Avidy juicy 7 jsou nejhorsi!!!!!

68 nepřečtených
  • jimiAJ7

    Ten kdo si chce koupit tyhle brzdy tak se tomu vyhnete…dnes jsem koupil novy kotouc a vibrace nezmizela a je porad stejna… jsou to nejhorsi hydry co mam…jen same problemy…vibrace piskot… atd …takze je vraci nastesti jsou v zaruce.a to uz mam 3 kotouc.

    0 0
    • Splinter  

      Já bych řek, že problém nebude v brzdě;)

      0 0
    • Hurka  

      jasně, kup si Louise, Hanz bude mít radost :-)

      0 0
    • kubad  

      hledal bych všude možně kde je chyba, ale nesváděl bych to tak jednoznačně na brzdy.

      0 0
      • jimiAJ7  

        Tak mi poradte co mam delat ja uz jsem zoufaly…a to se mi do toho jeste stalo jak sem to vezl v aute omylem zmacknul packu a vylezly mi pistky…a nevim co s tim......asi uz budu vazne brecet…:(

        0 0
        • kubad  

          pokud se v tom nevyznáš, tak bohužel servis kde tomu budou rozumět.

          0 0
        • Ent  
          • nebuď " dámička ", stačí montajzny na pláště, nebo podobný udělátko a s trochou citu je zatlačíš zpět " ostatně, tento postup je psán v servisním návodu na AJ 7 ", někde to po NETu lítá – hodně štěstí :-)
          0 0
        • Polka  

          Vole tak je zatlac plochym sroubovakem zpatky ne! S toho delate vedu furt :-)

          0 0
    • MARIN  

      Avidy juicy 7 jsou nejhorsi!!!!! a pak tady hned pises „…vylezly mi pistky…a nevim co s tim......asi uz budu vazne brecet…:(“ z toho se da usuzovat jedine ze do kotoucu asi moc nedelas tak to opravdu nech na odbornem servisu – nechat profrezovat navarky na ramu a vidlici, poradne ocistit od barvy dosedaci plochy na ramu a vidlici pro trmen brzdy, poradne seridit trmen vuci kotouci, v pripade zmacknuti paky bez nasazeneho kola celkem velka pravdepodobnost mozneho zavzdusneni, takze odvzdusnit brzdu

      0 0
      • McBlacky  

        u novějších brzd si myslim že se po zmáčknutí bez kola nezavzdušní…

        0 0
        • KubaBajk  

          já zmáčknul tehdy nové Deora bez té plastové kraviny,taky jen zatlačil zpět a brzdím už dva roky bez potřeby zasahovat.

          0 0
          • McBlacky  

            to už si mi stalo víckrát. stejně když měníš komplet sjetý desky tak musíš pístky roztáhnout to je stejný

            0 0
    • Termix  

      Hoj, co se týče vibrací… Mám juicy 5, měnil sem kotouče – vibrovaly, měnil sem destičky – vibrovaly… Ale jednou se mi stalo při seřizování zadního třmenu, že sem trochu neodhad utahovací moment a praskla mi jedna ta vypouklá destička, myslím že je má avid označený jako „CPS kit“, nevím přesně. Tak sem u zadní brzdy všechny jejich podložky vyndal a třmen sem podložil třema klasickýma plochýma podložkama a světe div se vibrace sou pryč. Teď se to hodlám vyzkoušet ještě u přední brzdy jestli je to opravdu tím. Ale pokud ano, tak to vypadá jako kdyby ten materiál orig podložek byl z nejakýho měkčího kovu, který by jako při brždění pružil a tím vznikali ty vibrace. Až budu mít čas, tak to odzkouším ještě u přední brzdy a dám vedět jak sem dopad.

      0 0
      • Lister  

        tohle je dobrý tip, to zkusím........

        0 0
      • Polka  

        Ja tohle dnes zkusil u zadni a efekt zadnej :( Tak na to kaslu.

