Měli by jste zájem o CUSTOM kola ?

159 nepřečtených
  • Hnoj

    Ahoj, brzo budu mít po škole a chci podnikat , abych nebyl na vejšce chudej studentík…

    Pár let jsem dělal brigádu jako mechanik v cykloschopech a většina mechaničiny mi už příde rutinní..A tak bych chtěl začít stavět kola..

    Napadlo mě, jestli by bikeři a bikerky v čr měli zájem o malosériová kola (cca 5 kusů) s qalitním rámem (nejspíš by šlo o superiry – ty jejich top modely) S nějakým, zajímavým lakem, jménem pod lakem a podobnýma srandičkama… Cena by se vzhledem k možnosti nápkupu komponentů pohybovala docela nízko… pro příklad: bike na tomhle rámu, vidle pilot SL a komplet LX a zbytek dílů byl takovej mix by stál cca 25 – 30 tis korun, záleželo by na vidli a dalších komponentech, páč bych kola stavěl více méně na přární a požadavky…

    Laky na rámy by byly standox /tim se lakojou auta/ , všechno bych dělal sám…

    Tak mi řekněte, co si o tom myslíte :-D

    0 0
    • emarco  

      zajem by byl. ale penize nejsou:) Treba bych ti mohl testovat zezacatku ty biky, nechces?

      0 0
    • Meesha  

      mno, co je to maloseriovy? To bude 5 lidi jezdit na stejnym ramu s jednim jmenem? Nebo kazdymu postavis a nalakujes Superiora s komponentama podle jeho prani? V tom pripade je to stejny jako Duratec nebo Spyder. asi bude zalezet na kvalite a hlavne cene.

      0 0
      • Hnoj  

        Ano maloseriovým kolem myslím to, že bych udělal třeba 5 kol se stejným motivem laku a dal na něj každýmu jeho vlastní jméno a teprve potom ho zastříkal bezbarvým lakem… Navíc by kola z každé série byly očíslované… A stavěl bych nejspíše na těch komponentech které by si kdo přál…

        Jo můžu mít všecky dílky za velkáč takže v tom nevidím problém a navíc toho většinu můžu tahat z venku, což je ještě levnější…