Brzdy s najvacsou medzeru medzi rotormi a dostickami

142 nepřečtených
  • yuray

    Pre neustale suchanie, piskanie, cinkanie za jazdy bez brzdenia planujem vymenit brzdy. Moje Formuly RX maju medzierku malilinku a zvazujem nieco co ju ma omnoho vacsiu.

    Co odporucate? Magura? Oplati sa pockat na nove modely MT? MT4 sa mi lubi. Alebo nove Shimano XT 2012?

    0 0
    • Tina  

      Veľkú medzeru majú XTR M970. Boli tak navrhnuté.

      0 0
    • Smazaný účet  

      nejake stare kantiky?

      0 0
    • McBlacky  

      Avid Juicy 7 měly asi nejvíc co jsme viděl

      teoreticky každá brzda s nastavitelnou vzdáleností destiček ke kotouči by ti měla sedět ne?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jmenuj brzdy s nastavitelnou mezerou mezi destickama!:)

        0 0
        • kubad  

          BB7

          :D

          0 0
          • Smazaný účet  

            eeerrrgggkkk!

            0 0
            • iron.hide  

              no ale fakt, to jak mozem doboha regulovat? mam slx, a jedine co sa tam da regulovat je vzdialenost packy od riaditok. Na starych Hayes Sole boli stavaci srouby pre kazdu z dosticiek, o BB7 ani nehovorim.

              Zda sa mi, ze krok tych SLX sa postupne predlzuje, tym jak sa deru dosticky, a to mi teda absolutne nevyhovuje, lebo uz som ten jediny srob na pake dotiahol az na doraz. Mala by tam byt asi expanzna nadrzka, no neviem ci funguje.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Možná tam máš málo oleje..Já mám teda krok furt vcelku stejnej..nebom i tak aspoň přijde.

                0 0
          • t29  

            +1 :)

            0 0
        • McBlacky  

          ještě se vrátím k té změně mezery. Asi to není primárně tak zamýšlený, ale u elixírů CR SL když vyšroubuju „pad contact“ na nejkratší mrtvý chod tak mi kotouč škrtá, když to dám na o kus delší neškrtá.

          Jak to má fungovat přesně netuším, mělo by se tím dát doladit kdy začne páka zabírat. Každopádně je to kurvítko, protože tak pěkný záběr a chod jako na elixir R s nimi nevykouzlím ať točím kam chci :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jestli tam nemas moc kapaliny a zasroubovanim to rposte nenatlakujes…

            0 0
            • McBlacky  

              těžko říct, mám to naštelovaný jak potřebuju, takže neřeším. Mám doma jen jedny, tak není srovnání a někomu to jen tak rozhasit abych si to potvrdil se mi nechce.

              u elixírů nejen já razím zásadu „bud rád, že se ti to nesere a pokud možno na nic nesahej“ :)

              0 0
              • Smazaný účet  

                no…ja si konecne nedavno predelal hadice bo mi telky a vzapeti se mi doma objevil kit s hadicema goodridge, tkaze s epustim do opetovneho predelavani, odvzdusnovani a tak:) To zase bude peklo a nadavek:D

                0 0
      • MlokCZ  

        J7 mají opravdu velkou vzdálenost desek od kotoučů.

        Jenže si nemyslím, že tohle něco řeší. J7 mi třeba cinkaly asi ze všech brzd co jsem jezdil nejvíce. Je to dané především kotouči a pláštěm.

        The One mi s minimální mezerou oproti J7 necinkají téměř vůbec a to ani na hrubších pláštích.

        S malou mezerou to trošku více může škrtat, ale to je většinou tiché.

