• McBlacky

    http://www.bikerumor.com/…0-road-bike/

    vydrží to nebo ne?

    cena 40 000USD je celkem solidní řacha

    0 0
    • TJK  

      cena je 26t USD tech dalsich 26–32t USD je za karbonovej kufr :-) .. jinak si myslim ze na lehke vylety by to vydrzet tech 100kg mohlo ale rozhodne asi zadnou divocinu :-)

      0 0
    • treatt  

      Dobrej úlet :) ale měl jsem pocit, že kliky Clavicula měly nějakej celkem ostrej váhovej limit ne? Tuším, že snad 75kg, možná to už je jiná generace, ale i tak nevím nevím :)

      Opačnej extrém, co jsem vůbec nepochopil, mi padl do oka v lyžárně teď v Soldenu – nějakej německy mluvící chlapík, co byl na stejným penzionu, tam měl krásnýho Cannon Super Six. Moc jsem nezkoumal rám, asi to byl nějakej nižší, jinak si to nedovedu vysvětlit. Kola Mavic R-Sys, co jsou jedny z nejlehčích hliníků, už nevím, jestli Red nebo Dura Ace osazení, karbon věci od FSA – a přitom to bylo hrozně těžký, jako fakt výrazně víc, jak moje, taková zhruba kategorie jako Márův hliník Author – kde to nabralo tu váhu, nechápu, ale si tak říkám, že jsem se měl pořádně mrknout na páky, jestli tam nemá spartakovský čudlíček, pořádná baterka v rámu by to mohla vysvětlovat :)))

      0 0
      • karliner  

        Fakt bylo těžké jako prase, nechápal jsem…

        0 0
      • prvniodkonce  

        R-sys neváží zrovna nejmíň, „karbonové“ věci od FSA, jako například k-force představec – taky váží hodně. No a dura ace? no comment :)

        0 0
        • treatt  

          váha pod 1300g u páru hliníkových kol Ti přijde, že není zrovna nejmíň? :) Hm, tak to máš asi dost velký nároky na váhu výpletů :)

          0 0
    • nooski  

      Hmm Kufo Elite Jet :-) JInak teda 4,88Kg s Di2 to je moc pěkné.

      0 0
    • TJK  

      ted sem si vsimnul ze panove vezej bez pedalu :-) sice to nejlehci bude kolem 150g par.. ale i tak :-)

      0 0
    • kmarek  

      Já mám toto,většina věcí je do 85kg,což mám já,a v poho jsem na tom jezdil…I nějakou tu díru jsem vymetl a zatím drží…Ale radši na příští sezónu zhubnu:-)…

      0 0
    • jIrI___  

      To víčko představce je skvělé. Je to nějaká zakázková výroba nebose dá „běžně“ sehnat?

      0 0
    • Roman  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • fousek  

      Muze mi nekdo z gramaru rict co tam dela to vicko se sroubem nad predstavcem? Tipuju ze tam by se dalo usetrit cca 20g.

      0 0
      • kali222  

        vim o tom prd, ale temhle vahovejm exponatum neverim nikdy, ze jsou pouzivany jako bezny naradi. ikdyz se vzdycky skoro nekdo najde kdo to obhajuje, jak je to preci normal a pouzitelny (nejnizsi forma tady toho o cem pisu, jsou FF treba zde na foru :)) kazdej si to rad navazi a pak to pleskne na neco jinyho). cili se domnivam, ze az treba majitele prestane bavit chlubeni se fotkama po forech, tak aby to jeste prodal. :) sice na tom novej majitel treba jezdit nebude, ale kdyby mu v posedu branil moc rizlej krk, tak to preci nekoupi. :)

        0 0
        • kali222  

          jeeee, ja reaguju na podlozky a ty pises o vicku. jsem vedle. : )

          0 0
        • nooski  

          Na tomhle http://43bikes.com/…ai-spin.html majitel jezdil údajně i 1000km za týden http://www.rouesartisanales.com/…7212505.html pokud si dobře pamatuju nakonec se dostal na 2,8Kg, samozřejmě za cenu jistých kompromisů :-)

          0 0
          • prodi  

            no ty vole…

            0 0
          • kali222  

            ale kolik takovych tydnu je? :D no to je fuk.

            0 0
            • nooski  

              Myslím, že jsem se někde dočetl, že na tom kole zvládl 20 000Km ;-)

              0 0
          • Lišák  

            Takže řetěz vyměňuje v pondělí a ve čtvrtek a každé druhé úterý převodníky?

            0 0
          • Smazaný účet  

            hele a myslíte, že by mu těch 1000 km dalo zabrat víc kdyby jel na 2krát těším kole? V tom už přece nemůže být rozdíl, ne?

