Canyon: ma od nich nekdo letos kolo?

32 nepřečtených
  • jf

    Dodali uz z Canyonu nekomu letos kolo?

    Mam objednane na brezen, ale zatim neprislo nic.

    JF

    0 0
    • Miklo  

      Ahoj, já si objednával a ve ct me prisel potvrzovací email ze do 4 dnu posilají. Ale objednával jsem si model 2008. Ted cekám a doufám ze o velikonocich ho uz protáhnu. Co jsi si objednával?

      0 0
      • jf  

        Nerve XC 7 W – damske provedeni, 2009.

        Objednano v prosinci 2008. Dodano to melo byt 9. brezna. Vyzva k zaplaceni prisla v unoru. Doted kolo neni a vymlouvaji se na naval prace, spoustu jinych zakazek atd. 6 tydnu po zaplaceni! S takovym jednanim jsem se teda jeste nesetkal a vzhledem k dost dobre povesti tehle firmy tady na bike-forum jsem neco takoveho neocekaval. O nejakych potizich na jejich webu neni ani slovo, objednavky berou, nechavaji si vesele platit predem… Nikdy bych u nich nic neobjednal tohle vedet.

        0 0
        • Kinetic  

          Já jsem takhle před rokem a půl čekal celý léto…a to nasere. Ale zase doporučuji jim napsat pár zlostnejch mailů a že na to kašleš apod…Mě se omluvili a poslali mi příslušenství v hodnotě tak 8tis. gratis…tacháč, nářadí, brašnu, blatníky, držák na flašku a flašku, duši a pumpičku… Ale je fakt že tenhle balík začali začátkem podzimu dávat k určitejm modelům, takže mi to dali taky i když sem na to neměl nárok. Tak na ně zatlač, třeba z toho něco vymlátíš. Zákazníků si váží.

          0 0
          • Burizon  

            Nepsal bych jim, že na to kašle, když už maj prachy na účtě :-) To by byla asi chyba…

            0 0
            • jf  

              No ale já na to fakt už kašlu, je nejvyšší čas objednat něco jiného jinde, jinak snad letos nebude nic. Oni odmítají vůbec potvrdit datum dodávky. Pokud vědí, že nebudou schopni splnit závazek, nemají chtít penize – to je už podvod. Nebo je tohle snad normální u domácích e-shopů? Hodlám jim napsat, ať navalí prachy zpět.

              0 0
              • MlokCZ  

                Je mi trošku divné, že si už platil a přitom nechtějí potvrdit datum objednávky. Protože to u Canyonu vždy fungovalo tak, že se platilo až ve chvíli, kdy kolo bylo připravené k dodání a pak po zaplacení už vždy odesílali okamžitě.

                Já bych tam tedy zavolal a vyříkal si to s nima.

                0 0
                • jf  

                  12. unora: chteji penize

                  <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">Dear customer,

                  <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">attached you'll find the pre-payment invoice of your order.

                  ----

                  Tohle pisou 26. unora – penize jim prisly

                  Kundennummer: VA… Sehr geehrte/er (JF) vielen Dank für die Überweisung des Rechnungsbetrags. Ihre Zahlung ist heute bei uns eingetroffen und wurde umgehend Ihrem Auftrag zugeordnet. Somit kann die Bearbeitung Ihres Auftrages in unserem Hause erfolgen. Eine weitere E-Mail erhalten Sie, sobald Ihr Auftrag kommissionier­t wird.

                  Sollten Sie Ihre Bestellung finanzieren, so liegt uns eine Genehmigung Ihrer Finanzierung vor.


                  13. 3. na muj dotaz co je pisou:

                  we can confirm receipt of payment but unfortunately the consignment cannot leave our house before the next ten days as we are struggling major problems due to the fact that all our departments re working at the edge of our capacity. Please excuse all inconvenience caused. best regards / mit freundlichen Grüßen,

                  Simon Schröder

                  (2. dubna po 14 dnech kolo stale neni, nezyvaji se, tak jsem jim napsal uz trochu angazovanejsi email.) Evidentne neco jako „dostanou penize – poslou kolo“ tam u nich uz nefunguje.

                  0 0
                  • jf  

                    Jak to dopadlo:

                    In case you are not able or not willing to deliver the > already paid order NOW, please let us know immediately, > so that we will send you the number of our account. > > We will cancel the order and expect you to return the > money to our account immediately.

                    A oni pisou

                    we could not foresee those problems. We feel very sorry about the situation. The cancellation is done.

                    A asi po peti dnech byly penize na uctu zpet, takze to dopadlo dobre.

