• marekmaue

    ahoj, nedávno sem byl nucen vymnenit displej na svej Nokii 5310 XM. chvilku to bylo ok, ale dneska se neco (nevim co – žádám o radu ) na displeji není skoro nic vidět a tlačítka nejsou vůbec podsvícené. v nastavení sem podsvícení vůbec nenašel.. poradte prosím někdo :( dík

    0 0
    • trew.x  

      Reklamuj to…

      0 0
      • marekmaue  

        už jednou mi to zamítli..

        0 0
        • M_ishak  

          Na netu jsem ti vyhledal tvá práva (především tě zajímá předposlední položka). Nastuduj a braň se…

          0 0
        • StuntJ  

          A jaký měli důvod pro zamítnutí záruky ?

          0 0
        • StuntJ  

          A z jakého důvodu ?

          0 0
          • marekmaue  

            poškození plomby na hlavičce šroubku (byla ztržená barva z hlavičky)

             
            0 0
            • StuntJ  

              Tak tohle bych si dovolil rozporovat. Jak Vám můžou dokázat, že plombu, jestli tam vůbec nějaká je, neporušil autorizovaný servis ? Všeobecně platí, že zákazník si může rozdělat přístroj, kouknou se do něj, ale nesmí jej poškodit, ani jakkoli zasáhnou do vnitřního zapojení přístroje. Tohle jsou prostě věci , ktré se velice špatně dokazuje a seris si tím podřezává větev pod sebou. My osobně v servisu tolerujeme, kyž se zákazník podívá do přístroje, (bohužel externě založení spolubčané (vesničani) neví, že záruční opravy hradí výrobce, tedy jsou ZDARMA, při splnění záručních podmínek). Ale pokud v přístroji nejdem něco nezvyklého, záruka končí ......

              0 0
              • Smazaný účet  

                je to tak – poškození plomby nesmí znamenat zrušení záruky obecně, my plombujeme počítače a taky to musíme brát odplombovaný…

                jen pak servis jinak posuzuje, jestli to záruka je nebo neni – pokud je to něco „uvnitř“  a je to zaplombovaný, tak je to automaticky záruka

                pokud to zaplombovaný není, posuzuje se možný neautorizovaný zá­sah a servis může tu jednu konkrétní žádost o záruční opravu neuznat…

                0 0
                • StuntJ  

                  Do takového servisu, který se takhle chová bych si nedal opravit ani chlupy na riti. Bych si takový chytrolíny vychutnal a pěkně bych se do nich obul, popřípadně zkontaktoval dovozce do ČR a řešil sním případnou úroveň servisů. Je smutné že autorizovaný servis se takhle vystupuje před zákazníky.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    dělám u výrobce – taková jsou pravidla…je to v rámci zákona

                    0 0
                  • Tomcat  

                    Nemáš nárok tohle je reralita a basta. Taky u nás taky není skoro dovolání (2500km?) :o) 

                    Tvoje argumentace je supr, že stakovejma ramenama projedes vůbec dveřma? :-)) Víš až ti zákazník příde s takovouhle argumentací a přinece rošláplý LCD na notebooku s tím, že to chce reklamovat a kdesi má stěžovat,  tak zavzpomínáš na všechny ty školení „…chováme se k zákazníkům…“ a nejrači bys ho roztrh. Ale co tokový sou i v MTB narve to do stromu a pak jde vidli reklamovat.

                     
                    0 0
                    • StuntJ  

                      Já vím jak se chovat k zákazníkovi, ikdyž je to ten největší hotentot na světě. Prostě servis musí prokázet že vada je neuznatelná na záruku. Kdybych neděl v servisu, tak bych tu nepsal ani řádek, protože jako takový pracovník musím znát co si mohu a nemohu dovolit …

                      0 0
            • Wojtek  

              takhle sem jednou vyhodil mobil, šel sem ho reklamovat, že nesvítil a nešel občas display, tak to vyreklamovali a pak to chodilo, ale: strhli tam šroubek který drží ty 2 půlky dohromady, a nesvítily tlačítka a kdovíco ještě nejelo, a pak sem se dozvědel, že sem si to vlastně zničil sám a že mám smůlu, hajzlové!!! už nikdy sem si tam nic nekoupil, a kolem toho obchodu procházím s nutkáním, prohodit jim cihlu oknem

              a byl to Wimers ve Zlíně, nikdy tam nic nekupujte!!!!!!!!!!!

              0 0
              • Smazaný účet  

                při přebírání zboží z opravy si máš zkontrolovat, že přebíráš bezvadné zboží…ostatně to jim i podepisuješ na protokolu = pokud sis to nezkontroloval = tvoje chyba

                obecně věci které se opravují po dílech do servisu nosím osobně a stejně tak si je i vyzvedávám…a budu tam klidně hodinu, dokud nebudu mít jistotu, že je to OK

                poštou řeším jen reklamace řešené výměnou za nový kus…

                0 0
                • StuntJ  

                  Tak tak, servis je povinnen Vám předvést přístroj a ukázat že vada byla odstraněna

                  0 0
                • StuntJ  

                  Tak tak, servis je povinnen Vám předvést přístroj a ukázat že vada byla odstraněna

                  0 0
              • M_ishak  

                Ááá Wimmers, tak s těmi mám taky zkušenost, že jsem se na ulici tlemil tak 10 minut jak blbec – lidi asi nevěděli, jestli se směju na ně nebo jim.

