caute, mate nejaky trik na odtiahnutie týchto dvoch krizovych skrutiek? Hanbim sa za takyto dotaz, ale sakra fakt s tým neviem ani pohnúť a krizove skrutky sa zacinaju deformovat.
caute, mate nejaky trik na odtiahnutie týchto dvoch krizovych skrutiek? Hanbim sa za takyto dotaz, ale sakra fakt s tým neviem ani pohnúť a krizove skrutky sa zacinaju deformovat.
Tak to máš blbé. Jak na křížák použíješ špatnou velikost šroubováku můžeš je zničit cobydup. Zkus to stříknout WDčkem a chvíli nech vsáknout. Najdi si správnou velikost a typ šroubováku a hlavně – ujisti se, že točíš správným směrem!!!!
Good luck!!!
Jedine presny typ srobovaka – kvalitneho – narex bystřice mala by to byt velkost 2 ?
WD-čkom som to strekol, ale nepomohlo. Ja by som to videl nasledovne:brzdu upnut do zveraku, zvrchu spustiť upevneny pomalobežný el skrutkovac Ked aj dorvem skrutku, musi existovat sposob ako to vyvrtat. Ale aky?
Elektrický šroubovák bych zavrhl jako první. Přece jen máš v ruce větší cit. Těžko radit typ šroubováku. Chce to zkusit.
Nech to WD působit třeba přes noc, pokud to nepůjde, tak tu nádržku nečím podlož a zkus třeba přes kus kulatiny klepnout na šroubky kladivkem ale s citem!!
Existuje specialní diamantová pasta na takové připadky.Nakapeš na strhnutý křížák,strčíš šroubovák a ono se to hryzne (šroubek+šroubovák ) když ho nemáš totálně v pr..li.Ještě existují vytahováky, ale na tyto malé šroubky těžko.Leda ještě použít levý vrták a možná povolí, když ho opatrně vrtneš.
„vytahovak zalomenych sroubu“
vytahovak je vlastne kurvatvrdy vrtak?Tvrdsi nez samotny kriz srob?
Obycejnym vrtakem vrtnes do hlavicky zniceneho sroubu dirku. Vytahovak ma opacny zavit nez vrtak a ma rovnez postupny nabeh sroubovice (ukos). Pokud jim budes tocit proti hod. rucickam, zasekne se a pri vetsim tlaku sroub povoli.
podla mna taky maly vytahovak nezozenies, aspon ja o nom neviem
dufam ze tu pastu zozeniem
existuju aj kvalitne bity na sroubovaky s nejakym diamantovym sajrajtom. Tiez sa to doslova zakusne do sroubu, skusal som to a funguje to.
tachmude mne předběhl. S diamantovou pastou mám dobrý zkušenosti ale spíš u imbusů. U křížovýho šroubku je potřeba opravdu přesně zvolit typ a číslo šroubováku.
A abys to mel jednosussi, jsou dva druhy krizovych sroubovaku, PH (Phillips) a PZ (Pozidrive)- jeden z nich ma jeste zoubek mezi, na sroubu to vypada jako male carky.
Vezmi malej sekac a zasekni ho do obvodu hlavy sroubu ve smeru povolovani a lehce na nej klepej kladivkem, povolis v pohode. To je metoda starych zkusenych remeslniku, kdyz jeste nebyly vymozenosti dnesnich dnu.
Nechci zakládat nový thread, ale povedlo se mi něco podobného, co tady kolegovi, ovšem ještě mnohem horší místo a menší šroubek a hlavně už nejde chytit hlavička žádným typem šroubováku. Nejde to nějak dostat pryč? Na vrchu jsem četl něco o diamantové pastě, ale netuším, jestli to v tomhle případě jde použít a jestli se dá vůbec norlmálně koupit. Díky, za jakékoli rady
přikládám obrázek
No tak to je hustý, na to podle mě je diamantová pasta krátká, asi bych to opatrně odvrtal.
Hele, má někdo zkušenosti s odkrytováním duálu XTR?? Mám na mysli tu krytku, po jejímž odmontování je možno např. vyměnit řadící lanko. Zatím jsem se jen dostal k tomu, že jsem vyšrouboval ty šrouby, které ten kryt drží, a pak nevím jak dál… Nechcina to jít silou, protože bych to nerad zprasil.
Jestli máš povolený šroubky tak musíš tlačit kryt podélně směrem k páce.Měl jsem s tím poprvé taky problém.A jinak se vyndavá levá a pravá.
To bude asi ono. Nechtěl jsem za to nějak zvlášť zabírat. Jen jsem se chtěl ujistit, že jsem to z manuálu správně pochopil. Díky.
tady je foto
Supr!! Ještě jednou díky!!