Canyon Strive 2013 - E13 TRS jaké středové složení?

18 nepřečtených
  • Jimm22

    Zdarec,

    netuší někdo jaký typ středového složení je na Canyonu Strive 2013 u klik E13 TRS? Potřebuji ho objednat a nechci povolovat starý, dokud doma nebude nové. Dělá se co jsem koukal vícero druhů, BSA 83 BSA 63/73

    nikde to prostě nemohu dohledat. A kdyby náhodou někdo poradil, kde levně koupit :)

    díky

    0 0
    • wilda81  

      Patří tam to druhé tj. BSA 68/73

      Levně ho asi neseženeš. Navic na montáž je potřeba speciální klíč.

      0 0
    • Jimm22  

      Poradí někdo, co tam dát místo těch E13?

      Hlavně si nejsem jistej co vzít, aby to tam pasovalo :)

      díky

      0 0
      • wilda81  

        Shimano klikama nic nezkazís.

        0 0
        • Jimm22  

          No shimano XT bych tam klidně dal, ale bude mi to sedět do rámu (závit a tak). Nejsem přes tohle zrovna odborník :)

          Tohle je teda střed do toho co tam mám zde

          a můžu to zaměnit za kliky se středem hollowtech II 68/73mm?

          díky

          0 0
    • Jimm22  

      Objednane lozisko vypada uplne jinak a hlavne u puvodniho se tocilo to cerny pouzdro a u noveho nic takoveho neni. Je to kompaibilni? Se mi to moc nezda totiz

      0 0
      • wilda81  

        Mělo by to být OK. Moje poslední vypadalo podobně a pasovalo.

        0 0
        • Jimm22  

          No zarazi me ze se to nema o co oprit a na hrideli kliky je to volne. Aby to na ni neklouzalo. To stary se oprelo o ten velkej plastovej bazmek a dotahlo. Toto bude zapreny o prachovku a bude na ni namahany. Ze jsem dopi.. nevzal ty xt

          0 0
          • Jimm22  

            Koukam ze stejny bude, jak dlouho to vydrzelo? Jeste nych to xt mozna stihl poresit, muzi vzit dvouplacku co se dava na 2×10?

            0 0
          • wilda81  

            APS dotahuješ rukou, tam nebude skoro žádný talk. Dvouplackové XT klidně nové nebo staré, oboje budou pasovat.

            0 0