        0 0
      • cukerko  

        mal som J5 a skrtali ako dive, myslel som ze J7 je to iste

        0 0
    • vili42  

      Ze stejneho duvodu jsem se zbavil Formuli RX ja. Nevim o zadnych hydraulikach, kde by se dala vzdalenost desek od kotouce nastavit, a tak sem si koupil mechaniky Avid BB7. Az tehdy jsem zjistil, jak potichu dokaze moje kolo jezdit ;-)

      0 0
      • goofy  

        Skoda, ze to pak nebrzdi :o)))

        0 0
        • vili42  

          Asi de o to kde a jak jezdis. Ja sem ted nadmiru spokojen. Samozrejme zcela srovnatelny s hydrama to neni, ale me podtatne vic nervovaly ty pazvuky co Formule vydavaly …

          0 0
          • mr.antik  

            konečně to nějaký z uživatelů těchto magických brzd přiznal :-))

            0 0
            • vili42  

              Mam zkusenost pouze s BB7 a s Formulema RX. Takze porovnavam mezi nima. Je mozny, ze BB7 brzdi lip nez jiny hydry, to fakt nevim. Formule brzdily skvele, ale jediny co se dalo seridit, byla vzdalenost brzdovy paky od riditek. U BB7 se da seridit vzdalenost obou desek od kotouce zvlast.

              0 0
        • pstasek  

          BB7 s pákama SD7 a pořádnýma bowdenama brzdí velice dobře. ;-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            To sice ano, ale na hydry to porad zkratka nema:)

            0 0
            • Smazaný účet  

              dobre hydry:)

              0 0
              • pstasek  

                Důležitá poznámka ;-)

                Dneska dělají už i slušný hydry levnější, než tyhle BB7 + SD7 + pořádný bowdeny. Někdo ale prostě chce z nějakého důvodu mechaniky a tam neni o čem ;-)

                0 0
                • Pedro404  

                  Jaký hydry? Tuhle sem řešil jaký kotouče na druhýho bajka a nakonec sem zase skončil u BB7, protože vyšly levnějc jak SLXa, který sou podle internetu relativně slušný, i když, co sem je zkoušel na kámošově kole, furt koušou hůř než ty BB7ky…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Kamos ma stejny desticky a kotouce jako ty?

                    Nechci rozppoutavat flame, ale pokud nejsou dany stejny podminky pro testovani, nema srovnani zadnou vahu…

                    0 0
                    • Pedro404  

                      Kámoš má 200 mm Hope kotouč tam kde já měl 185 mm Avid Roundagon, takže měl bejt ještě ve výhodě. Destičky oba snad tovární.

                      0 0
                  • pstasek  

                    Třeba ty nový Deore vyjdou určitě stejně, možná i levněji a asi bych se jich nebál.

                    Nejde jen o „kousavost“ brzdy. BB7 jsou docela těžítka, že by byly nějak tichý a bezúdržbový se taky říct nedá, ale prostě maj svý místo na trhu. Seřídíš je jen pomocí imbusu a lanko se dá sehnat kdekoliv za pár šupů.

                    0 0
                    • Pedro404  

                      Jó, to že potřebujou přeštelovat prakticky při každym vyndání kola mě irituje celkem slušně… Tuhle sem vyrovnal kotouč a vystředil třmen tak nádherně, že vůbec neškrtal (po roce asi poprvý), ale po pár vyjížďkách a jedný demontáži kola začal znova.

                      Hydry tyhle problémy nemaj?

                      0 0
                      • Vilém  

                        Ale to neni brzdama. Jinak ti dela velkej problem klapnout koleckem na trmeni? Tedy pokud mluvis o BB7.

                        0 0
                        • Pedro404  

                          Pokud bych se tomu moh vyvarovat tak bych radši. Já teda sem zvyklej na to, že na kole furt něco utahuju a šteluju, ale lidi kolem mě maj patrně neustále funkční brzdy i když montujou a demontujou kola do aleluja, což nechápu, jedinej rozdíl je v tom, že voni maj hydry a já BB7.

                          0 0
                          • Vilém  

                            A tim koleckem se ti tedy nechce klapnout?

                            0 0
                            • Pedro404  

                              Vnějším klidně, vnitřním se mi klapat nechce nikdy. Rukou to nejde a šátrat imbusem mezi drátama a vzadu eště kazetou mě fak neba.

                              0 0
                              • Vilém  

                                Proc to rukou nejde? Me to tedy jde na vsech co mam. Pravda, u jednech jsem je musel rozebrat, vycistit a namazat zavit vnitrniho „pistku“.

