časovkářské řidítka na cross

32 nepřečtených
  • prsoo

    Asi budu za blbce, ale nezkoušel/nebo alespoň neviděl někdo časovkářské řidítka nainstalované na crossovém kole (aktuálně standard rovné řidítka s rohama)? budu předělávat klasické převody 3×9 na silniční 2×10 a v záchvatu slabomyslnosti mě napadla myšlenka upgradovat i řidítka…

    0 0
    • Trollix  

      No jako nějak by se to dalo.

      Přiznám se že jsem to nikde takhle neviděl ale dobrej nápad to asi fakt není

      1. Ten posed je strašně nepohodlnej (mimo to že se na to nehodí crossová geometrie) a za celou jízdu ho prostě nemůžeš změnit jako na silničce.
      2. Jestli si tím chceš pomoct k vyšší rychlosti tak raději vyměň pláště a odlehči celé kolo.
      3. TT řidítka nemaj moc velkej smysl pokud vyloženě netrénuješ na časovku nebo Triatlon
      4. Když to není na časovkářským kole nebo aspoň aero silničce tak to vypadá blbě.
      0 0
    • Vilém  

      Hlavne sem pak hod foto.

      0 0
    • Kysky  

      Na nástavce se vykašli. Vždycky si můžeš na řidítka lehnout ať jsou jaký jsou. Navíc můžeš měnit a ladit polohu aby ses cítil pohodlně, což u časovkářských řidítek ladit nejde

      0 0
      • standoslav  

        Když jsem před pár lety neměl silnicku, a jezdil jsem na synovem mtb, tak jsem pro zrychlování učinil v průběhu 2let tyto úpravy. Silniční kazeta, nášlapné pedaly,uzsi pláště slicky,zuzil jsem řidítka a krom rohu na koncích jsem dal i rohy k představci, které imitovaly jizdu jako s hrazdou. Více tunit nemělo cenu a pořídil jsem si bazarovou silnicku.

        0 0
    • prsoo  

      díky za reakce, potřeboval jsem slyšet od někoho, kdo vi o cem mluvi, ze to je fakt kravina. uzke plaste uz ted mam (700×23c), nohy na to snad mam taky (drzim prumer 29,5–31,7 na cca 25km trati). predelam prevody, vymenim vidlici, sedlovku a riditka za nejakou lehkou variantu a bude. silnicka bohuzel ted neni na poradu dne, snad pristi rok :)

      0 0
      • mvd  

        Mám něco podobnýho. Ty časovkářský nástavce by se hodily na dlouhý úseky v protivětru – tam po nich toužívám :o)

        Zmiňuješ předělání převodů. Co máš na mysli?

        0 0
        • prsoo  

          moje kolo vypada dost podobne, akorat riditka mam rovne, nemam predstavec do zaporneho uhlu. mam po ceste takove 2 debilni cca 5km dlouhe useky, kde mam skoro jistotu, ze at po zbytek cesty fouka jakymkoliv smerem, tak tam to budu mit zarucene do ksichtu a strasne me to s**e.

          mam ted standardni Shimano Deore XT 3×9 a vzhledem k tomu, ze nejmensi talir vepredu vubec nepouzivam a na uzkych plastich stejne do tereni fyzicky nemuzu, mam v planu vymenit komplet razeni na Tiagru 2×10. premyslel jsem i o vymene riditek za zahnute berany, ale trochu se toho bojim, drzeni za rovne riditka vypada preci jenom jisteji :) a nebo je rozdil v jizde tak markantni, ze bych mel vazne uvazovat i o zmene riditek?

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Píšeš: „predelam prevody, vymenim vidlici, sedlovku a riditka za nejakou lehkou variantu“ a dále ještě „mam v planu vymenit komplet razeni na Tiagru 2×10. premyslel jsem i o vymene riditek za zahnute berany“. To se jednoznačně vyplatí koupit starší silniční kolo, které v případě potřeby zase prodáš s minimální ztrátou.

            0 0
          • Trollix  

            Bojíš se beranů ale chceš dát časovkářský…to mě ***** :DDDD

            0 0
            • prsoo  

              ja rikal ze asi budu za blbce :))) nechci se vzdat sirokych riditek, 95% se drzim za rohy, ale zaroven jsem chtel mit moznost v pripade potreby na kolo zalehnout.

              0 0
              • Trollix  

                Jako zkusit to můžeš jak ti tu píšou ostatní ale pobavilo mě že píšeš že se bojíš beranů (což je asi nejpohodlnější verze řidítek a po chvíli na nich budeš mít jistotu jako na širokánskejch mtb rovnejch :)) a zároveň chceš vyzkoušet neuvěřitelně vratký časovkářský :DD

                0 0
                • prsoo  

                  kdyz nad tim zpetne premyslim, jo, je to dost vtipne :))) tahle varianta urcite pada.

                  0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Tak si na zkoušku otoč představec do negativu, všechny podložky přesuň nad něj, rohy nasměruj vodorovně dopředu a posuň je co nejblíž představci to půjde (vč. pák brzd a řazení). Abys viděl, do čeho jdeš.

