• Smazaný účet

    zrovna sem si precetl az k nevire smesnej clanek na lidovkach. jak daleko muze jit lidska blbost.

    0 0
    • Polka  

      Me uz nic neprekvapi.

      0 0
    • trew.x  

      Zrovna predevcirem jsem se pozastavoval nad tim samym paradoxem :) Ale musim rict, ze se mi libi treba uschovna kol vedle Wagnera… to je dobry napad, protoze jen tak nekde nechat kolp, bych si netroufnul… To ovsem neznamena, ze sem s tim, jak Brno pristupuje k cyklistum spokejoeny..

      0 0
      • Smazaný účet  

        tam je nejaka uschovna? ani nevim. kde presne? povidej!

        0 0
      • Paja  

        JJ, tomu kdo zavedl uschovnu pro kola ve Wagnerovi by meli postavit pomnik, udelal pro jezdeni na kole do centra vic nez mesto za poslednich 20 let. Nevim, kterej blb furt vymysli tyhle rafkokurvici stojany, navic v tomhle se to kolo ani neda zamcit, pokud nemas metrovej zamek.

        0 0
        • drtyc  

          prvni dva to dokazou. na tech krajnich polohach to jde. Ale teda zamknout v tom ram i zadni kolo je teda dilo pokud nemas krajni pozici…

          0 0
    • bagr84  

      Demence, na druhou stranu kolo bych si do tohodle stejne nepostavil, tak je mi to jedno… Uz sem si tak nejak zvykl, ze se na cyklisty kasle…

      0 0
      • Smazaný účet  

        nasel sem to az dneska, po tom, co sem se zacal zajimat vic…http://www.brnonakole.cz/

        0 0
        • drtyc  

          neudelal si mi radost…

          tak to vypada, ze zaparkuju kolo v praci a do prace budu opet jezdit autem az skonci rekonstrukce.

          0 0
          • drtyc  

            boha jeho. Co to zase Prasopal vymysli?

            Ta stezka kolem Svratky je pretizena protoze chybi stezky na jinych mistech. Staci se podivat kolik lidi jezdi na stezku autem kolem obeda a po praci z jinych casti Brna, aby si zajezdili na inlajnech. Pokud budou stezky i jinudy nez kolem hnedozlute stoky, tak te stezce kolem Svratky to trochu ubere na zatezi. I kdyz je to jedno z mala mist, kde je clovek na hovnoznim minimalne smogovem vzduchu a jeste sem tam okolo strom…

             
            0 0
          • obda  

            Ku**a. To mne fakt naštvali :( Kompletní rekonstrukce celé a oni se nenamáhají přidat pruh na kolo …

            0 0
            • RomanH  

              Jenze ono tam opravdu neni misto. Vzdyt je to tam ucpane auty i bez toho pruhu, chodnik je uzkej a nema kam rozsirit.

              0 0
              • bagr84  

                Co tma vlastne kuti? Neco s kanalizaci nebo proste novej asfalt atd?

                0 0
                • bagr84  

                  tam*

                  0 0
                  • Splinter  

                    To bys měl jako bagr vědět nejlíp ne? :o)

                    0 0
                    • Paja  

                      ;D hehe

                      0 0
                      • drtyc  

                        Kdybych chtel mit politickou vuli udelat cyklostezku v Centru, tak prohlasim, ze Magistrat nema koule. Meli Husovku nechat MHD a dopravni obsluze a jeden pruh obetovat na parkovani a druhej na cyklo/inline stezku. Uplne normalne meli rozsirit centrum o tu jednu ulici. Nedelam si iluze, ze by si radni udelali cyklostezku pres ulici Vesela a Mecova na ukor dojizdeni na radnici jinak nez autem. Grandu by se to asi moc nelibilo. I kdyz dopravni obsluha je porad dopravni obsluha a to by ledasco resilo. Mozna jeste povolit taxi a zbytek hezky na dvojku okruh. Melo by to jen jeden hacek… Udolni by byla porad ucpana, takze beru, ze je to patova situace dokud nekde neco nezbouraji nebo neprorazi tunel.