                                0 0
                                • Pedro404  

                                  Je to moc tuhý, když mam sundanej třmen a můžu za to vzít celou rukou, tak to jakž takž de, ale jak to je namontovaný, tak to můžu mezi tim kotoučem a výpletem uchopit max ukazováčkem a palcem, a to už pak neotočim. A to i u těch dvou novejch, co sem nedávno koupil.

                                  0 0
                      • vili42  

                        Presne tenhle problem byl s hydrama. U BB7 sem nastavil vetsi mezeru mezi deskama a kotoucem, takze uz tohle neni potreba resit. A i kdyby, staci otocit koleckem na trmenu. Co se da v tomhle pripade udelat s hydrama? Pouze vystredit trmen. Sam sem to zazil pri vymene pichlyho kola v lese (jeste s Formulema RX). Dusi sem vymenil za 5min a pak sem se 15min sral s vystredovanim trmenu, aby se na tom dalo vubec jet. To byla ta posledni kapka v poharu trpelivosti :-) S BB7 tyhle problemy zmizely.

                        0 0
                        • Vilém  

                          Co se da v tomto pripade udelat s hydrama? Bud pootacet osou tak dlouho, az si to sedne, nebo si proste poznacit polohu osy vuci vidlici (zadnim patkam).

                          0 0
                          • M13  

                            Nebo mít kotouče co se vystředí sami :)

                            Když slyším, že my to dře nebo cinká, jen na 5 vteřin přibrzdím a je vystředěno.

                            0 0
                            • Vilém  

                              No, hope s uvolnenejma nytama takto nejak funguje.

                              0 0
                            • McBlacky  

                              škoda že na bika nic takovýho neexistuje

                              0 0
                              • M13  

                                Hope floating

                                0 0
                                • McBlacky  

                                  ano to si myslí jejich majitelé, kteří ani nerozumí tomu co si koupili. Funkce nýtků slouží k eliminaci roztažnosti vlivem teploty. Pohyb do strany má až kotouč s „vyviklanými“ nýty=na vyhození

                                  FLOATING ROTORS – DESCRIPTION

                                  These Floating rotors are now a firm favourite amongst both performance orientated riders and those just looking for something a little different. These rotors have a stainless steel braking surface riveted to an aluminium central carrier. As well as offering a significant weight saving, they also allow the rotors to expand or contract with changes in temperature

                                  zdroj web HOPETECH

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    tohle me ranilo stejne tak, jako když mi řekli že ježisek neexistuje… :(

                                    pravda je nekdy kruta :D

                                    0 0
                                  • Peslezedirou  

                                    Yes, ale tohle jen tak fanatikům HOPE těžko vysvětlíš :-).

                                    0 0
                                    • M13  

                                      Že my to zatím vždy vysvětlovali jen lidé co je nejezdí a většinou nejeli :)

                                      0 0
                                      • McBlacky  

                                        Na capicu jsem je ke konci měl a kolo s nimi i prodal. Zadní měl v nýtkách už takovou vůli, že škrtal při přejetí po nerovnostech :/

                                        0 0
                                        • M13  

                                          Můj vůli nemá, aby tak měl, po 2000 km…

                                          Sám odsebe necinkne nikdy, ale když mám sundané kolo a dám ho nějak jinak, tak někdy trochu jo, a na to funguje to zabrždění.

                                          0 0
                                          • McBlacky  

                                            to se usadí poloha pístků vůči kotouči když brzdíš. Drobná korekce tím možná je.

                                            mě se nejvíc osvědčilo dávat do brzdy na transport rozpěrky mezi destičky. Rozpěrka ji totiž trochu roztáhne (elixir) a po nasazení kola stačí párkrát zmáčknout páku a je funguje to super.

                                            0 0
                                      • Vilém  

                                        Tyto kotouce jezdim a plne souhlasim s tim co napsal Blacky. Proto jsem taky psal, ze to takto castecne funguje, ale u vyvyklanych nyt­ku.

                                        0 0
                                      • Peslezedirou  

                                        Po zkušenost lidí co kolem mě jezdí a znám je, to s klídným svědomým řeknu a to přesto, že jsem je na kole neměl a ani nebudu mít.

