• wraftler

    Zdar, co hovorite na A-Gang radu od authora? Jazdite to niekto? Pravdepodobne investujem do modelu p.m. a tak by ma zaujimalo co to vydrzi a ci by to bolo pouzitelny aj na lahsi dirt jump a tak… Wraftler

    0 0
    • jimmy63  

      ty dirtový rámy od autoru sou dost odolný a maj celkem dobrou geometrii(narozdíl od MTB XC)..kámoš na tom jezdí jak DJ tak triálek a sjezdík a rám pořád v poho!!takže pokud se ti líbí a nerozhoduješ se mezi ještě jinym rámem,tak bych o tom asi moc nepřemejšlel..!!

      0 0
    • Radek Broz  

      Zalezi na co to chces – treba do lesa to fakt neni. Mechynicky Hayesy jsou tam tak akorat pro ozdobu (zabrzdit se tim takrka neda) a Black je dobrej tak akorat na ten 4X a DJ (a spouste lidi se dost sere – napr. se v korunce uvolni krk, nefunguje to prepinani zdvihu atd.) Pokud bys chtel jezdit zavodne 4X, zvolil bych spis Apache Scalp, az se zacne prodavat – mel jsem moznost to par tydnu testovat a primo srovnavat s Agangem a dalsimi podobnymi koly a Apache byl jednoznacne lepsi. Pokud na tom chces jezdit i po lese, tak bych volil treba nejake Norco (treba Sasquatsch)

      0 0
      • wraftler  

        na ozdobu? takze tam mam dat vecka podla teba? no ja na tom biku chcem robit trochu DH, sem-tam nejaky drop, sem tam nejaky DJ, ale hlavne asi DS… da sa to kupit tak, ze si k tomu vypytam inu vidlu? ak hej, co si tam mam dat? tak do 5–6k SK.. dik

        0 0
        •  

          no jen naráží na to, že u mech brzd je avid, pak dlouho nic a pak to ostatní bez větších rozdílů, v bych si nedával, když už mechaniky tak avidy a nebo třeba hydraulický deorka, nebo když bys sehnal tak xt 03, jinak ta vidle se na těch kotoučích bude pěkně kroutit, black samotnej stojí oficiálně kolem 10 tisíc Kč, když bych měl možnost, dal bych tam dj ale s pevnou osou, což sou ale zase peníze na víc, ale myslim že do začátku je to dobrá vidle, akorát se bude pěkně kroutit pod těma 200 kotoučema

          0 0
          • wraftler  

            ako to tam mozu seriovo montovat, ked sa to kruti? hovada=]

            0 0
            •  

              No on je to obecnej jev, kroucení vidle s kotoučem, ale některý modely na to torpí míň a jiný víc, manitou obecně víc, tim ovšem neříkám, že to sou špatný vidlice!, velmi zajímavej pohled byl na kámošovu starou judinu s avidem 185, občas sem se o něj bál :))

              0 0
              •  

                a ted se musim omluvit judY

                0 0
                • wraftler  

                  v com je avid lepsi ako hayes?

                  0 0
                  •  

                    no hayesy mechanicky sem nejel ale avida jo, avid ma hodně velkou výhodu ve výborné nastavitelnosti, co se týče třmenu a taky destiček, pomocí kolečka si nastavíš vzdálenost destičky od kotouče na každé straně, ale zase nevýhoda je cca 4000 Kč za kus a za ty prachy mužeš mít už hydru

                    0 0
                    • wraftler  

                      za 4k? noo to by ta hydra asi za moc nestala… boze to je strasne si kupovat bike… stavim sa ze to dopane tak, ze neco kupim a budem na to nadavat..=]

                      0 0
    • RUMcajs  

      Rám je pěknej. Zkoušel jsem si ho a je to o něčem úplně jiným, než XC rámy. Dá se s ním fakt blbnout, líp se zvedá od země, bunny hop jde sám.

      Na mechanický Hayes moc chvály neuslyšíš, jestli nepotřebuješ hodně tlustý pláště, tak nasaď véčka s dobrejma špalkama, bude to brzdit na suchu stejně a možná že i ušetříš na chrániče.

      0 0
      • wraftler  

        problem s veckami je, ze dostanes osmicku a mozes si ich odvesit… a v nasej zemepisnej sirke niesu zrazky(dazd sneh) nic neobvikle, takze to ze za sucha brzdia vecka rovnako je pekne ale jazdim aj ked je vlhko a aj ked je sneh, takze tak… preto mi prisli mech. kotuce ako fayn riesenie, ale kazdy tu na tie hayesi nadava a navyse vazia niekolko nasobne viac ako vecka takze fakt neviem…

        0 0
        • RUMcajs  

          Mám 14 dnů Shimano 525 Disc brake. Zatím na předku. Brzdí dostatečně, jen tam chybí ta jedovatost jakou měla V Tektro.

