• Gumicuk

    Ahoj posledni dobou resim (mimo jine) jake brzdy bych mel zvolit na svuj bike, rad bych nejake hydralicke kotouce, ale kdyz tak ctu Vase prispevky, tak jsem snad nenarazil na zadne se kterejma by byla vecina lidi uplne spokojena, takze by me zajimalo na jakejch brzdach hydry- kotouce, hydry- rafkove, kotouce mech., vecka se schodnete ze jsou nejlepsi, jestli se to takhle da rict. Pak by podle toho mohl clovek zacit vybirat. Moje favoritky jsou kotouce Avid Juicy Seven, ale jelikoz je tady zatim nejspis nikdo nema, tak muzu cerbat jedine ze zkusenosti majtelu z MTBR.com problem ovsem je ze ne na vsechno mi staci moje anglictina. Podle toho co jsem zvladl prelouskat mi vyslo ze jsou dobre co se davkovani a brzdneho ucinku tyce, ale maj mouchy v tesnosti a ze snad i skrtaj telem o vyplet kola… tak nevim…

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Muj favorit jsou Hope M4 a ty novy sestipistky mono by taky mohly bejt dobry. Teda uvazuju jen to co se tu da sehnat…jinak bych mel tipu vic:)

      0 0
    • kankrlicek  

      Mám Hope Mini (od ledna) a zatím jsem spokojen – na nic jsem nešahal a po zajetí brzdí k mé spokojenosti, žádné škrtání, přední při přibržďování je mírně slyšet.

      0 0
      • Gumicuk  

        No malem bych zapomel Hope, jsou hnedka druhe v mem poradi, zatim jeste neznam cenu za kolik se u nas daj sehnat, kdes je kupoval v Max Cursor? Uvazuju o tech Mini, ale pokud by byla prijatelna cena u M4 tak bych bral spis je. Zatim ale nemam moc poneti…

        0 0
        • Vincent  

          Ty ses ostravak? kde jezdis? ;]

          0 0
          • Gumicuk  

            Nene, jsem Prazak…

            0 0
            • Vincent  

              Tak proc se ptas na cursora??? To chces je kvuli brzdam takovou dalku? :]

              0 0
              • ferda  

                Ja jsme posilal mail dovozci a prisli mi ceny a nejake povidani,kdyz budete chtit ozvete se na mail a ja to preposlu.Jinak zena za M4 je myslim okolo 7000.

                0 0
    • lubos  

      Cetl jsem ty recenze take … co se tyce tesnosti, na to se myslim stezoval jenom jeden typek. Davkovani, brzdni ucinek super. Jenom pry vaha a taky trochu moc penez je pry stoji :) A tusim neco s kotoucem, ale to asi neni nic co by neslo spravit. Super na nich je, ze si muzes nastavit ty packy. Vaha je ale fakt trochu moc, zas snad vydrzi, no. Ale myslim, ze ja bych sel do nich.

      0 0
      • Gumicuk  

        Vahu ozelim radsi nez brzdnej ucinek, davkovani nebo spolehlivost. Cena by mela bejt u nas asi neco prez sest tisic, je fakt ze jsem je videl prodavat jen v jednom eshopu. Ceho se bojim, je to aby to neskratlo o ty draty, ze maj prej sirokej trmen ci co (ta uy prave moje anglictina yacala rezignovat)?

        0 0
        • lubos  

          Mrknul jsem na to .. problem nebyl s Avid trmenem, problem byl s Chris Hub nabou. Neco tam nebylo uplne presne dle ISO specifikace. Psal, ze mu od Chrise zaslali nejaky jiny adapter, nebo co. 4mm rozdil to byl. Jeste mel neco s levym knoflikem na nastavovani paky, a pry mu ho opravili u Avid a zaslali zpatky tentyz den :) (chyba nebyla taky u Avidu, nejakej distributor, nebo neco)

          0 0
          • lubos  

            Oprava : Chris King, ne Chris Hub :-))))

            0 0
            • Gatier  

              Chris King Hub :-)

              0 0
            • Gumicuk  

              Diky moc!!! Celkem mi spadnul kamen ze srdce protoze naby Chris King tam urcite nebudu mit…

              0 0
              • rich  

                nerad vam beriem iluzie, ale hned dalsi pisal, ze mal rovnaky problem a so zostavou manitou a naba uplne ina, a este zvlast kladol doraz na fakt, ze ak je to na uplne inej zostave asi to bude „design error“, ale vyriesili to podlozkami.

