Canyon Grail CF SL 7 - rady na upgrade

11 nepřečtených
  • Kos_CZ

    Zdravím, mám čerstve Canyon Grail CF SL 7, který jsem pořídil jako základ pro úpravy na kolo pro ultramaratony a bikepacking. Karbonová profilová řidítka půjdou dolů, nahradí je klasiky. Bohužel jsem si ke kolu objednal i blatníky co k tomu nabízí Canyon (Canyon DEFEND Fast Fenders) a ty jsou dobré tak po někom je hodit a tím ho zabít – jsou plechové a váží snad kilo!

    Takže první dotaz: Co používáte za blatníky?

    0 0
    • novas752  

      No zase to je jediný design baltníků, který skutečně funguje. Odlehčený plácátka mají obvykle funkci chytání nečistot dost omezenou.

      1 0
      • Kos_CZ  

        Ale fakt je to jak na nějaké elektrokolo a ještě to má takové pitomé upevňování do duté pevné osy, které mohu použít jen vpředu, protože vzadu mám pevnou osu od Tailfinu, na kterou přidělávám vzpěru báglu. Mám v úmyslu použít z předního blatníku jen to upevňování a přidělat tam nějaký plastový. Vzadu podobně – jako fakt si nedám na kolo na závody takový hebl!

        PS: Teď koukám na stránky Canyonu a má to dokonce 1,12kg! To je jedna flaška s pitím a nějaké jídlo navíc!

        0 0
        • novas752  

          No jo, však to je míněný spiš na commuting nebo snad ještě na ten bikepacking. Na závodění sotva, tam je to často o nižší váze na úkor funkce.

          0 0
    • jIrI___  

      Jestli chceš lehčí blatníky, mrkni na SKS Speedrocker. Funkčnost je oproti těm Canyon ale výrazně horší.

      0 0
    • Kos_CZ  

      PAk ještě jeden dotaz na ty, kteří přehodili řidítka na klasiku: Jaký představec jste tam dali? Canyon toho v nabídce moc nemá…

      0 0
    • Singlespeed  

      Proč jsi nevzal Grizla? Je univerzálnější, jsou k němu i originální lehké blatníky a má klasická řídítka. Grail je raketa pro dupače nalehko bez báglů a blatníků, tedy na klasické gravel závody.

      0 0
      • Kos_CZ  

        Protože jsem chtěl dvouplacku a kolo primárně na závody. Ono to možná vypadá, že z toho dělám Grizl, ale není to tak – jen si kolo připravuju na všechny možnosti. Na profilová řidítka třeba nedáš časovkářské nástavce (tedy dáš, pokud chceš ty od Canyonu) a k tomu musíš mít ještě jejich extra řidítka – cenově nesmysl (pro můj účel).

        0 0
      • File12  

        Já teda teď Grizla měnil za Graila a dám na to úplně ty samý brašny co na Grizla. Ale jo jako pohodlnější na BP to bylo :)

        1 0
    • Kos_CZ  

      Dotaz na zkušenější – budu prohazovat pneu na nějaké silničnější, ale protože bych v rámci závodu chtěl mít možnost to občas poslat po polňačce pokud to bude dávat z pohledu trasování smysl, rád bych na kolo nahodil pneu, které mají „praxí prověřenou odolnost proti defektu“. Pro příklad – na silnici mají takovou pověst Continental GrandPrix 5000… Ty používám na silnici a zkušenost dobrá – zatím (následuje ťukání na dřevo) žádný defekt. Přitom ta pneu umí docela dobře tlumi při správně zvolaném tlaku. Bohužel se dělají jen do 32 mm. Já bych rád něco v rozmezí 35 – 38 (40) mm.

      Nějaké zkušenosti a návrhy?

      PS: Hladký vzorek pro silniční povrch (což s ohledem na použití v 99% nájezdu) si najdu, ale jak jsou na tom v reálu, takovou zkušenost nemám…

      0 0
      • Singlespeed  

        Mně se 32 mm Contíky roztáhly na širokém ráfku na 35 mm, takže bych se 32 mm nebál.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.