• Baba-Ji

    Kamarád si chce pořídit nějaký jezdivý trail bike okolo 140mm zdvihu v ceně 40 – 55.000,– Kč.

    Zatím mu teda(tak trochu mimo teda popsanou specifikaci, protože začíná být v úzkých) padly do oka:

    http://www.dookie.cz/…14/d-104769/

    http://www.dookie.cz/…14/d-103632/

    http://www.dookie.cz/…013/d-99301/

    http://www.bikebros.cz/…14–4880.html?…

    Nevíte o nějakém dobrém kole v dané cenové hladině?

    Já tuhle kategorii moc nesleduju, takže nejsem 100% v obraze.

    0 0
    • mastihuba  

      Dnes jsem prohlížel cambra vo ostryho S a musím říct že se mi to zamlouvá víc než tydle kony a norci. :)

      0 0
    • tonik666  

      Ten Norco Sight je pěknej.

      0 0
      • Azmir  

        Za ty prachy super, asi není co řešit, jinak obecně ke kolům téhle cenové kategorie, za ty prachy bych tam teda určitě čekal teleskop.

        0 0
        • fuji2  

          Ještě před pár dny jsem nad tím sám přemýšlel, jenže o pár stovek míň už se dá koupit nový Stumpjumper comp 2014 na hliníku z bezporuchovou­ vidlí.

          0 0
          • Tehu  

            jj to jest pravda… a nebo sehnat nějakýho canyona spectral

            Nebo 650b giant vypadá fajne. Teď v květnu budou test. dny ve VelMezu

            0 0
          • scret  

            spesl v karbonu a ty bys chtel jeste teleskop? a co zadarmo, to by bylo lepsi ne?:)

            0 0
          • Kaia  

            a kde se dá hliník 2014 za tu cenu sehnat? :)

            0 0
        • Lister  

          Vždyť to stojí tolik co pořádný rám samostatně, já bych zase nebyl tak rozežranej.

          0 0
          • Azmir  

            Já čekal, že to z té věty blbě pochopíte, tak jinak, bylo to myšleno tak, že ten spešl je za ty prachy dobrý, ale co se týče těch ostatních kol co tu padli v hliníku, tak za 50 tis bych tam u nich uvítal teleskop, takže tak, teď je snad vše jasné všem ;-)

            0 0
            • Lister  

              Nám je to jasné od začátku. Mně přijde i u těch ostatních, že cena je odpovídající a na ten teleskop už tam prostě není prostor. Za ty peníze ti ho dá snad jen Canyon.

              0 0
              • Azmir  

                Už jenom proto by třeba mohl být ve výběru, i když je o nějakou tisícovku dražší než je limit.

                0 0
    • Kejmil  

      Ty jako správný Soďák bys mu měl poradit přece Sodu Aira za fajn ceny z polska, vyměnit jen převodník za 32z a TrailByk jak by z luka střelil.Když člověk sleduje jak traily dostávaj větší a větší level dolekopcom, tak bych se toho nebál.A že místo 27,5 bejum 26 kolesa to by mě moc nesralo, osobně dokopca mi přišla stoupavost toho kola fajn.A za 50k slušné osazení i se sedlovkou (vím že někde jsem viděl i kolem 47k – to už by zbylo na výměnu brzd za nějaké XT)

      0 0
      • Baba-Ji  

        to ne, dalsi Soda mi v rajonu jezdit nebude! :D

        ..ne no, delam si prdel, to by byl na nej asi velky tank, byt prehodit ji na 150, tak z toho ma poradny Trailbike ;)

        0 0
        • Kejmil  

          He he to plně chápu, ale osobně kdybych vybíral jeden Bike na vše tak jdu do Sody, zvládne od výjezdu, po drsnější sjezdy, takže z mého hlediska univerzálek jak cyp.Nemít Polygona tak jdu do ní hned, ale jelikož jedno kolo na traily mám tak jsem se rozhodl se zaopatřit více agresivnějsím druhým kolem.

          0 0
          • Baba-Ji  

            jj, proto ti tady lidi i tebou hledane fr kolo vymlouvali, ze si vlastne chces koupit podobne kolo, jake uz mas, ten sjezdak byl pro tebe lepsi volba

            0 0
            • Kejmil  

              Pravda, tedkom jsem vážně spokojený.Jsem byl v sobotu v Koutech nad Desnou, a jakože sám jsem se sobě divil co na tom jde sjet a co to člověku je schopné odpustit :D.

