• Jirikus

    Čau.

    Mám brzdy Shimano SLX – BR-M675 a potřeboval bych koupit nové destičky. Mám dvě otázky, jestli koupit organické nebo sintrované a pak s jakou značkou máte dobré zkušenosti. Dík za odpovědi.

    0 0
    • Pentaroth  

      Neni tu toho malo??

      1 0
    • Jirikus  

      OK, jasně, můžu hledat a něco jsem pročetl, ale jasnou radu jsem nedostal. Malinko jsem čekal jednoduchou odpověď typu – na takové to domácí ježdění vem organiku, nejlépe s chladičem od shimana nebo bez chladiče od …, nebo doporučil bych sintr, klidně od Shimana typ …, chladič tyto desky potřebují/nepot­řebují, nebo vem sintr od firmy … brzdí líp zastudena než shimano. :-)

      0 0
      • mais  

        Dyť si si odpověděl sám :D co jako čekáš? :D když vezmeš organiku od Shimana s chladičem – tak si eliminuješ největší nevýhodu organiky – ztrátu brzdného výkonu po zahřátí a máš vystaráno stejně tak jako 3/4 uživatelů – ten zbytek jsou sportovci, co sintr potřebují a zbytečně se neptají, na tohle se ptají nejvíc lidi, co to vlastně nejméně potřebují, ale mají pocit „aby jim něco neuteklo“ stejně je nakonec největší rozdíl v tom, jak umím brzdit a nadávkovat brzdy.. nakonec zjistíš, že kdo to umí, tak ty budeš mít vymazlený kotouče a na brzdy tě v řadě případů natřepe někdo na véčkách.

        1 0
    • atty  

      Odpověď tu je opravdu hodněkrát a najít se taky dá za 1 minutu.

      Nicméně zkratkou :

      • organika, + levnější, dobře brzdí už „studená“, je obvykle tižší, dá se použít i na měkkých/obyčejných kotoučích, zpravidla trošku méně vydrží na nájezd, – v bordelu se rychleji sjíždí, nebrzdí tak dobře a tvrdě jako sintr zvlášť hodně zahřátá
      • sintr, +o trochu lépe až výrazně lépe brzdí (třeba na vodě), méně se sjíždí, použitelná na tvrdších/lepších/draž­ších kotoučích, nevadne po zahřátí, – dražší, za studena obvykle malinko hůře brzdí, občas je hlučná (železo na železo prostě občas zaskřípe)

      Je to na individuálním použítí – pokud máš slušné brzdy a rozumnou váhu (pod třeba 85 kg), jezdíš spíš výletně, v suchu a s minimem bordelu (bláto, písek) a předpoklad hodně ostrého častého brždění je malý, chceš relativní jistotu tižšího provozu pak klidně organika, pokud přesný opak tohoto odstavce, tak sintr.

      Spíš jde o to, jak dobré a jak dobře seřízené/odvzušněné bzdy máš – na dobrých bude pro běžné použití brzdit dobře obojí. Vzhledem k tomu, že organické destičky stojí cca 100 za pár, klidně bych je koupil, vyzkoušel a teprve pokud by nevyhovovaly, koupil sintry. Další věc je, že destičky vyrábí spousta firem v různé kvalitě a složení (ať jako organiku, tak jako sintra) a tak se může stát, že prostě nekteré destičky budou i ve stejném provedení brzdit o trochu lépe/jinak, než jiné, od jiné značky a výrobce.

      0 0
    • Pan.Fazole  

      koupil sem naky sintry z číny, brzdilo to o neco lip, ale řvalo to neskutečně – sem to musel sundat

      0 0
    • Vesy01  

      Origo sintry Shimano a máš vystaráno

      0 0
    • MnemonicJ  

      mám shimano sintr s chladičem a pohoda…

      0 0
    • mrozu  

      Kevlary ze superstaru a je klid.

      0 0
    • krabica  

      Organiky s chladičem od Shimana a pohoda.

