29er vidlice.....s navářkama na Véčka :-) nevíte o něčem???

19 nepřečtených
  • Vilge

    surly karate monkey (pevná, ocelová)

    RST M29 (nechci linkovat, je na spoustě českých eshopů a jednoduše se vygůglí)

    white brothers magic 29

    trekové vidle od Milana

     
    0 0
  • XC-biker1

    Crossové se dělaj na v-čka

    0 0
  • doonio

    Nechci tady dělat milanovi reklamu,ale právě před týdnem jsem si od milana jedno RST(M-29 Air) na svého SUPÍKA vzal-a měl jsem to i s odborným výkladem :).Úpravy:zvýšení zdvihu na 100mm,změna mazání z vazelínového na olejové,a to nejlepší nakonec-je to model 2009(od 2008 se liší jenom v jiném provedení ,,čudlu" na foukání vzduchu).Ještě jsem ji nejezdil,ale po estetické stránce vypadá ,,cool".Ostatní parametry sou na netu(http://www.rst.com.tw/m29.asp)                       Po úpravě od tuning-testu,je srovnatelná s 29" Rebou,avšak za nížší cenu.kdybys měl nějaký dotazy,rád odpovím.Až se sní někdy,někde projedu přidám i osobní zkušenost

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Milenius  

      Muzu mit dotaz? Teda par dotazu?

      Zvyseni zdvihu spociva v tom, ze vidlice je nezatizena stejne dlouha a pouze se zvysila delka zanoreni, nebo je vidlice delsi v nezatizenem stavu a pak se zasouva stejne? Ptam se proto, ze tahle vidle se dela i se zdvihem 100mm, ale je prave o ty 2cm delsi, coz bude hrat roli v geometrii.

      Dale by mne zajimalo, zda byla vymenena patrona, protoze pro vetsi zdvih se tam bude davat urcite jina a pokud je tam stejna, tak se musi vice zanorit po stejne delce, to znamena, ze se musi min foukat, aby k tomu vubec mohlo dojit. Otazka pak je, jak se bude houpat, protoze pokud ji nafoukam min, tak se docela dost zanori a i pri slapani v sede treba do kopce se zacina houpat.

      Posledni dotaz je k oleji – nehrozi, ze ten olej bude nekde utikat, prece jen na to ta vidle neni konstruovana. A ma to vubec cenu menit?

      Ptam se proto, ze tuhle vidli mam a nezda se mi, ze by byla spatne zkonstruovana, naopak po zajeti (coz teda trvalo docela dlouho) funguje bezvadne. Srovnavat to s jinejma vidlema nebudu, kdyz jsem je nejel.

      0 0
    • miťo  

      Já od Milana vozil na devětadvacítce Suntour NRX 8200 a mohu říct, že z ní Milan dostal maximum. Stejně jako u tebe, zvýšení zdvihu, olejové mazání, u SR úprava olejové patrony. Rok makala na zimáku a pak u ekonomických důvodů šla na nově se rodící Duratec Career 29. S menší tuhostí si poradila nába Ritchey Scarxle a vidle je fakt dobrá. Letošní absolovování Drásala bylo na pohodu, dokonce i bez maratonské přípravy čas lepší než vloni na 26er biku s vidlí XC-Pro se zdvihem 11cm. Prostě na 29tce mi těch 73mm zatím všude stačilo. Teď jsem se zakoukal do Reby Race a už mi leží doma. Bohužel se nedělá s čepy na véčka, takže jdu do kotoučů, ach jo. Rád bych tu Rebu prohnal tuningem u Milana pro odstranění pověstné progresivity.

      0 0
  • RH+1

    Ahoj,před nedávnem jsem si zakoupil novou M-29 air model 09 a mám problém s unikajícím vzduchem,pokud vidli fouknu na mou váhu tlakem 120 psi a je v klidu tlak drží,avšak po ujetí pár km se vidle vyfoukne na tlak přibližně 50 psi,mám to měřeno Kellysem KP-203.PODOTÝKÁM,ŽE SE ZÁVADA STALA HNED PŘI PRVNÍCH PÁR KM.Poradíte mi někdo co s tím?Děkuji Radek.

