Dá se sehnat DH,free ride kolo do 20 000??

36 nepřečtených
  • jenkys

    Zdar lidi chtěl bych začít jezdit DH a free ride ale s mím kolem v jet do lesa není možní by se rozsypalo ještě po cestě tak je předemnou otázka zdaly něco slušnějšího do 20 k pořídím.

    0 0
    • dannii  

      ..podívala bych se na stránky http://www.frbikes.cz/ :)

      0 0
    • Výběr z produktů

      Giant Talon 4 29 kolo, metallic black Skladem 2 ks

      Giant Talon 4 29 kolo, metallic black

      od 15 299 Kč MOC 17 999 Kč

      Cannondale Habit 4 29 kolo, černé Skladem 2 ks

      Akce Cannondale Habit 4 29 kolo, černé

      od 60 699 Kč -15% MOC 85 999 Kč

      Lapierre Edge 3.7 W 27,5 dámské kolo, fialové Skladem 1 kus

      Výprodej Lapierre Edge 3.7 W 27,5 dámské kolo, fialové

      13 299 Kč -14% MOC 19 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • mr.antik  

      pevňák snad jo, ale osobně byl mrknul radši po něčem staršim kvalitnim

      0 0
      • jenkys  

        jj nepotřebuju úplně new protože když tak na to koukám tak jsou new kola dost drahý docela bych ocenil kdybych tady dostal pár typů přímo na jednotlivou značku a model kola abych potom nekoupil něco špatnýho

        0 0
        • baboon  

          no jetý seženeš v klidu..Spíš začni sledovat co se kde v inzerátech mihne a pak hledej nějaký reference na danný kolo..A vzhledem ke kolu jaký máš teď předpokládám, že příliš zkušeností s FR/DH nemáš..Když koupíš nějaký takový kolo, budeš si muset bejt jistej, že kolem sebe máš dostatek míst k ježdění..To je taky důvod proč já mám pořád trojpacku vepředu, protože bydlim na placce a na traily si musim dojet po svých a po silnici to pak líp ubíhá.:) Prostě počítej s tim, že jestli nemáš brutální fyzičku, tak se s FR/DH nikam moc nepodíváš.. No a dál jestli fulla nebo HT, bejt tebou bral bych spíš HT, ze začátku levnější, vžiješ si pořádně techniku a naučíš se s tím „zacházet“..Navíc zahození bude vzhledem k ceně bolet míň..:)) A HT v dobrym stavu seženeš už hodně zadobře.. A nebo varianta – vem litra, zajeď si na špičák a puč si čistý FR/DH..Za litra to máš i s lanovkou a uvidíš, co a jak..:)

          0 0
          • jenkys  

            s FR/DH nemám zkušenosti vůbec žádný dopasavaď jsem jezdil freestyle bmx to mě nějak nesedlo a na velkým biku se v lese cejtím moc dobře tak chci něco koupit jdu na brigádu přes červenec sprpen tak potom něco do těch 20 000 koupím myslel jsem si že nic neseženu že se všechno jezdí na fullech co tak koukám nikdo pevnej rám nemá

            0 0
            • matts1  

              ale tak ze začátku bych být Tebou šel do nějakýho HT endurka, abys na tom byl schopnej někam dojet a taky to kolo něco vydrželo. A to bys sehnal aji nový, třeba nějakej A-gang nebo Avalanche od GT, Amasa – Mongoose atd, dá se vybrat a myslím, že ty rámy už něco vydrží.

              0 0
              • baboon  

                Taky bych to tak nějak viděl..Když se poženeš do čistokrevnýho sjezďáka a pak zjistíš, že nemáš kde jezdit a že nejblíž je to 50km autem, tak s tim můžeš leda tak pro rohlíky..:)

                0 0
              • Qeex  

                Tak právě jsi uved dvě značky který u ht biku na drsnější zacházení prskaj snad nejvíce,author agang a gt (chucker a ruckus). Co se týče ježdění na delší trasy, nemožný to není, není třeba ani velká fyzička, jen to chce trochu více času, dojet se dá všude.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Taky jsou to levné rámy, které si koupí hodně nevyježděných začátečníků. Při prasáckém dopadu praskne dříve či později všechno.