                                        0 0
                                        • Ruprt2  

                                          Takže nevím, neznám, nemám. Možná jsem viděl.

                                          Ale budu vám o tom dlouze vyprávět :-)))

                                          0 0
                                          • Peslezedirou  

                                            Hope odboj, co? :-)

                                            0 0
                                            • Ruprt2  

                                              ani ne. To co tu některým leží v žaludku je jenom nepatrný bonus těchto kotoučů.

                                              hlavní výhoda je někde úplně jinde.

                                              Zvyšuje respekt před hospodou o 7% :-)

                                              0 0
                                              • Vilém  

                                                Ac nekteri tvrdi, ze jejich vyhodou je to samostredeni, ktere se nedeje, tak maji i jine vyhody. Treba to, ze jsou podstatne tuzsi, tzn odolnejsi vuci cinkani, diky ten nytum nemaji tendenci se po zahrati kroutit, lip se chladi. Co muze nekomu vadit jsou zvuky, ktere to vydava po zahrati, nebo spis pri chladnuti.

                                                0 0
                                                • M13  

                                                  Mě se ty zvuky (pokud myslíš to „lupání“ – špatně se to popisuje, občas ty zvuky slyším v létě z auta po delší jízdě) při chladnutí líbí :)

                                                  0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Ano, myslim to praskani, jako kdyz chladne motor auta.

                                                    0 0
                                                  • Peslezedirou  

                                                    Tohohle jsem se všiml i u kotoučů XT, které jsem dal na kolo přitelkyni.

                                                    0 0
                                                  • M13  

                                                    S unašečem?

                                                    Asi to bude obecná vlastnost vícedílných kotoučů.

                                                    0 0
                                                  • Peslezedirou  

                                                    Jo jo, je to ale ještě ta původní verze nýtovaných XT SM-RT78.

                                                    0 0
                                  • Ruprt2  

                                    Jakýkoliv měřitelný pohyb je dost velký, aby to mělo nějaký vliv i na funkci.

                                    Nikdo netvrdí, že ty kotouče mají funkci automatického vystředění, ale do určité míry se dokážou pohnout. Někdy je to i nežádoucí (v zatáčce pod brzdou) jindy je to žádouci, přibrzdíš za zatáčkou, kterou jsi jel pod brzdou ;-)

                                    Ale i majitelé těchto kotoučů musít vystřeďovat třmen.

                                    Nikdo netvrdí opak.

                                    0 0
                                  • juli  

                                    Zabils jeden z mýtu B-F!

                                    Když jsem to tady kdysi psal, tak jsem byl za blbce. Pravda, neargumentoval jsem odkazem na stránky výrobce.

                                    0 0
                                  • mr.antik  

                                    já si to teda nemyslim, stačí se na ně zblízka podívat

                                    0 0
                              • Ruprt2  

                                pokus o flame a zrovna u tebe, to se jen tak nevidí ;-)

                                0 0
                              • Peslezedirou  

                                Myslím, že někdy dávno se takový kotouč dělal, bylo to u mechnický brzdy formula, ale nejsem si jistej, jestli nebyl náhodou plovoucí třmen. Kto to jezdil, tak říkal, že to furt cinkalo a stálo to za tamto.

                                0 0
                          • vili42  

                            Vsechny tyhle postupy jsou otravny a neresej pricinu, tedy malou vdalenost desek od kotouce. U BB7 uz zadny takovyhle „ritualy“ podstupovat nemusim :-)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              mala vzdalenost desek od kotouce je primy dusledek pozadovaneho vysokeho brzdneho vykonu a tim i pozadovanyhc pomeru v hydraulicke soustave.

                              Kdyz na BB7 budes chtit vetsi brzdnou silu, tak na pakach SD7 zastavis maximalni paku a pak co? Pak musis priblizit desticky ke kotouci, protze se ti zkrati pohyb lanka. Cili na BB7 je to nemlich to same, ale mozna jsi se s tim nesetkal…

                              0 0
                              • vili42  

                                V tomhle s tebou na 100% souhlasim. Ale u tech BB7 si muzu vybrat co chci, nastavit si to podle svych potreb. U hyder se musis podridit tomu, co vyrobce zkonstruoval. A o tom je podle me cela ta debata ne?