                        Ale zase docela by se tim zklidnila doprava kolem centra u nadrazi na Sadech. Zpresnil by se prujezd MHD podle dopravniho radu, protoze i ted po rekonstrukci pokud tam narazi na nejaky siroky iveco, tak salina nejspis neprojede a povlece se celou husovku patnact minut v kolone…

                        0 0
                        • drtyc  

                          se divim, ze vlastne nekoho nenapadlo udelat z husovky obousmerku pro MHD po casti po kolejich, jednosmerku prujezdnou ze severu na jih a mozna jeste dopravni obsluze po kolejich smer na sever po kolejich a pridat cyklostezku. tim by se automobilistum zas az tak nepritizilo, nebyl by problem na uvoze s kolonama na odbockach vlevo… kde by to mohlo autum zpusobit problem mit z husovky jednosmerku?

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            tohle vyada na docela zajimavy reseni! zkus s tim jit na radnici. nebo treba vstoupit do voleb a mit to jako program

                            0 0
                          • RomanH  

                            Tak to bych docela nesouhlasil. Cyklistika opravdu neni hlavni zpusob dopravy. Nevim, jak moc musis jezdit pracovne autem, ale ted, kdyz je to tam zavreno, jsou veskere okolni ulice hodne spatne prujezdne. To uz bych radeji udelal cyklostezku z toho chodniku pod parkem, domu tam moc neni a ani lidi tudy moc nechodi (vetsina jde pres mesto pripadne po druhe strane).

                            0 0
                            • drtyc  

                              tam na ni, kdyz si prectes nektery odkazy co tu padly a co jsou z tech stranek dal odkazovany misto neni.

                              jinak jo z mendlaku na uvoz ten kopecek by stal a hybeska by asi byla taky problem a koliste tedka policie pousti odpoledne ve spicce skoro kazdy den v tydnu a nejen v patek? nejak jsem tam prestal jezdit co zavreli husovku, tak jsem ztratil prehled…

                              0 0
                              • rock  

                                A bude hůř. Hned, jak zprovozní Husovu, totálně rozkopou Miladu Horákovou a jako bonus přihodí Moravský náměstí. Co se tou dobou bude dít s provozem na Kolišti si vůbec nedokážu představit …

                                0 0
                          • obda  

                            Trochu problem by meli vsichni, kdo jedou pres Husovu na Pellicovu, cestou na sever bys je nutil objet Spilberk pres Uvoz. Ted je sice na Pellicove obousmerny provoz, ale opravdu je to hodne neprijemne. Pravda, mohl bys vsechny dat jako „dopravni obsluhu“.

                            0 0
                          • Polka  

                            Cyklopruh na Husovu je proste blbost. Toho fleku uz je tam tak dost malo. A btw. to navrhovane reseni…mno „trosku“ krkolomny :-)

                            0 0
                            • drtyc  

                              no, krkolomny jak brno-stred… je to jedna z mala moznosti, jak dostat saliny mimo davy lidi, mit docela slusne prujezdnou spojnici pro zachranku/hasi­ce/policii nenastvat si domaci a nezablokovat automobilovou dopravu v puli mesta (ze severu na jih nechat jednosmerku a z jihu na sever se dopravni obsluha velmi rychle uklidi z koleji a nacpe u cervenaku do vlastnich pruhu…) , protoze ciste statisticky na masarycce ta smrtelna nehoda chodce se salinou jednou bude.

                              0 0
                          • rock  

                            To už by bylo jednodušší namalovat pruh stezky pro cyklisty od České přes Svoboďák a Masaryčku na hlavní nádraží. Když jsou tam lidi zvyklí dávat bacha na šaliny, dodávky a taxíky, na kolisty by si zvykli taky …

                            0 0
                • obda  

                  Meni uplne vsechno. Vsechny site, vozovka, koleje.

                  0 0
                • Paja  

                  Tady a "tady ":http://www.brno.cz/index.php?… pocti.