        0 0
      • Termix  

        Tak sem to odzkoušel i u přední brzdy a bohužel, stále vibruje :( Ale je zajímavý, že u zadní to pomohlo…

        0 0
    • chupas  

      tesi me, ze jsem se je rozhodl koupit a pujdu proti proudu.

      0 0
      • AlfaCentaur  

        ..brzdy Avid7 mají menší torzní tuhost, je to jeden z důvodů proč mohou brzdy vybrovat. Obecně nemám dobrou zkušenost s komponenty Sram, zlatej japonec.

        0 0
        • ares  

          :-))) Jak kterej :-)

          0 0
        • Splinter  

          Hmmm to zní vědecky..

          Nevím jakou maj torzní tuhost, ale určitě nikomu nevybrujou…

          0 0
          • marapara  

            :D

            0 0
          • enjoy  

            urcite ne?ja bych vedel.co jsem je zkousel,tak bych si je taky nekoupil.

            0 0
            • Splinter  

              Řek bych 110% :-)))

              0 0
            • Sobi  

              Ony ty vibrace můžou být i od plášťů, ale to se i tady několikrát řešilo, Já je mám a jsem spokojen jen ze rozvibruje přední 185 při rychlosti 20,5–23 kmph až tam dám SS tak uvidíme v jaké fázi to bude vibrovat dál. Pak to jsem hodim…

              0 0
              • stan.zak  

                Navedl mě na to Mlok, teď to píšeš i ty a já jsem na tom podobně: přední Avid Juicy 5 s kotoučem 185 mm mi vibruje přibližně ve stejném rozsahu rychlostí. Kotouče i desky zatím originál od výrobce.

                0 0
                • Sobi  

                  No Mlok mi to potvrdil co jsem se dozvěděl od ostatních! Je to jeden zmála lidí co je tu v těchto otázkách uznávám!

                  To MlokCZ: to byla fakt pochvala! :-)

                  0 0
                  • Sobi  

                    Jinak mám taky vše origoš, vidle RS Reba Race, pláště WTB ExiWolf 2,1… fakt to bude zajímavý až tam dám SS… no uvidíme, teda spíš uslyšíme! :-)))

                    0 0
                • Sobi  

                  No Mlok mi to potvrdil co jsem se dozvěděl od ostatních! Je to jeden zmála lidí co je tu v těchto otázkách uznávám!

                  To MlokCZ: to byla fakt pochvala! :-)

                  0 0
                • ares  

                  Ta vibrace je vlastně rezonance. Záleží na dezénu pláště – proto ty podobné rychlosti. Kotouč je v podstatě činel do kterého přes vlastní konstrukci pláště, duši, ráfek, dráty a nábu tříská vzorek pláště – podmínkou asi bude asfalt nebo beton, na šotolině to určitě dělat nebude. Jinak kotouč, potažmo celé kolo vibruje hned, jak se rozjede. Teprve určitá rychlost „vyladí“ kmitajíci coustavu nebo i „nevyladí“. :-)

                  0 0
                  • stan.zak  

                    Jojo, vibruje jen po hladkým.

                    0 0
                  • Jarous1  

                    Přesně. Mně to teď dělá LX kotouč na předním kole, vždy jen na asfaltu a jen při rychlostech 22,7 – 23,3km/h ;-)

                    0 0
                    • Stendy  

                      Tak tohle mi přesně dělala Formula B4 vepředu na 185 kotouči na Tiogách Psycho. Jen asi o 1 km/h dříve. Na asfaltu jsem po rovince při zadrčení kotouče i bez tacháče věděl, že jsem právě dosáhl „První nadsvětelné Formula rychlosti“ – 21 km/h:-)

                      0 0
        • Sobi  

          Torzní tuhost? Tam snad se projevuje jen smyk (když opomenu vektorové síly…) … a ta torze se projevuje kde?