          525 brzdí pohodlněji než V, ale zastavení na předním a otočky šli o malinko líp s V.

          Na to poskakování po předním je potřeba jedovaté brzdy a je jedno, jestli to budou kotouče, nebo V.

          0 0
          • wraftler  

            povedal by som ze „jedovatost“ zalezi viac od nastavenia, ako od znacky nie?

            0 0
            •  

              ne právě záleží na brzdě :), 525 mám taky cca 3? měsíce a oproti avidu sice brzděj ale neblokujou kolo, u avida to zamáčkneš a stojíš, takdy to zamáčkneš ještě chvilku jedeš(už brzdí) a pak až stojí kolo

              0 0
              • RUMcajs  

                Přesně tak, s 525 zabrzdíš rychleji tam, kde nechceš zaseknout přední a letět, protože mají lepší dávkovatelnost než V a silný výkon od začátku v každém počasí. Lépe se s nimi přibližuje k hranici mezi maximálním bržděním a smykem.

                Ale na trial, poskakování po městě a triky to není.

                Záleží co od brzd budoucí majitel A-gangu očekává, jestli to zaskávání a otočky, nebo možnost jezdit široké pláště na rozcentrovaných ráfkách.

                0 0
                • wraftler  

                  cize aby som to zhrnul,ked chcem robit presne toto: „trial, poskakování po městě a triky“ tak mam brat avid-y abo vecka? a cim jedovatejsie tym lepsie ze jo…

                  0 0
                  • RUMcajs  

                    Přesně tak. Jestli chceš hopsat, tak stačí napatlat ráfky asfaltem a hnedle je účinek „zaseknutí na místě“ jako u 200mm kotoučů za 8000Kč.

                    Taky u kotoučů je ******* v tom, že když budeš sjíždět zídku podélně, nebo jinak škrtněš kotoučem o kamení, většinou se ohnou a zničí.

                    Účinný kotoučovky stojí dost peněz a na to aby jsi je zničil při skákání po městě je to drahá sranda.

                    Podívej se na nějaký trialový web. Hodně se vozí HS 11/ HS 33 hydraulický ráfkovky od Magury. Jsou lehčí než disky riziko poškození je taky mnohem menší. Hladkost chodu jak u hydr. kotoučovek.

                    0 0
                    • Air  

                      by me zajimalo ale jestli se taky trialistum stava, ze si promacknou rafek pri brzdeni temahle rafkovyma hydraulikama

                      0 0
      • Radek Broz  

        Nez XC to asi lepsi bude, ale kolik si zkousel podobnych kol? Me teda geometrie Aganga moc nesedi.

        0 0
        • wraftler  

          Ale je to jeden z troch bikov plus minus na DS, ktore som v kaktuse videl.. ten druhy bola 18kilova ocelova KONA ale to asi skor na DJ a to ja neuprednostnujem a potom tam bol taky naky zlepenec… podla teba, na com sa da jazdit DS a neni to cez 30k SK?

          0 0
      • Pá-dlista1  

        Myslim, ze se asi nerozhoduje mezi Egoistem a A-gangem :)

        Ani s tlustejma plastema a Veckama neni problem. Asi zalezi na Veckach, ale 3" pneumatiku do nich nacpes.

        0 0
    • Tomcat  

      No tak Authora AGenga mám a můžu říct, že je pěkně mizernej. Ta geometrie je ,jedno jakej model, trialová takže, na dirt nevhodný, na 4× to je na hodně zatáčivý tratě. Zpracování:-/ prostě to praská . V mim okolí všechny, mimo mího ,ale já tam mám taky už prasklou barvu, takže mátro se hlasí o slovo

      Výhodou Agengu bylo to, že tu kdysi tu za stejný prachy nic jinýho nebylo. Geometrie ani komponenty nejsou nic moc.

      Takže si vyber třeba GT, Scoot , Mongoose, Kona nebo něco sestav (Blackhorce, RB, Norco,Point…) ,ale jen né A-Genga a je jedno jestli AM ,PM, 24:00, EXE(nápis jinej ale taky blbost)…ročník 03,04,05. Všechny sou na jedno brdo. Zaty prachy prostě ne. Pokud začínáš a chceš to na DJ(nebo kravení po městě) není koutoučovka nutná, možná na škodu!

      Takže nekupuj Genga už jen proto, že pokud ti nebude vyhovovat, tak se ho jentak nezbavíš.