              0 0
    • Lister  

      Kupovat teď, tak bych asi raději volil něco na 27,5, už jen proto, že se kolem toho všechno točí a nabídka komponentů – zapletená kola, pláště bude IMHo směřovat hlavně sem.

      Jinak asi bych se vyhnul u Foxe Evolutin pružícím jednotkám, ony opravdu nechodí tak hezky jako dražší modely. Z toho cos napsal se mi nejvíce líbí Range – na vidlici i tlumič jsme zatím četl jen chválu. Rám je taky dobře hodnocený, sice těžší než karbon varianta, ale ta se zase údajně kroutí jak had.

      0 0
      • Lister  

        Jo a jinak, zrovna tahle kola mě nedávno docela zajímala, tak jsem si dělal malý průzkum trhu a zjistil jsem, že bych si v nakonec asi vůbec nic nekoupil. Nějak se mi zdá, že se výrobci sice snaží reagovat na to, kam se trail ježdění posouvá, ale docela se bojí posunout geometrii opravdu tam, kde by měla být. Kdybych chtěl na většinu rámů nasadit kokpit, který by si takové kolo zasloužilo – tedy dejme tomu představec 40–50mm, rodla kolem 760–780mm, tak bych se na to neposkládal, jak by mi to bylo malé. Většina kol máš totiž reach jak z poloviny 90 let. Pokud má někdo delší nohy, tak prostě zvolí o velikost větší rám a maximálně nasadí kratší teleskop, u mne by to ale asi dopadlo tak, že bych tam pak nenacpal ani 100mm sedlovku a hlava by byla moc vysoko.

        Jediný rám, který mne zaujal je Kona Process, která je postavená kolem 40mm představce.

        0 0
        • scret  

          jenze ta je tezka jako prase…

          0 0
          • Lister  

            Pokud se budeme bavit o modelu process 153 – tedy 650b 150mm zdvih a proti tomu postavím odpovídající konkurenci (Comancal Meta AM, Nukeproof Mega atd), tak na tom budou všichni stejně. Váha rámu s tlumičem kolem 35,–38kg je v této kategorii naprostým standardem.

            ještě jedna poznámka. Kdybych to chtěl na ostřejší ježdění, tak bych asi hodně pokukoval po rámu s tlumičem s expanzní nádobkou. I takový srab jako já dokáže klasický tlumič v průměrném sjezdu přehřát.

            0 0
            • scret  

              jj, zrovna nedavno se tu resil tlumic na Reign X a ja radil radeji tlumak s expanzkou…

              Staci si na tlumak sahnout v lete po narocnejsim sjezdu:)

              0 0
              • TJK  

                no premyslim o necem takovym na Ibise… a Deekayuv monarch se zda byt zajimava volba…

                0 0
            • MirosPikos  

              Nikdy jsem nekoumal, proč se to vlastně jmenuje expanzní nádobka. Už to vím. Nikdy by mě nenapadlo, že by se mohl tlumič přehřívat. Ale teď když si člověk uvědomí tý práce, co při sjezdu udělá… pak je to hned všechno takové jasné :)

              Díky kluci

              0 0
              • Elwing  

                Taky jsem netušila, že se může tlumič přehřejvat :-D

                0 0
                • Lister  

                  Hodně záleží na objemu a jak moc je zadní stavba aktivní. Nikdy sis nevšimla snížení sagu a ztuhnutí tlumiče po náročném sjezdu? Mně klasá sag po sjezdu standardně z nějakých 30% na 20% a kolo je pak docela tuhé.

                  Za tohle může přehřívání vzduchu a tam ta přídavná část zase tak extra nepomůže. Měla by ale pomoct tlumení aby bylo stále stejné, protože větší množství oleje znamená lepší odolnost vůči přehřívání. Už se docela těším až otestuju Float X, jak moc velký rozdíl to bude proti standardnímu tlumiči.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Co jezdím aktuálně 216/63mm tlumič s HV komorou, tak tuhnutí pozoruju už naprosto minimálně. Co jsem jezdil dříve 190/51mm tlumiče s malou komorou, tak tam se to projevovalo dost výrazně.

