Dizajnová hrubice aneb neřešitelný problém

72 nepřečtených
  • kapo22

    Zdravím Vás, místní znalci, a jdu si pro estetickou radu.

    Notný čas už s kolegy v kanceláři řešíme, jestli dávat nápisy na pláštích k nápisúm na ráfcích nebo je posunout o 90° na kteroukoliv stranu. Boj je to litý a jednotná odpověď je v nedohlednu. Zná te to, funkčnost je jedna věc ale dizajn je to co jezdí nejvíc.

    O to větší byla naše zděšení, když jsme zjistili, že na kolegově pěkném kole nemá náš estetický problém žádné řešení, ať se rozhodneme jakkoliv. Neřešitelný problém tkví v různém umístění polepů na pravé a levé straně ráfku, kdežto na plášti jsou umístěny stejně. Než jsme si toho všimli, tak bylo vše v pořádku ale uznejte samy, že s vědomím této dizajnové hrubky se prostě nedá jezdit.

    Nabízí se sundání polepů, nové pláště případně nová kola, která nebudou trpět tímto neduhem.

    Naše mozkovny jsou za ty léta již značně vyvětrané a tak si nevíme rady. Proto Vás také za celý kolektiv žádám o pomoc.

    0 0
    • DaD  

      A kde že to děláte? Já jen abych věděl :D

      0 0
    • Smazaný účet  

      polepy sundat

      černá je dobrá © Jon Sníh

      0 0
      • t29  

        Sundání polepů z ráfků naprosto zničí estetický dojem, neboť nápisy na pláštích nebudou mít s čím ladit.

        0 0
        • kapo22  

          To je pravda…to je pravda…tímhle směrem jsme neuvažovali

          0 0
    • rdx  

      fuuuj . ja bych se to stitil vzit do rukou . obdivuju fotografa!

      0 0
    • Vilém  

      Zacal bycjh to resit az s novejma kolama, tyto se stejne poserou. Leda zavcasu prodat.

      0 0
      • kapo22  

        Konečně konstruktivní názor…děkuji.

        Tato varianta je také v řešení. Nám by se to samozřejmě líbilo. Každá novinka na kole se počítá a musím projít dlouhým výběrem a schvalovacím procesem skrz kancelář, takže o zábavu by zase na chvíli bylo postaráno. Jen kolega, který by to tak nějak musel zaplatit, snámi není úplně ve shodě :)

        0 0
        • DaD  

          Vy máte jedno kolo na celou kancelář a půjčujete si ho? Já jen že to musí všichni schválit…

          0 0
          • MirosPikos  

            Lepší jedno kolo, než jednu sekretářku na půjčení :) Teď vlastně nerozumím tomu, jestli jsem to správně napsal.

            0 0
            • Japhy  

              Tak pokud jsou v kanclu jen tři… :-D

              0 0
              • kapo22  

                Skutečně jsme v kanceláři tři ale sekretářku zatím nevlastníme. K dobru však mohu říci, že tu máme 4 kola, což nám zde jistě zajistí nějaké body navíc.

                0 0
            • nitraq  

              Simtě, v dnešní době buzzwordů by je sekretářka mohla kvalitně komparovat a následně evaluovat:))

              0 0
              • Martin  

                evulvovat?

                0 0
                • nitraq  

                  Evulvovat od slova e-vulva?

                  0 0
                  • Martin  

                    Ano. Napřed bude provedena evaluace vulvou, jejíž výstup bude zaslán elektronicky. Něco jako profylaxe.

                    0 0
              • KoudakT  

                Nebo ovulovat. To by se jim líbilo nejvíc :-D

                0 0
    • novas752  

      U Schwalbe plášťů dávám vždy ventilek na střed názvu modelu pláště. Když kolo natočim ventilkem dolu, je čitelný jak Schwalbe, tak model.

      0 0
      • kapo22  

        Nejde o čitelnost ale o estetický dojem a dobrý pocit při jízdě.

        0 0
        • novas752  

          Právě, k ventilku to vychází vždy stejně z obou stran. Nápisy na ráfku se daj sloupnout.

