• jIrI___

    Máte někdo zkušenosti s Caffe Latex u předělání obyčejných ráfků na bezdušáky, resp. použití v UST systému? Celkem mě zaujalo to, že údajně vyplní celý prostor pláště. Připadá mi to jako celkem zajímavá alternativa k NoTubes, atd., která by mohla zachránit i drobné říznutí na boku pláště.

    0 0
    • Hnoj  

      Čau,

      shodou okolností ho mám už teď v kolech a tváří se to docela shopně. V láhvi při zatřepání to pění fakt hodně, takže by to mělo fungovat i na bocích pláště.

      Používám UST ráfky, obyč gumy.

      0 0
      • jIrI___  

        Jedna možná zbytečná otázka. Obyč pláště na UST ráfku jdou nafoukat stejně těžko jako UST + UST, resp. jen kompresorem?

        0 0
        • jose  

          já tedy foukám ust ust obyč velkou pumpou, ale obyč plášt se mi bez kompresoru ještě nepodařil…

          0 0
        • kubad  

          obyč pláště na UST ráfku bez duše s tmelem prakticky ani velkou pumpou nenahodíš.

          UST+UST velkou pumpou 99,9% naprosto v pohodě

          0 0
        • Hnoj  

          UST+UST jde i malou pumpičkou.

          UST+obyč jde jen kompresorem…

          0 0
          • ZbynekN  

            Ještě chybí obyč+obyč?

            0 0
          • jonti  

            Velkou pumpou to taky casto jde. Schwalbe FF sel uplne v pohode, Nanoraptor uplne v pohode, RR2.25 obtizne, ale sel, NN2.25 sel taky obtizne.

            Legenda: v pohode = do 5 minut na plast, kde jedna strana byla nasazena s dusi

            obtizne = cca 15minut a asi 50 vulgarnich vyrazu

            0 0
            • Hnoj  

              50 vulgáních výrazů je na nafukování kol ta nejpříjemnější část :-D

              0 0
              • kopečák1  

                jo, navlíknout obyč plášť na UST ráfek je fakt zážitek… nedovedu si představit kdybych chrtil při závodě a měl to sundat a hodit novou duši…

                0 0
                • jonti  

                  Delal jsem to pri zavode asi 5×, nikdy s tim nebyl problem. Neresil jsem jak sedi, co nejvic do zlabku, celou patku dovnitr a nafoukat dusi.

                  0 0
                  • kopečák1  

                    Tak jasně… na dojetí OK.. ale jak psal Kubad, zalezi na plasti a jak moc Ti vadí házení… :-)

                    0 0
                    • kubad  

                      hazení je problém, musí se to hodne nafoukat, aby se plášť srovnal a to jde malou pumpičkou blbě, na závody sem vozil bombičky tím to šlo v pohodě, a hodně pomůže namočit patky ráfku a pneu třeba vodou z bidonu

                      0 0
                      • ememem  

                        o akom hadzani je rec? akoze nezapadnu patky alebo ako?

                        0 0
                        • kubad  

                          když na UST ráfek dáváš klasický plášť s duší tak patyk dost blbě zaskakují a pláš´t většinou hází, velkou pumpou dáš větší tlak a sedne to, malou pumpičkou je to opruz foukat :-)

                          to je problém hlavně při defektech v terénu

                          0 0
                • kubad  

                  neměl problém, zaleží na konkrétním plášti

                  0 0
            • kubad  

              jj

              ale záleží hodně na plášti jak moc má volné patky někdy i kompresor má co dělat

              0 0
          • jIrI___  

            Díky za ujasnění, mám v tom UST trochu zmatek :). Co má vlastně hlavní vliv na snadnost nafouknutí UST plášťů na UST ráfku? Vnitřní tvarování na boku ráfku pro UST patku? Po bezdušovém systému už nějakou dobu pokukuju, ale až teď se ke mě dostaly Tubeless Ready ráfky (oproti obyčejným se liší snad jen v tom vnitřním tvarování boku ráfku) a říkám si, že by nebylo marné bezdušáky vyzkoušet. Navíc ta sada Caffe Latex obsahuje všechno, co bych potřeboval za celkem pěknou cenu. Jen jsem se teď pozastavil nad tím, že když si pořídím UST plášť, jestli ho zvládnu nafoukat obyčejnou pumpou nebo budu potřebovat kompresor. Pokud bych potřeboval kompresor, tak samozřejmě do bezdušáků nepůjdu.

            0 0
            • MlokCZ  

              Podle mě má největší vliv vnitřní tvar ráfku a to hlavně jiný tvar středového žlábku, který zajistí, že patky vložené před foukáním ve středovém žlábku se navzájem dotýkají a tak se minimalizuje únik vzduchu než se to chytí.

              A druhým faktorem je stav konkrétního pláště. Jednak se liší kus od kusu. Z nových UST plášťů jsem na STčkách z cca 12 kusů nenafouknul velkou pumpou pouze jeden kus (znatelně volnější).

              A jak jsem ještě psal níže, tak také stáří pláště, patka se nepatrně vytahá a když jsem po roce nasazoval zpět použité pláště (dělal jsem úplnou kontrolu tmelu a vylití a vyhození sraženin a dával nový, nejen doplňoval), tak už takhle více než polovinu kusů bez kompresoru nenafouknu.

              Pokud tedy nemáš blízko ani pumpu s potřebným kompresorem, tak doplňuj tmel pouze přes ventilek (i když takhle není vidět kolik a v jakém stavu ho tam ještě zbývá).

              Ze začátku co jsem před dvěma lety přešel na UST jsem tedy kompresor vůbec nepotřeboval, teď už používám poměrně často.

              0 0
          • MlokCZ  

            K tomu UST + UST to tak je pouze u nových plášťů. Pokud se znovunasazuje starší plášť, tak většinou bez kompresoru taky nejde (aspoň mě takhle nešlo přes polovinu kusů z cca 10).

            0 0
    • RomanH  

      Docela by me zajimalo, jestli by to s tou jejich paskou fungovalo i na obycejnych rafcich. Cena je dost prizniva.

      0 0
      • kubad  

        stačí pořádně číst :)

        Sada obsahuje vše co je potřeba pro předělání obyčejných ráfků na bezdušové.

        0 0
        • RomanH  

          Diky. Ja se dival jen na jejich reklamu v casopisu a tam psali pouzitelne pro UST, Tubless a TublessReady.

          0 0
    • kopečák1  

      hmmm… zajímavý! z kola by šly zase gramy dolů… škoda že já mám zas tak 4 kila nahoře :-D

      0 0
      • Hnoj  

        Myslím, že když vypiješ CaféLatex, tak půjdou i tvoje kola rapidně dolů :-D

        0 0
        • kopečák1  

          tak to asi zkusim… :-D

          při mejch momentáních 98kg tlumič slušně rosí…

          0 0
    • Pijer  

      A kde se dá v Praze pořídit, poradíte?

      0 0
    • MlokCZ  

      Zajímavé, hezky testujte ať je více srovnání s NoTubes tmelem a hlavně info po nějaké době, jak je to životnostní, hrudkováním a dalšími vlastnostmi.

      Cenově je to podobné jako NoTubes tmel, takže by se to rozumně dalo.

      0 0
    • dua  

      Ahoj, jelikož vím docela kuloví o používání UST, TUBELESS a tak, tak se zeptám. Když je v plášti tmel, tak je „nepropíchnutelný“? (nepočítám protrhnutí pláště) Tady tato sada je ještě levnější ;-)

      0 0
    • vysmátej bajker  

      zkoušejte,NoTubes pomalu dochází tak at vím co koupit nového:).Píšou že to funguje i při mrazu což je oproti NT plus.

      0 0
    • jIrI___  

      Potřebné vybavení zakoupeno, zhruba za 2 měsíce dám report, jak kola Bontrager Tubeless Ready + Micheliny Tubeless + kafíčko fungují :)

      0 0
      • pepek  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • fousek  

        Mam podobnou kombinaci: rafky ZTR, Michelin XC mud a caffe a nafouk sem to pumpou bez latexu, do rana predni kolo uslo tak sem tam nalil pres ventilek cca 30 ml latexu a ted uz sem na ty kola mesic nesah a drzej porad tlak.

        Jedinej vopruz je nasazeni plaste do rafku, ten by radsi zpival.

        Puvodne sem tam nechtel davat latex vubec protoze na jare planuju prezout, ale s tim prednim uz sem se nechtel peklit a rano jsem potreboval na tom kole jet:-)

        0 0
        • kubad  

          do NoTubes rafku musíš dát aspoň trochu tmelu, aby se to komplet utěsnilo, minimálně poprvné, ale je lepší to tam vozit pořád, aspoň větší jistota proti defektům

          0 0
          • fousek  

            V tom zadnim neni ani kapka a drzi lip nez duse, jasne na leto to tam naleju, ale v zime na snehu se to nema o co propichnout.

