• Slash

    Zdravim, nikde jsem nenašel, trojky by měly byt OEM verze 5 ne? Je možnost nějak nastavit chod paky, popř brzdny učinek? Nelibi se mi, jak ta paka nema zaběk až do pozice rovnoběžně s řiditkem a až potom zabira. A ještě neví někdo, k čemu je takovej ten „červik“ zespodu pačky ?

    0 0
    • Smazaný účet  

      U techle brzdy muzes nastavit akorat polohu paky vuci riditkum a k tomu je prave ten maly cervik. Charakteristiku chodu maky nastavit nelze, takze pokud chces, aby ti paka zabirala drive, asi nezbude, nez nastavit paku dal od riditek a mit ji porad trochu primacklou prsty v mrtvem chodu.

      0 0
    • Ruprt2  

      Souhlas s Kubadem odvzdušnit, ale pořádně

      0 0
      • StuntJ  

        Tak tak, když se pořádně odluftují, tak už zabírají v prvním cm chodu páky, ale časem a sjetím desek se mrtvý chod zvětšuje, takže je to o zvyku. Bohužel Avid 3 nejsou žádný oheň, ale brzdí to jak drak :o

        0 0
    • Slash  

      Děkuji všem za rady

      Dne sjsem si koupil imbus č.2 a opravdu, malinkatý červík blíže řidítkum je na seřizování záběru. Po dotažení paka zabira už od začatku tisknuti tak, jak jsem zvyklej z motorky. Mrtvy chod je pryč :-).

      Takže všem děkuji

      0 0
    • vasillek  

      Pánové, jsem rozčarován. Před týdnem jsem si koupil nové kolo Specialized Rockhopper SL Comp. Brzdy avid juicy 3,5.

      Od druhého dne mi zadní brzda houká jako brzda na nějakém kamionu, byl jsem s tím v servisu, posunuli brzdič o 1mm výše, prý to špatně sedělo na kotouči. Zvuky se mírně ztišily, ale stále je to šíleně o nervy. Prý je to asi tím, že jak brzda brzdila na kotouči posazená níž, tak je kotouč nerovnoměrně sjetý a je třeba ujet dalších 50km aby si to „sedlo“. Podotýkám že jsem na kole ujel tak 40km cesty a 15km les, žádné prasení.

      Jsem trochu těžší váha 185/110, je to na brzdy moc?

      S kolem jsem hodně spokojený, ale ty zvuky jsou opravdu hodně o nervy, lidé se otáčí atp.

      Dle zběžného prohlédnutí fór, se zdá že problém je snad neřešitelný. Tohle myslí avid, nebo prodejce vážně? Může někdo poradit co s tím? Přední brzda je ok.

      0 0
      • Bezpřezdívky  

        někde se tu myslím radilo „otřít“ kotouč a případně destičky, když je kolo vyndané z rámu jemným brusným papírem…jak jsem psal, u mě avidy naprosto tiché…kotouče máš jaké?

        0 0
      • vsn  

        me dela zadni tektro takovy podivny sripavy zvuky co se mi vylestil kotouc … je to jako by se desticka lepila na kotouc – je fakt ze kotouc je jak zrcadlo … zkus koupit novy desticky … na predek jsem dal kool-stop a brzda je krasne ticha a suprove brzdi a jeste jsem ji neunavil tak ze by nebrzdila

        0 0
      • Quido M  

        Ozivim vlakno – daval jsem kamaradovi do kupy (po 2 letech u ledu, cti ve sklepe) totez kolo, cili Specialized Rockhopper SL Comp – super kolecko na takove to domaci zvykani, všechno klape a funguje, jen ta zadni brzda houka, a presne jak popisuješ, jako parnik v Amsterdamskem pristavu… vymeni a ocistil jsem kdeco a porad to dela stejne, jen při radnem zahrati z dlouhého kopce, se to ztisi, ale po vychladnuti to zacne znova, a je to az citit v sedlovce – netusim co s tim, jelikož jsem uz steloval desitky kol a nikdy se s tim nesetkal, netusim, jak na to ?!

        0 0
    • Tom.my1  

      Zdravím, využiju vlákno..

