Bafang BBS02 rada ohledně koupě

13 nepřečtených
  • Spoker1989

    Zdravím všechny,

    chtěl bych poprosit o radu ohledně koupě motoru a následně potřebných součástek a baterky.Jsem v tom nový,tak budu rád za každé rady.Mel bych zájem o tento motor:

    https://www.pswpower.com/…t-version-94

    Tak bych chtěl vědět jakou k tomu baterii nějakou silnější a popř.co v tom kitu chybi co bych měl dokoupit.

    Předem moc děkuji za rady

    0 0
    • BabbaJagga  

      A k čemu to bude sloužit?

      0 0
      • Spoker1989  

        To já právě nechci motokolo,ja chci elektrokolo sle nevim jakou baterii k tomu motorku koupit.Popřipadě jestli mi nechybi něco v tom kitu co jsem si vybral,jako senzor nebo nejaky spinač.

        0 0
    • zdenek  

      Tady by mohli poradit lépe.

      0 0
    • r-i-c-i-85  

      Ahoj, před nedávnem jsem zmiňovaný motor koupil sobě a manželce. A jsme max spokojeni. Motor má sílu, ale na druhou stranu je z továrny nastaven na určitý poměr přípomoci síly a rychlosti. Takže třeba na 1. stupeň je přípomoc ca 50%do 58% limitu tebou nastavené rychlosti. V praxi to znamená že, pokud mam limit rychlosti 25km/h (legální rychlost) tak někde při 13 km/h to vypíná a šlapeš už pouze za své, bez přípomci. S vyšším počtem stupňů se síla přípomoci a procento limitní rychlosti zvyšuje. Na nejvyšší stupeň to je 90% síly do 100% limitníé rychlosti(např. 25km/h). Je toho víc na vysvětlení. Jinak motor doporučuji. Baterie 13 Ah bohatě stačí. Ujedu na ní 100–120km. Podle terenu.

      0 0
      • Andy5  

        Zda dokoupit brzdový odpojovač (magnetický či . hydr.), nebo senzor řazení: Je to individuální, závisí na způsobu ježdění (silnice x terén) a nastavení kontroleru (tovární nastavení nebo vyladěné přes programovací kabel).

        Pro tovární nastavení je brzdový odpojovač bezpečnější, pro jízdu v terénu je vhodnější přeprogramování-např. na zkrácení doby odezvy (Time stop na 3–5 ms), aby se motor co nejrychleji odpojil po zastavení šlapání a pak není třeba brzdový odpojovač, dále přestavení hladin přípomoci, aby se přípomoc motoru neřídila dle kadence (to je to omezení Speed v % např z 50% dát na všech hladinách 100%). Doporučuji pro terén sensor řazení-z Ali asi 20USD. Pro silnici a lehký trek stačí asi i tovární nastavení.

        Baterie 48V-kapacita:opět individuální záležitost: Mně stačila na 4 roky 48V/13,2 Ah /přes 20 tis. km-dal jsem s ní i 120 km po silnici, ale pouze v min. stupních přípomoci 10–15%, jen do větších kopců až 30% výkonu motoru. Nyní mám na stejném kole 52V/21Ah. Při vyšší váze , v kopcích a používáním vyššího výkonu motoru nebude kapacita 13 Ah stačit ani na 60 km. Doporučuji větší kapacitu 19,2–20 Ah-jsou na stejných stránkách PSWPower, jako je motor. Články Samsung 50E jsou pro menší proudy(8A), pro BBS02 je vhodnější Samsung 21700 48×-tedy baterie 19,2,Ah/48V.

        Důležité je i vyladění řetězové linky (off-set různých druhů převodníků) a vhodný počet zubů převodníku-dle použitého kola a převodů pro dané použití. Tovární převodníky s velkým off-set jsou vhodné jen na silnici-do terénu, kde je třeba větší pastorky, se řetěz na nich moc kříží. Nejlepší jsou do terénu převodníky Lekkie Bling Ring, umožńují dobrou řetězovou linku.

        Řazení:mám 11 sp na silnici i do terénu (2 kola). Nyní bych volil do terénu jen 8–9sp s velkým rozsahem kazety 11–50:levnější a trvanlivější materiál-hlavně řetězy. V terénu mi řetěz i s pečlivou údržbou stačí na max. 800–1000 km (PC1110), na silnici i 2000 km (PC1110).

        Motory BBSxx se uchycují ke spodní rámové trubce a často se uvolnují-stočí se dolů pod převodník. Lunacycle má na to stabilizační pásek za 16USD.

        0 0
      • Prca  

        Já to tak že motor táhne stejnou silou až do dosažení rychlosti na příslušný stupeň? Dá se v systému nastavit výkon motoru na jednotlivé přípomocí?

        0 0
    • Jason Voorhees  

      geniální

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.