                0 0
                • lubos  

                  Manitou ? Brrr … Oni (Manitou, ne Avid) maji jinej system uchyceni, treba proto. Ale je fakt, ze nejspis u tech Avidu je neco jinak, pac by tohle neresili. Kdyz je v obchode zahlidnu tak dojedu se svym kolem a vyskousim, jestli mi treba taky nevadi.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Tak vidis a ja myslel, ze postmount 74 je na Avidech vyhoda :) To by snad kompatibilni byt melo.

                    0 0
                    • lubos  

                      Nevim, neznam :(, ja je chci na standartni uchyceni.

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        No tak to budes muset pouzit adapter, protoze stejne jako Hayes i Avid dela odjakziva postmount.

                        0 0
    • PePu  

      Od Hope Mono te mozna odradi ceny, nejlevnejsi tusim 8900Kc!!! ale uz nevim,kde jsem to vzal, mozna stare BF

      0 0
    • K2  

      Chtěl bych se zeptat, po kotoučovkách pokukuju a často čtu hlášky pořád škrtá a podobně. Můj případ je takový, že často s kolem cestuju a pravidelně z něj sundávám kola. Jaké máte v tomhle zkušenosti. V případě, že půjdu do kotoučů, budu mít problémy s tím, že po seřízení a sundání a nasazení kola budou znovu škrtat? Jak je to se zavzdušněním hydrauliky, když kolo leží na boku (je třeba asi používat ty bazmeky, co se strčí do třmenu místo kotouče) Z těhle pohledů jsem uvažoval o mech Avidech (nezavzdušní se a destičky jdou seřizovat ručně nezávisla z obou stran, případně jim člověk pomůže trochu lankem na páce klidně i za jízdy, prý i dobře brzdí:) Jaké jsou zkušenosti s hydrama při tomhle způsobu používání?

      0 0
      • blue  

        mam dva roky stary hayesy a jedinej moment, kdy sem je opravdu musel dostelovat, byl pri vymene novejch desticek… kolo sundavam celkem casto, kdyz ho vozim autem a se skrtanim nemam problem… skrtani desticek jako argument proti kotoucum absolutne nechapu

        0 0
        • lubos  

          Tak si nastav tak, aby ti skrtali a pojazdi s tyma par stoviek km. Mozno potom to bude vadit aj tebe :) Sa ti lahko hovori, ked problem nemas :(

          0 0
          • blue  

            a proc bych si je mel nastavovat tak, aby mi skrtaly? neni lepsi je nastavit tak, aby neskrtaly? :-) ale vazne… jaky je teda vysvetleni, ze me neskrtaj a druhymu jo? dyt sou ty trmeny stejny a uchyty na vidlici a priruby na nabach standardizovany… tak proc teda?

            0 0
            • lubos  

              To bych taky rad vedel :(

              0 0
              • kankrlicek  

                Při koupi těch hope mini jsem se ptal, jestli to bude škrtat (nikdy jsem neměl nic jiného než V) a bylo mi ukázáno nářadí, kterým se zafrézují dosedací plochy, aby byly rovnoběžné s osou (jestli to píšu zmatečně, tak mě nekamenujte:)). Opravdu mě neškrtají :)

                0 0
                • visby  

                  presne tak, ked sa uchyty zafrezuju a dobre sa to nastavi tak neskrtaju, ja s tym tiez nemam problem…

                  0 0
                  • lubos  

                    ktore uchyty to su ?

                    0 0
                    • blue  

                      dosedaci plochy navarek na ramu

                      0 0
                      • lubos  

                        Treba to zakazdym frezovat ked sa menia rozne brzdy ?

                        0 0
                        • djano  

                          Iba raz, aby prasa nebolo nakrivo voci kotucu. Ja som to mal na rame uz frezovane a seriozne prelepene nalepkami.

                          0 0
                          • lubos  

                            Ok, vdaka za info. Zrejme toto bude pricina staznosti ludi, ze im skrtaju kotuce.

