• Banjo

    Chtel bych si koupit vidlici na pohodovy agresivnější litani po lesich a do ted jsem se rozhodoval mezi Marzocchi EXR Air, MX Comp Coil a MX Comp Air, vsechno 85mm. Ted jsem ale nasel X-fly 2001 80mm za 7500Kc, coz me docela nadchnulo. Co byste mi poradili? Ma cenu kupovat 3 roky starou vidli, nebo jsou dnesni uz trochu jinde?

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Ja myslim, ze ma. Paklize od ni nechces nic vic nez to co dokazala tenkrat. Jestli ti vyhovuje design, lepene spodni nohy (ktere tecou :( ) atd. Bezpochyby horsi shaneni nahradnich dilu a urcite by se jeste neco naslo. V MTB se technicka revoluce hrne dopredu tak rychle, ze to bude uz muzejni kousek. Tim nechci rict, ze ti nemuze dobre slouzit. Zase je lehka a na svoji dobu urcite dobra vidlice. Ja osobne bych do ni asi nesel. 3 roky jsou 3 roky a 7500,– se mi zda dost. Pro porovnani bych dal treba Z4 z toho roku. Nova koupena loni na podzim stala 3000,– coz se mi zda jako adekvatni cena.

      0 0
      • Banjo  

        Ted jsem si teprv vsim, ze 7500 je bez DPH, takze to asi odpiskam uplne. Kde si sehnal tu Z4? Mozna bych bral i tu.

        0 0
        • biker007  

          to, a proc ne letosni marzochu(nebo lonskou)? nevim jestli ta X-fly ma zavirani nebo extreni stelovani ultumu, ale novou marzochu koupis uz za cca 7000.

          0 0
          • Banjo  

            Me pride proste simpatictejsi, precijenom to neni uplny dno nabidky s toho roku.

            0 0
            • biker007  

              no prave, z toho roku..ja nevim v cem je lepsi – ma lepany nohy ->muze tect, ma (to si nejsem jistej) mensi prumer nohou ->napr. snaz chyti vakl, nema taky lepenej/ mustek? jeslti jo tak bude mit i mensi torzni tuhost. jedniny plus mozna je nizsi hmotnost(nema al sloupek?)je mozny ze nova stala okolo 15.000kc, ale kdq ty lonske snehy sou… za tech 7500*1.22 poridis MXComp 105mm Eta, model 2003,2004. tu X-Fly bych bral tak maximalne do 4500kc(s dani).

              0 0
              • Pá-dlista1  

                nema mensi prumer nohou. Vsechny XC bombry maji odjakziva 30mm. Ta Z4 byla takova nahoda. Posledni kousek. Prece jen 3 roky … :) Ale ja sem s ni byl spokojenej, kdyz sem ji vozil a tak sem ji doporucil i pro ten ucel co slouzi ted. Pro holku.

                0 0
                • biker007  

                  jo, to treba v Plzni u Bartonicka meli este pred cca pul rokem Z4-ku asi za 9500kc.. a vedle byl novej(2003) bomber o 200kc levnejsi… a kdyz sem se jich ptal jestli treba neslevi tak se na me divali dost nechapave… neco jako „tady nejsme na arabskym trhu a smlouvani nevedeme“ bylo to celkem k smichu..

                  0 0
    • RomanH  

      A ja bych do ni klidne, kdyby to byla pruzina (treba Z2 Atom Race). Mám Z3 take z roku 01, rok jezdim kotouc a stale bez vaklu. Ale jezdim XC, zadny velky skoky z vysky. Co se tyce lepenych nohou, je to asi sazka do loterie – mne zatim netecou (najeto na ni 12000 Km). A nahradni dily – to u Marzocchi asi taky nebude problem – letous jsem koupil manzelce Marathona a protoze jsem nikde nemohl sehnat originalni podrobny manual na rozborku vnitrku, stahl jsem manual k Z2 Atom Race 01. A vnitrek je skoro stejny. Zalezi, co od ni cekas. Kdyz tak se jeste podivej na mtbr.com, at vis, do ceho jdes :o))

      0 0
    • náčelník  

      Kolik vážíš? O X-fly kdysi napsali v Cykloservisu, že „při úplném vypuštění fungovala pro jezdce okolo 70 kg.“

      0 0
      • scret  

        Jo a bylo to tusim na KHSku. Bejt tebou jdu do novy vidle.

        0 0
    •  

      Kočička! Haf!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.