            Ten predni netesnil kolem ventilku, ale malinko, takze bych si tipnul ze ted uz by sla vymena plaste i bez tmelu

            0 0
            • StuntJ  

              Tím bych si nebyl tak jistý … Ty šutry čím to sypají jsou pěkně ostrý a už jsem dvakrát píchnul. Přes léteto nc

              0 0
              • fousek  

                Nesmis v zime jezdit na slickach, dost klouzou a jsou nachylnejsi na proziznuti, protoze nemaj dost vysoky spunty.

                0 0
      • nobody  

        ty XCR DRY vypadají, že moc nevydrží :)

        0 0
        • jIrI___  

          To se ukáže až v provozu. Ale je pravda, že na mě působí podobným dojmem jako Ritchey Z-Min WCS, kde se ta velmi krátká výdrž potvrdila. Ale za 13?, i kdyby vydržely 800 km, tak na otestování bezdušového řešení budou dobré :)

          0 0
        • destr  

          XCR Dry II toho vydrží dost, a to sem měl obyč, ne ust ;-)

          0 0
          • kacerak  

            Jezdim na tom dlouho, Michle jsou poho. Predtim jsem jezdil Slime 50 ml na plast, nyni Cafe 60 ml na plast. Vse bez defektu, ktery by nezalepil tmel. Kola M Cmaxx SLR

            At to svisti !!!

            K vydrzi:

            Dry II – cca 1000 km, asi nejhorsi na ojizdeni

            AT – lepsi, zalezi jestli na zadnim nebo prednim

            GEAX Mezcal nebo Saguaro nejlepsi – 2 – 3 k km

            0 0
      • Jimmy137  

        Hodne stesti.. Maji dost ridke boky a da to pracio je poradne utesnit… Aspon tedy pomoci NoTubes

        0 0
        • jIrI___  

          Vzhledem k tomu, že to je Tubeless verze, tak by snad řídké boky mít neměly. To by pak je člověk používající je bez tmelu musel několikrát během vyjížďeky dofukovat :-))

          0 0
    • biker jura  

      zdravím, chtel jsem se zeptat zda se da caffe latex používat i do normalnich dusovych plaštů s bezdušovym kitem. (u mě konkretně rocket ron a paska no tubes v rafku)

      mel jsem ted tmel no tubes a zajima me jestli bude fungovat stejne dobře nebo treba i lip.

      Mel jsem ted totiž takovou smulu, ze jsem trošku nasekl plast a nez mi to mel zalepil bylo kolo prezdne.(byla to mala dirka skz asi tak 2mm) problem byl podle me v tom že ty castečky zustaly v plasti nekde po stenach a tomu bych chtel zabranit.

      diky za odpoved

      0 0
      • jIrI___  

        Kdybys měl vyplněný profil, tak bych ti klidně mohl odlít na zkoušku, koupil jsem si zbytečně velkou flašku. Poštou neposílám :)

        0 0
    • hrajem  

      Mam dotaz, muzu smichat Caffe latex s NoTubes tmelem (respektive Rubena tmelem)? Potrebuju doplnit trochu tmelu do plaste :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Na zahraničních fórech někteří míchali všechno možné v honbě za vytvořením ideálního kokteilu. Občas něco s něčím fungovalo hodně blbě, občas něco nepatrně lépe než jen samotná jedna složka.

        Tuhle kombinaci jsem nikdy neviděl, že by někdo zkoušel, takže budeš první tester :-)

        0 0
        • ememem  

          nebude.

          Warning: Don’t mix Caffelatex with other sealants. CantitoeRoad, is the exclusive distributor of Caffelatex in the U.S. We work directly with the manufacturer. Mixing Caffelatex with other sealants can give unpredictable results depending on the ratio of each sealant. Mixing sealants is unlikely to give you the „Holy Grail“ of puncture protection despite what you might like to believe. Most of the time it doesn't work or it reduces the life of the sealants. Mixing Caffelatex with Stan's (if the Stan's is still liquid) will cause an adverse chemical interaction that will generate lumpy latex sausages your tires. (see the CantitoeRoad website for photos and more). If you are determined to “do something more” we recommend sprinkling chicken blood on your tires before each ride. But please, if you want best results from what we believe is the best sealant, don’t second guess the chemists who developed this stuff. Don’t mix Caffelatex with other sealants.

          0 0
          • biker jura  

            no ja jsem dal asi do 50ml caffe latex asi 80ml no tubes a je to naprosto bez problemu, ale priste jedine no tubes pac caffe latex je na …

            0 0
    • RomanH  

      Zkousel jste nekdo ventilek z CaffeLatex na obycejnych rafcich (DT 4.1, M717 a podobne)?

      0 0
      • Hnoj  

        funguje

        0 0
        • RomanH  

          Hmmm, tak mam opet dilema, do patku to chci rozseknout. Paska + ventilek CaffeLatex s tmelem NoTubes X Paska Rubena + jejich tmel (v zaloze opet NoTubes). Kompresor s velkym vzdusnikem mam, CaffeLatex mi prijde „cistsi“ reseni v pripade defektu.

          0 0
          • kubad  

            latex není ideál na obyč pláště je určený pro UST

            0 0
            • RomanH  

              OK, obednam ventilek + pasku Caffe Latex (mozna i tu strikacku, uvidim), a tmel pouziju NoTubes.

              0 0
              • kubad  

                mám doma dvě nové pásky NoTubes, ať už se jich konečně zbavím nechceš?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Mně se doma tak dlouho válely dvě skoro nové pásky NoTubes (kdysi jsem je jen krátce zkusil), že je teď už ani nemůžu najít. Někde tam ale určitě jsou :-)

                  0 0
                • RomanH  

                  :-)

                  Ja vim, pred tim jsi nabizel tusim Ecclipse. Temi pasky NoTubes jsou ty myslis ty gumove + ty zlute ? Originaly byly (alespon na Chainreaction­Cycles) docela drahe (myslim u tech gumovych).

                  Bastlit jsem ni doma nechtel, pak se objevil CaffeLatex s pevnou paskou + ventilkem – prislo mi to jako nejvhodnejsi reseni pro pripad, ze budu potrebovat nasadit dusi – jen vyndam ventilek. Pokud to bude s tmelem NoTubes spolehlive tesnit, vidim to jako nejcistsi reseni. Hnoj rikal, ze ventilek z CaffeLatex je OK a tesni to, fakt bych radeji pevnou presne ustrizenou tesnici pasku v rafku + samostanej ventilek.

                  Pak me tu Paja zviklal, ze ten UST ventilek nemusi sednout do klasickeho pasku a zacal jsem premyslet o Rubene (za tu cenu nebylo co resit). Ale pokud je ta 3M paska doustranna, na ni se prichyti ta gumova paska s ventilkem, budu to z ni v pripade vetsiho defektu asi trhat.

                  Pokud je to jinak, pisni, fakt jsem to nazivo nevidel, treba se domluvime. V sobotu budu mit nove plaste a v tydnu bych to chtel prezout.

                  0 0
                  • RomanH  

                    Proste kdyz budu muset nasadit dusi, schovam si do Camelu jen ventilek a nemusim tam davat gumovou pasku zalepenou/zas­pinenou od tmelu. Ale jak rikam, mozna mam zkreslene predstavy.

                    0 0
                    • kubad  

                      jasné rozumím ICQ nebo mejl dořešíme to

                      0 0
                      • RomanH  

                        OK, klidne. Na ICQ budu zitra, na e-mailu budu vecer. Pisni, ted uz mizim.

                        0 0
                  • Paja  

                    Rikal jsem, ze Mavic UST ventil ma na konci takovou „kostku“ ktera zapadne do zlabku v UST rafku, a ze zalezi jestli by to sedelo i v ne UST rafku a ze jistejsi by byl asi standart ventil od Notubes tj. tato sada coz je v podstate to samy jako caffe latex.

                    Nevim ale, jestli bych u klasickyho rafku bez UST patek nesel radsi do verze s gumovou paskou – loni na Meride mi predni plast zacal uchazet kolem patek a myslim si, ze to bylo proto, ze se pri nejakym hodne prudkym zabrzdeni „utrhl“ zatesnenej spoj rafek-plast, s gumovou paskou by to zatesneni melo byt pruznejsi a jistejsi).

                    0 0
                    • RomanH  

                      Vsak jo.

                      Nicmene uz mam vyreseno ;-)

                      0 0
                      • Paja  

                        …a jak?

                        0 0
                        • RomanH  

                          Pasky DT Eclipse + ventilky od Kubada. Mel jsem na vyber, ale pokud si s tim nanabiju hubu, tak tam tu gumovou pasku proste nechci :-)

                          0 0
                          • Paja  

                            To asi nenabijes, mne to zacalo uchazet asi ve tretine zavodu a tech zbyvajicich cca 65km jsem zhruba s 5 dofoukavanima dojel, casove jsem asi neztratil o moc vic, nez kdybych menil dusi (skoda, ze tehdy meli velkou pumpu jen na obcerstvovacce jak jinak nez na Buku;) – tam mi to borec dostouchl, zatimco jsem se cpal…)

                            Tehdy se to zkombinovalo s tou poodlepenou tesa paskou (viz. nize), takze uz tam asi nebylo dost tesnicich castic, aby se ten spoj zase zatesnil.

