• hYs

    V oblasti do ktere se autem dostanou pouze lesaci protoze jsou vsude zavory jsem vyfotil tyhle fotografie www.nfs.cz/kh/1.jpg www.nfs.cz/kh/2.jpg

    V case kdy se snazi vsemozne zakazovat vjezd kol do lesa protoze pry poskozuji prirodu je na mne tohle trochu moc.

    Je to vyfoceno v Krusnych horach pobliz Jezeri, uz i zde se objevuji ruzne cedule s omezenim pro cyklisty.

    0 0
    • redhotrock  

      Koukal jsem na ty fotky a je to docela hrozny.Pneusky z traktoru je bohužel docela normální značka na přírodních cestách,ale tahle je docela echtovní-když už v ní vyrostla i břízka..solidní na zátop.O zákazech vjezdu pro cyklisty mi v této oblasti ani nemluv,bo se tam chystám a hodlám Krušný hory solidně projet. Přirodě a biku zdar. Hans

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jenda  

      to je drsny, ta pixla od voleje hmm – no doufam ze aspon ten volej byl do motorovky, no ty gumy doufam ze to uz je minulost, aspon v okoli Kladna se za posledni roky situce vyzazne zlepsila a rozvorany cesty po sobe lesaci daj vetsinou do lpesiho stavu nez byly pred tim (taky maj cim zasypavat – haldy hlusiny tu cni ve velkym mnozstvi:-)

      0 0
    • Kohout  

      Ty fotky jsou docela smutný. I když ta guma tam leží elidentvě už docela dlouho. Mám podobnou zkušenost z Hornopožárského lesa. Před cca 3 lety jsem tam v lese potkal nakladač, jak na lesní cestu rozhrnuje stavební su? a bordel ze stavby. Několik avií to tam naváželo. Mohlo to být celkem tak 10 aut. Tak jsem nelenil, opsal si SPZ a hned jsem informoval odpovědné polesí o tom, „že jim někdo do lesa vozí bordel“. Byl jsem fakt docela v šoku, když mi na polesí řekli, že vše je OK a že si jen objednali pár aut starých střešních tašek na zpevnění lesních cest. Asi ten úředník, co si to objednal, nikdy neviděl výsledek, protože místo starých tašek tam navozily kusy betonu, starý cihly a kusy armovacího železa. Fakt krása. A? žijí lesní „hospodáři“.

      0 0