                    0 0
                    • jf  

                      A je to Ghost MISS AMR 7500, uz je doma, docela ujde :-)

                      0 0
    • ufonek  

      Hmm, nějaký další info pánové? Ohledně objednávek?

      Já jsem objednával z Express biku 16.4. Nerva XC 5.0 v bílé barvě a velikosti M. Žádný prachy předem nechtěli, ale zaskočilo mě že plánovaný datum expedice mám až 1.5. Tak jak to tu tak čtu jsem zvědav zda se to ještě neprotáhne.

      Byl jsem docela zaskočený že je možné do ČR objednat i na dobírku. Objednával jsem v DE verzi e-shopu a vyskočila mi tam pro ČR i dobírka. Mám takový dojem že v ENG verzi to nebylo. (pokud se nemýlím)

      Jen takové 2 hloupé dotazy:

      • Vorkasse je doufám platba předem že? (zaškrtával jsem Vorabubenweisung)
      • Co je to ten „Canyon torque wrench“ ? Respektive na co to je? Měl by to být nějaký momentový klíč dle překladače.
       
      0 0
      • TheIF  

        Jo až to budou mít nachystáno, pošlou ti mejlem/dopisem fakturu. Na dobírku ti to nejde, když ji zvolíš tak tě to do dalšího kroku nepustí a napíše ti to tu hlášku, že posílaj jen do Německa.

        CANYON TORQUE WRENCH

        0 0
        • ufonek  

          Aha OK. Tak tu poznámku u té dobírky jsem přehlédl. Hmm u toho klíče jsem viděl obrázek a snažil jsem se přeložit text ale nechápu k čemu to je. ;)

          0 0
          • TheIF  

            Jednoduchý momentový klíč, jak doahuješ tak dochází k pruhybu kterej ti ukazuje sílu (3 až 12Nm) na tom vějířku dole. Bylo to ukázané v nějakém videu s Eurobike.

            0 0
      • fíha  

        Mam dod. termin 16.6., tak cakam.

        0 0
        • ufonek  

          A jaké kolo jsi objednával? To asi nebylo z Express Bike co?

          0 0
          • fíha  

            Nervy XC6   XL, expresbike to preukazatelne nebol. Povedalo, ze leider mi nevedia povedat termin a po objednani sa takto upresnili. To bude tym, ze som si tam na miestne doporucenie nechal prihodit nahradnu patku. Ta ich asi rozhodila.

            0 0
            • ufonek  

              Patku jsem bral taky, tou to určitě nebude, ozvali se do 2 dnů. Řekl bych že je to obdobná situace jako loni, prostě nestíhají, nebo mají nějaké problémy v dodávkách od subdodavatelů.

              Řekl bych že nejpravděpodobnější je ta první varianta (nestíhají), jinak si totiž nedovedu představit proč jim to trvá 14 dní i když je bike pořád v Express Bike. (Nerve XC 5.0 M white)

              0 0
              • pardalis  

                cus! jak se nemecky (anglicky) rekne patka? BTW: dovolali jste se na oficialni cislo z jejich www???

                0 0
                • fíha  

                  Po germansky sa to: Schaltauge

                  Keby som si to tu niekde neprecital, niesom taky frajer. A nevolal som im..

                  0 0
                • ufonek  

                  Napiš to normálně do poznámky, pokud se ti to nepodaří najít v e-shopu. Já to tam před těmi 14 dny nenašel. Loni to bylo pouze v německém e-shopu.

                  Tady to máš v němčině:

                  Dobrý den,

                  chtěl bych také objednat 1 ks patky na Nerve XC (2009).

                  Guten Tag,
                  ich habe mich auch 1 Stück Schaltauge für Nerve XC (2009) bestellt.

                  0 0
                  • fíha  

                    Mne zabralo v poznamke: Bitte + 1× Schaltauge, pochopilili to spravne.

                    0 0
                    • ufonek  

                      Výstižný a úsporný. ;)

                      0 0
                      • fíha  

                        Dik.

                        Ich sprache Deutchland, aber klein. So, das ist etwas Andersen.

                         

                        Stary for z protektoratu, vystizne popisuje moju jazykovu pripravenost.

                          
                        0 0
                  • Vlady  

                    drobná oprava: ich habe mich.......bes­tellt  nedává gramaticky moc smysl, přeloženo něco jako: objednal jsem se také 1 ks patky…    tedy objednal jsi sám sebe…

                    nemusí z toho být příliš rozumní. raději:

                    hiermit bestelle ich auch 1 Stück Schaltauge...­..  nebo:

                    ich möchte auch 1 Stück… bestellen.  