                0 0
                • prsoo  

                  aneb zajed si do pelhrimova, at vis, do ceho jdes

                  to zni dost hrozive, po doporuceni vsech do toho fakt nepujdu :)))

                  0 0
          • mvd  

            „mam po ceste takove 2 debilni cca 5km dlouhe useky“ – to jako piluješ pořád jednu trasu a honíš na ní vteřiny? :o) Já jsem to myslel tak, že bych to ocenil, když mám naplánovanou cestu Moravská Třebová – Praha a vím, že má foukat severozápad 5–7 m/s.

            Co se týká převodů, tak Ti nic nenutím, ale moje filosofie je, když už tam mám trojpřevodník, tak toho využít. Když se na tu fotku podíváš líp, tak si toho možná všimneš. Místo, abych malý převodník zrušil, vyměnil jsem ho za ještě menší. Místo 26 tak mám 22. Tahle (jak někde napsal ˘Ö˘ Krab) minimalistická pilečka Ti umožňuje vozit dost ultimativní kazetu, kterou jinak neutáhneš v kopcích. Výhody jemnýho stupňování snad probírat nemusíme, když se chystáš na kariéru časovkáře :o)

            0 0
            • prsoo  

              takova dlouha streka by me zabila, muj fyzicky limit je nekde kolem 120km, pak mi moje zada chteji vynadat a odejit za lepsim a klidnejsim zivotem.

              ja mam ted cas na kolo jedine cestou do a z prace, cesta jednim smeremje 25–45km, zalezi kudy to vemu. bohuzel se ale tem dvema usekum, ktere jsou uz kousek pred barakem, nemam sanci vyhnout (pokud bych nechtel jet po polnacce, kde je asfalt v drtive mensine, coz ja na uzkych plastich dost nerad).

              mozna se ale na cely upgrade vyseru, posetrim, pristi rok koupim novou silnicku a crossku si necham jako zalozni na vyjizdky s rodinou :)

              0 0
              • Trollix  

                Možná by řešením mohla bejt cyklokroska…ne­juniverzálněj­ší kolo , po silnici povalíš a na poňačku se taky bát nemusíš…:) mimo to tím jak na beranech měníš 3 posedy tak bolest veškerejch částí přichází o dost později :)

                0 0
    • Pán z Dubu  

      Doplnit stávající rodla o hrazdu si můžeš vyzkoušet – nestojí tolik. Když Ti nebude sedět, dáš ji do bazaru. http://www.aliexpress.com/…ndlebar.html?…

      0 0
      • prsoo  

        a jake jsou zkusenosti s cinskym karbonem? sice to stoji par penez, ale nemusel bych to kupovat zrovna kazde 2 mesice :) z ALI kupuju dost veci, ale povetsinou kraviny do 5ti dolaru (krome komplet dresu za 26$, ktery uz mi druhou sezonu krasne slouzi)

        0 0
        • Pán z Dubu  

          Já je nemám (zatím jsem jen rozmýšlel to, co Ty), ale hrazda není vystavena zátěži. Opřít předloktí je bezpečné jen na kvalitním povrchu – tzn. kvalitní asfalt a ještě lépe tam, kde to znáš. Odpruženou vidli je třeba mít zamknutou, bo při opření předloktí se posune těžiště k přednímu kolu a nezamčená vidle se šlapáním více propružuje, tzn. rychlejší aerodynamičtější poloha je znehodnocena ztrátovějším šlapáním.

          0 0
          • kokoska.rokoska  

            Že hrazda není vystavena zátěži je hodně odvážné tvrzení. Skoro bych řekl indikující, že autor na hrazdě nikdy nejel :-)

            0 0
            • Pán z Dubu  

              Že bych s ní nejezdil, jsem neuváděl (ani jsem neodkazoval na konkrétní kus, ale na Alivyhledávání „TT rest handlebar“).

              Pro výletní nesoutěžní použití a na krosovém kole, které také má své limity, to je jen alternativní možnost. Upozorňoval jsem na užití za vhodných podmínek.

              Souhlasím, že (kvůli chytačům za slovo,) jsem se měl vyjádřit vhodněji. Za trest si dnes večer nedám doutník.

              0 0
              • kokoska.rokoska  

                Trest je přiměřený, ok :-)

                Já jen, že 50kilová kolegyně loni (nebo předloni) při Czechmanovi zlomila hrazdu když vlítla na dlažky.

                0 0
          • Renda69  

            Mám starou hrazdu od Kuboje (myslím, že už výrbce není) a furt jsem trhal šrouby – M5, nakonec jsem to musel předělat na M8. Takže zátěž je a síly jsou také docela slušné. Teď začínám řešit nástupce.

            Stroj mám v profilu. Sice trochu možná vypadá divně, ale vyhovuje mi. Hrazdu mám kvůli zdravotním problémům, ne kvůli časovce.

            0 0
        • Johnnyxjr  

          Jestli to chceš nejdřív testnout tak písni do zprávy můžu ti půjčit tyhle ty fešandy.

          http://www.kupkolo.cz/…-31-8_z3910/

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.