• james11

    zdravím, máte zkušenost s těmito brzdami? jak je to s dávkováním brzdné síly? jak se udržují? jak dlouho (±) vydrží destičky a kotouč? díky za všechny postřehy.

    www.kupkolo.cz/…uct_info.php?…

    Anketa: Koupili by jste si tyto brzdy?

    ano
    9x
    38%
    ne
    15x
    63%
    0 0
    • Pá-dlista1  

      O tom jsem v zivote neslysel.

      0 0
    • Lowrider  

      Proč chceš mechanickou? www.cycloshop.cz/…ducts_id/750?…

      0 0
    • Lowrider  

      Aha :). To je cena za obě dvě. Promiň, beru zpět. Ale otázka zůstává :).

      0 0
      • james11  

        důvod je cena a jednoduchost montáže na součastné brzdové páky, nebo se dají sehnat hydraulické za podobnou cenu?

        0 0
        • Páník  

          www.koloshop.cz/index.php?… ..a nekde tu byl odkaz na jeste levnejsi cca 3.500,– za obe

          0 0
          • Páník  

            …jo tady: www.bagbike.cz/?…

            0 0
            • james11  

              jo + ce za řadící páky protože mám dualy

              0 0
            • james11  

              jo + cena za řadící páky protože mám dualy

              0 0
              • Páník  

                prodej dualy a kup packy…mozna by sis i polepsil a mohl za to koupit LX packy

                0 0
            • poiko  

              hmotnost tý M525 brzdy je 219+168+123=510 gramů *2=1020 gramů bez hadiček? je zajímavý, že u tý BB7 píšou 730 za komplet. myslel sjem, že mechanický jsou těžší…

              0 0
              • Páník  

                pocitas u BB7 i paky?

                0 0
                • Vilém  

                  ..a bowdeny s lankama?

                  0 0
                  • poiko  

                    nevi, v tom jeho odkazu píšou jen těch 730 gramů. v sekci hmotnosti: samotny trmen s destickami C4 a se zadnim adapterem vazi 213g, kotouc o prumeru 160mm vazi 12g a sroubky pro uchyceni kotouce a trmene vazi 23g.tj dohromady 712 plus 150 gr páčka. aaha, tak to jsme taky zhruba na jednom kilu

                    0 0
                    • honza.biker  

                      kotouc 12g ?!?!?!?

                      0 0
                      • Radek Broz  

                        Taky mě to předtím zarazilo… zřejmě zapomněl nulu.

                        0 0
                        • poiko  

                          nezapomněl, dal sjem ctrl+c a ctrl+v. asi tam měli chybu. tedko když se na to koukam, tak mi to teprve dochází, je to je blbost

                          0 0
              • Bully  

                U hydraulik se pocita vzdycky hmotnost cele brzdne soustavy, takze vcetne nezkracenych hadic.

                0 0
    • georgio  

      Koupil jsem tyhle brzdy v zari, a jsem s nima plne spokojenej…na B-F o nich najdes spoustu threadu, na jejich zaklade jsem je take koupil…z mechanik asi nejlepsi co muzes mit…v te dobe jsem toho na kolo kupoval hodne, tak jsem uz nechtel investovat do brzd…ale mozna stoj za to popremyslet nad hydraulikama…je to dlouhodoba investice…ale jinak spokojenost…jed­nosducha montaz, zatim vpodstate ani zadna udrzba…

      0 0
    • bam  

      Kdyz jsou dobre serizeny, tak brzi hodne. Urcite o dost vic nez LX hydry (nebo XT a nebo jiny mechaniky co jsem zkousel). Ale zas proti hydraulikam davkovani nic moc, je to spis takova kotva s vypinacem. Taky se to na rozdil od hydraulik se to musi kazdou chvili stelovat, mazat bowden.. Napada me ze to stelovani muze byt i dobry kdyz jedes v uplnym bordelu (treba Drasal 05), tak si muzes dat desticky dal a nenici se to tim napadanym bordelem… Jo a jeste si pamatuju ze dost vibrovaly, kdyz jsem pribrzdoval. Za 3500,– bych bral hydry.

