• enrico

    Pri mojej premierovej rozborke vidlice sa mi podarilo toto (viz foto) Roztrhnuté tesnenie ostalo vo vnutri vidlice a teraz neviem, či som ho roztrhol pri demontáži alebo pri bežnom používaní (zo začiatku som chodil s vidlou stále na doraz, v servise mi ju slabo dofúkali a nemal som vlastnú pumpu, tak som si to nemal ako dofúkať). Dá sa takéto tesnenie samostatne kúpiť a kolko stojí?

    0 0
    • enrico  

      Poprípade, pomohlo by nejaké foto v akom poradí majú byť tie tesnenia na tej pravej tyčke, ten návod z progress cycle je taký dosť nejasný a tie foto sú velmi nekvalitné a niektoré rozmazané.

      0 0
    • jaski  

      to neni tesneni ale doraz. zkus tam dat neco podobnyho treba neco doma najdes :). vlastne takovy podobny mela i moje stara aerosa.

      0 0
    • enrico  

      a ešte by ma záujímalo, prečo pri rozoberaní nevytiekol žiadny olej a tá lavá spodná čast bola celá upatlaná vazelínou (vidla má prvý servis po dvoch rokoch, tak by som tú absenciu oleja ešte pochopil, ale kde sa tam vzala tá vazelína???) v návode progress cycle je napísané, že tam mám cvrknúť 16ml oleja, mám tam aj znova napatlať tej vazeliny, aby sa to spolu nejako nedomiešalo? verzia vidlice by mala byť 2004

      0 0
      • jaski  

        no asi se se mnou nechces bavit… jestli myslis vazelinu u pruziny tak ta tam musi bejt.

        0 0
        • enrico  

          jasne že sa chcem s tebou baviť:-) len si tlčem hlavu o stenu, prečo som sa len do toho vàtal

          0 0
          • jaski  

            no ja myslim ze po dvou letech uz bylo nacase :) a pokud ti chodi porad nadoraz tak se nemuzes divit tomu praqsklymu dorazu. zainvestuj do pumpicky. nebo do vidle :)

            0 0
            • enrico  

              na doraz som chodil len prvý týžden, potom som si kúpil tú punpičku :-) okrem toho prasknutého dorazu vidla nejavý žiadne iné známky poškodenia, tak novú kupovať zatial nebudem, aj tak sa mi kvalitne vyprázdnila peňaženka, keď som kupoval nové brzdy. Tá vazelina bola napatlaná len na tej gumovej pružine a nikde inde, mozem tam dat litiovú vazelinu? lebo inú momentálne nemám, aby to náhodou nenaleptalo nejaké tesnenia vo vnútri? popr. kde všade sa má aplikovať ta vazelina?

              0 0
              • jaski  

                ja myslim ze ja ji na tom gumovym bazmeku asi neme.vim ze ma bejt na ty ocelovy pruzine v pravy noze. imho na ten gumovej bazmek bych ji nedaval protoze ten je stejne v oleji kterej maze kluzaky takze je tam vlastne k nicemu.

                0 0
                • enrico  

                  ako hladam, tak hladam, ale žiadnu ocelovú pružinu som tam neobjavil, pruženie ju tam myslím čiste vzduchové. Tlmičový olej vyzerá vcelku v pohode, len ma velmi zarazila jeho hladina, od korunky po olej som nameral 75mm a v návode je predpísaných 110 až 120mm tak som z toho dost zmetený, že by to bola nejaká špeciálna montážna verzia skareb super ? alebo sa tý ferkovia čo to na taiwane montovali trošku ojebkali :-)

                  0 0
                  • jaski  

                    z levy savle vysroubuj zespodu tu umelohmotnou matici a hle :) pruzina je na svete :) mela by na ni bejt jeste vazelina.

                    k hladine: az to vsechno postavis tak ji trochu nafoukni aby nebyla ve zdvihu a potom mer vysku oleje.

                    0 0
                    • enrico  

                      akurat som to rozobral a hele, fakt tam je pružina obalená asi kilom vazeliny, kedže je tá vazelina čisťounká jak detská prdílka, tak som to naspať zavrel a teraz stále riešim problém s výškou hladiny oleja v tlmení, hladinu som meral ešte keď bola vidla na bajku nafúkaná na normálny tlak a odmeral som iba 7,5cm, asi hoší nešetrili, a trošku mi tam navyše priliali :-) pritom to podla mňa nemalo nejaky vplyv na tlmenie. Ďalšia otázka je, načo tam vlastne je tá dorazová guma, keď som na tom doteraz jazdil a nepoznal som nejaký ubytok na funkčnosti celku, asi sú to len grami navyše :-)

                      0 0
                      • jaski  

                        no kdyby si tam mel oleje jeste vic tak ti udela doraz ne ta gumicka ale primo olej. staci tolik oleje aby byl zakrytej ventil lockoutu teda pokud ho mas. vykasli se na ten doraz a bud za to rad ze usetris nejaky gramy :) muzes vyndat i ten druhej ;)

                        0 0
                        • enrico  

                          ok, dik moz za radu, rano utekám do cykla(po vlastných) zháňať ten doraz, ak sa mi to nepodarý, tak vyberiem aj ten druhý a potom sa vám ozvez zo špitálu :-))) ale máš pravdu, keď tam bolo viac ojeja ako malo byť, tak ten prasknutý doraz bol nefunkčný a tým pádom aj zbytočný. Teraj je tak akurát tolko, že zakrýva ten bazmek lockoutu, takže je to akorát. Tak tolkoto oleja tam bolo od zakúpenia vidlice navyše :-) viz.foto

                          0 0
                          • jaski  

                            oooooo to je barvicka :D chudak skareb :)

                            0 0
                            • enrico  

                              krásna tmavohnedá, to bude asi tým jazdením na zablátených sračkách a následnom umývaní wapkou a jednom vykúpani bajku po maratóne v potoku, no na vapkách fronta na dve hodiny tak čo som mal robiť, šup ho do potoka a bolo, krásny čistý… :-)

                              0 0
                              • jaski  

                                no to bude asi tim :) ja jednou myl kolo u stary za barakem v takovy strouze a pak kdyz sem asi po tejdnu prezouval tak na me vybafla vodicka z plastu :)

                                0 0
                          • MARIN  

                            Ty gumovy dorazy rozhodne nevyndavej. Pokud vidli bez nich vemes az na doraz tak se muze odporoucet do vecnych lovist

                            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce

Podobné diskuse