                            0 0
              • jIrI___  

                Pásku Caffe Latex nahrazuju klasickou Pattex Powertape (10 m za 100 Kč a zbytek člověk využije doma). Co jsem pročítal různé diskuze, tak tohle řešení funguje.

                0 0
                • H4N$  

                  Taky tak.

                  Pásku od Rubeny už jsem nelepil, jenom nasadil a utáhl ventilek.

                  Zatím dobrý.

                  0 0
                • Paja  

                  Ja jsem to tak mel prakticky celou lonskou sezonu s Tesa Power Tape (coz je zhruba to stejny, ikdyz power tape jsem mel driv doma taky a zda se mi, ze ta Tesa drzi lip) stejne se mi zhruba po 5 mesicich konec te pasky odlepil a na nej se nalepila vetsina tech tesnicich castic z notubes tmelu, laffe latex paskou ani zlutou notubes pasku jsem v ruce nemel, ale ja jsem dilema cim lepit nebo jestli pouzit gumovou pasku nakonec vyresil UST rafkama;)

                  0 0
        • ememem  

          nicmenej nech kukam jak kukam vyrobcom odporucana resp. zarucovana varianta to nie je ci snad hej?

          0 0
    • roud  

      Zeptám se tady když nafoukáváte kola s notubes tmelem stačí dílenská pumpa nebo se pro první nafoukání neobejdu bez kompresoru ?? ?

      0 0
      • kubad  

        historieee !!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!

        0 0
        • Hnoj  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
      • kubad  

        spíš počítej s kompresorem, stačí ti ventilek a NoTubes tmel jiné sračky ani neskoušej

        0 0
      • Splinter  

        co planujes za kombinaci?

        0 0
      • scret  

        tak co, uz to mas nahozeny? jak to funguje se supersonicama?

        0 0
        • roud  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
      • biker jura  

        zalezi hodne na plasti a jeho tvaru jestli dobre doliha na rafek. me se treba povedlo nafoukat i bez gumove pasky, jen s obyč izolepou a ventilkem s duse rocket rona 2,25 na rafku dt 4.2D uplne bez problemu. jeden sel jak po masle i druhyho to byla pupovacka jak svin ale taky to slo:-)

        0 0
        • jIrI___  

          Ventilek máš vystřihlý ze staré duše a lepící páskou vlepený dovnitř ráfku?

          0 0
          • biker jura  

            nene, rafek mam zalepeny lepici paskou(nekolikrat dokola aby se to trochu zvedlo a ventilek mam vystrizeny s duse a z venku prišroubovany­.(stejne jako ust ventilek akorat skoro zadara:-))

            0 0
            • jIrI___  

              Nejsou s tím někaké problémy? Chystám se to udělat podobně – 1 vrstva lepící pásky na zalepení otvorů pro niple, ventilek včetně kousku duše vložený dovniř a přelepený druhou vrstvou pásky kvůli utěsnění(ne po celém obvodu kola). A z venku samozřejmě klasická matička.

              0 0
              • biker jura  

                zalezi jake jezdis tlaky. ja kolem 2 bar což je docela malo a funguje to v pohode. cim vysis tlak tak je to lepsi protože to nema tendenci se svleknou z rafku… ale pro me jsou vyssi tlaky nesmysl takže vozim kolem 2 a taky ok

                0 0
                • obywan  

                  A jaký máš ventilek? Dá se tmel nalít přes galuskový ventilek?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Nedá, ventilek musí mít vyšroubovatelný vnitřek, což mají myslím jen UST ventilky.

                    0 0
                  • biker jura  

                    leju tam mliko tak že cast plaste sundam. prez ventilek nikdy pac se mi parkrat ucpal a mam pocit ze se tam ty kaucokove castice ani nedostanou. svleknuti a nasazeni plaste je prace tak na 10sec tak to neresim

                    0 0
    • misho  

      no práve som sa pokúšal nahodiť rocket rony + kafíčko na mavic ust kolo iba pumpou a skoro som dostal infarkt – ale nahodiť sa mi to nepodarilo takže pokus číslo dva bude určite s kompresorom.

      0 0
      • ememem  

        RR davas obyc. alebo tubeless? lebo ak obyc tak aj ked sice

        neviem co presne si predstavujes pod pojmom kompresor ale ak klasicky pumpovy na auta tak skoda cesty na pumpu, problem je ze potrebujes rychlo velky objem vzduchu co s pumpovym mozes zabudnut, to si len tak prdka a prdka. skus to s dusou, som mal v jeseni ten isty problem, maturoval som s tym jak mara s …, vcul som to robil kamosovi za 10 min. jednako by som odporucil ked to nahodis s dusou tak to nechat 10–15 min. postat aby si tie patky chytili tvar, potom zhodis patky len z jednej strany, druha zostane zaskocena, vyberies dusu a dalej to ide nafukat bez problemov dielnskou pumpou. tmel s nahodenim nema v principe nijaky suvis.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ono někdy některá kombinace jde tak blbě (a často právě dušový plášť na UST ráfek), že je nutné použít jak tu pomocnou metodu s duší, tak navíc kompresor se vzdušníkem (tedy ani ta jedna patka po vyhození duše se bez něj velkou pumpou nemusí často chytit).

          0 0
          • roud  

            v případě že mám plášť už jetej tak by si to mělo sednout v klidu ne ? jen vytáhnu duši a nasadit nalejt mlíko a nafoukat :)

            0 0
            • kubad  

              hahahah

              0 0
              • roud  

                tak určo to bude boj s tím počítám :O) ale bude to větší sranda než s novym složenym pláštěm :O) (snad)

                0 0
            • MlokCZ  

              kubad se už vyjádřil zcela jasně :-)

              Pokud je plášť jetý, tak to bude mnohem horší, protože je patka lehce vytažená.

              0 0
              • roud  

                já si zas myslim opak uvidíme tak jako tak počítám s tim že to bude sranda :O)

                0 0
                • hrajem  

                  Jety plast jsem na velkem kompresoru nafoukal zcela bez problemu :)

                  0 0
                  • C.A.C  

                    Já bez nejmenšího problému velkou ruční pumpou Author. ( SLR + Geax Saguaro White Collection 26×2)Nestačil jsem se divit, jak to šlo hladce.

                    0 0
                    • Hornet  

                      Ako si spokojny s tymi Geax-ami? aku maju sirku? celkom sa mi pozdavaju :-)

                      0 0
          • ememem  

            tak to by som uz potom asi vzdal, kompresor zo vzdusnikom bych kvoli tomu nekupoval a po ruke ho nikde nemam.

            0 0
            • MlokCZ  

              Marathony Supreme + Cmaxi STčka, bez pomocné metody s duší jsem si pomocí kompresoru se vzdušníkem ani neškrtnul. Pomocí duše už jsem to nahodil, ale bez kompresoru by to pořád nešlo.

              0 0
        • Paja  

          I kompresory na benzince jsou ruzny, jednou jsem se neuspesne trapil u kompresoru na shellce a po presunu k OMV nebylo behem 3 vterin co resit;)

          0 0
          • Karaya  

            I auto radsi foukam na OMV, Shellka je celkove na houby.. :-)

            0 0
        • misho  

          dávam obyčajné RR a budem to skúšať nahodiť kompresorom so vzdušníkom, inak práveže som to skúšal tak ako píšeš stou dušou a aj tak sa mi to nepodarilo nahodiť – jediný rozdiel bol že som nečakal ani sekundu, nahodil som plášť s dušou, nafúkal, cvakli patky a hneď som vyfučiaval …

          0 0
    • misho  

      Je možné že by to jednoducho nebolo možné nahodiť ? Rocket Ron-Crosstrail-Caffelatex- kompresor so vzdušnikom

      0 0
      • Hnoj  
        • nejdříve to nafoukni s duší, aby guma zaskákala do patek
        • vypusť a vyjmi duši, tak aby plášť na jedné straně zůstalv ráfku
        • nalil tmel, našroubuj vetil, zandej gumu z5
        • nafoukni komprsorem
        0 0
        • misho  

          ja som nahodil plášť bez duše, nafúkal kompresorom tak že držal tlak aj bez latexu, vyfučal nalial zas nafúkal kompresorom ale už mi to penilo po obvode a nedalo sa to nafúkať – ??? nechápem tomu.