    0 0
    • Bafoon  

      to se mi zdá velmi prosté – reklamace?

      0 0
      • RH+1  

        Reklamovat to budu každopádně,jde o to jestli s tím mohu nyní ještě něco udělat,něž začne bigbít s reklamací.Díky

        0 0
        • Bafoon  

          no v podstatě ne e ;-) je-li v záruce pak cokoliv by jsi zkoušel ti omlátí o hlavu a s reklamcí pošlou k šípku

          patrně to bude jen nějáká blbinka – vadné těsnění atd. nic zásadního MĚLI BY ti to opravit rychle. Tuším ještě by se nechala zkontrolovat hladina oleje nad vzd.pístkem ale to už musíš povolit šroub a to už by se taky nemuselo líbit, to je už technicky náročné a vyžaduje to „odborně vyškoleného technika“ :-D

          jediné čím nic nezkazíš a můžeš zkusit jestli ti to neuchází přes ventilek – nasliň ho a uvidíš jestli se nedělá bublinka, víc raději opravdu nezkoušej

          0 0
          • Milenius  

            Ja mel to same na te same vidli – utikal vzduch a to i v klidu. Nejdriv mi to u nas v kolech rozebrali, ale nic neenasli, utikalo to dal, tak nakonec to slo zpet k dodavateli, podle jejich vyjadreni tomu nic nebylo, ale preventivne vymenili tesnici krouzky, od te doby je OK a uz jsem ji pul roku nefoukal, snad to tak zustane :)

            0 0
            • RH+1  

              Ventilek bylo to první co mě napadlo a ten je ok,jde o to že to uteče během jízdy,tak bych se přiklonil k tomu těsnění?V út to hodím do servisu a uvidím…Ale sem s toho špatnej,nedá se na tom moc pojezdit se zamčeným to je vo hubu a průšvih…Jinak všem díky za rady.Radek

              0 0
              • Bafoon  

                mě to povídej jak taková věc zamrzí – držím palec ať ji máš rychle zpátky a je to nějaká banalitka

                0 0
                • RH+1  

                  Zdeňku díky dám vědět jak to dopadlo.Ahoj

                  0 0
                  • RH+1  

                    Takže reklamace se nekonala jelikož jsem si poradil sám a to takhle:napsal jsem do servisu RST panu Mittigovi jaký mám problém a on mi poradil toto:

                    Vidlici by vám měli servisovat v obchodě, kde jste vidlici zakoupil. Reklamaci bychom řešili s obchodem pouze výměnou vadného dílu, nikoli servisním úkonem. Je pravděpodobné, že ve vaší vidlici ( pokud jste nešel tzv. nadoraz kd y si vidlice sama sníží tlak aby nedošlo k poškození ) se dostala vazelína z dorazu nebo pouzder do místa těsnění vzduchové komory a může způsobovat netěsnost. Doporučujeme zkusit vazelínu naředit tlumičovým olejem aby se vyplavila. Vyšroubujte ventilek vzduchové komory a vstříknete dovnitř cca 5–10 ccm tlumičového oleje. Těsnění budou při provozu konzervována a usnadní se jim pohyb ve vidlici. Pozor, pokud budete z vidlice vypouštět vzduch, tak může olej vystříknout. Výměnu oleje je nutné provést po 200km jen v případě že je znečištěn nebo se do něj dostala voda. Jinak je možné jej vyměnit až po cca 2000km pokud vám neklesne hladina a nezačne se ztrácet . Pokud je olej čistý stačí pouze doplñovat na optimální hladinu. 

                    Tak a to fungovalo.nyní jsem po nějakých 200 km měřil tlak a je na stálé hodnotě,tak snad vám to taky pomůže.Jsem rád že jsem si ušetřil starosti atd.Však to někteří znáte.Ahoj a všem přeju do Novýho roku spoustu ujetých km.Přijeďte se podívat k nám pod Ralsko a okolí,je tu fajn příroda a spoustu ježďěního…Radek 

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.