• droto

    Ahojte,

    presiel som si diskusiu a viem ze takychto threadov je uz viacej ale… Chcel by som si kupit levne (do 9000) crossove kolo, ale aby to nebol uplny shit. Som absolutny laik a vobec sa v tom nevyznam preto som chcel poprosit miestnuch guru o radu.:) Ako som vycital z roznych zdrojov tak by mi uplne stacilo Alivio a nejaka obycajna vidla. V podstate ho chcem na jazdu po prahe a okoli. dajte prosim nejaky tip. Dakujem :)

    0 0
    • jivo  

      To mozna sezenes Authora Stratose. Mam ho 7 let a naprosta prespokojenost. Najeto odhadem kolem 10t CZK, spise asfatky a lehci teren. Posledni dobou zacinam trosku jezdit do lesa a odchazeji duse. Zatim prehazovacka a razeni puvodni.

      Nesetri na odpruzene vidlici. Alepson trosku at to pruzi, doporucuji si priplatit za moznost zamykani. Na dlazkach ti jinak upadnou ruce. Jinak Praha je hroznej teren. Takova pevna lesni cesta nebo bohuzel asfaltka na Sumave je proti tomu dalnice.

      Ale deneska bych asi sel do Horkskeho a dal bych tam bohuzel kotucovky a nechal kola 700× (28"). Ale prej maji v Progresscycle nejake terenejsi crossy. U normalniho tam nedas moc tluste pneu (neprojde ramem) a nedas poradnou vidlici (mensi prumer). Mrkni na moje fota v profilu, na normalni cestovanis rozumem je to dobra volba. Ale ja toho rozumu moc nemam :-)

      0 0
      • droto  

        Dik za info. Ked si hovoril o tych horakoch, tak som sa trosku popozeral a nasiel som tento s uzamykatelnou vidlou. chcel by som pocut tvoj nazor. Dik. mojekolo.cz/in­dex.php?goto=de­tail&id=7

        0 0
        • kurýr na bajku  

          Na konci tý stránky je úplně úžasnej URBAN MACHINE.

          0 0
        • jivo