                    0 0
                • scret  

                  co udela vzduch. vidle pri nizke teplote? je mekci.. a pritom staci relativne malo (cca 20) stupnu celsia…

                  Po vydatnym sjezdu staci sahnout na vzduch.tlumak a clovek zjisti, ze docela hreje…

                  Samozrejme neni expanzka na tlumici jako na brzdach z duvodu prehrivani, ale z duvodu lepsiho tlumeni, prutoku oleje atd.

                  Kazdopadne jak popisuje Lister, urcity vliv to ma…

                  0 0
        • TJK  

          no pro me M/Trail je rozhodne spis Process 111 .. ta by se mi libila!

          0 0
    • Elwing  

      Já bych si koupila Triggera. Ale to asi nebude za ty prachy :(

      0 0
      • Lister  

        Zase začínáš blbnout s kanonem…

        0 0
        • Elwing  

          Vůbec nevím, kde se to ve mně bere :) No dobře tak carbine…

          0 0
          • Lister  

            Cerbine je divný rám – na 26 pohoda, na 27,5 bych ho ale nestavěl.

            Tady je jediná volba a to tracer T275, ale cena rámu přesahuje rozpočet na celé kolo a je taky docela krátký.

            0 0
            • scret  

              Tracer v karbonu je hezky kolo… cena je ale fakt ulet…

              0 0
              • Lister  

                Když jsou dobré zdroje, tak cena není úplně nezajímavá (taková 601 stojí v podstatě úplně stejně), ale rozhodně to chce CCDB tlumič, který je za rozumný příplatek cca 4 tis.

                0 0
            • Elwing  

              Divnej? No je takovej vysokej. Kamarád si ho teď pořizuje (carbine), tak jsem zvědavá.

              0 0
              • Lister  

                Právě – vysoký, krátký, moc kolmé úhly, prostě je vidět, že tohle je stavěné jako XC kolo.

                0 0
                • Elwing  

                  Tak někomu se na tom jezdí dobře a vyloženě si libuje v xc kozách. Mně teda ne, mám závratě jen když mám pod sebou 27,5 kola.

                  0 0
                • logoman  

                  Zase delat sjezdako-trail kolo taky nemusi byt uplne slunickovy, obvzvlast pro nezkuseny …

                  0 0
      • Smazaný účet  

        trigger stoji ± stejne jako jekyll (po tom pokukuji ja)… vubec nevim proc troskarit :]

        0 0
        • fousek  

          Jo ty kola jsou na tom dost podobne, jak cenove tak vahove, ale zas nekoho muze 160mm zdvihu vyplasit, jinak je Trigger samozrejme zbytecnej.

          0 0
      • kali222  

        poucen z predchozich nezdaru…sestrojil el. kytaru. ja uz se ridim jednim. co ma nejaky specialni tlumic, to bude peknej … a nesmi mi to domu. :)

        0 0
        • logoman  

          To co sis koupil ma mirne proprietarni tlumic :-) …

          0 0
          • kali222  

            to slovo, ve vztahu k tlumici, si dokazu interprtovat na vic vic zpusobu. :D tak nevim, jestli se mam bat!

            0 0
            • logoman  

              Pokud ho nechces menit, tak se bat nemusis. :-D

              0 0
              • kali222  

                podle me neni moc za co. :) na CC bych vykrvacel, takze me dalsi tlumic nenapada. no musel by byt nekde z vyprodeje dhx 5 air pac ten ma hydraulickej doraz a ten se vypapánkům jako já hodit co? bude. :D

                0 0
                • logoman  

                  Za takovou sracku bych to rozhodne nemenil :-D

                  0 0
                  • kali222  

                    to myslis ten CC,vid? :P ja bych to nevymenil, jakoze stavajic prodal, ale poridil do arzenalu. zkusenost je dobra. :) navic – vim, ze vis, ale treba zminit… ma kouzelnou roztec,takze nejakej vyprodejicek dneska out roztece… :)))

                    0 0
    • Aspean  

      Ta Kona Process 2013 rozhodne nebude jezdivy trailbike.

      Kategorii je to takovej „mini sjezdak“. Jsou to sice zdvihy 150/160 ale geo je jina nez u kol ktera si clovek predstavi pod pojmem trailbike.

      Jinak to kolo me bavilo moc, takze ne ze bych ho pomlouval, jenom to proste nebude asi to co hledas

      0 0
    • Elwing  

      jo prosimtě a precept rozhodně ne. to si kup raději pevňáka a budeš to mít to samý.

