• jorge10

    Zajímal by mě Váš názor na tyto zapletená kola.Mají 16 a 21 drátů( přední ,zadní) a chtěl bych vědět jakou mají výdrž a jak jsou pevná.Jsou na váhu 100kg.

    0 0
    • nooski  

      Jsou pevná dost a vydrží taky hodně, je to Campa a Zondy si lidé chválí.

      0 0
    • romanholy  

      Ať nezakládám nové vlákno …

      Koupil jsem nové Zondy a nemůžu nějak dohledat, jak dlouhý ventilek na duši potřebuju? Co tam dáváte? A případně i typ duše. Mám lehce přes 90, tak ať to nepraská. Pláště budu brát Continental 4000S II 25mm (25 kvůli pěkným „silnicím“ okolo Prahy). Díky.

      0 0
      • Honz8t  

        Kupoval jsem tyhle: http://www.kupkolo.cz/…2-mm_z94662/

        0 0
        • romanholy  

          V papirech ke kolum pisou ze by mely byt nejmin 43 mm, proto jsem chtel prakicke zkusenosti. Diky za tip. Nechce se mi kupovat nejake 60mm.

          0 0
          • Honz8t  

            42mm je úplně v pohodě – viz fotky přední a zadní kolo.

            Jezdím je 2 roky se 100 kily, děr už jsem vymet taky dost a pořád pěkně drží.

            0 0
      • romanholy  

        Jezdite nekdo plaste Schwalbe One V-Guard? Zajimalo by me porovnani s Conti 4000s II. Do kterych jit …

        0 0
    • tomekusti  

      Sám mám 95 kilo a vozím je třetím rokem bez jediného centrování. tuhá jsou dostatečně. Vůbec bych se jich nebál. Ostaně i výrobce doporučuje jen zvýšenou preventivní péči zhruba nad 80 kilo a nepoužívat nad myslím 110 nebo 115. Nejsem si jist, ale je to dohledatelný v návodu. Neát se a jezdit …

      0 0
    • kolodědek  

      110 kilo,druhej rok na plášťovkách TUFO a super.Nebylo třeba

      je ani docentrovávat

      0 0
      • veteran  

        Objevili se nové ZONDY http://www.campagnolo-sirer.cz/…alu-novinka/ – co si o nich myslet? Širší, těžší. Je to ještě na normální silnice, nebo spíš pro ty kdo preferuje širší pláště, popř. teď módní gravel? Je možné na širší ráfek používat plášťovky, nebo je to u tohoto modelu jeho šířkou vyloučené? Spíš si ještě zavčasu koupím starší model.

        Ještě mně zaráží, že dřív u těchto kol psali že jsou vhodná i pro bezduše (2-Way-Fit) – teď už to tam není, takže nejsou?

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Já u nich čtu v popisu technologií:

          MOMAG – odstraňuje nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jediným otvorem pro ventilek)

          0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Byly 2 verze, 2-way fit pro bezduse a obyc, aspon u sester FR3. I obyc se daji pouzit bez problemu na bezduse, pokud se tam daj 2 vrstvy pasky, i kdyz nemaji vrtany rafek na niple (bez pasky to nefunguje). Viz vlakno na silnicni bezduse.

          0 0
          • veteran  

            Jakou funkci tam ta páska plní? Těsnící asi ne, když vnitřní strana ráfku je plná a není vidět že by v ní byli nějaké skuliny nebo netěsnosti. Že by nějak nadzvedávala patky pláště do správné polohy?

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.