          0 0
    • hrajem  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • hrajem  

      Ahoj, nemel by nekdo zajem o 250ml Caffe Latex? Nove, jeste neotevrene… Koupil jsem to unahlene, pouzivam Rubenu Tubeless kit a chci michat ten tmel od rubeny (takze lepsi bude klasicky NoTubes tmel)… Necham za cenu za jakou jsem koupil na KupKolo, postovne zdarma :) … Popripade vymenim za NoTubes tmel (podle mnozstvi i s doplatkem) :)…

      0 0
    • roud  

      Tak jsem dneska nasadil RK 2,2 s notubes a dočkal jsem se několika překvapení přední šlo nasadit naprosto bez problémů a nikde žádný úniky :O) zatímco zadní mi chvílema prochvává na bokách vždycky se to zacelí ale dost mě to překvapuje už to tahle udělalo min desetkrát jsem zvědavej zda si to sedne… PS: (při švihu neucházelo ani jedno) xD

      0 0
      • biker jura  

        ja jsem říkal že je to bez problémů u super soniců :)

        0 0
      • Paja  

        verze supersonic?

        0 0
        • roud  

          áno uvidíme až si to sedne ze zadního mi nakej tlak přes noc utek přední zatím drží ok :O)

          0 0
          • přišlapávač  

            jak moc sakne ten zadek, ja uz jednou supersonic zkousel a nic moc, ale asi koupim novy a zkusim znovu :-) samozrejme RK 2,2 na SLR

            0 0
            • roud  

              už vůbec dnes 50km a naprostá pohoda (jsem z toho nadšenej) :O)

              0 0
    • bluma  

      Dnešní první a negativní zkušenosti s Caffe Latex. Jedna malinkatá dírka na boku pláště, něco jako od špendlíku a CL se nechytal. Zadařilo se až po 4 dofouknutích a asi 5km. Nutno dodat, že nemám UST ale obyč Maxxis Ardent. Jedno tomu ale musím nechat, na rukách to zasichá super :-)

      0 0
      • jIrI___  

        CL tou dírkou volně protékal nebo k ní ani „nedosáhl“?

        0 0
        • bluma  

          Tekl, ba co víc, přímo stříkal. Ale na těch tvejch UST to bude asi OK, bo máš širší stěnu. I když jsem měl fakt malou dírku, tak mě to zaskočilo. Uvidíme, dneska testování pokračuje :-)

          0 0
          • roud  

            zajímavé já s notubes přesně opačná zkušenost jak se objevila dírka okamžitě zaceleno :O)

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak já s NoTubes to kromě testů s jetým pláštěm na místě a zkoušení větších děr ani nikdy neviděl, protože se každá dírka vždy hned sama zacelila za jízdy aniž bych si toho všimnul (ani žádná znatelná ztráta tlaku).

              A to těch menších dírek mám s UST za tu dobu co je jezdím už tak ke dvaceti (jen na Korsice jsem po návratu při doplňování tmelu našel 5 nebo 6 zacelených dírek).

              Ale zatím jsem měl asi štěstí a neměl za těch 2,5 roku jedinou velkou pořádnou díru typu říznutí, takže jsem ještě vlastně pořádně nemohl prověřit funkci na těžších situacích.

              Akorát je potřeba u NoTubes tmelu poctivě kontrolovat a doplňovat, teď jsem v týdnu zase kontroloval a na zadním u dvou kol už zase nebyl tmel žádný (na předních jako vždy bylo tmelu celkem dost, na zadním prostě defektů mnohem více).

              0 0
              • roud  

                předpokládám že dokud v pláštéch jakoby šplouchá nemá cenu řešit doplňování ?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Pokud tam šplouchá, tak tam určitě aspoň nějaký tmel je a tedy doplňovat není nutné.

                  I když u předního kola, kde mi tmel vydrží o hodně déle, tak tam po delším čase sice být nějaký může, ale hodně už se mu změní konzistence a nemusel by už dobře fungovat. Takže někdy doplňuju a někdy měním všechen.

                  Tohle ale až tak po půl roce a déle.

                  0 0
          • jIrI___  

            Tak to je teda celkem špatná zpráva. Po instalaci pro jistotu vyzkouším funkčnost hřebíkem :)

            0 0
          • C.A.C  

            Stejná zkušenost, prská to, stříká to a nic ! Vracím se k osvědčenýmu notubes. Stejně tak zrovna moc nelepí ta jejich červená páska na zalepení otvorů v ráfku. Předělat tímto způsobem klasický ráfek na bezdušový se mi ani po několika hodinovém boji nepodařilo. A to jsem dodržel veškeré návody a postupy. A nedělal jsem to poprvé ! Od jiných výrobců bez problému, CL nic moc.

            0 0
            • jIrI___  

              Máš to na klasických pneu nebo UST? Teď čtu u CL tohle upozornění „Možné použít pouze pro TUBELESS, tubeless ready a TNT pneumatiky, které jsou vyráběny podle UST“ Ale nechce se mi věřit, že by v tomhle ohledu byl mezi klasickým a UST pláštěm takový rozdíl.

              0 0
              • C.A.C  

                Geax TNT a ráfek Mavic XC 717 D. Tuhle kombinaci jsem předělával na bezdušovou už několikrát ( i s dušovými plášti ), ale takhle jsem si dlouho nezanadával. CL už nechci ani vidět.

                0 0
          • bluma  

            Pokračování pohádky, smutné pohádky… Opět mini dírka v boku pláště, opět ztráta tlaku, 15km od baráku, každejch 4km stavět a dofuckovat, CL jen bublal ven z pláště. Teď to stojí v garáži, tak uvidime co do rána, ale už sháním UST Nobby Nica, CL dostane poslední šanci a pak ho obřadně vyleju do hajzlu a koupím NoTubes.

            P.S. pro JiRiho: Domácí test se špendlíkem do běhounu pláště byl OK, ale v terénu to nefunguje, aspoň mě ne.

            0 0
            • JakeF  

              To jsi napsal za 5 dvanáct… To mi teda CL do Ralphíků EVO nepůjde, jdu do osvědčenýho NoTubes.

              0 0
              • jIrI___  

                A jak to tak čtu, tak mi zůstane neprodejný litr CL doma a budu s ním moct tak maximálně zalívat kytky :-X

                0 0
              • biker jura  

                tak to rozhodně nekupuj!!! ja jsem mel moznost koupit trochu od jIrIho a jsem rad že jsem nekoupil novy baleni. mel jsem to do nobby nicu evo a nezalepilo to ani plast samotny (novy). prosakovalo to prez boky. tak jsem tu břečku dal pryc nalil notubes a jezdim bez problemu.

                (timto ještě jednou děkuji jirko za odlití, jsem rad ze jsem zbytecne nevyhodil 600kč :-)

                0 0
                • jIrI___  

                  Fakt nechceš koupit celý láhev? :-))

                  0 0
                  • bluma  

                    Ještě to neprodávej, možná že na UST to bude OK, přece jen je ten můj Maxxis v bocích dost tenkej. Jak jsem říkal, do běhounu jsem dělal dírky špendlíkem a jen to ustříklo hned se zalepilo…

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Jasně, vyzkouším a uvidím. Jezdit s tím každopádně budu, protože to bude aspoň větší pocit jistoty, než kdybych nejezdil se žádným tmelem :)

                      0 0
            • alex33  

              no doufám že mě tohle nepotká,nechal jsem se nalákat jejich reklamní masýrkou o pěnění tudíž lepší ochranou boků,tvé zkušenosti ukazují opak:-((

              0 0
            • prtavec  

              na UST je to stejne naprd jak na klasice…

              vozim ted nove NN2010 a RaR oboje v provedeni UST s tmelem Caffe Latex… ve ctvrtek cestou domu jsem mel defekt na zadnim plasti (RaR). Primo ve stredu plaste, vnejsi dira cca 2mm, dovnitr nesla strcit poradne ani kancelarka svorka, vnitrni dira teda fakt mala – dira zrejme od strepu… tmel jsem odloupaval ze sedlovky, na plasti to vypadalo jak nalepena zvejka a porad uchazelo. Nasledne vytekl vsechen tmel a nic to nezacelilo…

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak tohle je ale už vážně krize, takovou díru to musí zacelit okamžitě i bez větší ztráty tmelu.

                0 0
                • prtavec  

                  Castecne to zacelilo. Pichl jsem nekde v centru a dojel na tom domu. Ikdyz poslednich cca 7km uz to hodne plavalo a vysledny tlak byl cca 1bar (foukam na 2bary).

                  Zkousel jsem, jestli tomu nepomuze otocit to dirou dolu, videl jsem jen jak tmel krasne tece ven. DOma jsem to zkusil znova. Tmel tekl dal, ale nakonec se to nejak ucpalo. Ale z diry koukal takovej smotek a pri zatizeni se to zas uvolnilo. Potreboval jsem na vikend jezdit, tak jsem tam hodil zamolepici zaplatu na duse, dolil tmel, nafoukal a zatim to drzi…

                  Kazdopadne celkove zatesneni me taky nepotesilo

                  Mam kombinaci NoTubes Arch, NoTubes zluta paska a UST plaste. Po cca mesici klesl tlak na 1bar sam od sebe. Cekal jsem, ze to bude drzet tlak lepe nez duse, ty jsem foukal tak 1× za 2 mesice…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak ztráta tlaku je normální, to nebude lepší s žádným tmelem. Na všech mnoha kusech UST plášťů na UST ráfkách mám samovolnou ztrátu tlaku ± stejnou a to cca 1pes za 4 dny. Takže jednou týdně dofukuju.