      0 0
      • wraftler  

        hmmm… dik za cennu radu, lepsie sa informovat ako potom nadavat na to co kupis… asi to nakonec spravim tak ze necham na typkoch v bikesope aby mi neco za mnou zadanu cenu neco poskladali, ponevac sa v tom az tak moc zas nevyznam.. ece raz dik

        0 0
      • Pá-dlista1  

        Si taky uvedom, ze ty mas ganga z roku nula, kdy ta geometrie byla fakt spatna, resp. jen na biketrial u obou ramu co tenkrat delali. Tak je zas nehazej do jednoho pytle. Minimalne v geometrii jsou tam rozdily a ne zrovna male.

        0 0
        • Tomcat  

          Tak ty rámy dej vedle sebe :o) To fakt děsný rozdíly. Tohle 500 a 1 zlepšení co na tom je z toho nedělá jiný kolo. Agengy sou mizerný a jejich význam byl když tu nic jinýho nebylo. Teďka to sou jen nic moc kola.

          0 0
          • Vilém  

            Podivej se na Author stranky,tam jsou ty geometrie nakresleny,a ze by tam byly maly rozdily se mi nezda.Kazdej model z teto rady ma jinou geometrii AM je kratsi a na pevnou vidli,ostatni delsi a s nizsim stredem kvuli odpruzene vidlici a lepsimu vedeni stopy.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Presne tak. Gangy 02 mi fakt nesedely. P.M.03 bylo docela fajn a 24:00 z letoska taky.

              0 0
              • Tomcat  

                P.M.03 bylo docela fajn a 24:00 z letoska taky… …Cože? Spadnuls v Přerově na budku? Tyhle kraviny se středem tak akorát na brodění se ti zdaj v poho? Uvědomuješ si co tam je za vidli? Jak by to vypadalo s pořádnou ? Fakt ne . Point, RB, Norco, DaBomb, BlackHorse to jistí.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Ano. Ja si to uvedomuju. Ja jo. Zrejme nevis o cem mluvis. Od roku 03 maji stredy na brodeni jen A.M.ka

                  0 0
                • Manas  

                  Hele pozor, ten Author 24:00 '03 byl zlej, byl to prototyp ale uslo to. 24:00 letosni co ma treba DV je pomerne luxusni zalezitost. Geometrie uplne stejna jako moje Norco akorat min podkopla vidle. Bikrosku v Milovicich jsem na prvnim sednuti proskakal na malejch skokach v klidku. Az na tu vidli, ale to je jine kafe. I kdyz zezadu to aspon drzi znak A … je to jak stafle :-)

                  0 0
    • speedy gonzales  

      do tohoto sice nedelam, jezdim v lese, ale ve meste je to uz nejak pregengovano…radsi bych byl tak trochu „mimo gang“ …a koupil treba novy apache scalp, konu, nebo vlastne cokoliv jineho

      0 0
      • TinkTink  

        Tak to jsi jeste nevidel poradnou bandu ramu Point :o))…

        0 0
        • Pá-dlista1  

          A ty jim je pravidelne menis za novy? :)

          0 0
          • Radek Broz  

            On uz je ted prodava rovnou po trech :D

            0 0
            • TinkTink  

              Co mate proti pojmu „mnozstevni sleva“? :o)

              Jinak – todle ted vozim www.tink.wz.cz/…2/index.html po prvni DH projizdce mi to uz zacina sedet…prestavam mit pocit, ze se na tom zabiju za rohem :o))…ale to je tema nekolika mesici prestavky :o)

              Jinak – co rikate na to, ze na Gangy davaj ted normalni hlavovy slozeni, kdyz tam pred tim byly integrovany? :))

              0 0
              • Tomcat  

                Kolo pěkný.

                Integrovaný hl. složení pokud je levný, tak je špatný na 200% Tvz. pokud to neni pořádně zafrézovaný, případně neni v ložisku adekvátní počel kuliček tak funkce stojí fakt zato.

                0 0
              • Pá-dlista1  

                Ze dostali rozum.

                0 0
                • TinkTink  

                  Asi jo :)

                  0 0
                • Radek Broz  

                  Ja teda proti integrovanymu nic zasadniho nemam (dokonce i Carlos konecne uznal, ze to opravdu funguje a jedinou chybou pro nej je to,, ze jich je malo na vyber). Mam Cane Creek c RB ramu a nejak nevidim duvod, v cem by mohlo byt klasicky lepsi.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Teoreticky asi neni duvod, proc by to nemelo fungovat, ale prakticky… uz sem videl i par eRBecek co jely furt rovne :) Ale muze to byt samozrejme peci majitelu a treba by s klasikou dopadli stejne. Ja to kazdopadne nechci.

                    0 0
                    • Radek Broz  

                      Podle me to, ze to prakticky nefunguje, zpusobuji prave ti majitele.

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Asi jo. Clovek co na kole nejezdi vubec, nejezdi ve srackach nebo meni hlavovku kazdou chvili, nema s integracem zadny problem :)

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.