650B vidla a predni kolo pro 26 rám Specialized Enduro

18 nepřečtených
  • cyborg

    Ahoj,

    koketuju s myslenkou zkusit si na ram viz muj profil dat dopredu 650B kolo a vidli ? Vzdycky se mi libila tahle varianta od LV..

    Tusite nekdo jaky to bude mit vliv na geometrii ?

    Nebo si myslite ze je to uplna blbost ? :)

    Diky moc za nazory

    0 0
    • logoman  

      Blbost.

      0 0
    • Mr.Dan  

      Blbost to IMHO není, ale pro dodržení geometrie by bylo třeba tam dát 650b vidli s cca 20 mm menším zdvihem, než máš teď, resp. zkrátka takovou, aby měla stejnou hodnotu A-C a přitom se do ní vlezlo 27,5 kolo, což bude znamenat právě nejspíš vidli s nižším zdvihem oproti stávající.

      0 0
      • zzd426  

        A-C by měla mít ještě o 0,75 palce menší…

        0 0
        • kubad  

          menší proti čemu?

          0 0
        • Mr.Duck  

          Ono to nebude 0.75, realne je mezi 26 a 650b rozdil 1". Cili kolem 1cm staci.

          kubad: proti 26 – zveda se ti A-podlaha taky, cili pro zachovani geometrie to musis ubrat na a-c :)

          0 0
          • cyborg  

            a mají všechny vidle tento rozměr stejný ? To bude bude zábava to dohledávat…

            0 0
            • kubad  

              650B kolo a vidle ti zvednou předek o cca 25–30mm

              buď to zkousneš nebo nechaš snižit vidlici nic jineho v tom neni

              ideál někde vyzkoušet,

              0 0
              • cyborg  

                OK, je to asi blbost. 3cm je strašně moc, tak nějak sem doufal že seženu nějakou nižší vidli. Kdyby to bylo o 1cm tak bych o tom přemýšlel..

                0 0
                • kubad  

                  zástavbová výška vidlic je +/- stejná

                  jedině vzít něco ze zdvihu vidle no

                  0 0
    • Lister  

      Blbost to být nemusí, záleží na tom, co si od toho slibuješ.

      Jak to ovlivní geometrii je asi jasné, tady nemí moc o čem diskutovat, takže záleží co chceš – jen větší kontaktní plochu pláště a větší moment na překonávání překážek, které přinese (?) větší kolo, nebo jestli chceš celou geometrii více položit – pak by stačila jen vidlice s vyšším zdvihem nebo větší zástavbovou výškou.

      0 0
      • cyborg  

        Víc mě lákají výhody většího kola než změna geometrie. Tam se změny naopak docela bojím protože enduro mi docela sedí. Nejednodušší testy by bylo to na spodní misce hlávka podložit co ?

        Je to sice prasárna ale na test na parkovišti či kratším trailu by to asi sneslo

        0 0
        • Mr.Duck  

          „Výhody“

          0 0
        • Jirra  

          Ne, že bych Tě chtěl nabádat k nějakým nepravostem, ale co si takhle na víkend půjčit nějakou testovačku se stejnou vydlicí a kolem a zkusit si to přehodit. Možná by to šlo za menší peníz někde rovnou domluvit, ale to by asi museli byt známi nebo čekat, že si od nich nějakou vidlici s kolem koupiš.

          0 0
        • Lister  

          Nejjednodušší test bude půjčit si někde větší přední kolo a vyzkouset v současné vidlici. Pokud ti projde slušně korunkou a u vidlice nechodis nadoraz tak by pri jízdě neměl byt problem.

          Vypodlozenim nezjistis vůbec nic.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.