                    0 0
              • bluma  

                To je teda fakt v řiti… Jinak přesně to stejné se dělo mě, stříkání, bublání, žvejkačka… Btw, co je pravdy na tom, že NoTubes díky svymu složení „žere“ ráfky?

                0 0
                • MlokCZ  

                  To je blbost. Tedy mně ještě žádný ráfek za 2,5 roku nesežral :-) A tím myslím ani náznakem.

                  0 0
                  • bluma  

                    Tak to bude jen sprosté PR od konkurenčních firem a GreenPeace :-)

                    0 0
                  • ememem  

                    ha, tuto otazku som uz volakde pocul resp. cital. osobne sa domnievam ze to cele mohlo vzniknut prave tym experimentovanim s mixovanim na dosiahnutie „optimalnej“ zmesi. bola volaka diskusia (si tusim prave ty sem daval aj na nu link) kde sa nejaky amici bavili o tom jak mixuju notubess a volaku nemrznucu zmes aby to v teple (boli tusimze z nevady ci odkial) nevysychalo a nemuseli to dolievat ci take cosi. si viem kludne predstavit ze ta nemrznuca zmes na nechraneny hlinik nemusi byt zrovna terno.

                    0 0
    • destr  

      Proč vymejšlet 3,14čoviny, když notubes spolehlivě funguje :-)

      0 0
      • jIrI___  

        Někdo to otestovat musí a cena byla přívětivější :)

        0 0
      • ememem  

        presne tak, nechcem byt nejako extra mudry ale vid. moja reakcia „11.03.2010 10:41:28“. proste na tu diskutovany ucel t.j. na pouzitie s obycajnym plastom to neni urcene. aj ked vyssie som sa to viac menej pytal po uvedenych skusenostiach som si tym isty. takze na tento ucel zatial asi iba notubess, skoda tej jeho mizernej dostupnosti (aspon v nas).

        0 0
      • Bulda  

        jak komu…

        0 0
    • Bulda  

      Roval + NaNo + Caffe 75ml + izolačka + ventilek z duše + pumpa, bez usazovani jedné patky duší nefouknuto naprosto v poho, stačilo jen tošku plášť rukou na ráfku „roztáhnout“

      utěsnilo se to sice pomalejc, po třech (resp zadní po čtyřech) přifouknutí a protočení, kdy jsem to metitim nechal několik hodin stát, ale jestli to neudělá uvnitř gumovej cucek jako NT (mlíko se „srazilo“ a zůstala jen taková řídká voda, co samo už nelepila), tak budu spokojenej

      0 0
      • alex33  

        Ztr Arch,NN 2.4ss dušová verze notub.páska ventilky po aplikaci a dofouknutí to boky utěsňovalo během chvilky pořádně jsem s koly zatřepal

        0 0
    • Honza321  

      netestoval tmel náhodou někdo do kafe místo smetany? :-D

      0 0
    • Mug  

      Zeptám se tady: Kde kupujete No Tubes tmel a za kolik? Dík.

      0 0
    • fousek  

      O vikendu jsem prezul na letni:

      rafky Notubes, Kenda Karma 60tpi a Caffe Latex (cca 30–40ml).

      Do plastu jsem nalil tmel, usadil do rafku jak nejlip to slo, poradne zamixoval a normalne nafouk velkou pumpou. U obouch kol po obvode rafku tmel vypenil, na prednim vic na zadnim min. Zadni kolo se mi zda ze neuchazi vzubec a predni uchazi celkem dost (1 atmosferu za 3 dny), ale treba se to jeste usadi.

      Defekt me zatim zadnej nepotkal, ale je pravda, ze ze zimnich sem tmel vylil a vpodstate po nem nezbyla ani pamatka (teda zbyla, ale pokud bych to vytrel hadrem tak tam nic nezbyde). Dalo by se rict ze co sem do nich nalil to sem z nich vylil.

      0 0
    • roud  

      Trochu tady odběhnu zase k notubes jako to ostatně dělám už od začátku :O) pro všechny co váhaj zda do toho jít nebo ne musím říct že všem doporučuju ani jsem nečekal že mě na kole může ještě něco takhle překvapit došlo jak ke zlepšení jízdních vlastností tak k tomu že ten tmel funguje a to naprosto okamžitě :O)

      0 0
      • jIrI___  

        Takže pokud mě CL zklame, je No Tubes tmel jasná volba.

        0 0
      • gargamel  

        Nečetl jsem to celý, takže se ptám… Notubes tmel používáš s klasickým ráfkem a dušovým pláštěm?

        0 0
        • vysmátej bajker  

          tož to přečti a budeš vědět :).

          0 0
        • roud  

          používám kola crossmax slr a klasický plášť (raceking 2,2 supersonick) ventilky caffe latex a tmel notubes…

          0 0
    • bluma  

      Tak tentokrát 29" obyč. Conti MK 2.2 a Caffe Latex – opět nefunguje.

      0 0
    • alex33  

      Ráfky Dt4.2 pláště kenda karma 2.0 DTC 60tpi kevlar,páska cafee,ventilky Cl nahozeno v pohodě pumpou-mlíko Caffe patky vytěsnilo perfektně,po roztočení kola x drobných dírek v plášti nechtělo to zabrat,plášť má dost tenkou boční stěnu.Nakonec po hodině jsem mlíko vypral a nahodil duše nepřipadalo mi to stabilní:-(

      0 0
      • jIrI___  

        Tak další neúspěch s dírkama a Caffe Latex. Vůbec se mi to teda nelíbí :-/

        0 0
        • Mug  

          Mě také né. Koupil jsem, zatím nenasadil a utěšuju se tím, že s UST gumou to bude lepší. :(

          0 0
          • alex33  

            Jediné co se mi líbilo ,byl po sundání pěkně vyplněný plášť pěnou,takže tohle funguje.Na druhých kolech ho mám taky ,ale gumy mají podstatně tlustší stěnu,ale zatím nebyl defekt a opichovat gumu špendlíkem se mi nechce

            0 0
          • prtavec  

            u UST Schvalbe to rozhodne lepsi nebude, psal jsem to uz o kus vys

            0 0
        • duk  

          Jsem rád že jsem si toto vlákno přečet, už jsem měl před týdnem objednanou litrovku kafe, ale radši jsem to stornoval a šel do prověřeného Notubes…

          0 0
        • ememem  

          chlapi ja teda neviem, uz som to tu volakde pisal a nechcem byt nejako extra mudry ale minimalne z navodu sa da vycitat ze caffe latex neni urcene na to co NoTubess t.j. prerabanie obyc. gum s obyc. rafikmi na bezdusaky. je to urcene na plnenie ust a tnt plastov tak nic v zlom ale placete na nespravom hrobe.

          0 0
          • Pijer  

            Já to teda v TNT a UST plášti mám a zatím jsem neměl problém. Akorát to spíš bude tím, že jsem ještě nedefektil. Zatím jsem tady ještě nečet od nikoho, že by měl defekt na UST/TNT a byl spokojený, jak pěkně to CL zacelil :-(

            Snad se pletu a někdo mě teď kladnými zkušenostmi zbaví nejistoty co se bude při defektu dít a pocitu vyhozených čtyř stovek.

            0 0
            • Pijer  

              Ještě je tedy pravda, že když jsem nasadil a na zkoušku nafouknul TNT plášť, tak bylo kolo za půl dne na ráfku a po použití CL to v pohodě drží bez dofukování už skoro čtvrt roku.

              0 0
            • ememem  

              Já to teda v TNT a UST plášti mám a zatím jsem neměl problém. Akorát to spíš bude tím, že jsem ještě nedefektil. – alebo tym ze o tom nevies a teda s tym na co je to urcene to aj funguje :-)

              0 0
            • pardalis  

              No já to mám v obyč. RaR plášti na NoTubes ráfku a kromě složitějšího zatěsnění pláště jsem taky problém neměl. Tlak to drží, ale jestli jsem měl defekt nevím. Najeto zatím jen cca 300 Km. Po tom co tady čtu vozím sebou raději duši :/

              0 0
            • Bulda  

              mas to tam :) trochu niz

              0 0
          • jIrI___  

            Jenže ono to nejspíš moc nefunguje ani na UST pneu. Viz příspěvěk od blumy.

            0 0
            • ememem  

              skor bych povedal ze napr. prtavec – ak je to tak tak to je naozaj zle.