                    Jinak přeju pevné nervy. Zjevně dělají u Canyonu velký rozdíl mazi dodávkama do zahraničí a po Německu--- a nebo jsem měl z pelka štěstí. Kolo dorazilo na adresu v Německu necelý týden po zaslání objednávky, platba Nachname… – tedy z ruky do ruky při předání kola…

                    0 0
        • fíha  

          Prave mi ten termin dodania vylepsili do plusovych hodnot, chaloschi zlati..

          0 0
          • ufonek  

            Tohle jste dosstali taky ne?

            Dear Canyon customer,

            I am writing personally to you today, as I am sure you have become aware in the
            last few days and weeks that our delivery has not reached you as originally
            advised by us. In addition, our availability by telephone and e-mail does not
            currently meet your expectations and our own standards. I would therefore like
            to express my sincere apologies for this poor level of service.

            In this letter I would like to confirm your new delivery date, and at the same
            time explain the reasons why this has become necessary. There are various
            circumstances which have led to us currently being well behind our planned
            delivery dates. This has resulted in us receiving a growing wave of telephone
            and e-mail enquiries which is well above our normal capacity.
            Twenty members of staff are currently trying to call back our customers as
            quickly as possible, but with 4000 calls on average per day it is unfortunately
            not always possible for them to succeed in every case.
            One of the main reasons for the delays in delivery is that our suppliers of
            carbon fibre products and aluminium frames have not delivered to us on time. In
            particular, there have been considerable delays in the delivery of carbon fibre
            frames due to the commissioning of a new paint finishing system, which did not
            meet our high quality standards during its start-up phase and its output was
            also well below our projections.

            I am sure you will be asking yourself why we have not met our guaranteed
            delivery dates in the past and have also not been able to confirm your new
            delivery date until today. The long delays in delivery already mentioned above
            meant that it was impossible for us to say which framesets could be made
            available to our production until after they had been delivered to us and
            undergone quality control at our facility. As we were unable to plan with regard
            to carbon fibre production, this resulted in us also being unable to meet
            delivery dates for other product ranges. This then led to a huge production
            bottleneck when the delayed deliveries finally reached us and put additional
            pressure on our already over-stretched assembly facility. We have pulled out all
            the stops in an attempt to spare our customers from this problem. I
            unfortunately have to admit today that we have not been able to succeed in this
            endeavor. This does not meet the service requirement we have set ourselves for
            you as canyon customers and we sincerely regret this.

            The considerable production backlog in all product ranges has prompted me to
            draw up a completely revised production plan and we have created additional
            capacity in order to speed up our assembly lines. According to the new
            production plan your order will be passed to our forwarder on

            calendar week: 20

            In order to be fair to all our customers who are awaiting deliveries, please
            understand that the above mentioned delivery date can not be amended.

            Compliance with delivery dates and binding agreements as well as the direct
            contact to our customers are, for me, the cornerstones of our service-oriented
            philosophy. I am well aware that for you as a canyon customer, given the current
            situation, this may seem a total contradiction. I assure you that in the coming
            months I will be doing everything in my power to make sure that our service
            mirrors the outstanding test results of our bicycles.

            Best wishes,

            Roman Arnold

            Bla,bla,bla..takže težce nestíhají …problémy no… uvidíme, bike objednaný z EXPRESS BIKE 16.4 momentálně plánovaný termín doručení 14.5.

            0 0
            • ufonek  

              Jsem docela zvědavý jak to dopadne.

              Neumím English, tak mě opravte, ale co jsem si to překládal v translátoru, tak snad nějaký problémy s dodavateli a kvůli tomu vázla výroba rámů, a to jak hliníkových tak i carbon (o tom tam plácá ještě důkladněji) no a nějaký problémy s povrchovou úpravou nebo co, že snad dodavatel nesplňoval kvalitativní ukazatele… prý se snaží o nápravu ale nemají šanci to zvládnout…

              Kdyžtak někdo to hlavní přeložte a vypíchněte. Jsou asi fakt dost v prdeli …

              THX

              0 0
            • fíha  

              Stastlivec. Ja mam: calendar week:30

              0 0
              • jf  

                To ja jsem mel calendar week 11 – nestihali.

                0 0
    • qasko  

      Týkaju sa tieto dodacie nepríjemnosti aj bikov z outletu ? Kamarát má záujem …

      0 0
      • Miklo  

        Já si objednával v březnu bajka z outletu a největší problém byly dlouhé termíny s platbou než jim došla (platil jsem eurogiro na poště max 10dní) a pak s dopravou, která jde ve finále přes českou poštu. Jinak bez problémů a spokojenost. (objednával jsem GC 6 editoin 2008)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.