                                0 0
                                • Peslezedirou  

                                  BB7 jsou nejblbuvzdornější brzdy, které snad jsou, až bude končit jejich výroba, tak si pár kousků koupím do zásoby :-)

                                  0 0
                                  • vili42  

                                    Jo jo. Mam je teprve par tydnu, a zatim sem velmi spokojen. Uvidime, jestli se nevyskytne nejakej problem po delsi dobe pouzivani. Proste, v jednoduchosti je sila :-)

                                    0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Jaká je váha?

                                    0 0
                                    • pepek  

                                      Downgrade? :-)

                                      0 0
                                    • t29  

                                      2× 156 g třmen

                                      2× 25 g desky + pružinka

                                      2× 21 g šrouby + podložky mezi třmen a adaptér

                                      15 + 25 g přední a zadní adaptér (IS)

                                      2× 20 g (odhaduju, tyhle jsem nevážil) šrouby mezi adaptér a rám/vidli (IS)

                                      = 484 g kompletní přední a zadní třmeny+adaptéry

                                      k tomu:

                                      155 g brzdové páky FR-5

                                      25 g lanka

                                      170 g bovdeny

                                      = 834 g komplet brzdy bez kotoučů

                                      k tomu:

                                      2× 145 g Roundagon 160 mm včetně 6 ks šroubů

                                      = 1124 g komplet brzdy včetně kotoučů

                                      0 0
                                      • Rychlej turista  

                                        Kristepane :-O

                                        0 0
                                        • t29  

                                          Odečti si cca 60 g za kotouče, pokud použiješ Avidy G2/G3 nebo něco podobně gramařského, odečti si 15 g za přední adaptér a 20 g za šrouby k němu, když máš vidli s PM úchytem, odečti si tak 50 g za bovden zadní brzdy, pokud ho nepovedeš vcelku… a vejdeš se do kila.

                                          Bohužel mechaniky opravdu nejsou pro gramaře :)

                                          0 0
                                          • vili42  

                                            Myslim, ze ty problemy s Formulema jsou zpusobeny prave tim snizovanim hmotnosti. Malej pistek v pace, mala expanzka, malej objem kapaliny v systemu = nizka hmotnost a mala mezera mezi deskama a kotoucem :-)

                                            0 0
                                      • Peslezedirou  

                                        Asi mám jiný brzdy, kdysi jsem vážil třmen, lanko, bovden, páky, prostě tak jak jsem to sundal z kola, tak přední měla 360–390g, ale už si to přesně nepamatuju, jo a bylo to bez kotouče. Třmen je těžký, ale zase páka je lehčí než u hyder.

                                        0 0
                                        • t29  

                                          Jeden třmen + desky + šrouby a podložky třmenu = 202 g

                                          Adaptér (přední 160 IS) + šrouby adaptéru = 25 g

                                          Lanko 10 g + bowden (0,9 m * cca 60 g/m) = 64 g

                                          Jedna páka 78 g

                                          Celkem 369 g a pokud máš na vidli PM, tak 344 g

                                          jenže vzadu je delší lanko, delší bowden a větší adaptér, takže opravdu cca 100 g navíc. Když sečteš přední a zadní, dostaneš se někam k těm mým 834 g.

                                          0 0
                                          • Peslezedirou  

                                            Vážil jsem to takhle jednou v zelenině u vietnamce :-), až budu měnit lanka, tak co celé shodím a zkusím to celé přesně převážit, ale vyjde to asi tak jak píšeš, si mi nasadil brouka do hlavy.