              0 0
              • jIrI___  

                Zítra nebo pozítří už konečně budu nasazovat svoje UST, takže udělám zkoušku špendlíkem/hřebíkem a jsem zvědavý. Pokud CL nezafunguje, tak ještě nějakou dobu zůstanu u duší.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Se s tím moc nepářeš zkoušet i hřebíkem na novém pláště. Jeté před vyhozením takhle zkouším, ale u nových by se mi do toho tedy fakt nechtělo.

                  0 0
                  • Pijer  

                    Jen ho nech, aspoň zjistí, jak se to chová a budem chytřejší :-D

                    0 0
                  • kubad  

                    :-)

                    dnes du konečně nahazovat zadní kolo 2× propíchlé loni hřebíkem a 3× trnem na NoTubes tmel bez duše, tak sem zvědaví jak se to zalepí

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Pak sem napiš výsledek :)

                      0 0
                      • kubad  

                        no při nejhorším to budu muset zalepit ten plášť, přední sem musel jednu velkou lepit tu sem ani neriskoval že by ji NoTubes zelepil

                        0 0
                      • kubad  

                        máš to kus níž

                        0 0
                    • vysmátej bajker  

                      když to chceš zkoušet.

                      0 0
                      • kubad  

                        pche :) hotovo Mlokův kompresor funguje parádně.

                        nafoukáno skusmo bez tmelu, jak sou díry velké, jedna byla celkem dost, ale 90ml tmelu – přece jen big whel :) kompresorem nahozeno za pár vteřin, díra natočeno směrem k zemi, pár pšouknutí tmelu a hotovo drží bez problémů, protřepáno kolem dokola, asi 2× to ještě lehce fouklo v místě kde byla díra a už to v klidu drží na 50 psi.

                        Takže za mě NoTubes ist the best, kombinace ráfek NoTubes, žlutá páska + ventilek + pneu Bontrager Jones XR 2,25

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Dobré vědět, NoTubes je teda jasná volba místo Caffe Latex.

                          0 0
          • Bulda  

            urcene neurcene, me to funguje – roval, elekrtikarska paska, ventilek vystrizeny ze stary duse, NanoRaptor 2,1 race: CL patky zatesnil po dvou protrepanich a dohustenich dobre a tlak drzi paradne, 1 defekt (o kterym vim :) – vypadalo to jak by mi nekdo na kolo ucak trochu peny z piva :)

            uvidim, jestli to bude vevnitr delat podobny gumovy cucky jako NT, ale po kontrole to zatim nevypada

            0 0
            • Pijer  

              Vím, že jedna vlaštovička jaro nedělá, ale aspoň jedna pozitivní zpráva :-)

              0 0
              • vojco  

                mne to funguje taky, ale pro zatěsnění patek jsem nejdříve použil Geax tnt 50ml, ten zalepil patky a pak jsem do toho nalil latex caffe a funguje.

                0 0
                • Pijer  

                  funguje jako, že víš že zacelil díru, nebo že jezdíš a neměl jsi zatím problém?

                  0 0
                  • vojco  

                    no, s tnt mi pořád klesal tlak, po týdnu tak 1bar, s latexem je to tak 0,3bar, jinak zatím asi 200km a žádnej defekt. S dušema jsem měl defekt každých 40–70km. Co tu slyším tak asi funguje pomaleji než no tubes, z dírky to prská tak 10–15 vteřin,ale nakonec ji zacelí :)

                    0 0
                  • Bulda  

                    zacelil :))

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Neušel při tom tlak úplně na nulu?

                      0 0
                      • Bulda  

                        ne, ani jsem nevytah pumpu, kdyby to syceni nebylo slyset, ani bych si toho nevsim

                        0 0
            • hrajem  

              mohl bys popsat trochu podrobneji jak jsi zatesnil ty diry od spic :) … Nevim co je to roval, ale ta paska preci nemuze diry od spic zalepit.. Respektive muze, ale nedokazu si predstavit jak udrzi ten tlak

              0 0
              • jIrI___  

                On ten tlak zas není tak velký, jak se na první pohled může zdát, a otvory na niple jsou poměrně malé. Není první ani poslední, který to řeší takovým stylem :)

                0 0
                • hrajem  

                  No, ja bych se toho bal, ona ta el. paska je takova mekka, poradne nedrzi, mozna s takovou tou stribrnou bych do toho sel… Ted uz me celkem i mrzi ze jsem vyhodil 400 za rubenu tubeless :-) …

                  0 0
                  • Bulda  

                    roval jsou kola

                    http://www.specialized.com/…qProduct.jsp?…

                    ta páska je sice měkká, ale stejně musíš dát tak tři vrstvy nebo víc a pak už je v poho, kdyžtak můžeš díry přelepit úzkym pruhem nějaký tužší jen na šířku žlábku, ale přes ní zas tuhle, dobře kopíruje nerovnosti tj. žlábek v ráfku, což by ta stříbrná tesco páska asi nezvládla

                    0 0
                    • RomanH  

                      Ta el. izolacka je asi jedina neprodysna paska, co se dela v 19mm rozmeru, ze ? Alespon ja na zadnou jinou nenarazil. Ted tam mam tu 3m z Rubena sady, ale az budu muset menit treba spice, tak mi nezbyde nic jineho, nez ta el. paska. Strihat se mi nic nechce.

                      Jak to jde po case sundat ? Ja ji mel v nekolika vrstvach asi 3 roky omotanu kolem zadni staby kvuli voziku (starsi uchyt) a kdyz jsem ji sundaval, trhala se po kouskach.

                      0 0
                      • Bulda  

                        tak to nevim, mel jsem doma 19mm a musel prekryt vedle sebe, jednak se pri natazeni trochu zuzi a jednak musis pripocitat zlabek, takze na 17mm rafek mi vychazi ze by bylo ideal 25mm a mr. google rika, ze i to se dela :)

                        0 0
    • bluma  

      Schwalbe NN 2.25 UST + ZTR Flow + NoTubes. Zatím jen nahozeno, ale vypadá to slibně, tlak to drží jak vztekly, nikde neutekla ani kapička. Btw, to jak někdo nemůže nahodit plášť pumpou, jako že fučí a všechen vzduch letí ven nebo jak? Bo mě se to zatím dycky povedlo v pohodě bez problémů pumpou (4 různý pláště na 2 druhy ráfků – oba teda ZTR).

      0 0
      • jIrI___  

        Třeba mě se Micheliny pumpou absolutně nepovedlo nahodit. Jen krásně bublinkoval jar oklo.

        0 0
      • MlokCZ  

        Ano, prostě utíká moc vzduchu pryč na to, aby vzniknul v plášti nějaký tlak a mohl se to chytit. A když to jde fakt blbě, tak vezmeš kompresor a stejně se to nechytí bez pomocné metody.

        0 0
      • Smazaný účet  

        A jak dopadla šířka NN na těch Flow? Mě už se vytáhly na 53.7 mm.

        0 0
    • jIrI___  

      Vím, není to bazar, ale přesto :). Prodám tubeless pláště Michelin XCR Dry II a XCR A/T, 2× UST ventilek Caffe Latex a tmel Caffe Latex (zhruba 0,8 l), cena za komplet 1600 Kč.

      0 0
      • jIrI___  

        Pláště i ventilky jsou naprosto nové, nejeté.

        0 0
        • Smazaný účet  

          uz ses na to vy*ral?:DD

          0 0
          • jIrI___  

            Tak, nemám na to nervy (když se konečně chytly obě patky, tak vzduch profičel ven kolem ventilku). Bezdušáky mi fakt nestojí za to, abych na každé nafoukání musel jezdit k benzínce na kompresor, byť by to bylo třeba jednou za rok.

            0 0
            • roud  

              když už je to utěsněný tak to nafoukáš klidně i malou pumpičkou…

              0 0
            • bluma  

              Ty ventilky musíš dotáhnout hodně na fest. Nenechcej se odradit prvním neúspěchem:-) Jen s tím tmelem to bude asi *******…

              0 0
              • jIrI___  

                Dotahoval jsem je kombinačkama a stále to kolem jedné strany fučelo. Včera jsem si s tím hrál 22:00–00:00, dneska 9:00–11:00 a výsledek žádný, jen podlaha a ruce pocintané od tmelu :-D. Navíc vyskočila už i zaskočená patka, nic pro moje nervy.

                0 0
                • bluma  

                  Zkus ještě ten NoTubes tmel, s Caffe Latex mi to taky hodně chcalo pod ventilkem, s NT ani kapka. Teda pokud ještě odpustíš té vyskočené patce :-)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A to je ten ventilek tam špatnej? U ventilku není žádný důvod, aby netěstil sám o sobě. Mavic UST ventilek na Mavic UST ráfkách samozřejmě těsní zcela bez problémů i bez tmelu.

                    0 0
                    • bluma  

                      Taky to nechápu, ale prostě to teklo, jak u origo NoTubes ventilku, tak u Caffe Latex ventilku.

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já mám Mavic ventilky v šuplíku, dal jsem Café latex ventilky a taky je to OK.