                Potřeboval jsem koupit inkoust na doplnění cartridge, tak jsem řekl na jaký typ tiskárny a že chci toto balení v regálu. Ženská, hodně suverénní až namachrovaná, ale že prý to není pro moji tiskárnu (HP DJ930C), že ten typ není na obalu dovolený. Tak jsem jim řekl, že je, že s tím už mám zkušenost, navíc je to tam napsáno. Tak proběhla asi 3× výměna názorů, kdy si každá strana stála na svém a mezi tím prodavačka prohrabovala balení od všemožných výrobců. Zakončila to, že nee, že jsem uplný blb, takový typ HP nevyrábí. Ona mi to normálně nechtěla prodat. Tak jsem už trochu ostřej, ať mě to prodá a dál to neřeší (pospíchal jsem). Když mi to dala do ruky, Tak jsem jí ukázal, že je doporučeno pro HP DJ 9×x a musel jsem jí vysvětlovat, že to „xx“ jsou zástupné znak, za kterými může být jakékoliv číslo typu tiskáren devídkové řady. Hleděla na mě jak sova, že tak to určitě nee, tak jsem na ni už dál kašlal. A uplně jsem si představoval, jak po mém odchodu šla hlásit kolegům, že jeden blbeček si mermomocí koupil inkoust, který není pro jeho tiskárnu a která se ani nevyrábí. Tož jsou to experti a příště už si řeknu o konkrétní balení inkoustu a o typu tiskárny raděj budu zticha – je to rychlejší.

                0 0
    • Ricci  

      servis

      0 0
    • M_ishak  

      Než ho dáš do servisu…Kdys ho měl naposled v nabíječce? :O)

      0 0
      • marekmaue  

        asi vcera vecer :D

        0 0
        • M_ishak  

          Mám zkušenost s LG KB770 na kterém po dvou dnech používání, aniž by spadl či něco, začal displej zobrazovat pestrobarevné čáry, později jen problikl při zapnutí a nakonec byl mrtvý nadobro. vyřešila to reklamace, bez řečí to vyměnili. Možná jsi jen narazil na špatný obchod, kde se řídí heslem „dej nám své prachy a už se nevracej“

          0 0
          • marekmaue  

            ja jim to jednou posilal ale zkousel sem se do toho uz dostat, a oni to poznali no :(

            0 0
            • M_ishak  

              Aha, tak to budeš mít těžký…to je základní zásada, nerýpat do něčeho co je v záruce. Chybama se člověk učí, ale je lepší se učit chybama druhých…

              0 0
              • M_ishak  

                Ale opět záleží, na koho narazíš. Někdo to hrotí, někdo to neřeší. Kámoš si spálil mp3 player, když jsme se ho pokoušeli připojit na věž v podroušeném stavu – ani nevím, jak jsme to dokázali. On ho dal na reklamaci (i když jsme ho zničili sami) bez sluchátek, protože ty byly OK a oni mu dali nový set – takže měl nakonec doma dvoje sluchátka. Taky jsem kdysi reklmoval čerpadlo k bazénu. Oni se ani nekoukli do krabice (mohl jsem tam dat kámen) a vydali mi nové.

                0 0
            • JakeF  

              Možná poučení pro příště. Ty nálepky „Warranty seal. Warranty void if removed.“ nebo tak nějak se to píše, jsou tam opravdu proto, aby se do toho člověk nesral. Jak ti pak můžou uznat reklamaci, když nevědí, jestli jsi tam vevnitř něco nevzal šroubovákem…

              0 0
              • StuntJ  

                Povinnost servisu je přístroj rozdělat a zjisti stav přístroje. Pokud se na přístroj jen podívá a řekne ne, máte smůlu, tady je odřenej šroubek, tak si koleduje o pořádný *******

                0 0
                • JakeF  

                  i pokud poškodíš tu záruční nálepku, která je přes některý šroubky? Vim, že se servis nemůže řídit věcma, jako je zbarvení tý detekční nálepky na vlhkost, ale myslel jsem, že ty nálepky na šroubcích prostě uživatel nesmí poškodit, aniž by přišel o záruku.

                  0 0
                  • StuntJ  

                    Je potřeba si uvědomit jednu věc, přístroj, věc, kterou si člověk koupí, je jeho majetek a nikdo mu nemůže přikazovat co sním může a nemůže dělat. Jen nesmí používat přístroj v rozporu se záručními podmínkami. A pokud servis najde poškozenou plombu, či lakmusový detektor vlhoksti, je jeho povinnost přístroj rozdělat, zvážit, zda to má vliv na uznání záruky a pokud záruku zruší, musí o tom uvědomit zákazníka a navrhnout mu postup řešení, případnou cenu. Je to prostě o lidech .....