      0 0
    • danissimo04  

      já si na podzim pořídil CUBE AMS 130RACE Red. Je to AM a naprostá spokojenost…vidle Talas 110–130–150 mm zdvihu a vzadu FOX CTD…sice na 26", letošní modely jsou už jen na 27,5" ale kolo je rychlé jak do kopce tak špica z kopce :-)

      0 0
    • Lister  

      No a jelikož zastávám názor že na podobné otázky neexistuje odpověď, protože nidko mu neporadí, jaké kolo si má koupit, ale vždy jen to, jaké kolo by si koupil on sám, tak aspoň nějaká obecná rada.

      Jak už jsem psal, vybíral bych už raději něco na 650b. Podle výběru mám pocit že by to mělo být spíše něco na dolekop než na horekop, ale na kopec se nějak bude muset dostat. Takže bych vybíral rám spíše odolný, na hmotnost to tolik nehonil a spíše chtěl vychovaný systém zadní stavby, který udělá víc než nízká hmotnost. Tlumič s expanzkou bych bral jako plus, ale pokud to zase tak moc nehrotí a není extrasenzitivní, tak klasika bude stačit. Dopředu rozhodně něco s nohama 34 nebo 35, pevné osy a tapered hlavu beru jako standard, ale bohužel u základních modelů se občas stane že tam nejsou. No a v neposlední řadě, ať se taky líbí.

      Mezi mé favority by patřily Commencal Meta, Norco Sight a Kona Processs 153.

      No a kdyby finance nebyly problém a váha se totálně neřešila tak klasický Tracer 275 v hliníku je IMHO jeden z nejkrásnějších a nejvyladěněnších 650b rámů, bohužel cena a váha z něj dělají v porovnání s karbonovným Tracerem docela nezajímavé zboží. Ale je prostě krásný.

      0 0
      • TJK  

        V tom pripade ibis HDR jasna volba :-DD

        0 0
      • goofy  

        Tracer v hliniku je proste odolna masinka, co si moc nezada s Uzzinou. S CCDB a novou Fox 36 vepredu by si mohl nechat libit docela dost. Ten plastovy Tracer se mi nelibi. :-(

        0 0
        • Lister  

          V tom případě mám pro tebe něco, co se ti bude hodně líbit.

          Za sebe můžu říct, že jsme asi neviděl designově povedenější sestavu na tomhle rámu, to kolo je na pohled naprosto úžasné.

          0 0
          • goofy  

            Covece docela povedeny… Asi bych sundal polepy z rafku, ale jinak libi!

            Ale stejne me s tema 27,5-kama stvou… No a hlavne tim, ze zrusili Uzzinu. Tak nejak jsem si udelal vizi, ze se na podzim na to vrhnu a uz se toho nedockam. Debilni gramareni, karbonizace a 27,5 silenstvi.

            0 0
      • scret  

        kdyz uz se ti 27,5 kol moc nelibi, to te ani neoslovil treba YT kapr? to mi zrovna neprijde jako XC geo…

        0 0
      • Baba-Ji  

        Financni strop je dany, spis se muzem rozvolnit v te specifikaci, mne osobne se zamlouva Norco Range, paac s kamosema ho obcas urco potahnem okolo bike-parku, tak se tam rovnou muze s nama taky trochu pohoupat.

        0 0
        • goofy  

          Norco Range se mi taky libi a pred nedavnem jeste sly sehnat lonske kousky za fajny peniz. Pokud s tim obcas i podivoci, tak za mne jo.

          0 0
        • Lister  

          Z tvé původní nabídky se mi taky zamlouvá nejvíce, ostatně jsem to už psal.

          0 0
    • goofy  

      Neco k tematu:

      a co nejaky Radon?

      0 0
      • MirosPikos  

        To je hodně podobný Spectralu, který taky padl. Podobné je to také v tom, že je malá možnost to někde vyzkoušet :)

        0 0
        • logoman  

          Jestli chce trail/AM, pak bych vzal spectrala.

          0 0
          • Lister  

            Pokud mu bude sedět ultrakrátký posed.

            0 0
            • logoman  

              Ale prd, ultrakratky to rozhdone neni … Ze se ti libi naopak naprumerne dlouhy process neznamena ultrakratkost u ostatnich.