            0 0
            • alinceb  

              Nebo by je mohl běžet – to už taky nebude takový rozdíl…:D

              0 0
          • karliner  

            možná něco na tom kole ujet mohl, ale po naprostý rovině, páč do kopců nemá převody a z kopce nevěřím, že by ty brzdy něco ubrzdily…

            0 0
            • prvniodkonce  

              36×16 je i na víc než na naprostou rovinu :)

              0 0
              • McBlacky  

                hliníková kazeta? nevěřím, že to v záběru 300watů+ má nějakou životnost v řádu tisíců

                0 0
                • kubad  

                  proč by nemělo? záběr tomu nevadí, řazení v záběru je větší problém, sice hlína moc nevydrží, ale je to o peněžence majitele kola, jinak nevím že by někdo nějak extra likvidoval 22z alu placku na klikách :D

                  0 0
                  • McBlacky  

                    kdo malou jezdí (Mlok tady psal, že ji sjede nejdříve) tak ji odpálí poměrně rychle. I mě se stane, že na kole 10tkm nevydrží a to ji jezdím fakt minimálně, třeba 10% času řekněme. Takže 22z mi vydrží 1000km.

                    u kazety ale jeden z pastorků je zařazený pořád a ono 11z z hlíníku se obrousí docela rychle.

                    0 0
                    • kubad  

                      zase 16 a 11 je rozdíl, jinak Al kazeta na silničce u mě cca 3tkm na byjka sem nenašel odvahu to zkusit, ale proč to řešit pokud na to sou finance a chce gramařit proč ne

                      0 0
                • roud  

                  Co hliníková kazeta ta možná něco vydrží ale co vydržej ty carbec převodníky to by mě fakt zajímalo :O)

                  0 0
              • karliner  

                OK, uznávám, že i na nadjezdy :-)

                0 0
          • ememem  

            hm, ako experiment pekne, aj dokola po neusiedlersee by sa na tom docela dalo jazdit ale to je asi tak vsetko. na nasich cestach firmy „samajama“ tomu davam zivotnost radovo v kilometroch, nikede do kopcov rovanko nepouzitelne nehovoriac o tom ze sa asi musi viac ako na jazdu sustredit na to aby „slusne“ radil lebo inak by sa mu to asi rozpadlo.

            0 0
          • treatt  

            Docela by mě zajímalo, čím se tento pán živí :)

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Zubar.

              0 0
              • treatt  

                Najíždí 1 000km na kole týdně a ufinancuje mu to takový hrátky..mno, asi bych nechtěl být jeho pacient :-D

                0 0
                • alinceb  

                  Budeš o víkendu doma paciente? Nebo máš už nějaké plány?

                  0 0
                  • treatt  

                    Mno záleží kdy? v sobotu někdy dopoledne odjíždím, vracím se v neděli asi brzy odpolko..

                    0 0
                    • alinceb  

                      Tak to asi nic. Mladá má v Praze kurz a já se budu asi celé dopoledne nudit, tak si s sebou vezmu festku a pojedu se project po matičce Praze…:)

                      0 0
                      • treatt  

                        Aha..tak to je škoda, protože tuhle akci mám domluvenou už hodně dlouho, je to polopracovní akce na Vysočině..tak jindy :)

                        0 0
                        • alinceb  

                          Možná by to mohlo klapnout v neděli odpoledne…teda pokud bude dobrá časová konstelace…:)

                          0 0
                          • treatt  

                            No vida :) číslo na mě máš?

                            P.S. mám to vyleštěný na focení, ale teď je hnusně a nemám foťák, takže bych vyjel jen v případě suchého počáska :-D

                            0 0
          • jIrI___  

            To je peklo.

            0 0
      • nooski  

        Tož třeba moje víčko má 6g i se šroubem, pochybuju, že to jejich bude o moc těžší. Navíc tohle není ultra gramařina, kde by se honil každý gram, ultragramařina je tohle http://www.tririg.com/articles.php… 2,7Kg

        0 0
    • Joseph de Sax  

      raději zkus silnici o hmotnosti 2,90kg od mistra Smolika z Reichu…

      0 0
    • treatt  

      Mno, tohle mi přijde ještě o kus zajímavější..

      Švédská firma A2J si poskládala poměrně hodně zajímavej tým a voilá jejich první výsledek:

      Rám pod 700kg, který bez problémů unese statické zatížení 750kg, váhový limit jezdce je nastaven na 150kg. Krom honby za nízkou hmotností ale poladil aerodynamiku řízek, co na full-time pracuje pro stáj F1. Cílem ale byl rám, co je lehký, aerodynamický, komfortní a odolný. Takže cílem je dokonalost, samozřejmě už není cílem položka „cena“ :)

      Na obrázkách je s bílejma kolama prototyp 001, rám 002 bude mít komplet vnitřní vedení kabelů pro Shimano Di2

      Dál budou jejich rámy na elektronických sadách vybavovány „sekvenčním řazením“, karbonové vlákno je pleteno v británii, lepí se to ve švédsku..