          0 0
    • kandik psi zub  

      skutecne, zapadni svet proziva dekadentni obdobi a bude za to co nejdriv krute ztrestan. Frontu na Favorita pred tuzexem na tebe :D

      0 0
      • Al Stra  

        zauvažoval bych jestli neurol vs xanax

        0 0
      • DaD  

        Bohužel mi připadá, že to bude i na starém kontinentě horší a horší. Za chvíli budou i nám psát na mikrovlnky dávat nápisy, že není dobré dávat tam kočky atd. :(

        0 0
      • DaD  

        A přímo na hlavičku…

        0 0
    • Libores  

      o reklamaci neuvažujete?

      0 0
      • Smazaný účet  

        tak minimálně je to hrubý nedostatek v produktové dokumentaci – měla tam být jednoznačně definována výrobcem doporučená poloha polepů!

        0 0
    • pedrouch  

      Majitel by si měl nechat vyhodnotit, který profil má lepší (ideálně modelingovou agenturou, názory kolegů z kanceláře nemusí mít dostatečnou erudici), následně osadit nápisy správně na pohledové straně kolo, ta se odvíjí od lepšího profilu.

      Toto řešení vyžaduje to ovšem důslednost k fotografům, neboť jezdce a stroj bude dovoleno fotografovat pouze z pohledové strany.

      0 0
      • kapo22  

        Důslednost však musí být i na straně jezdce, aby slézal a kolo vedl vždy na stejné straně. Neurčitost ve vedení kola by komplikovala práci nejen fotografům a náhodným kolemjdoucím, kteří by kolo a jeho vodiče chtěli obdivovat.

        0 0
    • va-bo  

      Zajímavý příspěvek. Já se snažím dávat název pláště k ventilku. Abych ten ventilek rychlej našel – už hůž vidím. Estetické hledisko jsem dosud neřešil, ale až teď vidím, jak je to důležité..

      0 0
    • Alojs01  

      Doufám, že si před jízdou přední i zadní kolo nastavujete do stejné polohy, aby to bylo esteticky dokonalé a každých pár set metrů to překontrolujete, aby ten pocit při jízdě byl opravdu dokonalý…

      0 0
      • kapo22  

        Dobrá a věcná připomínka. Tento problém jsme již řešili a zdárně také vyřešili. Na společných vyjížďkách si navzájem kontrolujeme polohy ventilků a dle potřeby nadhazujeme přední kolo nebo smýkáme zadním, aby se krok ventilků synchronizoval.

        0 0
        • mr.antik  

          no to by stačilo, další detaily už raději vynech

          0 0
        • Smazaný účet  

          já mívám ventilek obvykle vlevo…ale může se stát, že během soustředěné a intenzivní jízdy přeleze doprava, což působí drobný diskomfort…

          0 0
          • antt  

            jak by řekl klasik . . (:

            Joseph de Sax || || 22.11.2011 09:06:01 || || 90.179.19.xxx

            ty 3cm prochcaného masa si dáš v klidu i do peněženky…

            0 0
    • AussigBiker  

      A to si predstav, ze Contiky maji napisy na kazdy strane nesymetricky, takze kdyz das napis na jedny strane k ventilku, na druhy to nesedi! Des bes… kvuli tomu jsem se vzdal upnutyho trikotu a kapucina a jsem radsi za rebela ve volnym dresu a piju pivo!

      0 0
      • doubleingram  

        To samy jsem resil pred tydnem :D Conti se nam podle msti :)

        0 0
      • kapo22  

        no jo ale ktrikotek a kapučíno je přece základ…to by pak kolega nemusel na tom kole už vůbec jezdit…

        0 0
    • oddie  

      A jste si vůbec jistí, že máte pláště kompatibilní s těmi koly? Když na sebe takhle hrubě nesedí nápisy???

      0 0
      • kapo22  

        Nejsme si jistí ničím. Proto jsme taky rozjeli tuhle debatu doufaje, že nám někdo osvícený poradí.