              Lol ted jsem si vsiml na strankach canyonu:

              „Jízdní kola v této kategorii jsou z kategorií 1 a 2, jsou určeny pro drsnější terén a občasné skoky z maximální výšky 60 cm. Skoky z této výšky mohou u nezkušených jezdců končit pádem a také zraněním. Hardtaily a celoodpružená kola s nižším zdvihem také patří do této kategorie.“

              Hehe.

              0 0
              • Lister  

                Viz můj příspěvek níže. Všichni kdo to kolo testovali doporučili koupit o číslo větší rám a jelikož L je největší, tak pokud máte nad cca 185cm tak na něj radši zapomenout. Takové testy jsme četl už tři.

                0 0
                • MirosPikos  

                  Mám 186 a krátký mi rozhodně není. Spíš jsem zvědav, jak mi bude sedět M, až mi ho brácha půjčí. Takže asi tak. A nebo jsem tě špatně pochopil :)

                  0 0
                  • Lister  

                    Tak buď rád že ti sedí.

                    Hodně mě to kolo lákalo, ale nakonec jsem si nechal zajít chuť. Jsem zvědavý kdy představí Strive se stejným zadním systemem na 27.5.

                    0 0
                    • logoman  

                      Minuly rok jezdil Barel prototyp spectrala, tento rok jezdi carbon, nejspis 160 …

                      0 0
                      • Lister  

                        No právě. Proto si myslím že to bude nový Strive.

                        0 0
                      • MirosPikos  

                        Tak proto se asi vymrskal. Kdyby zůstal na starým, tak by třeba vyhrál :) Nicméně, snad bude v pořádku.

                        0 0
                      • Azmir  

                        Nemáš někde fotku toho carbonového kola co jezdí? Zkoušel jsem googlit ale našel jsem jenom samé hliníky.

                        0 0
                        • logoman  

                          http://enduro-mtb.com/…ype-testing/ Potrebuji nasadit neco proti radonu, predpokladam ze cena bude podobna i urceni.

                          0 0
                          • Azmir  

                            Díky, vypadá hodně zajímavě, ale stejně pokud bude, tak bych o viděl až na příští rok, nevěřím že ho vypustí ještě letos.

                            0 0
                          • MirosPikos  

                            Chlapi vysvětlete mi, proč carbon a ne hlínu? Chápu použití carbonu pro závodní účely. Ale když bych chtěl kolo, co mi vydrží déle jak 2 roky, tak mi logicky vychází hlína jako výhodnější. V tomhle mém úsudky mě utvrzuje záruka, která je běžně na carbonové rámy poskytována. 2 roky na carbon vs. 5 let na hlínu.

                            0 0
                            • Azmir  

                              „Poskytujeme 6 letou záruku na všechny naše rámy a také naše silniční a triatlonové vidlice.“

                              Tohle je napsané na stránkách canyonu, nikde není napsané, že na carbony je méně, odkud tuhle informaci bereš?

                              Jinak crabon je při dobrém zpracování lehčí a více tuhý a pokud do něj uděláš díru tak to narozdíl od hliníku opravíš celkem bez následků zapakatel, co podle tebe mluví pro hliník?

                              0 0
                            • scret  

                              nechapu tvoje obavy z karbonu v dnesni dobe…

                              Zaprvy je pouziti karbonu logicke – trh si to zada..

                              Zadruhy bych na karbon spolyhal mozna i vic nez na tenkostenou hlinu, ktera je u Canyonu bezna…

                              0 0
                            • MirosPikos  

                              Někde jsem to viděl, tak možná jsem se přehlídl (s tou zárukou). Proto píšu, ať mi to osvětlíte.

                              O tom, že je tužší a lehčí vím. Viděl jsem hodně videí s destrukčními zkouškami. Otázka, jak by vypadala taková zkouška po několika letech. Zda degraduje rychleji kvalita hliníkových slitin nebo kompozitu.

                              0 0
                              • Azmir  

                                Myslím že někdo tu dával nějaké grafy, kdyžtak pohledej, vycházelo z toho myslím že hliník je na tom z dlouhodobého hlediska hůř než carbon.

                                0 0
                • logoman  

                  Mozny je ledascos, dle reache mi to prijde ok, uhel sedlovky se mi taky nezda nijak mimo. Virtualni delka posedu take odpovidajici. Ale kolo jsem nejel, treba tam je nekde nejaka zrada.