      0 0
    • Rice  

      Podle toho co jezdíš. V technickejch sjezdech, kde se chodí hodně na brzdy jsem pokles účinnosti organickejch destiček bez chladiče poznal už tak po 2 minutách. Ono je to dost na nic, když se ti zvýší síla, kterou musíš mačkat brzdy, aby brzdily jako nezvadlý (mnohem hůř odhadneš, kdy půjde kolo do smyku), takže pro tyhle případy vozim preventivně Shimano sintry s chladičem. Za studena jsem rozdíl v brzdný síle destiček více méně moc nepoznal, možná na nezatíženym kole – hodně záleží jak jsou destičky zajetý a zda nejsou zanesený mastnotou. Co se týče hlasitosti, tak za mokra mi rezonovaly organiky i sintry podobně, ale stačí párkrát přibrzdit, zahřát je, uschnou a ztichnou. S pískáním kovu/písku sintry vs. kotouč jsem taky neměl problém, co si pamatuju tak mi to písklo párkrát za x tisíc km. Některý Shimano kotouče jsou označený „Resin pads only“, tedy jsou určeny pouze pro orginacký/poly­merový destičky. Sintrovaný destičky vydržej dýl, asi budou o něco víc ubírat kotouč, ale u mě to neni nic extra znatelnýho (kotouč mi mizí i s organikama). Výše uvedený platí pro Shimano 675/785 desky (organický i sintry) a RT86 kotouč.

      0 0
    • onuce  

      Využiji vlákna… lze destičky z odkazu použít na obyčejné Shimano kotouče, kde je napsáno resin only? Ačkoli si myslím, že široké kotouče Shimano pro siné než organické destičky snad ani nejsou… Děkuji.

      https://www.decathlon.cz/…8325111.html?…

      0 1
      • Mr.Duck  

        Vozil jsem 3 sezóny kotouče co říkají „resin pad only“ na Saintech se sintr deskama s chladičem (nevozím jiné, sice stojí dost ale taky vydrží neskutečně dlouho) a nezaznamenal jsem nějaké problémy nebo rychlé opotřebení.

        0 0
        • onuce  

          Děkuji! To je důležitá praktická informace.

          0 1
          • MatS  

            Ty semimetalicke desticky z decathlonu jsou neco mezi organikama a metalikama. Kvalita ala cina, nic moc. Zkusil jsem je a nerozumely si s kotoucem, pri brzdeni cvakaly.

            0 0
            • Sinpa  

              Hlavně ne cvakání!

              0 0
            • onuce  

              Aha, děkuji. A jaké destičky byste doporučil na stávající brzdy Tectro, kotouče jsem dal Shimano resin only, protože jsem je měl, jsou široké jako originál Tectro kotouče, ale na předku mám teď 180mm. Originální destičky, co tam jsou, brzdí skvěle a tiše. Jen nevím, co jsou zač.

              0 0
              • Vilém  

                Muzes zkusit Fastop (A2Z). Na shimanech jsem s nima byl vzdy spokojenej, oproti original resin shimanum byly vzdy lepsi.

                0 0
                • Vilém  

                  Tyto.

                  0 0
                  • onuce  

                    Moc děkuji.

                    0 0
                  • MatS  

                    Jen ta cena je oproti B01S dvojnasobna.

                    0 0
                    • onuce  

                      Vezmu na zkoušku ty za stovku, když již je mám objednané, a kotouče, jak se tu psalo, to přežijí. Pokud bude sebemenší nespokojenost, budu brát již jen jistotu A2Z. Nejlépe až se mi zas z kupkola nastřádají věci nad tři tisíce… Moc všem děkuji.

                      0 0
                      • xtonda  

                        Akorát tedy nechápu proč nebrat ty Shimana B01S za 85

                        https://www.global-sport.cz/…b01s-polymer

                        0 0
                        • onuce  

                          Tedy, to by se vyplatilo jich vzít mrak a neřešit výdrž. Jen tedy nevím, zda jistě půjdou do těch mých brzd Tectro. Děkuji

                          0 0
                        • MatS  

                          Tak smysl to má kupovat tam, kde máš osobní odběr, jinak bude doprava dražší než destičky. Nebo koupit víc věcí najednou.

                          0 0
                        • novas752  

                          01 směs je hrozný šmejd, nebrzdí to a prd to vydrží. Ano, destičky pod stovku, gratuluju.

                          0 0
    • scota  

      Koolstop KS-D635TK, ale hlavně ne z CRC ;-)

      0 0
    • kuklic  

      Mám SLX 7000. Koupil jsem sintry Goldfren a palec hore. Ostrý stejně, ne-li líp než origo organiky Shimano a brzdí líp zahřátý. Trochu kvičí, ale zatím nic hroznýho.

      0 0
      • onuce  

        Mně také kvílely sintry Shimano. Dal jsem XT kotouče a od té doby zcela bez kvildy.

        0 0
    • Mereck  

      Kup si organiky. Já vozím Alligator, ale i další značky jsou cajk.

      Pardon, jsem vůl. Píšu do minulosti.

      0 0
    • Richard89  

      Ja používám ve předu Galfer-pro a v zadu Galfer – ebike. Kotouče taky galfer a brzdí to perfektně. Ta přední se občas ozve, ale ten výkon to z daleka překoná. Mohu jen doporučit.

      0 0
      • va-bo  

        +1. můžu potvrdit. Galfer – e (fialové) na obou kolech, kotouče Galfer.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Co to je za desky? Se to tváří jako kdyby šel recyklovat chladič…

      0 0
    • Velomiwookie  

      Mam na canyonu silnici (viz profil) ultegra brzdy a ice tech kotouce, ktery se pri brzdeni kroutej a pak chvili cinkaj. (Coz me samozrejme sere, stejny kotouce na mtb nic takovyho nedelaj s xt brzdama) Potrebuju ted vymenit desticky, jsou po smrti. Nejaky tip jake vzit nebo si nepomuzu a mam zistat u stejnych co tam jsou?

      0 0
      • Velomiwookie  

        L03A resin

        0 0
      • JachymP  

        L04C s chladičem, asi nejsi tintítko.

        1 0
      • tomxxx  

        Mně nejlépe brzdí metal k04s a nebo desticky od goldfrenu. Jinak cinkání je kvůli tomu, že shimano kotouce se kroutěj a silniční brzdy mají menší mezeru než xt. Takže zahřeješ, kotouč se malinko zkroutí, pak vychladne a přestane cinkat. Už bych si je na kolo nedal.

        2 1
        • Velomiwookie  

          Diky, nejaky tip na kotouce?

          0 0
          • MatS  

            Sram Centerline

            2 1
            • Mr.Duck  

              S těma si podle mojí zkušenosti moc nepomůže. Mě Teda XT necinkaj, za to s centerline každou chvíli právě po brzdění, a hlavně jsou hlučný i za sucha. Ne moc, ale při brzdění tak nějak hučí nebo jak bych to popsal. Zároveň mi přišlo že trochu míň brzdí, ale za to ruku do ohně nedám. HS2 by teoreticky mohl být lepší, ale vyzkoušené je nemám, nemám důvod měnit z XT.

              0 0
              • Velomiwookie  

                Xt jsou v poho, proti tomu nic, jen na te ultegre me to jebe :)

                0 0
              • tomxxx  

                Mám to přesně jak píšeš, ale s XT, centerline mi fungují v klidu.

                0 0
      • mr.nikdo  

        Jaky prumer kotoucu mas na MTB a silnici?

        Pravda je, ze se mi zkroutili XT kotouce 160 mm…

        0 0
    • Johnny48  

      Oživím tohle vlákno abych nemusel zakládat nové. Jde o brzdy, potažmo brzdové destičky.

      Chci koupit nové brzdy Shimano SLX BR-M7120, 4 pístové s pákami servo wawe. Teď mám na svém, půl roku starém kole Shimano BR-MT401. Ze začátku to brzdilo dobře, byl jsem spokojený. teď už to nebrzdí dobře, hlavně zadní. Možná je to i trochu vyššími nároky za tu dobu, co na tomto kole jezdím. Jedná se totiž o trialové kolo. Takže moje požadavky jsou trochu jiné než u běžného horského kola. Potřebuji ostrý nástup brzdného výkonu (kousnutí) a maximální účinek při vynaložení minimální síly na páčku. Chtěl bych krátký chod páčky (minimální prodlevu), v podstatě aby to co nejvíc připomínalo ON/OFF režim.

      Nevyžaduji odolnost proti vysokým teplotám (Na kole se jen skáče z místa na místo) Jezdí se v podstatě jenom za příznivých povětrnostních podmínek, takže mokrý provoz skoro vůbec. A životnost kotoučů a destiček vůbec neřeším.

      A teď jaké desky do těch brzd? Prý ty Sintrované destičky potřebují zahřát aby brzdily na sto procent, což u trialového kola prakticky není možné. Mám si tedy ty brzdy raději koupit s organackými destičkami?

      Potřebuji někoho kdo vyzkoušel opravdu oboje, protože na internetu někdo tvrdí že jsou účinější ty jedny a nekdo jiný tvrdí že ty druhé. Potřebuji hlavně aby byly co nejvíc jedovaté za studena. A nebo úplně jiné brzdy?? Děkuji za odpovědi.

      0 0
      • Jáchym 1  

        Občas si sjeď velkej kopec aby se pořádně prohřály.

        0 0
      • novas752  

        To bych spíš doporučil Magury mt7. Ty jsou kousavější než Shimano.

        1 0
      • Breakpain  

        Brzdy Magury nebo Hope dela primo trial verzi.

        Galfer desky a kotouc mi prisly tak fajn kombo.

        0 0
      • Johnny48  

        Díky za reakce. Samozřejmě jsem myslel komplet brzdové sety, páka hadice třmen. Jinak vím že Hope je v trialu jednička, ale přeci jen než dát desítku za dvě Hope nebo mt7 brzdy, tak SLX 4 pístové mám za poloviční cenu, tak proto mě to zaujalo. A s brzdami Shimano mám dobré zkušenosti co se týče ceny výkonu spolehlivosti. Slx budou skvělé akorát nevím které destičky. Vezmu nějaké, to je jedno které a dám do těch brzd jinou značku destiček a bude to. Každopádně si myslím že posun od těch mt401 tam bude velký a o to jde především.

        0 0
      • pavlik6022  

        na trialce 26" mám vepředu hope trial zone a 203mm kotouč, vzadu magury hs33. předek brzdí dobře, zadek pořád ladím. celkově brzdí nic moc

        jeden syn má na 20" trialce zee páky, deore třmeny a originál organiky desky. Brzdí skvěle, přesně on/off co potřebuje, chvíli byly hlučné desky jak vrzaly po pístkách, vyřešeno nalepením tejpu na desky.

        druhý syn vozí na trialu vepředu Shigura SLX/MT5 a vzadu SLX/DEORE a brzdí taky perfektně, originál organiky desky , brzda tvrdá na páce, brzdí to líp jak některým v klubu trialky s hopama

        pokud dáš shimana páky se servowave a pořádně je odvzdušníš tak chybu neuděláš..

        0 0
      • scota  

        Kool Stop KS-D640s:

        https://www.bike24.com/p251583.html

        0 0
    • va-bo  

      Vsechno, co pises, je pravda. Zkus desticky Galfer a kdyz das i kotouce Galfer, neudelas chybu.

      0 0
      • Markony  

        Jak píšou výš desky a osobně bych vyměnil i páky za SLX a výše ..

        0 0
    • roman 3D  

      Základ oba kotouče 203, desky kevlar z ali a není problém s 23 kg bikem

      0 2
      • Breakpain  

        Zajimava uvaha, to s tim asi nejezdis moc z kopce :)

        0 0
        • roman 3D  

          Tak 50 na 50, brzdí parádně

          0 1
          • Breakpain  

            Vychazim z toho, ze jsem rad za 220mm na 19kg sjezdaku. Neumim si predstavit, ze na 23kg ebiku s 203 to bude stejne/lepsi ;).

            0 0
            • va-bo  

              Zalezi taky trochu na vaze bikera. Pokud ma nekdo 65 kg jako ja, tak asi problem nema. :-)

              0 0
              • Breakpain  

                Ber to jako takovou spojitost na tema “servis vidle je zbytecny” ;).

                Tim koncim:).

                2 1
                • va-bo  

                  Jasne, taky zalezi na vidli. Aby se mu pri zabrzdeni neomotala kolem naby.

                  0 0
            • roman 3D  

              220 je pro bikery co neumí brzdit, navíc to vypadá jako kosmodisk

              0 2
      • jIrI___  

        Já na desky z ali taky nedám dopustit, konkrétně tyto jakože keramické . Sice se poměrně rychle sjíždějí (to jsem vzhledem k ceně schopen akceptovat), ale brzdí jako čert a bez pazvuků.

        0 1
    • Jano86  

      priatelia chcem si sam vymenit brzdove desticky…Jaky typ objednat?hledam hledam akurat mam stoho mix…typ brzd mam-SHIMANO ST-R8020/BR-R8070, hydraulic disc brake…diky

      0 0
    • Jano86  

      Asi takhle

      0 0
      • Jano86  

        Twl to som nahodou neobjednal spatne?:/

        0 0
        • novas752  

          Ne, tyhle tam taky pasují. Akorát mají chladič

          1 0
        • PucalkovicAmina  

          Jestli byly hodně sjetý, budeš muset zamáčknout pístky.

          1 0
          • Jano86  

            To asi bude problem nejak tazko idu zatlacit :/alebo sa mi to zda

            0 0
            • novas752  

              Velmi opatrně tlačit měkkým předmětem doprostřed nebo po celé ploše pístku. Jinak může snadno dojít k naštípnutí, je to keramika. Jestli už teda popraskané nejsou.

              1 0
            • jIrI___  

              Frkni mezi pístky montpáku (třeba Schwalbe je na to jako dělaná :) ) a páčením na střed pístků je postupně zatlačíš. Pokud nepoužiješ šroubovák apod. není na tom co zkazit. Výměnu destiček jsem popisoval tady https://www.mtbiker.cz/…esticek.html

              1 0
            • MnemonicJ  

              Zatlač to přes starý desky, to je nejjednodušší :-)

              4 0
            • Esi  

              Hlavně nezapomeň před roztahovaním pistku vyndat nalevaci šroub na pace, aby jsi náhodou po této akci neřešil prasklou membránu v páce.

              2 0
              • jIrI___  

                Z jakého důvodu, snad jen že by měl přeplněné brzy?

                0 0
                • Esi  

                  a máš jistotu že přeplněné nejsou ? POkud to někdo naplnil a odvzdušnil přes originální blok k tomu určený tak to není potřeba. POkud to někdo odvzdušnil s destičkama v půlce životnosti tak bych to teda neriskoval

                  1 0
                  • jIrI___  

                    Popravdě by mě ani nenapadlo, že by v dnešní době někoho napadlo odvzdušňovat brzdy s napůl vyjetými pístky :). Ale jo, jistota je jistota.

                    0 3
                    • Breakpain  

                      No popravde se to obcas umyslne dela, takze to neni nic neobvykleho :)

                      0 0
                      • allrose  

                        Přesně,v půlce už začínají kravit,jestli málo oleje? nevím..odvzdušním doplním,do sjetí to vydrží..jen si to pohlídat

                        0 1
    • Jurawood  

      Ano hezky zamáčknout ten připečenej bordel na pístcích zpět do třmenu, který je obroben na tisiciny milimetrů. Typické rady.

      Potom založit vlákno jak jsou ty a ty brzdy úplně na hovno.

      Abych řekl něco za sebe. Kompletní rozborka třmenů je základní úkon při každé výměně destiček. Jinak už nikdy nevude fungovat jak z fabriky. A nebudu se o tom tady s nikým dohadovat.

      1 11
      • jenda95  

        jako pri kazde vymene desticek rozebrat a vypustit trmeny, a znova brzdy napustit?

        2 0
      • Vilém  

        Tisiciny milimetru rikas?

        6 0
      • MatS  

        Ty máš asi hodně zbytečného volného času.

        2 0
        • Jurawood  

          Tu hodinku na brzdy si vždycky najdu. Dělaj jsem dlouho mechanika v racing teamu u motorek, tak prostě vím co to lidem přináší za problémy to ojebat. V každém servisním manuálu je automatiky rozborka vč. kompletní výměny všech těsnění a prachovek. To nedělám. Už vidím jak to tam japonci mají nakreslené jak s tím napečeným brzdovým prachem a špínou se to má zamáčknou do třmenu a vesele dále používat. A jestli si někdo bláhově myslí, že brzdový prach natahaný až na povrch těsnění odstaní postříkáním nějakou sračkou, jako že to vyčistí :-) Opravdu o tomhle dál nebudu diskutovat. Ať si to každý udělá jak chce. Ale nepiště pak jak vám lítá chod páčky, že je chod dlouhý, písky chodí nestejně apod. Ostatně návody na netu i od profi servisů jak se nastavuje souosost třmenus kotoučem, o tom si také myslím svoje. (mluvím o stranovém vychýlení třmenu, nebo dokonce náklonu, protože jedna stana pístků je prostě už lehce přidřenější).

          0 2
          • jenda95  

            kdyz jsme u tech manualu: https://si.shimano.com/…e_brake_pads

            3 0
          • MatS  

            Taky nezatlačuju pístky špinavé při výměně desek. Vyndám desky, povyjedu pístky pomačkáním páky, vezmu čistič brzd a hadr a pístky i třmen vyčistím do čista. Pak minerální olej (Shimano) pokud pístky zlobí a máznu je, projedu tam i zpět a opět vyčistím čističem brzd. Až pak dám nové desky. Ale rozebírat třmen a kvůli tomu odvzdušňovat brzdy mi přijde už overkill. Možná u někoho, kdo tomu fakt nakládá a jezdí závody, tak chce mít jistotu 100% maximální funkce. Ale tam spíš mění častěji celé brzdy/třmeny.

            4 0
            • orm  

              Podporuje vubec Shimano rozebrani trmenu a vyndani pistku pro cisteni, kdyz se oficialne ani nedaj sehnat jako nahradni dil a jejich poskozeni se resi vymenou celeho trmenu?

              1 0
      • novas752  

        Repasovat třmen při každý výměně je nesmysl. Ale je dobré ho ještě před zatlačenim pístků dobře vyčistit a zatlačot je až čisté.

        7 0
      • chomejs  

        Podle toho, co píšeš ve vláknu o pláštích, bych ti raději doporučil naučit se brzdit, než je zbytečně rozebírat.

        0 0
    • Jano86  

      Asi som objednal spatne …maximalne som to roztiahol a neje tam prostor na kotuc

      0 0
      • roman 3D  

        si asi roztáhnul něco jiného

        2 0
      • pocestny  

        na fotce vyčuhujou pístky docela dost. doporučuju nějaké videa na youtube ohledně výměny oleje, kde ti ukážou, jak bezpečně roztáhnout pístky (a nezničit přitom nic).

        1 0
        • Jano86  

          tak som v prdely roztahal som pistky ale vitekla mi kapalina…ked stlacim brzdu nebrzdi to…takze servis

          0 0
          • MatS  

            Co máš za brzdy? Pokud to teklo v páce, tak membrána. U starších brzd si jen „pšoukla“, bohužel u novějších většinou prdne a páka je na odpis (Shimano).

            Pokud to teče kolem pístků ve třmenu, tak třmen na odpis.

            Tak jako tak to pak ještě bude potřeba doplnit a odvzdušnit.

            1 0
            • Jano86  

              Tak toto je definitivny koniec…teklo aj od pistku asi dva kapky

              0 0
              • MatS  

                Pokud Shimano, tak to abys už rozbíjel prasátko a šel pro novou brzdu. Ale toto ponaučení tě naučí roztahovat pístky fakt s citem a když ho nemáš, tak si aspoň na páku našroubuj kalíšek na odvzdušňování. Pak to roztažení jde snadno a přebytečný olej má kam odtéct.

                1 0
              • Vilém  

                Vsak jsem ti to psal vyse, u shimana se meni s deskama i trmen, obzvlast kdyz ma mechanik neustale neumyte ruky.

                2 0
              • Esi  

                Nepsal jsem ti tady náhodou před týdnem ze mas vyndat odvzdušňovací šroub. Psalo to víc lidi, tak když se na něco ptáš tak by se třeba hodilo si ty dobre míněné rady přečíst a řídit se podle nich:-)

                2 0
            • Jano86  

              a kdyz teče okolo pistíku je to pravidlo ze je automaticky prdely trmen?ono to vyteklo jak pistík byl vysunuty dost..len tak pre zaujimavost..som strojař ale tomu nerozumím vubec

              0 1
              • MatS  

                Nemusi nutne byt. Kdyz uz tak bych ten trmen rozebral a zkontroloval. Stejne se to bude odvzdusnovat, tak je to jedno.

                Silnicni paky neznam, ale treba taky nemusi mit prasklou membranu. Treba budes mit z ****** kliku.

                1 0
                • Jano86  

                  Tak to nakoniec dopadlo dobre…netrebalo menit cely trmen…vycistene ovzdusnene a zajtra ostra skuska!tak uvidim casom

                  1 0
                  • MatS  

                    Tak snad to nakonec dobre dopadne ;-)

                    Priste aspon uz vis jak na to.

                    1 0
                  • Esi  

                    Super, tak to jsi z toho vyklouznul levně a příště víš ze je potřeba povolit páku dat ji do roviny, vyndat odvzdušňovací šroub a našroubovat kališek. Tím ze vyndaš ten šroub se to nezavzdušní, tak ze po roztažení trmenu vratiš šroub, srovnaš páku a pokud to normálně brzdí, tak není ani potřeba odvzdušňovat a něco dalšího s tím dělat.

                    2 0
      • Vilém  

        Tak pokud uz jsi to nedokurv.l, tak to roztazene rozhodne nemas.

        0 0
      • Jano86  

        Oki

        0 0
      • jIrI___  

        Objednal jsi správně, jen ty pístky nemáš zatlačené (hrana pístku by měla lícovat s hranou třmenu)

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.