• Ruda

    Ahoj lidi,

    roztrhl se tu pytel s anketami. Tak taky jednu založím.

    Jsem zvědavý, jakého jsou přispěvovatelé do BF profesního zaměření. Samozřejmě se nevejdou všechny obory, tak jsem dal ty, o kterých si myslím, že tam bude nejvíce odpovědí.

    Všechny zdravim a díky za odpovědi, Ruda

    Anketa: Ve kterém odvětví pracujete?

    100x
    75%
    13x
    10%
    0 0
    • termit  

      no jsem rozpolcen…delam do sitovy infrastruktury a zaroven to skolim…takze jsem se zaradil do techniky, ale skoro se dotykam i vzdelavani :-p

      0 0
    • Toams  

      nooo, zabudol si kreativne profesie:-) … tak dajme tomu „technika“:-)

      0 0
    • Quake 9.0  

      Chybí Ti tam Elekrtikáři a IT obory (jedna skupina dohromady). Takhle se budou psát do techniky a elektrikářů je habaděj.

      0 0
      • Ruda  

        jj, ale jsou jen 4 kolonky :( elektrikáře by šlo ještě rozdělit na další skupiny (slaboproud, silnoproud, elektronika, řídící systémy, atd.), tak jako skoro všechny obory

        0 0
    • Ruda  

      Abyste si nemysleli, že chci znát něco důvěrnýho, tak jde o to, že pokud se budu chtít vypravit na něco trochu drsnějšího, tak abych nezapomněl pozvat třeba doktora/doktorku (MUDr. nebo i MVDr.) nebo v nejhorším případě hrobníka :D

      0 0
    • blue  

      krom toho, ze se nemuzu napsat do zadny kategorie, tak ti vypadla dost vyznamana skupina flakacu ze skol :-)

      0 0
      • mawerick  

        třeba nevydělávající nebere, protože neplatěj daně;), jako lidi;) tak s nima nepočítá do ankety:)

        0 0
      • Ruda  

        jj, ale když to vezmu tak, že něco konkrétního studuješ, tak už jsi stejně profesionálně zdeformovanej, takže se klidně můžeš zařadit

        jedinej, kdo se nemůže zařadit, je student(ka) gymplu ;)

        0 0
      • Smazaný účet  

        jaký flákači??? :o)

        0 0
    • Luka  

      skoda ze tam neni „holka pro vsechno“ … se nejak nemuzu zaradit ani do jedne kolonky…

      0 0