      0 0
      • bam  

        Aha sem si nevsiml ze 3500,– je za obe :) Jestli mas dualy, tak bych to bral, je to o moc lepsi nez V.

        0 0
        • james11  

          jo dost o tom uvažuju, hydry jsou sice dobrá věc ale to bych musel zase hodně věcí vyměnit kvůli nynějším dualům

          0 0
          • bam  

            Ja ji kupoval protoze jsem mel packy dohromady s razenim. Stvalo me jak V nebrzdi v blate a ve snehu. Jestli se ti nechce utracet za hydry (a menit i razeni), tak bych to za 3500 obe bral. Nebo klidne i jenom na predek. Brzdi to o dost lip nez V a davkovani nez V o moc horsi neni. Poprvy kdyz jsem s tim jel, tak byl vsude led a problem to nebyl. Hydry jsou lepsi, ale menit kvuli tomu dualy aby sis pak stejne koupil ty nejlevnejsi..

            0 0
          • Páník  

            pokud netrvas na tech dualech,ber hydry:)…kdyz DC dobre prodas,muzes si za to koupit i LX packy,cimz by sis podle me dost polepsil.

            Jinak ty Avidy jsou nej mechaniky…ja mel BB5 a brzdili vyborne,lip nez lectery hydry.Casem mi ale zacly vadit dve veci…kdyz chtel clovek vyuzit ten brzdnej ucinek,musel je chytit dvema prstama a ten jeden prst pak casto chybel na riditkach. Hlavne mi ale vadilo neustaly nastavovani…stacilo trochu tuknout do kotouce a ten zacal „sustit“ o desticku (coz nesnasim).Kdyz se to nastavilo tak aby nesustil,tak zas brzda ztracela ucinnost.Pak sem objednal hydry,jak to prislo tak sem to hodil na kolo a od ty doby sem na ne nehrab…tot muj pribeh;)

            0 0
            • marapara  

              Ono je docela možný, že s BB7 bude moct brzdit jen jedním prstem. Já tak brzdím, nemám potřebu brzdit dvěma prsty. Prostě ta brzda bude asi brzdit ještě líp, než BB5

              0 0
              • james11  

                maroparo ještě se zeptám, to máš na svém bajku za lanka a bovdeny k brzdám CPS??

                0 0
                • marapara  

                  Jsou to nějaké Aligatory, ale přesně nevím jaké. Metr stál cca 50 kč. Lanka klasika nerez – broušená s hladkou povrchovou úpravou, jedno stálo tuším 30 nebo 40 kč.

                  0 0
      • prodi  

        ovšem když si dáš destičky dál, tak to pak nemusí moc brzdit :)

        0 0
        • bam  

          To jo, ale lepsi trochu brzdit, nez ze to znicis uplne :)

          0 0
    • marapara  

      Co se týče životnosti destiček, tak ty mi vydrží asi sezonu. To je cca 10000 km.

      0 0
      • james11  

        takže mě vydrží tak 3 sezony :-))

        0 0
        • vik  

          tady je print z best of mtbr.com…640 recenzi, muzes procitat:-)

          0 0
      • mr.antik  

        jako fakt? Tak to asi vůbec nebrzdíš…Mě na BB5 vydržely asi tak 2000 a neřek bych, že ta plocha desky je o tolik menší

        0 0
    • JMT  

      sou super, mam je

      0 0
      • james11  

        máš v profilu těch bajků nějak moc :-) ale chci se zeptat, jaký byl u tebe hlavní bůvod jít do mechaniky BB7? zkoušel si někdy dat jiný kotouč, třeba polygon?

        0 0
        • Radek Broz  

          Já teď jezdil sezónu polygon Aligatory (viz profil) a proti kruhovejm Hayes jsem vůbec žádnej tozdíl nepoznal.

