No Tubes,Eclipse Tubelleskit a podobny "bezdusovy"sety

54 nepřečtených
  • mountaineer

    Jaky mate zkusenosti s temahle sadama,vozite to nekdo?V historii sem nenasel nic konkretniho typu-mam vozim,spokoje­nost,problemy,mon­taz atd…musi se dolejvat "latexovej"tmel?o k­olik to shodi hmotnost kol dolu?Jde mi o montaz na klasicky rafky + klasika plaste…

    0 0
    • delfyn  

      prosím tě nevíš jaký jsou ceny těch výrobků ať to nemusím hledat? Viděl jsem někde něco kolem 1000kč ale kde to bylo.....Jinak tak mě napadá nešlo by to nějak obejít levnější cestou?přelepit ráfky páskačkou(nějakou lepší) nalepit ventilek ze starší duše (chemoprenem)a nějakej tmel koupit(tufo:))zatím jsem o tom nikde moc nečetl

      0 0
    • delfyn  

      jinak si neodpustím otázku když budu chtít plášť sundat nebude mi tam ten tmel dělat problém? neucpe ventilek?:)pak by se snad musel ten plášť rozřezat:)nebo ten tmel prostě vyleze ven ventilkem? musí být nějaký extra ventilek? radši používám galuskový, ale tady by mi přišel kvůli aplikaci lepší autoventil?

      0 0
      • kubad  

        Ne tmel reaguje tuhne pouze při uniku vzduchu v místě úniku. Jinak je řídký jak mléko. Ventilek se neucpává – v originál v pásce je vložka ventilku vyndávací – tama ten tmel leješ.

        Jen pro vyjasnění – tmel obsahuje mikro částečky které v místě úniku tu díru zacpou,zalepí. zbytek tmelu je pořád tekutý.

        0 0
        • zirecek  

          Takže není problém jezdít na total ultralight pláštích, které jsou nachylnější na defekt. Čiliž jezdíš, defektiš, prorážíš, ale vlastně to ani nepoznáš při jízdě – až doma při prohlídce zjistíš?

          0 0
          • kubad  

            To je teorie :-) já osobně bych ani s tímto tmelem nedal lehčí pláště než 400g Vozím Schwalbe RR – letos zatím bez defektu. Pozor zalepí jen otvory do max 3mm – není to zase 100% zázrak

            0 0
        • delfyn  

          takže nemusí být ráfky na širokej ventilek?

          0 0
          • kubad  

            originál sada(páska NoTubes) má galuskoví ventiklek.

            0 0
    • kubad  

      Vozím NoTubes od srpna loňského roku, od letošní sezony, dva další známý – zatím bez defektu Chová se to jako klasický UST systém. Montáž lehce složitější – ale z větší pumpou to jde. Tmel se nedolívá pokud nemáš defekt – životnost tmelu je cca sezona, nesmí do mrazu. váha páska + tmel cca 55+60g úspora proti duši nic moc jde spíš o velké snížení rizika defektu.

      0 0
      • mountaineer  

        A nemas moznost naskenovat navod co jsi k tomu dostal?Zajima me jak to udelat z "nahradnich"zdro­ju.Na co presne je tam nylonova paska?a jak siroka je vlozka do rafku(ta s tim ventilkem)?diky

        0 0
        • kubad  

          Já nemám celou sadu – mám CrossMaxi – takže bezdušový ráfek – nepotřebuji pásku. Montáž je velký problém :-(( Jeden kamoš má NoTubes ZTR 350 ráfky tam je to úplně jinak a třetí dal do Crossmaxů pásku a montáž je o poznání jednoduší. Velký problém je v tom že potřebuješ plášť rychle nafouknout aby boky sedli a začali těsnit.

          0 0
          • mountaineer  

            No to by mohl vyresit kompresor na benzince,mam ji hned pod barakem.A nekdo kdo to pouziva v klasickym rafku tu neni?:o)

            0 0
          • Daf  

            Na jejich strankach prave pisou ze doporucuji montovat pasku i do UST rafku.