                      0 0
                  • jIrI___  

                    Víc už do toho neinvestuju. Snad někdo tyhle věci koupí, ať mi nezůstanou bez užitku viset doma a můžu si pořídit klasické pláště.

                    0 0
                    • roud  

                      opravdu smůla já sem přešel na notubes a opravdu spokojenost…

                      0 0
                      • kubad  

                        to není smůla,to je ignorace doporučení, ale něktří si musí vyzkoušet sami co jak funguje něž to pochopí :-)

                        0 0
                    • Honza z H  

                      Je to rukama. Možná i hlavou:-)

                      Dotahovat ventilek kombinačkama je blbost … Taky jsem se navztekal u prvních pokusů.

                      Jinak, než to za 1600 prodávat, tak mi to dovez a já ti to za 500 nasadím :-)

                      Na obhajobu Café Latex musím říct, že funguje. Nasadil jsem s ním obyčejné pláště a zatím to drží. Trny to zvládne, větší defekty zatím nevím, srovnání s Notubes tmelem nemám …

                      0 0
                      • gargamel  

                        Máš pláště kevlar, nebo drátěný? Zkoušel už to někdo s drátem?

                        0 0
                        • vojco  

                          ja používám drátové karmy, byli už hodně krát sundavané takže ta patka už nic moc (místami je vidět drát) a funguje to.

                          0 0
                          • gargamel  

                            Ok, díky. Po pročtení názorů asi taky zkusim přejít na bezduše. Akorát ještě zvažuju, jestli caffe, nebo notubes tmel (zatím se kněmu přiklánim). Ráfky mám mavic 317, pláště specialized the captain

                            0 0
                        • Honza z H  

                          Kevlar – Conti explorer a WTB nanoraptor, ráfek Mavic 317.

                          0 0
                      • jIrI___  

                        Souhlas, určitě je to rukama a částečně i chybějícím potřebným vybavením. Nicméně jsem si ověřil, že UST není nic pro mě a radosti s nasazováním rád přenechám někomu jinému.

                        0 0
                        • fousek  

                          Zrovna vcera sem nasazoval Karmu, uz pouzitou s dusi na jinym rafku (dokonce jsem na ni prorazil dusi) na Notubes a slo to celkem v pohode.

                          Nalil sem tam cca 40ml caffe latexu, promichal a normalne napumpoval velkou pumpou. Latex vybublal po obvodu a dirkou na boku, chvily sem to nechal pak vypustil vzduch a dolil pres ventilek 20ml a nafouk na 3 atm. Latex jeste kapku vybublal okolo rafku, na boku a jeste na behounu na 2 mistech. Jeste parkrat sem kolo protocil a rano zadna ztrata tlaku.

                          U latexu je podle me prusvih kdyz se kolo netoci a je v nem velkej tlak. Pokud se kolo toci, tak latex bubla do ty doby nez se snizi tlak a pak tu dirku zalepi. Pokud se necha kolo stat tak diru nezalepi.

                          Myslim ze vetsi diry nema sanci zalepit, ale klasicky defekty, jako od trnu nebo ostryho kaminku zalepi i na neUST plasti.

                          0 0
                          • bluma  

                            To je pravda, že za nízkýho tlaku díru zalepí, ale dost těžko budu mít v plášti 5psi než se CL uráčí ucpat díru. Btw, mám taky odzkoušeno, že když se plášť nafoukne zpět na provozní tlak (u mě to bylo cca 30 psi) tak to opět začne crčet ven.

                            0 0
                • Bulda  

                  vystřihni ventilek za starý duše, neni duvod aby netesnil, treba ventil od mavicu ma tvar, aby tesnil v mavicu (obdelnicek ma sirku zlabku), v jinym rafku by fungoval asi tezko, z duse si vystrihnes kolecko prumeru jaky potrebujes

                  0 0
        • vysmátej bajker  

          bych zkusil ještě pásku od botragru než bych se na to vy…

          0 0
    • kacerak  

      Poznatky s CL.

      Jezdil jsem zeleny Slime pro bezdusaky. Nenechali mne nikde viset, i kdyz male diry po trnech zalepovali pomaleji. Porad to trosku unikalo, ale zadny razantni unik tlaku.

      Zkusil jsem CL a to do MTB cca 50 ml. Uplne jsem CL neveril, takze kombinace Slime cca 50 ml + 50 ml CL.

      Za posledni mesic dve diry, prvni 2 mm a druha 3 mm.

      Prvni ditu to zacelilo, ale musel jsem dvakrat dofukovat.

      Druhou diru to uz nezacelilo a bylo to pri zavodech, takze nebylo moc casu.

      Resultat:

      Slime nezaceli drobne dirky od trnu tak dobre jako CL.

      CL nezaceli vetsi diry ani nahodou, vzdy v me smesi nakonec pomohla ta vlakna ze Slime.

      CL budu davat pouze do silnicky na drobne vpichy, na MTB prechazim plne na Slime.

      PS: CL strika, bubla, prska, ale spuntik ne a ne nabehnout. A to kdyz jedete zavod a ohazuje to zada i nohy a za mnou funi dalsi tak dost s..e

      0 0
    • tom_777  

      pokud používáte caffe-latex zvyšuje se potřeba holit si nohy, protože když pak máte defekt kterej to nezalepí tak se TO pak blbě sundává z lýtek, když nejsou hladce oholená

      0 0
    • Pijer  

      Takže ve středu první osobní zaznamenaná zkušenost s CL. Prorazil jsem přední plášť GEAX Barro Mountain TNT a oblékl jsem se do Nikolina oblečku, páč jsem neměl oholené nohy :-) Jinak plášť utíkal, CL na mě vesele stříkal. Měl jsem to naštěstí asi kilák na pivko a tam jsem bez dofukování dojel. Tam jsem plášť dofoukl a otočil dírou dolů. Plášť se počůral a já počítal, že při odchodu budu foukat mrtvolu, ale nestalo se tak a plášť byl tvrdý a drží do teď. Takže úplně na houno to snad není.

      0 0
      • Honza z H  

        Tak to máme stejnou zkušenost. Za pár týdnů ti začne pomalu ucházet kolo a zjistíš, že všechen latex vytekl při prvním defektu. Funguje, ale pomalu.

        0 0
    • Chiquita-kno  

      kamarad sedla Mavic Crossride typuju 2006–07 a chtel je pomoci caffelatex pasky predelat na bezdusaky, vse odmasteno a vycisteno ale nejde to, paska tam nedrzi, znamemu to slo, jemu ne. Nevite v cem je problem?

      0 0
      • tom_777  

        především v tý pásce a pak asi taky v tom, že některý pláště nejsou na Bezdušový použití ideální – mají vonou patku – tzn. že jdou na ráfek nasadit rukou a pak to netěsní (včera jsme s D.J. zničili velkou domácí pumpu při pokusu o další utěsnění pláště Rubena na CrossMaxu – právě proto, že byla už volná patka)

        na zadním kole jsem na Notubes ráfkách 3× měnil plášť a pokaždý to blbě těsnilo, dvakrát jsem dal pásku novou – to pomohlo, nakonec se to už taky utěsnit nepovedlo – netěsnilo to kolem ventilku a částečně i kolem drátů takže jsem celý slavný Caffe Latex za sebe odepsal – jen to mlíko celkem funguje u UST plášťů kde je silnější stěna u obyč gum na bezdušák to je nanic – dva závody mě to pokazilo

        0 0
        • fousek  

          Me Caffe latex uz minimalne 3× prokazatelne zalepil dirku v neUST plasti a naposled sem nemusel ani dofukovat

          0 0
    • ememem  

      otazka trocha mimo temy – nevie niekto tieto ust ventilky budu pasovat do CMaxov?

      dik.

      0 0
    • deyv  

      Trochu obnovím tohle téma :o) Máte někdo zkušenosti s PREMA-SEAL. Zatím jsem jezdil CL, ale nelíbí se mi jeho prodleva v zalepení větší díry (cca 3mm a víc) a neustálé vytahování latexu z mých neoholených nohou :o) Nebo snad někdo doporučí něco jiného do NT. Já teď dostal do rukou tohle a na první pohled se mi to jeví zajímavě. Obsah vypadá, jako kdyby někdo hodně rozmixoval špenát a nalil do toho smetanu.

      0 0
      • -Alan-  

        Jsi na to mohl založit nový vlákno, když to není CL. A k tomu co je uvnitř bych bez zkušenosti řekl, že budeš tahat latex + masážní kuličky.

        0 0
      • jIrI___  

        Kde jsi to koupil? Je čas vyzkoušet něco nového :). Spolehlivý, ale vysychající NoTubes už došel a CL maximálně tak nasral.

        0 0
        • ememem  

          vysychající NoTubes už došel – tak si kup novy kua ne :-), zatial vyzera ze je to jedine co poriadne funguje a navyse je to vyrazne najlacnejsie. potom este snad docblue ale ten je vyrazne drahsi (aj ked raz do roka je to jedno.)