                  Docela dlouhy se mi zda patriot.

                  0 0
            • MirosPikos  

              Mě zas až tak krátký nepřijde. Canyon totiž horní trubku měří trochu jinak než ostatní. On to má od osy hlavového k ose sedlové trubky. Ale rovnou k objímce (nikoliv kousek nad ní, kde by mohlo být sedlo). Takže jsou ty údaje v reálu o 10 – 20 mm kratší. Řešilo se to ve vlákně Canyon.

              0 0
          • Baba-Ji  

            zase kamos muze mit toho Norca za 47, za zbyle prachy koupi equipment nebo poradny teleskop a ma :)

            0 0
    • Lister  

      Jen tak pro zajímavost pořadí srovnávacího testu Trailbike of the Yer z časopisu What mountain bike

      10 – Norco Sight Carbon 7 1.5 – lehký, ale docela měkký rám

      9 – Giant Trance SX

      8 – Specialized Camber Evo – 29 kola

      7 – Kona process 134 DL – vyvážení kolo, na větší akce raději 153

      6 – GT Sensor carbon Expert 27.5 – hezké kolo, ale ta cena :-(

      5 – Focus SAM 2.0 – ocenění „překvapení testu“. Velmi dobrý ve sjezdech, dlouhý rozvor, kupodivu velmi krátký posed

      4 – Whyte T-129 S – loňský král poražen

      3 – Canyon Spectral AL 9.0 EX – nejlehčí kolo v testu, velmi efektivní při šlapaní, nejlepší poměr výbava/cena, komický krátký posed – tady by mě zajímalo jestli čísla na stránkách Canyonu lžou, ale tuhle připomínku jsem četl už i jinde. Podle hodnoty reach by totiž tak krátký být neměl. Sedlová trubka je ale extrémně napřímená – efektivně to bude přes 75 st. navíc používají sedla, které posed asi ještě více nakopnou dopředu a z toho asi pramení ten pocit. Doslova je tam napsáno, že šlapací střed byste si přáli spíše v ose přední vidlice než v ose rámu.

      2 – Cube Stereo 160 Super HPC Race 27.5 – nejvyváženější, ale trochu sterilní, výborný vrchař, jistý ve sjezdech. cena vysoká, ale hliníkový Fritz má naprosto identickou geometrii, takže je vlastně hliníkovou verzí Sterea

      1 – Mondraker Foxy R – těžká hnusná mrcha s divnou geo na prvním místě – asi dobře zaplatili.

      Ocenění mimo kategorie (bez finančního limitu) – SC 5010 carbon – nejlepší kolo v testu s cenou ale dvojnásobnou vůči konkurenci.

      0 0
    • TJK  

      ted sem nasel tohle :-) za 800 liber to nezni spatne.. otazka je jestli se to dodava s tlumicem nebo bez :-)

      http://www.on-one.co.uk/…e-29er-frame

      edit… tak maxle osa + CCDB included!

      0 0
    • in4mator  

      Já jsem koupil Haibike http://www.haibike.de/…,detail.html Ale nevím, jestli jde ještě sehnat. Cena cca 46 vč. dopravy z Francie.

      0 0
      • Lister  

        Tohle bych na ostřejší ježdění moc nedoporučoval, je to v podstatě klasický příklad dlouhozdvihého XC.

        0 0
        • Lister  

          …a proč si to myslím:

          Velmi strmý úhel hlavy, krátký rozvor, přitom opravdu hodně dlouhá zadní stavba a krátký front centr.

          Docela bych si divil kdyby se to kolo choval jinak, než že bude ve vyšších rychlostech nestabilní, v těch malých docela zbrklé a dostat ho na zadní dá mnohem více práce než by bylo dobré.

          0 0
    • Tehu  

      at si kamos nez do neceho spadne neco ojezdi… :-) Pro nej blizko z Jihlavy je napr jak jsem psal testovaci den Giantu ve Velkem Mezirici http://www.jkcyklo.cz/…l0–2014.html

      nebo tyden pred tj. 10.5. ma testovaci den speslu v Trebici… pekne se povozi s mistnima a treba mu neco padne do oka nebo aspon bude mi z ceho vychazet ;-) http://www.twinsport.cz/…vikend-2014/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.