            0 0
            • kubad  

              Jo je to tak právě kvůli montáži :-)) Je doporučují použít, ale nemusíš. Loni sem to zkusil, jako prevenci s UST pneu, a letos už s normálníma – jde to, ale problém je montáž.

              0 0
              • zirecek  

                To je 200% zichr, jezdit UST & No Tubes, :-).

                0 0
                • kubad  

                  Chtěl sem to zkusit – a bylo mě líto vyhodit skoro nové pneu. :-)) Tak sem to tak dojezdil, a letos už na normálních

                  0 0
        • kubad  

          Na stránkách No Tubes všechno je. www.notubes.com

          0 0
          • mountaineer  

            Vcera sem tam byl a hledal navod-nenasel…ted sem se tam podival znova a nevim jak sem ho mohl nevidet…:o)

            0 0
            • kubad  

              Mají tam i montážní videa :-))

              0 0
              • mountaineer  

                Uz to stahuju:o)

                0 0
                • delfyn  

                  jak to je s upravováním tlaku v pláštích? Když budu chtít kolo upustit?(přifou­knout je jasně v poho) Nebo vypustit to už by mohlo dělat problém ne?

                  0 0
                  • kubad  

                    Ne plášt je zasedlí v patce a ani se nehne, upouštění a regulace není problém – pokud nechceš sprchu tak ventilek nahoře :-)), Vypuštění taky bez problémů i sundání. Tmel je ztečený v nejnižším bodě,při troše opatrnosti můžeš plášť v klidu s tmelem i sundat. Nejlepší je ale tmel odsát stříkačkou po sundání jednoho boku pláště

                    0 0
                    • delfyn  

                      zeptám se ty máš všechno originál nebo experimentuješ?ten tmel bych koupil origoš, ale ten zbytek bych zkusil obejít je nějaká duše s úzkým ventilkem kde by šel vymontovat vnitřek ventilku?

                      0 0
                      • kubad  

                        Jak to vozím jsem psal o pár příspěvků víš. Jinak samotná páska stojí tuším 550Kč – s tou duší to nějak jde, ale neporadím nevím – to je na zkoušení. Můžeš to zkoušet i bez tmelu ten jen utěsní drobné netěsnosti. Pokud se ti to stou duší podaří nasadit a nafoukat máš vyhráno – pujde to

                        0 0
                        • delfyn  

                          oki malá nepozornost:) jo ten tmel za jízdy se nějak zvukově projeví? jinak jde poznat při jízdě bez duší nějakej jinej rozdíl vyjma defektů? komfort, odvalování a tak:)

                          0 0
                          • kubad  

                            O tmelu za jízdy nevíš, on se rozprostře po celém obvodu v tenké vrstvě, žádné zvukové projevi. Bez duše jezdím od podzimu 2001 – na druhém kole mám sice pláště z duší – ale to není přímé srovnání. Teoreticky je to tak, že by měl líp odvalovat a můžeš jezdit s nižším tlakem -lepší přilnavost a komfort, + nižší riziko defektu – mám pocit že to tak nějak bude

                            0 0
                            • delfyn  

                              no teorii jsem už někde četl ale jestli je to poznat v reálu, moc podhuštěnej plášť mě děsí(odvalování na silnici, chudák ráfek…)

                              0 0
                              • zirecek  

                                Podhuštěný neber, že budeš chodit na ráfek. Znamená to, že nebudeš bušit 4 Bary, aby jsi na závodě neprorval, ale nahustíš dost pod 3 Bary. Mírně podhuštěný plášť mívá někdy lepší odvalovací schopnosti než přehuštěný.

                                0 0
                                • kubad  

                                  Souhlas – foukám na 35 psi – ale mám přes 90 kg

                                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.