• RUMcajs

    A co takhle cykloprofi? Jake s nima mate zkusenosti?

    Ja objednal jen 1× a doted lituji.

    Chtel jsem brzdove desticky Goldfren a kulate kotouce. Po 2 tydnech jim pisu, pac jsem zvedavy kdy je poslou.

    Bylo mi receno, ze se mi nemohli dovolat. (proc neposlali mail, kdyz jsou INTERNETOVY obchod?)

    Goldfren desticky nemeli, takze jsme zmenili objednavku na Fastop.

    Inu, za dalsi tyden prisel balicek a v nem jine kotouce, nez jsem chtel.

    V patek jsem psal, ze zadam vymenu a uhrazeni postovneho.

    Zadna odpoved a je utery…

    S Koloshopem a Bikestore bez sebemensich problemu (cca 10 objednavek celkem)

    0 0
    • blue  

      a az ti prijde odpoved, tak zalozis zase dalsi thread?

      0 0
    • lubos  

      Tak odsud mam sedlovku. Na mail mi neodpovedeli, zadna odezva z obchodu ale sedlovka dorazila necele dva dny pote co jsem objednal. A to ceskou/slovenskou postou do Bratislavy :)

      0 0
    • Jenda  

      ja porad nechapu jednu vec – kdyz mam nejakej problem s dodavkou z e-shopu a specham na to, tak proste zvednu telefon a zavolam tam. Myslim ze pri mnozstvi mailu ktery jim kazdy den chodi je celkem velka sance ze se nekde neco prehlidne a ztrati. Mimochodem v cykloprofi jsem objednaval nekolikrat a protoze mi nikdy neprislo potvrzeni objednavky tak jsem za dva dni si jeste zavolal a vzdy vse v poradku. Dokonce pri posledno objednavce zapomneli takovy ty gumovy krouzky na lanka aby se nedrel ram (ptakovina za 3.50) tak jsem to nechal byt no a za tyden mi dosla obalka v ktery to bylo:-)

      0 0
      • RUMcajs  

        To s tim poctem mailu neni argument. Ostatni e-shopy take dostavaji hodne mailu…

        0 0
      • MlokCZ  

        Přesně jak píše RUMcajs. Když porovnám třeba s IT eShopy, tak to se vůbec nedá srovnat.

        Například CC (CzechComputer). Objednáš na webu a každý den večer chodí informační mail o tom, v jakém stavu je objednávka. Jakmile ji odešlou přijde v informačním mailu číslo obchodního balíku pro kontrolu, kde se zrovna nachází. U zboží mají jasně napsáno co je skladem, co není tak tam je dodací lhůta, případně u exotičtějších věcí, kde neví kdy budou je jasně napsáno dodací lhůta neznámá. Pokud byl náhodou nějaký problém (něco nebylo, co měli mít skladem), okamžitě ten den telefonují s návrhy možného řešení. A elektronických objednávek mají tisíce.

        Stejný přístup jsem nezažil ani v těch nejlepších cyklo eShopech. Mají se všechny ještě hodně co učit.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ještě dodám k CC. Řešil jsem problém, že pošta ztratila jeden balík. Napíšu jim mail, za 20 minut mi přišla odpověď, že zboží již znovu odeslali a s poštou, že už si vše potřebné vyřídí. To jsem docela čuměl.

          0 0
        • filipes  

          to je vo prachach, ktery nacpaly do IT systemu a o celkovym obratu. Ve skladu se jim vali hodne mega, takze poradek proste musi byt.

          0 0
          • RUMcajs  

            JJ, dobrej e-shop neni nejlevnejsi. Na druhou stranu ztrata zakaznika stoji vic.

            Ostatne je-li v predmetu mailu slovo reklamace, patri k dobrym mravum odpovedet.

            0 0
            • Jogador  

              V tom to podle mě neni, bagbike, jeden z nejlevnějších, a všechno v pořádku, objendánio v pátek ráno, v pondělí už doma, a jsou podle mě jedny z nejlevnějších… CC mám za barákem, proč bych si od nich nechal něco posílat:)

              0 0
            • Gorgov  

              ale on je dohromady nejlevnejsi

              0 0
        • vojtechposmourny  

          Hele, musím říct, že podobnej přístup jsem zažil minulej tejden na Bikestore. Mile mě to překvapilo.

          0 0
          • Luka  

            me to prekvapuje pokazdy kdyz tam objednavam. a proto nechodim jinam… kdyz neco potrebuju, tak to resim jen u dana… nikdy nebyl problem

            0 0
          • MlokCZ  

            Bikestore má asi nejlepší přístup z cyklo eShopů, tam nakupuju rád, ale do systému CC jim ještě pořád něco chybí.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Martin  

          přímo s CZC zkušenosti nemám, ale na webu obchod.cz jsem si objednal MPtřasku. v poledne jsem ji objednával, ve dvě mi přišel mejl, že balíček je na poště a druhej den byla zásilka doma… to samý SWS Slušovice – objednal jsem vypalku a druhej den byla doma. it kšefty jsou v pohodě… na druhé straně, když jsem na cyklovb objednával tachec, tak jsem si s nima mejloval docela dlouho ohledně parametrů a funkčnosti, byli ochotní, na mejly mi hezky odpověděli, tachometr poslali… jenže ouha, poslali ho bez objímky na řídítka. nicméně stačilo jim zavolat, omluvili se a objímku poslali poštou…

          0 0
    • rasto  

      ja tam jiz 2× objednaval desticky koolstop nebo jak se to jmenuje a bez sebemensiho problemu. ja jsem s cykloprofi spokojeny.

      0 0
    • vlk  

      nejmenší problém.poslali mi goldfren destičky já jim poslal mail, že jsou nahouby ,že to nebrzdí a oni se mi omluvili a zaslali jako náhradu 1 ks faststop a 1 ks nových goldfrenů(ty sice taky nebrzdily, aleaspoň jsem měl funkční faststopy).

      0 0
    • kovar  

      s cykloprofi mám zatím dobré zkušenosti. Koupil jsem na stánku, se kterým objíždějí marathony, destičky Fastop na 525, které ale vůbec nebrzdily. Tak mi na dalším marathonu vrátlili peníze, aniž bych měl nějaký doklad.

      0 0
    • Tomcat  

      Objednání – spokojenost ceny – spokojenost dodání – spokojenost

      Bohužel jsem s tou firmou „skončil“ po rozhovoru s jedním zaměstnancem, který svým jednáním moc reklamu firmě nedělal.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.