                  0 0
            • jipík  

              nějakej pevňák by byl Brave Machine 22

              0 0
            • goofy  

              Do endurka bych urcite nesel.. Rovnou nejaky FR/DH, a klidne pevnak na zacatek. Dostat ten teren pod ruce.. Na pevnacich lidi jeste jezdi.. Treba ja :-D

              0 0
              • baboon  

                Tak ono na začátek ježdění FR/DH enduro postačí..:) Přijde na to co bereš jako enduro..:) Mě zas třeba přijde divný že tenhle klučina toho asi moc nenajezdil a najednou z něj vypadne FR/DH..Proto by mi přišlo enduro jako lepší varianta..Dává ti ještě možnost jít oběma směry..Sice ne na 100% XC ani na 100% FR, ale poskytuje ti to volbu..Podlě mě příjemný poježdění, sem tam skok..

                0 0
                • goofy  

                  Nevim.. Podivej co mam za bika a klidne na nem 60 kilaku ujedu..

                  0 0
                  • Nimrod  

                    já na svym sjezďáku jezdil 50 a taky se to dalo :-) …moc tu řešíte blbosti, který jste v životě nezkusili

                    0 0
    • Tomcat  

      Nové pevné a full jen ojetý.

      0 0
    • Nimrod  

      kdybys sehnal ještě pár litříků navíc, tak bych ti prodal mýho sjezďáka, viz bazar :-) ..a dodal bych ti tam i 525 brzdy na 8" kotoučích, žes to ty :-)

      0 0
      • baboon  

        Ta sedlovka je luxusní..:)

        0 0
        • Nimrod  

          sedlovka je parádní a hlavně mi konečně dala možnost i někam doject :-) protože kupodivu nekecám, ale poslední 3/4 roku jsem s nim prakticky neskákal a jenom se projížděl po okolí …jenom nevím, kolik si mám za něj říct :-/

          0 0
          • baboon  

            spíš otázka zní – Má cenu ho vůbec prodávat?:) Takovej „unikát“ se stává nedocenitelným a těžko se s ním loučí..:) Ale jinak bych to viděl tak kolem těch 20..Přecijen je to takovej punkbike a punkáči moc peněz nemaji..:)

            0 0
            • Nimrod  

              právě že mi došly finance a já je celkem nutně potřebuju… a triala neprodám, to je moje zlatíčko.. ale to víš, že budu zamačkávat slzičku, jestli se najde někdo, kdo si ho jednoho dne odnese…

              0 0
    • mates555  

      já bych šel do něčeho takovýho , rám je podle referencí super…když tě to chytně tak se dá zbytek doladit…a nový kolo je nový kolo…

      0 0
      • baboon  

        Jn..To vypadá na bezva variantu..

        0 0
      • Ondracici  

        Přidávam se, tohle je hodně dobrá volba. Kvalitní rám a na něm na začátek zcela dostačující komponenty. Navíc za ty prachy :-). Pro mě by to bylo číslo jedna.

        0 0
    • JakeF  

      Tyvole… Jezdíš na Olpranu z obchoďáku, vyprávíš tam, že bys něměl ani 8 tisíc na lepší kolo a tady vyprávíš, že chceš DHčko za 20 klacků? Uvědom si, že DH kolo neni na normální ježdění ale na to, že tě něco vytáhne na kopec a ty ho sjedeš, ty kola nejsou stavěný na to, abys na nich ty kopce třeba i vyjížděl, natož třeba jel na vejlet po asfaltkách. Navíc kolo neni jednorázová investice, takže když vyděláš o prázdninách na nějaký ojetý kolo a pak nebudeš mít na výměnu dílů, tak to je k ničemu. A že díly na kolech odchází, na DHčku bych řek, že obzvlášť. Fakt si pořiď spíš nějaký rozumný HTčko. Začni trénovat fyzičku a sjezdy jsou na tom taky zábava, jen musíš mít lepší techniku a nemůžeš se pouštět až do takovejch marasů (jednou jsem se snažil ve sjezdu udržet za kámošem s fullem, skončil jsem letem přes řidítka málem do stromu :-D). Na DH prostě potřebuješ auto na projíždění lokací, ty blízko tě za chvíli přestane bavit a na vyjížďky si na takovym kole prostě nevyjedeš, protože to bude šílená makačka.