        0 0
    • André Vebr  

      Slušnej matroš

      0 0
    • jezura  

      Tak v té kanceláři řešíte takové věci?Tam chci pracovat-asi dobrý matroš.:)))

      0 0
    • Zboža  

      Řešení je zcela jednoduché a zdaleka méně nákladné, než pořízení nových kol či sekretářky… pořídit lepší matroš… viz muj bajk na profilu. hulím sice loňský vzorky… ale je mi to fuk i letos

      jen nějak označit ventilek abych ho nemusel hledat

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Dle modni policie stred loga vyrobce ma byt nad ventilkem. Pokud ma rafek nestandardni polepy ktere nejsou v symetrii s ventilkem, mozna by ti bylo odpusteno kdybys plast dal tak, aby byl v symetrii s polepy rafku, avsak osobne bych doporucil takove polepy sundat, abys nebyl v rozporu se zakonem.

      0 0
    • H8me  

      nereste picoviny a jezdete! :D

      0 0
    • snas89  

      To je skandal. Zahodit i s kolem

      0 0
    • AussigBiker  

      Z hruzou jsem zjistil, ze WTB to ma na kazdy strane jinak, ale aspon o 90 stupnu symetricky. I tak ale odted uz nebude jizda na kole nikdy jako driv :(.

      0 0
    • zdenal8  

      Doporučuji zajít za vedoucím a říct si o více práce. Evidentně máte moc volného času.

      0 0
      • bezdratova.sprcha  

        A nebo, a teď bacha protože můžeš dostát osvícení, třeba jsou natolik schopni, že rozsah jim zadané práce zvládají s dostatečnou rezervou.

        0 0
        • Smazaný účet  

          v takovém případě je ovšem třeba přidělit jim více práce, nebo někoho propustit a jeho práci rozdělit zbývajícím…jen tak lze docílit maximální efektivity firmy!

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            To je celkem volovina. Pokud na lidi neustále tlačíš víc a víc práce, jde pryč morálka, kvalita práce a časem i samotní lidi. Samozřejmě že když někdo má nějakou určitou práci, naučí se její běžný rozsah plnit ve velmi krátké době. To není důvod někoho propouštět nebo mu dávat víc práce.

            Firmy, které si zakládají na tom mít co nejméně pracovníků kteří dělají co možná nejvíce práce o ty schopné lidi velice rychle přicházejí, zvlášť v dnešní době kdy je volných pracovních míst všude plno. Navíc tím také docilují toho, že pracovníci se práci naučí dělat tak, že sice splní parametry papírově, ale v mnoha ohledech je výsledek ochuzený nebo špatný.

            0 0
            • Smazaný účet  

              tak samozřejmě společně s prací je třeba přidat i peněz…

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                V některých oborech to tak nemusí být, ale obvykle je lepší mít dva pracovníky kterým platíš padesát tisíc, než jednoho kterému platíš pětatřicet. Ten jeden sice bude více motivovaný, ale bude také více vytížený, bude mít méně času pro případnou dodatečnou práci a pokud bude často nastávat situace že nestíhá, zvýší se stresovost, což dlouhodobě je špatně jak pro pracovníka, tak pro jeho práci, protože si jednoduše zvykne na to, že nestíhat je v normě a začne některé věci osírat. Viděl a zažil jsem to už mockrát.

                Samozřejmě se nebavím o spešl pozicích, kde je lepší když to dělá jediný člověk, kterého maximálně občas někdo zastoupí.

                0 0
    • Goratrix  

      „Neřešitelný problém tkví v různém umístění polepů na pravé a levé straně ráfku, kdežto na plášti jsou umístěny stejně“

      Snad naopak, rafik ich ma rovnako a plaste nie? Rafiky CrossOne maju polepy symetricke, aj na fotke je to vidno. Osobne som mal rovnake, akurat ze cele cierne a aj tak som ich dal dole.

      0 0
      • kapo22  

        Pláště jsou správně, ráfky jsou naprd. Na svých stranách symetrické jsou ale pravá a levá strana je proti sobě otočená o 90°

        0 0
    •  

      a ještě je třeba to sladit s ventilkem !

      PS: a řešil tady na B-F někdo taky dynamickou vyváženost kol? ..

      0 0
    • Petr L2  

      Nechte si zhotovit nové polepy a pak se můžeme tady poradit o tom, které nechat a které odstranit a nahradit novými, které již umístíte na správné místo.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.