zloděje ani to samozřejmě není překážka.

                0 0
                • tomas.g88  

                  Před připraveným zlodějem není bohužel účinné ochrany s tím nic nenaděláme. Já většinou vozím jen jedno kolo, takže můžu poutat tak maximálně k příčníku. Jak už tu bylo řečeno asi milionkrát – nejlepší ochrana je nenechávat kola bez dozoru.

                  0 0
    • Zdibar  

      Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat zda má cenu kupovat TYTO zámky k Thule ProRide. Je mi jasné, že zloděje to asi nezastaví, ale jde mi alespoň o větší zdržení :)

      Díky za odpovědi.

      0 0
      • Breakpain  

        Mno, narveš tam dutý konec lihovky a otočíš ;) … klasika jako u podkov. Spíš je to takové zabezpečení, kdyby povolil jazýček, který aretuje ten plastovej pásek :)…

        Možná to tam prdnu (na dálniční jízdy)…

        0 0
        • vpa007  

          Já nevím… podle mě se nevyplatí nechávat kolo „zamčený“ na střeše… nosiče mám jen na převoz, pak kola sundám. Max když zastavím u hospody na jídlo při jízdě na dovču, tak si sednu tak, abych na kola viděl a posichruju to klasikou lankovým zámkem (jen pro ten pocit, že jsem něco udělal)

          0 0
          • Breakpain  

            No vsak ja tam nenechavam kola bez dozoru. Spis jsem myslel za jizdy, kdyby se to povolilo ;).

            0 0
            • vpa007  

              Mno vozím kola na střeše v Thulečku skoro 20 let a pásek je to poslední, co se mi kdy povolilo (zatím nepovolilo)… a to, když jedu sám, tak to občas i pěkne „rubu“ ;-)

              0 0
              • JMT  

                Tak tak, už jsem se párkrát zapomněl a aj 200 to dá. Drží to krásně, komfort obsluhy značný. Výborný nosič. Thule 598.

                0 0
          • Zdibar  

            Přesně tak jsem to myslel. jenom. Jenom aby to toho zmetka zdrželo než vyběhnu ze zahrádky z hospody. Má to cenu kupovat?

            0 0
            • JMT  

              Nemyslim si, že by to zdrželo. Kdo nejde najisto, bude chvíli řešit ten zámek…a kdo jde na jisto to fikne tak rychle, že nepoložíš ani půllitr.

              0 0
    • Aaa666  

      Můžete mi prosím poradit jaký pořídit střešní nosič? Potřebuju něco na 2 kola. Co používáte vy?

      0 0
      • pavelxy  

        Kdyby sis vybral Thule Proride 598 tak mám 2 nerozbalený doma na prodej…:D

        0 0
      • Aaa666  

        tak jedny nosiče už se prodaly, a ted k tématu :)

        Jaký jsou podle vás nejlepší?

        0 0
        • Slavik  

          Thule, neřešíš kokotiny… :-)

          2 0
          • Aaa666  

            sorrač, nikdy jsem na střeše nic nevozila, tak se ptám :)

            0 0
            • mais  

              Je to jednoduchý:

              mainstream, chceš pravidelně vozit, nechceš řešit peníze = thule

              nechceš za to dát ty prachy či pro občasné použití = něco jinýho – pak je to o tom, jak moc chceš řešit kompromisy a hledat cestu, jestli tohle, nebo tamto…řada lidí přesto nakonec skončí u thule

              0 0
            • Breakpain  

              Vozim kola v prumeru 2× tydne. Na Thule si nemuzu stezovat a nic jineho bych asi nechtel. Kdyz to pouzivas casto, chces aby to melo urcity uzivatelsky komfort, spolehlivost a vydrzelo to.

              Jedina nevyhoda Thule je, ze vic zajima corky.

              1 0
        • Dzany  

          Když jsem neměl děti, vozíl.jsem kola v autě, dokonce na výšku (škoda Yeti). Teď už mám rodinu, pořídil jsem nosiče kol Thule proride 598 s příčníky Thule wingbar Evo. Rovněž mám i Thule nosiče na lyže. Nejlepší alternativa je nosič kol na tazne. Ale to bohužel na současném autě nemám. Jinak co se týče značky Thule nemůžu si stěžovat. Jednoduchá instalace, kvalitní provedení.

          Kdybych ale neřešil peníze, pořídím VW Multivan a kola vozím uvnitř vozidla.