      Pár slov maníka z jejich týmu, na poslední fotce – momentaka z Eurobiku, vlevo v brejlích je on, klečící týpek u kola je sám pan Obermayer..:

      "Our team shares a passion for high performance and we each bring different experience and skills to the mix.

      We call ourselves A2J, technical artisans.

      Jon Gunner, our technical director, has more than twenty years of experience designing, engineering and managing

      the development for some of the world’s most advanced aerospace and hypercar projects.

      He rides his mountain bike at any and every possible opportunity.

      Adam Wais, the commercial guy, is fascinated by how companies develop very sophisticated products and build brands.

      He has always been interested by things that move, having become a private pilot before he could drive.

      He came to cycling only a few years ago but has been hooked ever since.

      We are joined by senior concept engineer Thomas Koch who came to the hypercar business in 1998 and has years

      and countless hours experience as a design and tooling engineer, as well as a being a bike building veteran.

      Our resident aerodynamicist Nick Hales is currently working a day job at one of the major F1 teams and has previously

      worked with CFD analysis focusing on drag and overall aerodynamics in the hypercar business. He is an avid triathlete.

      Me-myself, Anders Annerstedt, am an architect, lifelong cycling nut, and enthralled by the cutting edge in anything.

      At the tender age of 55 I still ride my bike, now mainly in pulse zone 2 at around 100W. I call myself the concepts guy.

      Light. Stiff. Aerodynamic. Comfortable. Durable.

      We did not design a bike to excel at one of these metrics.

      We wanted to build a frame that would be outstanding at all five, simultaneously.

      Our R frame features full internal wiring (complete with fully hidden bespoke lightweight battery option) for both mechanical and electronic shifting,

      modern geometry and aerodynamic architecture, one of the highest stiffness to weight ratios available,

      and a guaranteed maximum frame weight under 850 grams for a size 56 including headset, seatpost clamp, front derailleur bracket and rear derailleur hanger.

      The frame is designed for a rider weight limit of 150 kg.

      How did we achieve this ambitious goal? Firstly, we assembled our development dream team,

      ensuring we had all the available knowledge to deliver a class leading design. With the team’s experience and backgrounds,

      we had ready access to the most sophisticated and advanced computer aided engineering (CAE) and a thorough understanding

      of the most advanced composite materials and resin systems.

      Our first decision was to make a monocoque frame rather than tube to tube because of the freedom and customization options it would afford us.

      We had a clear understanding of how to develop the frames structural requirements that would primarily be geometry, not materials driven.

      Among other things, this choice allowed us to optimize the frame’s sectional and transitional geometry as well as the lay-up and thicknesses,

      placing material where needed, giving us freedom to tune our pre-determined metrics.

      This also allows us to tune the metrics and ride characteristics to personal specifications.

      A personal frame tuning service is therefore available for the most demanding clientele.

      With the monocoque frame decision made, we set about the aerodynamics.

      Our frame was not designed specifically to be an aerodynamic frame but our aerodynamics engineer spent around a hundred hours

      on a supercomputer optimizing the sectional geometry. We have been able to achieve a frame with a significant watt savings

      over a conventional round tube shape.

      The CFD numbers will be verified in the wind tunnel with a rolling floor, a real rider and fully equipped bike later this fall.

      The frames carbon layup system is based on a mix of UK company ACG unidirectional and twill prepregs with resin-weave system

      and Swedish company Oxeon’s Textreme® weave. The 3 piece frames are made by hand, laid over a preformed (hard) bladder

      into polished aluminium and carbon clamshells and baked in an autoclave in Linköping Sweden.

      Thomas Mertin from THM is overseeing the layup correlation testing at their facilities in Alt Duvenstedt, Germany.

      Finished frames are being tested at Zedler Institut für Fahrradtechnik und -Sicherheit in Ludwigsburg, Germany.

      As part of the initial specification, our engineers designed the frame to include complete internal cabling,

      which needed to work with both mechanical and electronic shifting., as well as integrated sensors,

      internally packaged battery pack and our in-house developed and patented e-shift control system.

      Nothing was to be an afterthought.

      If you run an electronic group, the e-shift system will allow you to operate the gears as a full sequential gearbox with optimized shifting,

      eliminating, recovery shifting, cross-chaining, and unnecessary shifts on the chain rings.

      Select to shift up or down and the ANT+ ™ compatible system will ensure you are in the next available gear.

      We do not paint our frames as standard. We feel it is a shame to hide the artisan craftsmanship required to create each frame,

      however if you prefer a paint finish, we can of course tailor a bespoke colour scheme for you and our master painters will execute a top class durable finish.

      We manufacture entirely in Sweden, under our full control, by hand and to order.

      Quality and performance are paramount to us."

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.