• JMT

    Nevite nekdo o nejakym overenym zpusobu, jak potunit zadni naboj na crossmaxu pro upnuti do zadni stavby 150*12 ? Zachovani alespon „pouzitelne“ tuhosti podminkou.

    0 0
    • Tomcat  

      Dost tězko.

      Máš tam ještě problém s vystřeďením ráfku a kotoučem.

      0 0
    • kubad  

      Jednoduše :-( nijak

      0 0
      • assassin  

        myslis ze by nesla naka redukce? ja myslim ze jo, samo kazeta a kotouc budou jinde nez se pocita, tzn by to asi vyzadovalo"custom" i redukci na brzdic a dos mozna zahejbat s predni pilou… to bude asi i dost o konkretnim ramu…

        myslim ze resitelny to je, ale kdyz vsechny potrebny neseriovy dily neudela nekdo znamej tak jejich vyroba bude balik za kterej pujdou poridit i jiny kola…

        0 0
        • kubad  

          tak řešit jde spousta věcí, ale nevím jak ložiskem s vnitřním průměrem 8mm budeš protahovat 12mm osu.

          pokud se jedná o standardní C-Maxi těch verzí je víc.

          Brzdu nějak naprasit pude, ale kazeta posunutá o 7,5mm bude taky dost peklo

          0 0
    • scret  

      SLR, ST, SX???:) nejaky duvod proc to cpat na DH? vaha?

      0 0
      • Tomcat  

        SX na lehký DH sou využitelný dobře. Ale na použití v pořádným DH rámu brání osa. Ta je u 2010ky jen 135×12.

        0 0
        • scret  

          taky jsem premyslel co dat na reigna, jestli ST vydrzej… a kupodivu drzej, tak mozna na hodne lhky DH i ty SXka by mohly vydrzet, ale porad si rikam proc… proc nevzit vylozene odolnejsi DH kola…

          0 0
          • kubad  

            nejde o to proč, ale jde o to že do 150mm rámu prostě 135mm nábu nedáš

            0 0
          • Tomcat  

            Ze strany Mavicu to je prostě marketing. SX a DeeMax si nemají konkurovat. Pokud člověk na DM nemá naji DeeTrax nebo jak se to menuje.

            Redukce sice neni nemožna jen by ale nešlořadit v plným rozsahu.

            0 0
            • kesu  

              tak pak mas deemaxy ultimate ktery jai stejne siroky rafky jako maxy SX..

              0 0
        • MlokCZ  

          Vyrobit si redukci by nemělo být tak složité. Když i přímo Mavic dodává redukci pro SX na X-12 osu, která má 143mm a ta redukce je dobře funční a velmi jednoduchá.

          Pro 150mm osu by ta redukce mohla být úplně stejná jen oba ty díly o pár mm delší.

          S tím řazením co zmínil Tomcat je to možné, netuším na jaké straně by musela být o kolik prodloužená a kam je posunutá kazeta u rámů se 150mm osou.

          0 0
          • kesu  

            takle to nefunguje,X12 osa má sice 142 mm ale 3,5mm na každé straně zapadne do rámu takže rozteč zadní stavby je pořád 135mm proto to tam jde..

            0 0
            • Tomcat  

              Bohužel se mýlíš. Je to rozteč patek ne celková délka osy. krom 150ky ještě je snad i 165mm

              0 0
              • kubad  

                no nevím :-)

                http://syntace.my1.cc/…lerances.pdf

                0 0
                • kubad  

                  Es handelt sich um handelsübliche Naben mit 135 mm Einbaubreite, welche lediglich mit 3.5 mm breiteren Endkappen je Seite versehen sind. (Tatsächliche Einbaubreite 135 mm + 7 mm)

                  ale kolik je rozměr mezi patkama nevím, pravdou je že je nába vložená v zadní stavbě :-) a má jen prodloužené konce

                  0 0
          • goofy  

            U 150 mm osy je telo sirsi (roztec mezi draty), a zbytek zustava stejne od kraju jak na 135 mm

            0 0
    • kesu  

      ja myslim ze to nepujde:( resil jsem to kvuli 135/12 a problem je rozmer lozisek. Novy crossmaxy maji uolne jnej orech

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.