                                            0 0
                                      • vili42  

                                        Tak mi to nedalo a zvazil sem si ty FormuleRX se vsim vsudy tak, jak sem je sundal. Takze trmeny, desticky, adaptery, paky, srouby, kotouce 180mm = 820 gramu. Je fakt, ze tys tam vazil 160mm kotouce, ale zas takova tragedie to podle me neni. Staci, kdyz se pudu pred vyjizdkou vycurat, a sem na svym :-D

                                        0 0
                                        • t29  

                                          Bacha, Formula RX není Formula R1 ;)

                                          0 0
                                          • Rychlej turista  

                                            Teď nevím, jestli Hnoj nebo Kubad tady dali na jednu misku vah přední brzdu XT a na druhou museli dát obě F1, aby to bylo vyvážené :-)

                                            0 0
                                            • t29  

                                              Nedivím se :)

                                              Vynechme teda adaptéry, šrouby, kotouče… přední a zadní R1 páka+hadice+třmen+des­ky dají celkem 338 g. Už samotné BB-7 třmeny s deskama jsou těžší – 362 g :) A k tomu neuvěřitelných 450g na páky, lanka, bovdeny :)

                                              0 0
                                          • vili42  

                                            Od zacatku se resej RX a mala mezera u desek. Predpokladam, ze krome ty hmotnosti, na tom budou R1 uplne stejne.

                                            0 0
                                            • t29  

                                              To ano. Turista právě vozí R1 a jestli jsou řešené stejně jako RX, tak chápu jeho přemýšlení o jednoduchosti BB-7, které je ale otázkou hmotnosti vyřešené.

                                              K těm RX jsem chtěl ještě poznamenat, že se máš radovat, pokud ti komplet brzdy i s 180 mm kotoučema váží jen 820g ;) Avid Juicy Ultimate včetně všech šroubů, se zkrácenýma hadicema a 160 mm G2 kotoučema ukázaly na váze 792g.

                                              0 0
                                              • vili42  

                                                Ja bych se i radoval, ale ty problemy co s tim byly veskerou radost kazily. Osobne nejsem zadnej gramar. Ostatne sem za posledni rok pribral 3kg, takze moznosti kde se da snizovat hmotnost je vic ;-)

                                                0 0
                          • nox159  

                            Bud pootacet osou tak dlouho, az si to sedne – tohle je problem jen konusu a low end nab ne? u me je fuk jak tam nabu dam… ( jinak nevychvaluju hope, kotouce teda moc nevydrzely priste dam XT/XTR :D )

                            0 0
                            • M13  

                              Jak konkrétně nevydržely?

                              Sjeli se?

                              0 0
                            • Vilém  

                              Tam nejde o low nebo high end, ale o to, ze vetsina nab ma na stycne plosem naba/patky radlovani. Proste celni ozubeni. Pokud si to nesedne do stejneho mista, tak to proste skrta. Dalsi a mozna jeste horsi vec je ta, ze obycejnejsi naby mivaji casto zavit na ose, kder y se vtlaci do patek. Pak kdyz nasadis znovu kolo a nesedne to do vytlaceneho mista, tak to zase skrta.

                              0 0
                              • nox159  

                                problem byva vetsinou u kunusovych shiman u jinych jsem problem nikdy nezaznamenal…

                                0 0
                                • xshreck  

                                  blbost… syncros, shimano i novatec – pootáčím osu aby si to sedlo

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    blbost… Crossride, Bontrager, Crossmax – nepootáčím osu a sedí to bez problémů na první usazení.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Zapominas ze vetsina Bforistu ma abmormalni sluch a na kole slysi i musi prdnuti, natoz nejake skrtani kotouce…a citi ztratu kazdeho miliwatu:)

                                      0 0
                              • Pedro404  

                                Může to hejbat celym ráfkem ve vidlici třeba o centimetr? To mi teď dělá kolo na Shimanu M475, šíleně se ve vidli posouvá podle natočení osy v patkách… Jako kdyby byla ohlá osa, ale to bych do ní pak nedostal upínák, a ten tam de v pohodě.

                                0 0
                                • Vilém  

                                  O 475ky nejsou konce osy obrobeny, ne? Myslim, to tak, ze na tech koncich co koukaji z naby je zavit. To je jedine co me napada, proste si to sedne jinam. Pokud je tedy osa rovna.

                                  0 0
                                  • Pedro404  

                                    Nejsou. Ale ty krajní utahovací matky sou jedna rádlovánim ven a druhá dovnitř (při montování sem se asi zamyslel).