      Koupil jsem si přes eshop zadní brzdu Avid Juicy 3, a po rozbalení jsem zjistil, že má krátkou hadičku (jako by byla přední??). Spletli to v eshopu, nebo to je běžné, že se to dodává s krátkou hadici a je potřeba si to vyměnit.. Dík za odpověd.

      0 0
      • rb  

        Si myslím,že to zdupal shop…

        0 0
      • BigKarel2  

        Hadice jsou věčinou spíš delší, takže jesi je o dost kratší tak si myslim že to poskákali oni a dali ti přední…

        0 0
      • Smazaný účet  

        Napis emaila do eshopu, urco se dohodnete. Hlavne neocekavej bleskovou odpoved do desiti minut;)

        0 0
      • StuntJ  

        já mám pocit že hadice by měla být cca 1,6m… takže někde soudruzi udělali chybu.

        0 0
      • Tom.my1  

        Ok, myslel jsem si to, chtěl jsem se jen ujistit, než jim napíšu. Díky.

        0 0
    • Bezpřezdívky  

      mám J3 taky, na 160 kotoučích origoš co k tomu byly…vážím okolo 90 kg, jen pro zajímavost :-) …jezdil jsem na nich první sezonu tak, jak jsem kolo koupil, tzn „tovární“ nastavení…bez­problému, zajely se po několika ostrých zabržděních a sou to mý 2. kotoučovky, před tím jsem měl na starým kole nejaky shimano m-něco :-D…Avidy se mi zdaj mnohem lepší, shimano např v dešti trochu pískalo, když bylo mokrý, avidy nic…nevibrujou, naprosto hladce brzí, to musím zaklepat. Tuto sezonu mi trostku vadilo, ze jedna packa byla trochu ninak citliva nez druha, tzn: ne že by byla dal od řidítek, to tam ani nastavit nejde, šlo jen o to, kdy začla při zmáčknutí brzdit. našel jsem toho červíka jakoby u „kořenu“ páčky a nastavil, takže jsem zároveň i tu druhou trošku dotáh, brzdí teď o něco dřív, při menším zmáčkutí…jinak spokojenost :-)

      0 0
    • zmolko  

      ten srobik, ktorym sa nastavuje jak skoro zabera packa je tento?

      0 0
      • Bezpřezdívky  

        ano, tim jsem nastavoval ja

        0 0
      • Smazaný účet  

        Jiny nastavovaci sroubek na J3 neni.

        0 0
      • jIrI___  

        A nenastavuje se jím spíš vzdálenost páky od říditek?

        0 0
        • Bezpřezdívky  

          ne, vzdálenost se tím nenastavuje, opravdu to nastaví trvrdost, tedy spíš kd to od stisnutí začne aktivně brzdit

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jo..s tim souvisi ta vzdalenost paky od riditek. Vyssi modely, J7 a pak treba elixiry maji jeste stelovatko zaberu, to jest delka chodu paky, nez brzda zacne brzdit.

            0 0
            • Bezpřezdívky  

              ja jsem tim teda paku opravdu neoddalil od riditek, zmenilo to jen siri zaberu

              0 0
              • Smazaný účet  

                To je zajimavy, ja jo. Nemel jsi pri to stelungu nahodou paku vycvaklou?

                0 0
              • Smith10  

                …páku tim oddálíš nebo přiblížíš, pokud už je šroub moc vytočený tak se páčka opře o tělo brzdy!

                0 0
        • kyl  

          Vypadá to stejně jako u brzd Sh.M 525,tam je taky inbusovej červík a slouží k nastavení vzdálenosti páky od gripu,pokud se ale páka nějak zajistí v neměnné poloze tak se jeho funkce změní na nastavení bodu kontaktu destiček s kotoučem.Fo­to,upravená brzdová páka,větší kolečko slouží k nastavení vzdálenosti páky od gripu,menší v místě původního nastavení,nově k nastavení kontaktu desek a kotouče.

