• Dejv37

    Dobry den, pred 14 dny jsem objednaval nejake komponenty z dx a ted mi neprisli vsechny. Velka svitilna, to nejdrazsi z objednavky, neprisla. Muze se stat ze to poslali na dvakrat? Vsec jsem platil pres paypal… Dekuji Moc za odpoved

    0 0
    • Smazaný účet  

      V balicku bys mel mit nejakou karticku s cislem ksku, ktere nebylo odeslano. Stejne tak kdyz se kouknes na detail objednavky, tak by tam melo byt ktere polozky byly ci nebyly odeslany…zvladnes to i s google prekladacem.

      0 0
    • marapara  

      To se mi stalo také. Objednával jsem 4 věci. Poslali 2 a zbytek poslali asi za 3 týdny. Zboží nejspíš neměli skladem. Ale chodí na to upozornění na mail o stavu objednávky. Včetně toho, že poslali jen část a druhou pošlou, jak to budou mít.

      0 0
      • Martin  

        pokud je status full shipment, tak asi udělali chybu ve skladu

        myslím, že kdyby posílali po kouskách z důvodu dostupnosti zásob, byl by status partial shipment, ne?

        0 0
        • marapara  

          Jo, to asi jo. Já měl partial shipment

          0 0
          • Dejv37  

            Pockam jeste a uvidim. Na tom balicku byli napsany jenom tri veci ze ctyr tak snad to posledni prijde dodatecne. nebo myslite ze uz mam reklamovat? Jeste to teda nebylo 21 dnu…

            0 0
    • doonio  

      Dne 11.9. mě z DX napsali že je vše odesláno, na Hong-Kong post jsem nyní čekoval stav mé objednávky, a poslední zmínka je ze dne 25.9. a to „departure from transit office of exchange“. Od té doby žádný pošťák o moje dveře nezavadil.

      Nevíte někdo kde může být zakopaný pes, mám to už začít řešit přes reklamace…nebo ještě posečkat?

      Díky za radu

      0 0
      • jIrI___  

        Ještě bych počkal, víc než měsíc je u DX běžná věc.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.