          0 0
        • McBlacky  

          torzní tuhost u kotoučovky no to je teda síla…

          0 0
          • kubad  

            prostě když do toho dupeš, teda brzdíš, tak se kroutí no :-)

            0 0
            • Sobi  

              Aby si dosáhlul torzní síly na kotoučovce na třmenu tak to by jsi na ní musel navařit pajsr a tím páčit/otáčet… ale to se snad za normálních podmínek nestává! :-)))

              0 0
        • Blade  

          ehm :-DDD

          0 0
    • bufallo  

      keby som necital tieto diskusie, ani neviem co su to vibracie pri kotuckach… mam BB7 mechaniku uz myslim stvrty rok, nema problema.. brzdi uzasne, 185 kotuc, RS Psilo, original dosticky, metal, chvilu trvalo kym sadli, inak secko slape ako swiss watch… brzdi ako besne, nepiska, neskrka, ziadne olej, ziadne ovzdusnovanie, no proste ani neviem ze ich mam.. az kym nezabrzdim… vzadu stacia bohate XT vecka… ked strosku pritlacim, aj tak idem do smyku…

      0 0
    • Vlado Jekyll  

      mám Juice 5 a nemám žiaden problém. Origoš doštičky trochu vibrovali a prehrievali sa, ale nahodil som KOOL STOP-y a je po problémoch. Len treba tie KOOL STOP platničky opilníkovať, pretože nie úplne presne kopírujú tvar originálu, ale sú o dosť lepšie.

      0 0
    • assassin  

      bracha ma juicy5 na kole ktery se moc nesetri, rok na ne nikdo nesahnul a brzdi porad zcela perfektne… ono vibrace muzou vznikat taky malou tuhosti uchytu brzdy- treba malo tuha redukce na velkej kotouc/ forovy uchyty na vidli.....

      teorie: pokud mechanicka soustava ‚vibruje‘ dochazi k rezonanci -budici sily vs. vlastni freq soucasti – reseni je soustavu rozladit – posunout vlastni freq jinam v nasem pripade bych dal tuzsi nebo jinak konstrukcne resenou redukci

      BTW: hydraulicka brzda je jednoducha vec – malej pist – hadicka- velkej pist … pokud vylezou desky tak muze ke zavzdusneni dojit leda tak ze vyleze i ten pist ze sveho pracovniho prostoru…jinak se proste zmackne z5 a neni zadnej problem… nechapu ze se tu neustale hleda veda v cem neni…

      0 0
    • jimiAJ7  

      SPise sem dosel k tomu ze mam proste mekej ram mam maxbike MB57 a ta zadni stavba je meka…ja nejsem musi vahha …tak to proste nedava…bude to tim…

      0 0
      • kurýr na bajku  

        Tjn, pokud je rám měkkej, tak se může stát, že třmen je po tom co na něj naleze těžká váha v malinko jiný poloze než když si to seřizoval na stojanu… Jedná se o milimetry (možná o setinky), ale taky jsem s tím válčil… Musíš s tim laborovat…

        0 0
        • Fak  

          proto serizovat s nekym, kdyz je kolo v zatizenem stavu… melo by si to lip sednout

          0 0
    • cabbage  

      mě teď taky začala zadní juicy vibrovat – sem při nastavování třmenu neodtáh šrouby, po odtažení opět pohoda, nevim co s tím zase všichni děláte..:-)

      0 0
    • camron  

      Mám taky Juicy 7. Dojmy velké psát nemůžu, protože jsem takřka nic nenajel.

      Ale: 1/ skoro vůbec to zatím nebrzdí, snad si sednou (to už to někde probíráno bylo)

      2/ potřeboval bych seřídit páčku, aby mi začla brzdit dřív (má hrozně dlouhý chod, resp. zabírá až někdy ve 2/3 chodu páčky a to se mi nelíbí). Jde to nějak poštelovat?

      0 0
      • Sobi  

        Neboj začnou. Z ničeho nic najednou začnou! Nejdřív jsem brzdil jak kamion xset-metrů před překážkou a pak začli… rozbil jsem si pěkně hubu! Tak bacha! Jsou to pěkný jedovky!

        0 0
        • kubad  

          Mám těď na kole Ultimaty a potvrzuju jsou pěkně jedovaté

          0 0
        • goofy  

          Jo jo. Jsou urcite min davkovatelne nez XT/Saint. Mel jsem uz moznost se svezt na Juicy 5 i 7 a rozhodne byly hur davkovatelne. Prirovnal bych je asi k Hayes Mag.