          0 0
    • wertzuq  

      Zdravím,prosím o radu.Koupil jsem přes eshop kolo Merida TFS 350,kolo bylo komplet složeno,pouze přední bylo oddělaný z upínáků.Při nasazení mi ovšem pořád dře kotouč a levou destičku.Nevím,co s tím,zda dělám něco špatně nebo je chyba někde jinde.Díky…

      0 0
      • Smith10  

        …povolit dva imbus šrouby co držejí přední třmen na vidlici, zmáčknout přední brzdu a za jejího stálého držení ty šrouby zas dotáhnout a mělo by to být o.k.

        0 0
        • Smazaný účet  

          jeste je dobre,kdyz jste na to dva. Protoze pri zatezeni se zadni stavba trochu deformuje. Jeden si na kolo sedne, druhy povoli brzdu, zmackne brzdovou paku a utahne sroubky drzici trmen. Pak muze kolo drochu pridirat pokud je nezatizene, ale pri zatizeni zase neskrta.

          0 0
          • wertzuq  

            Díky za rady,už to mám hotový a je to super…

            Jak jednoduché :-)))

            0 0
          • jURis_1  

            Mě to dělá na biku na předním kole kdykoli jak povolím rychloupínák a kolo poté znova upnu tak to škrtá a systém povolit šrouby zmáčknout brzdu a dotáhnout u mně nefunguje..

            Jak na to..?

            0 0
            • StuntJ  

              pokud to škrtá minimálně, tak neřešit a jezdit, ono si to vždy nějak sedne a srovná :o)

              0 0
            • Smith10  

              Jeď někam na hory (kopce) a dej těm brzdám trošku zabrat a uvidíš tu změnu! Mě tohle poškrtávání a cinkání kotoučů trápilo prvních cca. 500km, něž jsem to kolo vzal na kopce! :-)

              Pak si vše sedlo, obrousilo a je klid…pokuď to teď občas cinkne, tak povolim třmen, zabrzim, utáhnu a je klid!!!

              0 0
              • jURis_1  

                No právě já jim dávám zabrat, častokráte se stává že sjedu kopec plivnu na kotouč a část sliny se vypaří.. Možná je kotouč mírně křivý od výroby ale ono to dře docela hodně.. když to udělám tak jak popisuješ.. Štve mě že u zadního kola můžu v klidu sundat a znovu upnout bez problémů, u předního ne..

                0 0
            • Kinetic  

              Mám stejný problém, J3, Reba Race. Brzda je od kotouče vyosená, a to tak, že dál už posunout při povolení nejde. Kotoučem taky uskočit nejde. Co s tím, netuším. Podložky pod uchycení brzdy nebo kotouče by to posunuli opačným směrem než potřebuju…

              0 0
              • jURis_1  

                Na předním kole jsem to vyřešil. Zjistil jsem že vždy když jsem dotáhl rychloupínák, tak se monoblok vidlice srazil k sobě což způsobilo vyosení. Takže jsem podle toho, která strana se vždy vyosila dal, na danou stranu mezi vnitřní dotykovou plochu vidlice a koncovou matici na náboji, podložku. Monoblok se poté nevyosil a kotouč už neškrtá.

                0 0
                • Kinetic  

                  Díky, dobrej nápad. Ale víc košér asi bude obrousit tu jednu desku smirklem, aspoň doufám, že to je křivě sjetejma deskama. Řešení s podložkou mi přijde, že riskuješ vypadnutí předního kola, protože rychloupínák má v sobě zoubky, a podložka ne, tak to nebude v tý vidli sedět tak pevně :-)

                  0 0
                  • jURis_1  

                    Jezdím na tom v pohodě a desky se sjíždějí rovnoměrně. Navíc obroušením desky si vystaráš jenom na chvíli, než danou desku sjedeš. U další to budeš muset řešit znova.

                    Pokud se dobře podíváš na monoblok vidlice a spodní část (už jsem se s tím setkal na více vidlicích), kde se nachází rychloupínák, tak zjistíš, že aby se dalo kolo vytáhnout, musíš nejprve povolit aretaci upínáku, poté ho odšroubovat trochu ručně a ještě roztáhnout (pružinky). To z důvodu, že nejnižším bodě vidlice (v mém případě) se nachází širší koncová hrana, přes kterou to normálně neprojde.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.