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    nálepky poškodit může…ale servis mu stejně tak může záruku neuznat (tu jednu konkrétní opravu)

                    no a pak aby si zákazník zaplatil znalecký posudek, firma si nechá udělat znalecký posudek a u soudu se sejdou jejich právníci a budou se těma posudkama trumfovat :-)

                    0 0
                    • StuntJ  

                      Ano, ale servis musí prokázat spojitost mezi reklamovanou vadou a porušením plomby.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        proč by se tím měl zabývat? plomba ho v daném případě nezajímá…ale třeba jakýkoliv problém na mobilu? porušená plomba? prohlídnou lupou kontakty a jak někde najdou korozi, záruka se zamítne, protože byl telefon ve vlhku…a podobným způsobem tě dostanou vždycky ;-)

                        zapomeň na to, že lidi jsou hodný a chtěj ti vyjít vstříc, lidi jsou chamtivý, chtěj maximalizovat zisk a minimalizovat náklady – děláš to taky tak…

                        0 0
                        • StuntJ  

                          Z důvodu hájení dobrého jména značky a udržení kvality servisní sítě. Jde vidět že jste v životě v servise nedělal a nevíte co znamená procovat ve službách …

                          0 0
                          • dieegoo  

                            Casto to neni jen o tom, jak se k reklamaci postavi servis, ale i prodejce. Pred par lety jsem reklamoval svyho Siemense SX1. Byla to treti reklamace a zaroven ctvrta ruzna reklamovana vada. Telefon jsem poslal do prodejny s tim, ze telefon nechci opravit, ale pouze posoudit vadu a v pripade uznani vratit penize. Prodejce tedy predal telefon do servisu a cca po 10 dnech mi volal clovek z PPL, ze mi veze balicek – volal jsem tedy prodejci, co se deje a on ze reklamace byla zamitnuta. Servis ale umoznoval on.line sledovani stavu zakazky a tak jsem si dohledal, ze mi vada byla uznana, prodejci se jen nechtelo vracet penize. Telefon jsem od PPL prevzal a s potvrzenym papirem ze servisu navstivil prodejnu, kde mi po bububu penize vyplatili. Lidi jsou smejdi, zkousej, co si kdo necha libit. Pokud se nebudes branit, vydrbou s tebou :/

                            0 0
                            • StuntJ  

                              Tohle dělají prodejci, kteří vozí výrobky na vlastní triko. Nejsou tedy kryti dovozcem … Hold postkomunistická země v kapitalistické době :o(

                              0 0
                          • Smazaný účet  

                            jenom zhruba půlku tvýho života ;-)

                            ale o tom se bavit nechci, spíš k tomu servisu – standardní servis bude přesně takovej, jakej MUSÍ být podle zákona…pokud se výrobce rozhodne poskytovat nějakej „lepší přístup“, nebo služby navíc, nebude to dělat jako laskavost, ale udělá z toho marketingovou akci a uvede to do specifikace produktu „poskytována taková a taková nadstandardní záruka“

                            pak jede servis podle pravidel nastavených výrobcem, která musí splňovat veřejný příslib, tedy onu marketingovou akci…nic víc a nic míň

                            kdo to bude dělat jinak, neuhlídá si náklady, půjde do červenejch čísel a tedy do kytek (vzhledem k velkýmu tlaku na snižování cen jsou marže sotva pár procent)

                            0 0
    • Smazaný účet  

      vem to flexou!

      0 0
      • LookAss  

        souhlas 

        0 0
        • marekmaue  

          jen blbni! ja ho potrebuju plne funkcni :D

          0 0
          • nsrb  

            zajdi do nějakého mobilbazaru,s co nejsolidněji vypadajícímy zaměstnanci,sám to asi nezvládneš,bude to asi chtít jenom přeinstalovat program,a v nějakém origo šopu by tě mohli pěkně oškubat(jako mě),sem dával v Brně mobil na reklamačku,nikam to neposlaly přeinstalovyly a vždy to tak 2týdny fungovalo,a tak pořád dokola,nakonec sem jim řekl ať to pošlou do oficiálního servisu a oni to poslaly do 2 dír,v jedné napsaly že tam chibí nějaké příslušenství(na­biječka), a v druhé že mám zoxidovanou základovku a že mi ruší záruku,v šopu že to skusí za 400ká vyčistit,pak mi řekli že stejně nefunguje a že jim visím 400kč,sem se nasral vytáhl mininožík victornix a vylomil kryt a řekl coste na tom kua čistily?pi-u,seru na vás s bohem.(opravdu na to ani nechitly,vyčistil to až kamarád ale jaksi to furt nefaká,ale sehnal ně novů základovkutakže nakonec ok.

            0 0
            • Smazaný účet  

              a dost! zpátky do první třídy a začni znova od velkýho A!

              0 0
            • marekmaue  

              jeste jsi jim to mnel vrazit pod zebro ten nozejk.. :)

              0 0
            • pepek  

              Možná měls ten telefon dát na opravu spíš nějakým  nějakým chlapům, než babám. (A měl jsi k tomu dát pýsemnou stížnost.)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.