                            0 0
                            • Pavlos  

                              no jeste u shimana m525 je takovy bazmek co se nasroubuje na ram a na neho az ten trmen

                              0 0
                            • djano  

                              Staci upnut koleso malo inak ako predtym a skrta…

                              0 0
          • blue  

            a aby to nebylo jen o hayesech, tak nikomu z mejch kamaradu kotouce neskrtaj (formula, shimano apod.), samozrejme nepocitam vliv tuhosti vidlice a kol pri zatizeni pres riditka v zatacce

            0 0
    • jeniik  

      Jedine brzdy, ktere jsem mel moznost si trochu lip osahat a ktere jsem schopen bez obav doporucit jsou mechanicky Avidy a magury Gustav M. Ale u Gustavu se nesmi skakat po zadnim kole, jinak se urvou (nejsou konstruovany na silne brzdeni smerem zpet.)

      0 0
      • lubos  

        Na Gustavy jsem cetl taky dobre reference. Jejich slabina je ale myslim silena vaha.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          To bych nerek. Jsem si je porovnaval s Promaxama, kdyz jsem mel oboje sundany a byli dokonce lehci, uz si presne nevzpominam o kolik. Ale je mozny, ze Promax a Diatech jsou dost tezkotonazni.

          0 0
          • lubos  

            Weight: FRONT: from 640 grams per brake including rotor. REAR: from 580 grams per brake including rotor.

            http://www.magura.com/…_gustavm.htm

            Hmm, lehci nez sem myslel, ale tezky docela dost.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              To je mozny. Ja jsem navazil bez kotouce asi 350g. Prasatko neni nejlehci, ale paka je fakt ultra, ze mam skoro strach na ni sahat, tak radsi moc nebrzim a setrim desticky:)

              0 0
    • Tomcat  

      No byly by to Hope.

      Ale pokud, jde o poměr cena/výkonu nic na PRO Max a Hayes HFX-9

      0 0
    • Rici  

      Mam nove predni Avid juicy 7 se 160mm kotoucem. Zatim naprosta spokojenost. Bezproblemova montaz, desticky neskrtaj a hlavne vyborne moznosti nastaveni paky. Lze ve velkem rozsahu menit udel paky vuci riditkum a tedy prispusobit individualnim pozadavkum kazdeho jezdce. Jen v tom cervenem kolecku co vypada jako merak na teplou vodu nevidim veliky prinos. Lze s nim sice hodne tocit ale vliv ma jen v krajni poloze – aspon me to tak pripada. Mam brzdu teprve kratce, jen asi 20–25 km na rovine a asfaltu takze celkovy verdikt jeste vyslovit nemuzu, ale zatim naprosta spokojenost. Z 30 km rychlosti na asfaltu a rovince zabrzdi (pouze predni juicy) na draze ktera odpovida trojnasobku delky kola. Nemel jsem metr takze jsem meril na delku kola.

      0 0
      • Steel  

        Myslis ze nejake lepsi V-brake by tohleto taky nezvladly na asfaltu? :)

        0 0
        • kovar  

          V-brake to zvladnou, o tom neni treba mluvit, ale u kotoucovek je to duvod k oslave.

          0 0
        • Rici  

          Verim ze zvladly, vzdyt prednost kotoucovek se ukaze az v terenu a za mokra. Ja ani kotoucovky nijak nevychvaluju, jen jsem se podeli o svou zkusenost. Kazdopadene na hydraulce se mi libi ta minimalni sila jakou staci na paku pusobit. Predtim jsem mel mechanicke kotoucovky a ty se museli dost zmacknout aby opravdu dobre brzdili. Jinak proti veckum nic nemam – sam vozim na zadnim kole veckoveho Avida :)).

          0 0
          • MartinXC  

            A nezkoušel jsi místo Juicy taky CPSko ? To srovnání by mě zajímalo.

            0 0
            • Rici  

              Ne to ne, mel jsem nejake mechaniky od shimana.

              0 0
            • Steel  

              A co tak srovnani CPS s napr. HFX9-XC nebo Deore 525…Nemate nekdo zkusenosti?

              0 0
          • lubos  

            Jojo, ta malinka sila, ta lehkost, davkovatelnost … no jo.

            0 0
      • lubos  

        Ajeje, mam pocit, ze presne tenhle problem je popsanej u na mtbreview.com. Kolecko dotycnemu taky moc neslo nastavovat. Problem byl, ze bylo neco vadneho v te brzde, a zapricinil to nejaky dodavatel, ne primo vyrobce. Skoncilo to reklamaci, zdarma mu to opravili nebo neco. Neco je tam prasklyho nebo neco.

        0 0
      • lubos  

        To snad zvladnou i normalni Vbraky. To prece neni vysada kotoucovek :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.