          0 0
          • goofy  

            Jo a vsechno porovnavam na 8" kotoucich

            0 0
          • Sobi  

            No mě to vyhovuje… když vlezu na bika s vakem, tak jsem skorometrákový ( nebo metrákový!? ) prase. Takže potřebuji něco co tu hmotnost ve sjezdu zastaví! :-) Už jsem si na to zvykl! :-)

            0 0
            • goofy  

              Imho davkovatelnost je uplne neco jineho nez brzdny vykon :-)

              Jinak ja si na to zvyk behem jedineho zabrzdeni, tam problem nevidim. Akorat poukazuju na to, ze maji holt ostrejsi nastup, coz je znat hlavne u vetsich kotoucu…

              0 0
              • Sobi  

                Jj a sakra nástup! :-))) Dávkovatelnost řeším mačkáním páky jedním prstem posledním článkem :-)

                0 0
          • MlokCZ  

            Jsou o malinko hůře než XT i než K24ky, ale neřekl bych že o moc. Taky hodně záleží jak je kdo má nastavené. Mě to také nevadí ale ani trošku, pro moje slabé „extracitlivé“ prsty je to ideální :-)

            0 0
            • MlokCZ  

              vypadlo mi tam slovo: *Jsou o malinko hůře dávkovatelné…

              0 0
              • Mug  

                XT mi přijdou taky snaz seřiditelný a udržovatelný. Na Avid mě štve to vyndávání a nandávání desek. Jasně nedělá se to často, ale ten plíšek co zhora „jistí“ destičky se snadno zprohýbá. A další věc že jsem koupil Fast Stop destičky na Avid a dopředu jsem je prostě nedal. Výběžek detiček na jejich (usazení a vyjmutí) se na vnější desce zarazil o adapter na vidlici a neměl dostatečný chod a nešel tam pak dát kotouč. Nechtělo se mi to ohýbat ručně nebo řezat a tak jsem jen prohodil předek se zadkem.

                0 0
            • goofy  

              Nerikam, ze nejak moc. Asi tak jak ty Magy, ale je to proste znat. No a vsechno se nasobi velikosti kotoucu. Kdyz jsem na chvilku zkousel sedmicky na 160mm kotoui, tak mi to nijak divne neprislo. Ted jsem asi skoro hodinku jezdil na petkach (203mm kotouce), a na sjezdovce na mokre trave bylo treba si davat vetsi pozor

              0 0
      • kubad  

        Na seřízení chodu je to červené kolečko, a dá se nastavit vzdálenost páky od řídítek, tím taky posuneš bod kde páka zabírá.

        0 0
      • MARIN  
        1. sednou si neboj
        2. seridi se to tim cervenym koleckem v tvem pripade otacenim proti pohybu paky a pak muzes zkusit taky vzdalenost pak od riditek-2imbus
        0 0
      • JirkaD  

        ad 2) hádej na co je na páčkách to červený štelovátko? Když budeš otáčet ve směru šipky bude mít brzdová pála delší chod.

        0 0
    • Vilík  

      Ahoj!Jezdím už třetí model Juicy-7(2004,2006 a teď 2007)a nikdy jsem s nima neměl problém.Že občas zavibrujou to snad udělá každá brzda.Záleží jestli máš všechno v richtiku.Pokud tomu ale opravdu nehovíš,nech to radši všechno na servisu.Nastavení vzdálenosti od páky snad ale zvládneš.Buď se zajedou nebo budeš řešit dilema jestli nové desky nebo kotouč.Většinou ale pomůže jiná destička(Avid prý origoš nedělá dobře).U 2004 mi po zajetí brzdy nikdy nevibrovaly,ale je pravda že měly lepší kotouče(Polygo­ny)s větším odvodem tepla.Nový kotouče Ti tu možnost moc nedávají.

      0 0
    •  

      Ticho! Všechny vás zabiju!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.