          0 0
          • Aaa666  

            Děti už mám a ani tak bych do octavky 2 kola nenacpala :)

            Tažný taky nemáme. Na thule mrknu, díky :)

            0 0
            • xtonda  

              Existují i nosiče na zadní dveře, kolo se při nakládání nemusí zvedat tak vysoko. jako na střechu.

              1 0
              • Aaa666  

                Tam ale zase bude problém lézt do kufru. Když už někam jedem, pořád tam někdo něco potřebuje. Na střeše se mi to zdá praktičtější.

                0 0
                • xtonda  

                  To asi jo, to už je na způsobu použití, my když převážíme kola na chalupu je to 2,5h cesta, tak se naloží, dojede, vyloží. Pár drobností co by mohly být potřeba po cestě se prostě nedá do kufru. Ségra měří 160 cm, má Proride a když jí to doma nemůže naložit / vyložit manžel, tak je to pro ní problém.

                  0 0
              • Dzany  

                Ne na všechny modely aut lze nosiče na páté dveře instalovat. Týká se to pouze karoserie hatchback.

                0 0
              • mais  

                taky se dá dát na auto koule jen na nosič – ale i tak je to dražší varianta

                0 0
              • enjoy  

                Fyzicky se kolo nemusí tak vysoko zvedat, ale paradoxně samotné upnutí kola ramenem se provádí zpravidla výš, než u Proridu.

                A v dnešní době nepraktických aut, dělaných na design, kde je většinou plastový spoiler ani nelze tkaový nosič použít.

                Že ničí zadní dveře a panty, to už je další věc.

                0 0
        • enjoy  

          Thule Proride 598, bez debat.

          Má jen jediný mínus, že se extrémě krade.

          0 0
          • xtonda  

            Pro drobnější ženskou může být problém to na tu střechu narvat. Ale u ProRide je ta manipulace snazší než u FreeRide, máme v rodině obojí. Víc než dvě kola ale budou opruz vždycky.

            0 0
          • dydy  

            Zvládne Proride i 20 palcový dětský kolo? wooma?

            0 0
            • enjoy  

              Zvládne.

              U dětského kola jde primárně o to, aby se kleština dostala do rámového trojúhelníku. Tady bych to viděl jako v pohodě.

              1 0
            • Johny_r  

              Zvládne 16" Wooma i 20" SUP, takže předpokládám, že až na extrémně divné rámy zvládně v podstatě všechno.

              0 0
        • cibi  

          na střechu mám 3× plechovou mrchu za 500 + 3× hliníkový Hakr. Ten je teda o poznání lepší.

          (7 místné auto- Zafira… dostat kola na střechu je o stání na zadním kole, prahy nestačí)

          pokud nás jede míň, vozím kola vzadu na zadních dveřích v nosiči Thule backpack 973… ten je díky univerzální konstrukci trochu víc „tetris“ na první poskládání ale co do držení kol je opravdu „jiná třída“.

          Nevím co máš za auto, ale hlavně si vyzkoušej nakládání na střechu- mám 180cm a když dávám kola na oktávku šlapu na prahy… takže dávat kola na střech moc nemusím.

          AD klíčky- Hakr používá zámečky které lze nastavit na jednotný klíček s Thule.

          No a ten zámeček…viz komentáře výše- nespoléhat se na něj.

          0 0
      • psoid  

        Mám střešní Thule i Yakima (myslím, že ho dávali na Renault jako „tovární“), Akorát kdysi byl o 1000 Levnější. Vozil jsem ho nejraději.

        Yakima Frontloader

        1 0
        • dydy  

          To vypadá dobře, já mám vůči těm ramenům, co drží kolo za rám nějaký předsudky. Mám od Thule 2 nosiče na střechu za přední kolo, ale od doby, co mi moc kol s rychloupínákem nezůstalo a ještě každá pevná osa jiná, to přestává být komfortní řešení…

          0 0
          • enjoy  

            Pak trochu zainvestuj pořiď Thule Top Ride.

            0 0
            • dydy  

              Ten vypadá dobře, zvládne i to 20'' kolo, nebo jak to je s roztečí vidlice takhle malých kol? A na přední sundaný kolo asi taky nic elegantního neexistuje, co se zrušily rychloupínáky.

              0 0
          • tompca  

            Kdyby jsi chtěl ten Frontloader, tak ho mám doma, pořídil jsem ho na manželčin e-bike, ale ten šel z domu, tak se mi válí ve sklepě (použity asi 6×, ještě je v záruce).

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.