                                    0 0
      • ememem  

        to je teda riadne exotarium.

        0 0
      • yuray  

        Predal si potom tie formule? Za kolko sa to da predat?

        0 0
        • vili42  

          Neprodal. Mam je schovany v supliku pro pripad, ze byse BB7 neosvedcily. Zatim je to po cca 200km bez problemu, dokonce jak se zajizdej, tak se zlepsuje brzdnej ucinek.

          0 0
    • VW  

      U téhle novinky slibují nastavitelnou mezeru:

      http://www.ivelo.cz/…-nove-brzdy/

      0 0
    • Peslezedirou  

      BB7, ale jen na jedné straně.

      Tak nic, už to je hore.

      0 0
      • Vilém  

        Co na jedne strane? Mam jak BB7, tak starsi CPS a obe se daji seridit na obou stranach. Na jedne (vnitrni) se da seridit BB5.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Ne ne, odpovídal jsem na otázku a ta zněla, jaký typ s největší mezerou mezi destičkou a kotoučem? BB mají na pohyblivé dstičce velkou mezeru a na opačné straně se snažíš dostat destičku co nejblíže kotouči. Mám bBB asi na třech celých bikách :-)

          0 0
    • pačes  

      zmiňoval jsi Maguru, vozím třetím rokem http://www.flickr.com/…photostream/ a k tomu SawLight 160mm http://www.flickr.com/…/5845926720/ letos jsem doplnil kapalinu, začaly se mi moc přibližovat páky ke gripům a po doplnění zase OK a to musej ubrzdit 95kg. Žádný škrtání, občas musím vyndat přední kvůli převozu a při zpětné montáži žádný doseřizování.

      Jelikož jsou kotouče dost úzký, mám pocit že 1,75mm nový, tak žádnej problém s mezerou mezi destičkama. Známej má GHOSTa s ORO K24 a pořád mu škrtaj, jsem nevýslovně rád, že nemusím žádný pazvuky řešit:-) Není to žádnej návod k nákupu jednoho či druhého, ale mně to prostě takhle výborně funguje! Teoreticky, čím slabší kotouč, tím větší mezera mezi ním a destičkama, asi…

      0 0
      • jIrI___  

        Nejsem si jistý, jestli teď neplácnu nesmysl :), ale šířka kotouče nemá žádný vliv na mezeru mezi ním a destičkami. Ta by měla být ve všech případech vždycky stejná.

        0 0
        • Smazaný účet  

          pokud se desticky neoprou zevnitr o trmen ze by nemely uz kam uhnout, tak mas pravdu.

          0 0
        • McBlacky  

          je to tak, vzdálenost je podle mě daná poměrem pístků a délkou chodu pístku v páce, čím vetší rozdíl páka/třmen a kratší chod, tím menší vzdálenost

          0 0
      • yuray  

        o Magurach Marta som tiez rozmyslal, ale ked som zbadal buducorocne modely nazvane MT, skor poskulujem po nich. S original MAgura kotucom Ti skrtali? Alebo si to menil len kvoli vahe?

        0 0
        • yuray  

          ozaj, CenterLock maju len Shimano kotuce? Ja mam na tych Formula RX urcite ten 6-dierovy uchyt kotuca?

          0 0
        • pačes  

          měl jsem v sadě 180+160 Magura kotouče, tak jsem je jako pár prodal, protože na XC mi stačí těch 160. Koupil jsem Aligator ty „kytičky“ a ty se pálily, tak jsem dal Saw Light od Kubada. S nima žádnej problém. Mrtvej chod páky Marta (co mám v profilu) do zabrždění na tvrdo je 3cm, pak mi ke gripu zbývá ještě 5cm (měřeno úplně na koci páky). Myslím, že krok páky je naprosto vyhovující, žádna houbovitost, jsem s nima naprosto spokojenej. S ani jedněma kotoučema mi neškrtaly. Jestli k tomu přispěly slušný náboje na průmyslech a rychloupínáky vlastní výroby, no možná i to je důvod:-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse