BAFANG M420 - opakovaně nefunkční po 3-4000 km

98 nepřečtených
  • Kocour01

    Ahoj, pracuji jako kurýr. Mám rok staré kolo LF Altar 2019 a už jsem ho musel 4× reklamovat z důvodu závady motoru a vypadá to asi na „Bylo nás pět“. Ať už je to nefunkční dopomoc asi z důvodu poruchy řídící jednotky nebo něco mechanického uvnitř motoru a motor se prostě zasekne. Bohužel nikdo neví, co se tam vlastně odejde, prostě se vymění motor a jede se zase chvíli dál. Dlužno dodat, že před tím jsem měl LF Bend a během půl roku jsem motor měnil také 2×. Cca každých 3–4000 km porucha. Nepředpokládám, že Leader Fox v tom hraje nějakou roli, ale že vše jde na vrub motoru. Jezdím po městě, žádné hory, ale je to o častých rozjezdech. Prodejce tvrdí, že je to zcela ojedinělé a že s Bafangem mají dobrou zkušenost. Co si o tom myslíte? Máte někdo zkušenost s italským motorem OLI, byla by to lepší alternativa..? Zkusil bych klidně i Bosch nebo Yamaha, jenomže ty nejsilnější baterie má právě Bafang. Díky!

    0 0
    • Jáchym 1  

      Bosch+625ka baterka=70 000kc

      0 0

        MTBIKER doporučuje

      • Kocour01  

        no právě… Bafang+900Wh baterka=57000…a navíc, jaká je jistota, že to Bosch bude bezporuchový… já prostě jenom nemůžu uvěřit, že ten Bafang opakovaně odejde už po tak krátkém nájezdu, byť v náročnějším režimu… ale moje praktická zkušenost je zcela jasná :(

        0 0
        • Smazaný účet  

          Hele je to Číňan. Co je vyvíjeno čínskou firmou stojí zaprd.

          Máme teda v rodině 2 bafangy cca 4 roky ale takový nájezd jako ty zatím nemá ani jedno kolo. Nicméně na 1 už se kupovala nova baterka.

          Máme taky 2× bosch a ten funguje zatím dobre.

          0 0
        • Jáchym 1  

          Máme,,ve světě,,stovky kol ma Bosch motorizacích.Zatím jsme měnili jeden motor.

          Děláme výdejní místo jednomu prodejci,který LF e-biky prodává.Všechny co se u nás vydávaly,se minimálně jednou vracely do fabriky.

          0 0
        • Vlk79