                  0 0
              • obda  

                To mas bohuzel pravdu, nejak jsem se nechal unest. Fakt mne uz nepodpora cyklistiky v Brne leze na nervy. Leta jsem zil v Edinburghu, coz taky neni cyklistice zaslibene mesto. Ale i tak se tam dalo jezdit minimalne o rad lepe nez tady. Smutny je, ze je Brno se rozumne ve smeru S-J projet neda. Nejllepe je jeste na tom Roosveltka :(

                0 0
    • drtyc  

      Me prijde, ze v Brne plati ticha dohoda. Pokud jezdis jako prase, tak si na tebe pockaji na tuty. Tak jak je naprosto nevyhovujici dopravni system, kde v Brne mas doslova akorat 3 S-J trasy a ve smery Z-V je to jeste horsi v centru z toho jedna je ted rozkopana a vsechny jsou narvany pospichajicima ridicama, tak pokud nemaji zrovna akci kolo, tak te tise toleruji pokud se na kole pohybujes rychlosti cca chodce a neohrozujes ani neomezujes chodce. Takze to znamena pokud je tam malo mista, tak pustit chodce, protoze tam nemas na kole v prve rade co delat a pockat si na mezeru.

      Jinak vist kolo, tak zabiram o metr na sirku vic nez kdyz na nem jedu rychlosti chrome babky o dvou holich…

      0 0
      • Smazaný účet  

        do centra na kole jedu beztak jednou za uherskej rok, takze to ani moc nevadi. spis bych ocenil nejakej mensi pruh S-J, SSV-JJZ a JJV-SSZ. To by snad davalo smysl.

        ideal by byl uplnej zakaz dopravy v centru (mimo zasobovani) a volne pujcitelny kola.

        0 0
        • drtyc  

          No me to centrum zrovna jak na potvoru zavazi – vubec by mi nevadilo, kdyby to uvnitr prvniho okruhu zbourali stejne je to prevazne hnusny centrum ;-) – a ted co se finisuje Husovka, tak uz se to neda bahnit po stavbe oklikou a par metru kde je zrovna technika po chodniku…

          0 0
    • kwaker  

      tak do tohodle kovovyho hajzla v živetě svoje kolo nedám!!! jedině, že bych si jej omotal hadrem. Cely náměstí je zpraseny!!! S tím zákazem jízdy tam, by to šlo vyřešit třeba nějakym namalovanym pruhem vyhrazenym pro kola, místa a betonu je tam na to dost.

      0 0
      • Smazaný účet  

        je pravda, ze je tam obrovska nevyuzita plocha, kde sou stanky nebo podium spis zridka. a dat tam par cervenych dlazdic misto sedych by nebyl problem.

        0 0
      • drtyc  

        Ta ticha dohoda podle me spociva prave v tom, ze kdyz namalujes ten pruh, tak bude procento lidi na kole co si budou myslet, ze jim to tam patri a ostatni maji uskakovat do krovi…

        Takze fakt, ze tam ten pruh neni a chovas se ohleduplne, tak ti je odpusteno, ale jen na oko a do medii se musi rikat neco jineho a jednou za rok je potreba vykazat shodu s prezentovanym nazorem…

        Takovy jako – kdo chce prasit, at jezdi po Kolisiti. Stejne tu zelenou vlnu akorat stihne.

        0 0
        • kwaker  

          taky pravda

          0 0
        • Splinter  

          No já pokud jedu z Křenové na Kounicovu, tak radši jedu po tom Kolišti. Je to rychlejší a přijde mi to míň nebezpečný. Ale poslední semafor na Moravským málokdy stihnu..

          Motat se v současným stavu třeba po Masarykove mezi vším tím mumrajem a do toho šaliny je sebevražda, nehledě na to že se tam nedá normálně skoro ani jít:)

          0 0
          • drtyc  

            Neznam v devet. Rano je tenhle smer o necem jinym nez protismer. Vecer se to prohodi. Obcas se podivej co predvadi parkujici a vyjizdejici auta ve smeru na sever pri odpoledni spicce a k tomu piloti na 4 kolech.

            0 0
          • Paja  

            nj, ale ty vubec rad jezdis po mestskych okruzich;), z Krenove na Kounicovu po Kolisti bych nejel ani nahodou, Grand-Malinak-Janackarna-Moravak

            0 0
            • Polka  

              A to ste chlapi kua? :-))) Njn, zodpovedny soudruh otec. Mne se po Kolistu uplne styska…

              0 0
              • Paja  

                aaa, dalsi kamikadze, ja bych tama nejezdil ani kdybych byl svobodnej bezdetnej;)

                0 0
                • drtyc  

                  tak jsem si dneska rekl, ze budu chlap a zkusim zac je toho okruh uz mimo spicku v pracovni den… zatim sem to jel akorat nekdy o vikendu.

                  to by jeden nerekl, jak se clovek desne nadre i z kopce na okruhu. od ceske k vankovce to je teda sila. kazdej patej automobilista tam necha 4 cm od zrcatka a to uz skrabes prastem obrubnik a kazdej 10 te zablokuje. navic vsichni jedou brzda plyn, takze kdyz mas jet s kolonou stejnou rychlosti, tak se co padesat metru rozjizdis z 5km/h na 40km/h a po dvaceti metrech brzdis, protoze se nekdo zase preradi.

                  tam by byl z kopce dolu nadhernej cyklopruh i misto tam na nej je az na par kanalu a pridalo by to na plynulosti… ale porad je to akorat smer ze severu na jih. v opacnym nebude misto.

                  0 0
                  • Polka  

                    Des na to vod lesa. V takovym provozu, aby ses nekam dostal, panujou jiny pravidla…bud na ne pristoupis nebo nikam nedojedes ;-)

                    0 0
                    • JSt  

                      :-)))

                      0 0
                      • drtyc  

                        no ja myslel, ze stredova bila mezi pruhama je pro zavodni motocyklisty. v lete mi takhle jeden brzdil na prednim kole vedle auta, protoze ten predemnou vpravo tu diru zavrel.

                        hodinu na to byla kraticka – smrtak motorkar na videnske, castecna uzavirka… tak jestli to treba nebyl ten samej zavodnik.

                        0 0
                        • Polka  

                          No, vem si naky kolo s uzkyma riditkama, nejlepe silnicku a bez to v pondeli zkusit ;-)

                          0 0
                          • drtyc  

                            to uz radsi pujdu tim ocelovym ramem a moji hybnosti borit ty smeafory, at tam je misto na ten pruh

                            0 0
          • ant4  

            právě že jet po masaryčce právě teď v kteroukoliv denní dobu je v pohodě, lidi choděj zpořádaně po chodnících, jelikož tam každou minutu jezdí šalina, takže v kolejích je to naprosto v pořádku…jezdím tam skoro pořád a až dneska jsem se dozvěděl, že vlastně na svoboďák a masaryčku nesmím, no to je nápad jaxviňa…nechápu nic už…

            0 0
            • drtyc  

              saliny asi poputuji zpet na husovku ne? to je jen docasny reseni.

              krom toho pri mijeni salin to pak z poza te v protismeru radi skaci lidi pod kolo z leva primo pred tebe pokud se drzis saliny jak kliste…

              0 0
    • RomanH  

      Cyklostezky v Brne jsou tragedii, nez jet napr. po Botanicke, a cekat, kdo mi tam vleti z vchodovych dveri, zvonit na lidi, kteri v tom cyklopruhu chodi, kazdych 50 metru slizat, abych dal prednost autum, radeji se zaradim do silniccniho provozu. Tady by se to dalo jeste nejak upravit, ale cestu, jak zlepsit projizdeni na kole primo centrem Brna moc nevidim. Kdyz se daji jen jine dlazdice, stejne se tam budou motat lidi. Je tam proste odpoledne prelidneno a jedine, co me napada, je ticha dohoda s policii – na kole ofiko nesmis, ale pokud uz tam budes a pojedes rozumne, nechame Te byt.

      0 0
      • drtyc  

        botanicka je ukazka, jak cyklostezka je spis mestska priblizovaci inline stezka pro free-skejty teda az na tu zamkovou dlazbu s tema hrbatejma puntikama…

        0 0
      • obda  

        Taky na Botanické/Chodské odmítám jezdit po cyklostezce – nicméně většinu kolegů co tam jezdí na kole už policajti vybrali :(

        0 0
        • RomanH  

          Proto jezdim radeji po Lidicke, pripadne Veveri a Minske.

          0 0
        • novcze  

          protože nejeli po cyklostezce? . . . já tam jezdím často a vždy po silnici, nejsem magor abych každých pár metrů brzdil, když můžu po hlavní uhánět

          0 0
          • drtyc  

            spis to vypada ze vybrali ty co nesesedli kazdych 20 metru.

            0 0
          • obda  

            Protože nejeli po cyklostezce. Za nesesedání tam nikoho ještě nebuzerovali. Ale od té doby, co měšťáci neměří rychlost, jsem je tam ještě neviděl (na Chodské občas měřili, v obou směrech).

            0 0
      • Bobisak  

        Po botanicke jezdim kazde rano do prace … a jezdim po silnici. Hrboly mi nevadej, ale jsem na hlavni a nemusim nikomu davat prednost. Takze po tom chodniku, coz se za cyklostezku nemuze ani vydavat me jet neuvidite :-)

        0 0
        • gumid  

          Ta „cyklostezka“ na Botance je fakt dílo šíleného pomatence – jednak množstvím přechodů, druhak třeba tím, že pěšáci mají svů pás široký ani ne pro jednoho člověka a navíc do něj zasahují „živé“ ploty. Je to naprd, zvášť, když po ní jede „cyklista“ bezmozek – to je přece tady moje..... vypadněte. Ale jezdit po silnici…sorry, to mohou opravdu jen lidé s diagnozou idiocie. Ač sám jsem „cyklo“, přesto počínání něketrých cyklistů v těchto místech považuji za opravdu velmi neinteligentní. Jak se jinak dívat na situaci, kdy ráno jede cyklista směrem z Krpole a potřebuje odbočit vlevo na Hrnčířskou… všude provoz jako prase a on si najede do křižovatky, zlehka zvedne levou ručku a čeká, co se bude dít-pokud disponuje alespoň minimálním pudem sebezáchovy, tak by slezl a přešel to po přechodu (PŘEŠEL, ne přejel). Bohužel, musím napsat, že cklisté se zrovna v místech křížení Botanické s Hrnčířskou, pak v místě křížení se Zahradníkovou opravdu chovájí v drtivé většině jako… tupani. Jak jinak vidět počínání cyklisty, který jede po Botance a v místech, kde silnice odbočuje vpravo na Zahradníkovu, s minimálním zvolnění, použije k průjezdu přechod, aby na druhé straně najel na cyklostezku..... že se takové jednání nedá řidičem očekávat, je nabíledni..... Bohužel, vše je závislé na používání zdravého rozumu, což ani sebelepší vyhláška či cyklostezka nevyřeší.

          0 0
          • RomanH  

            Pockej, mozna Ti nerozumim, nechce se mi presne hledat nazvy ulice. Pokud ale jedu na kole po silnici, potrebuji odbocit vlevo, dodrzuji pravidla silnicniho provozu, tak je podle me vsechno v poradku. Na te silnici jedu vetsinou 30 – 35, pokud je spicka, tak auta rozhodne rychleji nejedou. A z pohledu ridice mi je taky milejsi cyklista, co se chova jako soucast silnicniho provozu, nez nejakej prizrak, co chvilemi jede / odbocuje na chodnik / pokracuje po chodniku / krizi mi cestu pres prechod a podobne. Proste Botanicka je opravdu paskvil a v ramci bezpecnosti radeji silnici, byt za plneho provozu.

            0 0
          • obda  

            Nechápu. Často jezdím po Botanické směrem z KrPole a odbočuju doleva na Hrnčířskou. Většinou autem. Cyklista si u přechodu u zastávky najede do stčedu pruhu, ukáže, že bude odbočovat doleva, najede doprostřed křižovatky a počká, až je v protisměru prázdno. Auta jedoucí rovně ho klidně můžou míjet zprava. I když jedu autem, tak v křižovatce je dost místa na to, aby mne ostatní auta zprava objela. Silnice Botanická/Chodská je dost široká na to, aby se cyklisti dali bezpečně předjet. A provoz „jao prase“ tam není ani ve špičce. Takže mně jako automobilistovi cyklisté jedoucí po silnici místo po cyklostezce zrovna tady vůbec nevadí. A jako cyklista se tam cítím ok.

            0 0
            • gumid  

              No, to co píšeš platí pouze v případě, že do křižovatky nemířé vozidlo z jednosměrné Hrnčířské ( úsek Kounicova-Botanická, zadem kolem Akademie). Ten řidič, aby vůbec něco viděl, musí do křižovatky najet o něco víc a v ten moment ta teorie o dostatku místa silně kulhá. Jezdím tamtudy každé ráno a onehdy mě nějaký cyklist (doufám, že někdo odtud) málem proletěl po kapotě.....a velmi se rozčiloval. Jen tak nějak opoměl, že měl jet po stezce a ne hrnout kolem krajnice tak, že by určitě nestačil zastavit ani před chodcem a ani před čímkoliv jiným… A to nějak opomíjíš, že tam jezdí troleje a ulice není u křížení s Hrnčířskou, Dřevařskou bůhví jak široká a díky zastávce trolejbusu a následnému stočení na Zahradníkovu ani přehledná. V poslední době jsou tyto ulice také „tranzitní“ pro průjezd… tudíž rozum by měl velet, že spoléhat na vyhlášku a na to, že „mám právo“ by mohlo v lepším případě dost bolet. Poznámky o hustotě provozu…no, ano, četl jsem tady, že je "normální! jezdit po Kolišti ve špičce… takže viděno touto optikou, je vcelku normální dělat i stojku na zábradlí Macochy…

              0 0
              • obda  

                Asi jsem mimo. Pokud na křižovatce místa moc není, ukážu rukou a počkám. Auta za mnou počkají taky. Provoz je IMHO snesitelný, na dvou paralelních ulicích (Štefánikova a Kounicova) je mnohem hustší. Tady v pohodě, přitom na Koliště si na kole netroufnu. Jednu dobu jsem tam tudy jezdil autem denně (jako ostatně jednu dobu i na kole), a nikdy jsem problémy s cyklisty neměl. Pravda, odbočuju na Hrnčířskou, takže situaci dál (Dřevařská a Zahradníkova) moc neznám. Když tam náhodou jedu a přede mnou je cyklista, tak počkám a cyklistu předjedu až do kopce na Zahradníkově. Když je cyklista debil, co nedává pozor na křižovatce (nota bene s přechodem), to je samozřejmě jiná. Shrnu – pokud cyklista ctí pravidla a neprasí, tak je určitě rychlejší a bezpečnější jet tudy po silnici než po „cyklostezce“.

                0 0
              • Polka  

                Normalni je jezdit s kolem ve meste po silnici a plnohodnotne se ucastnit dopravniho provozu! Jedno jestli Koliste, Hrncirska nebo STS Chvojkovice Brod. Tohle byl treba pro me naopak impuls, dat o sobe vedet, aby si ridici denno-denne zvykali na cyklisty ve meste, pac nas, v auty preplnenym Brnem, je a bude cim dal vic a vic.

                Samozrejme jsou rizikovejsi mista, kde je nutno mit oci vice na stopkach, ale to neni treba pro me duvod tama nejet, ba naopak ;-) A zrovna na Kolisti jsem myslim nemel nikdy zadnej problem a prijde mi daleko bezpecnejsi nez nejaka mensi ulice s X krizovatkami bez semaforu a blbe resenymi cyklostezkami po­del.

                0 0
                • drtyc  

                  jeste k te stezce, kde by clovek mel co 50m sesedat, protoze krizuje silnici u krizovatky nebo nejaky najezd do prujezdu nebo k parkovisti baraku, tak tam rozhodne patri cyklisti, kteri maji v tom useku odpocinkovou cestovni rychlost, ale teda nedokazu si predstavit, ze tam po te cyklostezce nekdo pojede 40km/h. to snad az na dva useky neni ani technicky mozny pri dodrzeni vsech pravidel provozu.

                  0 0
          • drtyc  

            tleskam :) tohle napise clovek, ktery je tu registrovany od 2005. ja asi chcipnu smichy.

            1. zvednu ruku na odboceni doleva – je to podle pravidel a navic se motas ridici na ocich a kryje te prave to auto za tebou, aby te nesrazilo to auto co je ob jedno.
            2. zastavaim na kranici na uzke ceste prvni me mine a ten druhej zrovna ladi radio a skrabe pangejt… co pak?
            3. vlitnu na chodnik, porusim pravidla, bnknu zadnim na HT o pangejt ztratim po ranu jeste rozespalej balanc a pokracuju letmo bud na znacku nebo do silnice nebo nekam do chodniku/krovi.
            4. vlitnu na chodnik, porusim pravidla a ustojim prejezd nerovnosti skoro rovnobezne se smerem jizdy a pak brzdim.

            dal uz to snad ani nema smysl rozebirat. ale jo. jsou mista, kde si misto odboceni vlevo radsi vyberu najezd na chodnik… tramvajovy pas bez asfaltovyho pruhu vedle chodniku kuprikladu.

            0 0
            • gumid  

              Jo, klidně to sem napíšu, i když vím, že se to ortodoxním líbit nebude. Asi to bude tím, že jsem už viděl pár neohrožených cyklistů v krvi na zemi…a bylo úplně k ho.nu, že byli plnohodnotnými účastníky silničního provozu a že měli „právo a pravdu“ na své straně. Nikdo není neomylný. Mám za sebou první mega kiláků ( jen v osobním autě ), viděl jsem toho na silnici už dost a k smíchu to někdy není… Nemusím brouky Pytlíky, co všechno ví a všemu rozumí – auto je hromada hmoty kolem posádky naproti tomu bajk,žilet­ka,kolo to  je jen pár kilo trubek pod Tebou = to je prostě neoddiskutovatelný FAKT, který se zřejmě nijak okecat nedá. Až budeš ležet na zemi jako hromada kostí a masa, bude úplně fuk, jak jsi to teroreticky viděl. To, že MěstoBrno je tragickým a impotentním orgánem na poli péče o cykloprostup­nost = to je fakt a žádné „finty“ cyklistů ( úpně všech, bez rozdílu „víry“) tohle nezmění.  A jen pozn. závidím všem na bicyklech jejich víru v neomylnost řidičů, když plně v souladu s platnou vyhláškou využívají svého práva jízdy vpravo podél stojících vozidel na křižovatkách… k smíchu ty strkance do pankejtu moc nejsou.

              0 0
              • Polka  

                To melo byt spis asi na me :) Tvuj neoddiskutovatelny FAKT tady vubec nikdo neokecava. Zase se tady omylaji zakladni veci, ktery nikdo nezpochybnuje. Ja jsem napr. behem poslednich 3 let lezel ve meste jako hromada kosti na zemi 3×, takze moc dobre vim, o cem to je a i tyhlety negativni zkusenosti me naopak nakopavaj dal, dal jezdit, protoze je to jen o prizpusobeni se realnym pravidlum, ktery ve meste a mezi autama panuji.

                A pozn.: predjizdeni pravo…nikdy jsem s tim nemel zasadni problem. Pri predjizdeni zleva ale tento problem okamzite odpada ;-) Cimz samozrejme vyvstavaji jine mozne problemy, ale v tom uz clovek musi umet chodit, ale to se predpoklada.

                0 0
                • RomanH  

                  Tak nejak, vpravo nepredjizdim, kdyz tak uz zleva, protoze jako ridic vim, jak se najednou leknes. Proste beru kolo jako motorku, jen jsem holt v mene hustem provozu pomalejsi.

                  0 0
    • Pavel  

      Kocourkov je všude, nejenom v Brně.

      U nás radnice za těžké peníze včetně dotací z EU staví speciální (tzv „bezpečné“) stojany na kola, ke kterým si ale musíte koupit i speciální zámek. Po Břeclavi jezdí "tisíce"kol, nicméně zámek si koupil cca 50 lidí… Takže stojany jsou zcela prázdné, protože normálním zámkem kolo nezaknete a ten speciální je vám, krom těchto stojanů, k ničemu. A kdo by vozil na kole dva zámky, že…

      Navíc tam, kde by lidé opravdu tyto stojany uvítali, tj. před nádražím ČD (hodně lidí jezdí na nádr na kole, a pak do práce; taky jsem tak jeden čas denně dojížděl do Mikulova a každý den trnul, jestli večer kolo najdu anebo ne), tyto stojany nejsou…

      Pochopitelně, pokud vám z tohoto stojanu kolo i tak ukradnou, město za nic neručí…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.