      0 0
      • drtyc  

        No nevim co tu nadelate s technikou na HT. Jsou situace, kdy nejlepsi technika na HT je tlacit jinak je to ruska ruleta pri splneni urcitych hmotnostnich kriterii a sjetyho plaste vzadu je to skoro jak s plnym zasobnikem. Proste ustreli zadni kolo nad sraz a vytahnes kolo na cestu, ale teziste ti zustane nad srazem, takze kdyz neni moc prostor na srovnani, tak na tom HT to budes zehlit drzkou po zemi.

        0 0
        • baboon  

          Z dlouhodobýho hlediska máš na HT lepší techniku..FS ti dost věcí odpustí, HT tě nutí víc laborovat s váhou a hlavně si vybírat cestu! FS valíš a je ti jedno kudy, skoky můžeš vís prasit, ať už hranu, či přelítnout, ten full to prostě sežere.. Jezdim obojí, takže mám možnost srovnání..

          0 0
          • drtyc  

            to jo, ale na HT potrebujes proste zpomalit mnohem casteji.

            0 0
            • baboon  

              No však..Naučíš se mimo jiné i správně brzdit..:) Prostě full ti toho odpustí víc, než HT..

              0 0
        • DaSnail  

          tak ten plášť vymeň za nový…

          0 0
          • drtyc  

            no kdyz ono to vzdycky do mesta tyden pocka… a o vikendu, kdyz se dostanu na kolo, tak to prece jeste chce trosku sjet, abych pak nevozil moc kilo navic az z nej udelam „vlozku“… navic v zatacce a bahnu drzi. tam vzorek ma. chybi mu zamezeni trakce do stran akorat, kdyz je kolmo… cili pri brzdeni a koreny/kameny.

            0 0
      • goofy  

        Co to sakra meles? Jinak HT muze byt prave i DH/FR a dojede na tom celkem dost

        0 0
    • folty.hans  

      za těch 20 000,– si kup kloudný XC kolo, Olprana zahoď a vykašli se na nějaký DH kolo :-)

      0 0
    • mrozu  

      To si chceš koupit DH kolo místo toho Olprana? A neni ho škoda? Taky nějak nepobírám podle ostatních příspěvků, kde bys vzal 20k. Nebo ses domluvil se svým čórkařským kámošem, že ho nebonzneš, když ti dá půlku ceny toho ukradenýho spešla a zbytek povedený party něco přispěje? A nebo si z nás jenom děláš blázny?

      0 0
      • matts1  

        Psal že bude přes prázdniny makat, tak snad si na to něco vydělá, ne. Každopádně je to jeho věc. Snažil se pomoct i když ne moc šikovně, ale přece. Ale jinak souhlas, kup novej HT, to RBčko vypadá jako super volba, to mě nenapadlo, bývalo to dražší a na tom můžeš snad i trochu normálně jezdit a z kopce to vydrží dost.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Podivej, ze zacatku bych nesel do nejaky specialu, ale spise do kola, ktere snese tvrdsi zachazeni, ale zaroven bude pouzitelne pro bezne jezdeni. Osobne bych volil něco z kategorie Enduro/AllMountain. U sjezdďáka celopéra je zásadní problém, že je to kráva těžká a do kopce prostě nejede.

      Lítat z kopce po šutrech a kořenech je zábava, ale krom kola k tomu potřebuješ integrálu, chrániče a to jsou dlaší modré papírky. Navíc jednou se blbě vymeleš, něco urveš a zase prachy v čoudu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.