          0 0
          • RomanH  

            Jen ho nechej, cim vice vyrobku se vyzkousi, tim lepe pro vsechny ;-)

            0 0
            • -Alan-  

              Zkušenost jednotlivce je ale dost nejisté vodítko. Např. mě zatím Café Latex nezradil, což se rozhodně nedá říct všeobecně.

              0 0
        • deyv  

          Nechal jsem si to koupit do pneuservisu(živím se tím). Je to prý něco nového, tak jsem zvědav co to bude dělat.Už jsem to aplikoval do dvou kol, tak uvidíme.

          0 0
        • deyv  

          Tak jsem to již vyzkoušel. Ne že bych měl hned defekty, ale nedalo mi to a tak jsem nazul starou gumu a jal se zkoušet. Propíchnul jsem to železem kulatého profilu, zabroušeno do špičky o průměru 2,5 – 3,15 a 5mm V podstatě to tyhle díry zalepilo okamžitě :o) Hmota uvnitř pneumatiky vůbec nešla dírou ven.Tak jsem na to vzal šroubovák šíře cca 6mm a světe div se, opět to díru zalepilo skoro okamžitě s minimálním únikem hmoty a tlaku. Ještě to tam nechám a uvidím, co se bude dít, když na tom najedu více kilometrů :o)) Že by nástupce CL :o)))

          0 0
          • -Alan-  

            Café Latex právě vůbec tyhle vlastnosti nemá. Velké díry jsou pro něj spíš problém, co tu lidi píšou. Takže spíše alternativa NoTubes atp.

            0 0
          • jIrI___  

            To zní dobře. Jak ten sajrajt vychází cenově?

            0 0
            • deyv  

              tady najdeš cenu i když já nakupuji za podstatně jiné ceny. To je ale rozdíl mezi malo a velko… :o)

              Jediné co se mi nelíbí je to, že chtějí aby se do 26´´ kola dávalo 125 – 250 ml :( Já dal jen 80ml :o))

              0 0
              • Slavoš  

                Ahoj,jaký je obsah balení,není nikde uvedeno.Předpo­kládám litr.

                0 0
              • -Alan-  

                To co uvádějí, že by se tam mělo dolívat je úplně mimo. Je to pomalu 3–4× tolik, než většina ostatních.

                0 0
              • ememem  

                sorry ale mne sa to javi ako uplna blbost, to mnozstvo je jak do bazena (ako doliat si do plasta stvrt kila…) a pri cene na 1 naplnenie resp. povedzme 10ml naplne je to najdrahsie co existuje. btw vydri to kolko?

                0 0
                • deyv  

                  Proto jsem tam dal jen 80 ml a uvidím co to bude dělat. Zatím to opravdu zalepilo vše. Občas do toho píchnu něco jen tak pro radost a pořád to drží :o))

                  Zítra to přezouvám na jiné gumy (odjíždím na týden do Francie) Aplikuji tam znova 80 ml a uvidím s jakou se vrátím.

                  pro SLAVOŠ: je toho přesný litr a konzistence je stejného druhu, jak sopel při silném nachlazení :o))

                  0 0
                  • chyna.cz  

                    tak jak ti to lepí? docela o tom tmelu přemýšlím.

                    jinak moje zkušenosti s ráfkama mavic Xm 117 a drátovým Xkingem negativní, nešel zaboha nahodit kompresorem. kevlarový šel nahodit během pár sekund.

                    0 0
    • jIrI___  

      Asi u CL zjistili, že samotný vůbec nefunguje a vymysleli aktivátor. Máte ho někdo vyzkoušený, jak funguje?

      http://www.bikesport.cz/…tivator_3461

      0 0
      • Necris  
        1. Těsní patky lépe než Stan's, nemusí se skoro dofukovat.
        2. Měl jsem s ním SLUŠNÝ POČET defektů, pokaždé zacelil.
        3. Stan's mi udělal největšího ježka v historii Bike Fóra a nezbylo

        v kole vůbec nic, takže při defektu mi něco vyteklo ven a skončil jsem.

        Tolik moje zkušenosti se skvělým Stan's. Stan's těsní dobře, pokud vám zrovna v plášti zbyde. Je asi lepší na ghetto, ale já s ním dobré zkušenosti nemám. Samozřejmě je to v rozporu s tvrzením hodně lidí z B-F, beru to na vědomí, ale už víc věcí pro mě takhle fungovalo naprosto bez problémů ;)

        0 0
      • ememem1  

        to je teda uz z principu pekna chobotina.

        0 0
      • MlokCZ  

        Tady mají ještě levnější aktivátor :-)

        http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

        0 0
        • jIrI___  

          A to se vyplatí! :)

          Na videu ten Zot vypadá pěkně, ale moc si nedokážu představit jak se to používá v praxi.

          http://www.youtube.com/watch…

          0 0
          • Kubiczech  

            Nacákáš Zot a máš ježka. Bez čekání a stresu. Mlokův aktivátor se mi zdá lepší, pomalu na něj z bezduší přecházím.

            0 0
            • jIrI___  

              Z bezduší zpět na duše mě nikdo nedostane. Nerad vzpomínám na ty časy, kdy jsem při 2,5 bar měl pomalu na každé druhé vyjížďce cvaklou duši. Bezduše sice nějaké ty nevýhody mají, ale jejich výhody je v mém případě převyšují. Jen by to už chtělo najít nějaký 100% funkční tmel bez ježků :D

              0 0
              • Kubiczech  

                Já se k duším vrátil, koupil pořádné pláště místo lehkých a jsem spokojený. Je fakt, že se při každém druhém sjezdu modlím, abych nepíchl, ale kupodivu se to celou sezónu nestalo. Je fakt, že až se ten tmel najde, tak půjdu zpět na bezduše, ale dokud je to nej NoTubes, tak mě ani nehne.

                Mimochodem – narazil jsem na tmel Sludge Uniseal, kdybys měl nutkání zkoušet. (:

                0 0
    • Vozataj  

      Včera jsem měl první zkušenost s defektem na CafféLatex sadě (FRM5 + nové RaR). Mimo jiné, že mi ušlo přední kolo při zastávce na kávu, nevím, čím to, týden drželo bez ztráty tlaku, tak jsem později píchnul zadní plášť – něco syčelo a lehce stříkalo. Zastavil jsem, kolem ještě otočil a ponechal díru na spodní straně. Cca 10 s z toho valilo mlíko, ale potom jakoby zhoustlo a únik přestával. Proto jsem vyrazil a ani jsem kolo nedofukoval. Domu vydrželo v pohodě, cca 15 km, ztráta tlaku nebyla nikterak výrazná. Jen jsem myslel, že mlíko díru utěsní hned a nebude to z toho vytékat. Nemáte zkušenost s tím PREMA těsnicím tmelem? Díky.

      0 0
    • se-se  

      před rokem jsem do duší nalit tmel Dr.Sludge.Nikde jsem o něm nic nečetl ale zkušenost dobrá – při defektu uteče téměř nulové množství tmelu a díru zalepí většinou aniž o tom vůbec vím. Jen ventilky pořád zalepuje – tak dva za měsíc ale to je spíš tím že mám snímače tlaku. Te, po utržení ventilku jsem na zadek dal KaféLatex a doufal jsem že to bude lepší – známá značka. Díky tomu co tu čtu mám ale trochu obavy

      0 0
    • H8me  

      Já se rozhodl jít do CafféLatex, i přes odrazování a názory ostatních, že No Tubes tmel je lepší – tmel vyrábí v Luganu, kde jsem byl, takže srdcová záležitost a proto jsem do Latexu šel :))))) a hned při druhé vyjížďce jsem měl defekt v lese a hned dvojitej, vychytal jsem tam hřebíky (v lese hřebík – jsem fakt haluzák na defekty). Krom toho, že mlíko z toho začalo stříkat neskutečně, že jsem měl zasranej celej zadek rámu, tak se nakonec obě díry zaráz podarřlo zatěsnit, jen jsem dofoukl a dojel jsem v pohodě domů. Ale jakožto začátečník v bezdušovém systému jsem nevěděl, co je při zacelování děr nejlepší – nechat defekt dole = vyteče velké množství tmelu ven, nahoře jen fouká vzduch, takže podle mě je dobrý s kolem točit… nebo jak to řešíte vy? … myslím tím větší defekty, o kterých víte a kvůli kterým zastavíte – ne malé, které ani nepostřehnete.

      0 0
    • RomSva  

      Zdravím,

      asi trochu OT, ale

      na stojanu jsem dohušťoval plášť po defektu.

      no a plášť po roztočení začal stříkat mléko a totálně mě zprasil boty(blb jsem stál úplně u kola, prostě blb,

      geny nevychčíš) . Jde o textilní boty.

      nemáte někdo řadu jak z textilu dostat mléko pryč?(ty boty byli celkem drahé, úplně se mě nechce je vyhazovat)

      mléko je CaffeLatex

      děkuji

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.