          0 0
        • JMT  

          mam ted polygony a ve sjezdech v alpach rozonujou, ty normalni byli asi lepsi, ale v cechah je to fuk… A duvod proc sem do nich sel ? brzdi vic nez vetsina hyder, servisovytelny, absolutne neskrtaj, jednoduchy, avid, a hlavne je to asi nejlepsi brzda na xc :-)

          0 0
    • jakub  

      a takhle se otočit můžeš???

      0 0
    • Doc  

      v mechanikach by to mela byt spicka. taky se do nich chystam…

      0 0
    • mr.antik  

      nejlepší k tomu jsou ale avid páčky, takový ty s tím kolečkem, speed dial se to myslím jemnuje. Lze pak poladit chod obou brzd, aby byl podobný. Nutnost pořádně kvalitních bowndenů, koncovek a lanek je samozřejmostí

      0 0
      • JMT  

        speed dial je v tomle pripade blbost, ten serizuje „tvrdost“ kroku, delku si nastavis tema cervenejma koleckama primo na trmenu

        0 0
        • mr.antik  

          myslel jsem tu „tvrdost“ – protože zadní brzda je měkčí kvůli délce bovdenu a lanka

          0 0
    • maverick82  

      Měl jsem jí na předku a brzdila jakostně, ale v momentě, kdy jsem tam šoupnul 203mm kotouč se z toho stala kotva a zasekla se, jen jsem na ní se špatně podíval…

      0 0
      • james11  

        na předek pujde asi 185mm kotouč

        0 0
        • easyrider  

          Mam jí na předku se 185mm kotoučem. Maximální výkon je obrovský, dávkování není moc přesné ani plynulé. Mam jí půl roku a zatim bez problémů. Důvody proč jsem jí koupil: jednduchost, seřiditelnost, servisovatelnost „na koleni“,cena, váha. Koupeno na trinnity za 2000,– .

          0 0
          • james11  

            2000 pouze za přední…

            0 0
          • bam  

            Souhlasim ze maximalni vykon je hodne velky o dost vic nez tady nabizeny deore hydry. Ale zrovna kupovat to kvuli seriditelnosti a servisovatelnosti… Seridis tak maximalne kdy se ta kotva zapne. A jedinej servis na hydrach je vymena desticek. Mechaniku musis serizovat kazdou chvili+mazat. Kdyz mechaniku, tak jedine kvuli tomu ze by musel menit razeni a nebo kdyz chce velkej brzdnej vykon za malo penez, ale nevadi mu horsi davkovani.

            0 0
            • james11  

              Kdyz mechaniku, tak jedine kvuli tomu ze by musel menit razeni…

              proto hlavně chci tuto mechaniku

              0 0
              • bam  

                No ja myslim, ze je to za tyhle penize dobrej napad :) Hlavne tedka v zime se ti kotouce budou hodit.

                0 0
    • james11  

      myslím že je rozhodnuto: www.bike-forum.cz/…/recenze.htm?…

      jdu do nich a už se těším jak je testnu cestou z Velké Javořiny :-)

      0 0
      • dieegoo  

        …a když svítí sluníčko, tak dělají hezké prasátka…

        tohle rozhodlo, viď? :)

        0 0
        • james11  

          jo i to ;-))

          0 0
          • marapara  

            Tož gratuluju … někdy to tam dáme spolem :). Ale na pořádný test doporučuju sjezd z Velkého Lopeníku po zelené na silnici k Březové. To je jeden z mála sjezdů na kterých když jsem zastavil, tak jsem citíl, jak z těch brzd sálá teplo a byly lehce cítit destičky. Tam jsem prostě delší dobu na obou brzdách zároveň a nejde jednu vynechat. Je tam padák jako prase :) a docela technický sjezd

            0 0
      • pos3k  

        novy kola uz jsou? nebo jen naboje :-D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.