• Barák1

    Zdravím všechny bikery,

    po dlouhé době plné odříkání :) mám konečně možnost si koupit si nějaký ten lepší stroj. Chtěl bych do toho dát cca 50 000 a za ně dostat all-mountain fullíka, schopného slušné jízdy nejden z kopce…Podle referencí jsem se rozhodl právě pro Cube Stereo K18Chainreacti­oncycles.com, jelikož by mě z tohoto e-shopu vyšel podstatně levněji, než při nákupu v Čechách.

    Jistě, dotaz poněkud tuctový a možná i únavný, ale pokud s nákupem „šlápnu vedle“, druhou šanci budu mít zase až za pěkných pár let.  Proto bych se na vás všechny rád obrátil s prosbou o váš názor… šli byste do takového kaufu taky nebo je to blbost? O kolo zas tak strach nemám, všichni ho chválí, ale nákup ze zahraničí…?

     

    Díky předem za všechny komentáře. :)

    0 0
    • MlokCZ  

      Obecně bych se nákupu ze zahraničí nebál, mám z CRC HTčko v profilu. U fulla je to vždy trošku horší, při větším rozdílu ceny bych ho tam ale klidně vzal taky.

      Ovšem je otázka, jak moc velký rozdíl v ceně vlastně bude. S poštovným je varianta K18 z CRC za cca 55tis. U nás někteří prodejci Cubu určitě nabídnou aspoň nějakou slevu (chce se jít ale rozhodně zeptat osobně), tím se určitě dostaneš pod 60tis. a cena začíná být už dost blízká. Třeba pro mě už na hranici toho, kdy bych fulla byl ochotný vzít ze zahraničí.

      A pak bych u Sterea mnohem raději vzal Talase než Pike, zvlášť když je teď Talas už tak s pevnou osou. Stereo díky svojemu průběhu je velmi pohodlné a velmi dobře žehlí, ale má to i mírnou nevýhodu ve výjezdech, dochází při zvětšeném zatížení zadního kola k tomu, že jde jen vahou jezdce více do zdvihu. Samozřejmě ne že by se bez snižování nedalo jezdit, ale zrovna na tomhle rámu se ocení o něco více než na některých jiných. Ale je jasné, že tady je to těžká volba, protože ty varianty s Talasem jsou o dost dražší a jen vyměnit vidlice nejde (tedy jde, ale doplatek by byl hrozně velký; přímo z Cubu nejsou ochotní dodat jiné osazení než ty připravené, tedy např. vyměnit jen vidlici).

      O samotném rámu jsem tu toho v historii už napsal mraky, takže se nebudu opakovat. Jen zmíním rozdíly u 09 rámu oproti staršímu. Přepracovaná vzpěra na horní části zadní stavby, což je velké plus. Dříve limitovala použití plášťů někde na NN 2,25 UST (UST je objemnější než dušový), i ten už při použití originál mini blatníčku mohl mít problém (blatníček tam ještě cca 4mm místa sebere. A pak je snížený střed o něco málo přes 1cm. Tady si nejsem jistý tím, že je to krok k lepšímu. Zadní stavba je nepatrně přepracovaná (na typické vlastnosti chování to mít vliv nebude) a je tedy možné, že snížili zdvih (do 08 reálný zdvih byl 150mm) a tedy pak by to snížení středu nevadilo vůbec.

      0 0
    • art1  

      a co KTM ? když dodáš fotku ze závodů dá ti každej prodejce slevu 25%  ,což je dost slušný

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.