• Pany

    Ahoj Všem :-)

    Chci se s vámi podělit o můj čtyřpřevodník který mám ze starýho oceláku z devadesátejch. Byl origo součástí osazení kola Striker.

    Dávám to sem, protože mi to přide jako celkem zajímavost. Kola jsou moje hobby skoro celej život, ale s tímhle jsem se nikde nikdy osobně už nesetkal. Tak kdyby jste k tomu někdo z vás měl nějaké bližší info, zkušenosti, poznatky, nebo jen názor, budu rád.

    0 0
    • Vilém  

      Proste stary total low end kliky. Parkrat jsem to potkal v servisu.

      0 0
    • Jakobo  

      Toto ma budoucnost. Jeste pridat dalsich 8, dozadu torpedo a eagle nema sanci.

      Jinak jo, znama vec. Nejak se mi vybavuji francouzske kola, jinde se to myslim ani nepouzivalo.

      0 0
    • Smazaný účet  

      řazení 4×4? :-)

      0 0
    • tromboonen  

      Blast from the past, jak daleko od sebe jsi měl nohy? Ale kombinace něčeho takoveho s těma mega kazetama vzadu by mohla vypadat zajimave, teda jeste vymyslet elastickej retez…

      0 0
      • bobb  

        a přehazka by musela mít kladky s 20 zubama a 30cm dlouhým ramenem aby to pobrala.Co si pamatuju, tak tyhle skvosty měly na rámu Italský závity.

        0 0
        • novas752  

          Tak ale ten rozsah. :) Třeba převodníky 22–32–44–53 a k tomu kazeta 10–42 nebo dokonce 10–50, to mi vychází na slušných 1000 resp dokonce 1200%. :) To by byl teprve univerzál, endurobajk na stoupání drsnejch alpskejch svahů a časovka v jednom. :) Tomu se nikdy 1× něco nemůže vyrovnat, to by kazeta musela mít 10–100 nebo 10–120 zubů. :)

          0 0
          • tromboonen  

            Zbejvá jen někde přidat elektro a bude to nepřekonatelný…

            0 0
            • tromboonen  

              A kdyby neumřel číslovka, tak mám tu na 10+ stranách vysvětlí jasné výhody konceptu, ovšem samozřejmě po ověření v praxi na méně než 200 m dlouhé trati s měřením pouze „perceptivní“ perspirace, pokrok nezastavíme.

              0 0
    •  

      no konečně..Antipták !

      0 0
    •  

      tak to je teda originál!

      0 0
      • plzakj  

        Nejak zapominas prepnout uzivatele, kdyz mnozis prispevky proti moderne.

        0 0
        • tromboonen  

          Esli von nebude nástupce mistra, akorát malinko „okleštěnej“, ať už zkušeností nebo medikací, člověk si nevybere.

          0 0
          • Martin  

            štýlo se musí měnit, ať to není tak nápadné

            0 0
    • Pany  

      Ještě přidám par fotek rámu na kterým původně ten čtyřpřevodník byl. Přehazka je původní (klasický SISko na pětikolečko). Sedlovka i sedlo taky. Na nich je zajímavý, že sedlo se sedlovkou díky specifickému zámku sedlovky a ližin sedla nejsou kompatibilní se standardními modely. Takže když nový sedlo tak i se selovkou :-) Kola a vidle už původní nejsou. Pamatuji si, že mě jako kluka bralo to vitřní vedení bowdenu. A mám za to, že když ho táta tenkrát přivezl, tak říkal, že je to dovoz z Itálie, ale nemužu to už tvrdit s jistotou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.