Off topic - kolik dát za Oktávku 1,9TDI??

104 nepřečtených
  • Lister

    Dopředu sorry za tenhle off topic, ale zase v konkurencí témat jaké čůrání zvracení a podobných hovadin je to zase celkem smysluplný dotaz.

    Můj budoucí tchán mám Oktávku 1,9 TDI liftback z roku 2000. Už je splacená a jelikož je to firemní auto, tak by ji možná prodal a koupil zase něco nového. Mě by se hodně líbila, tak bych mu chtěl navrhnout, že to od něj koupím, ale vůbec nevím jakou může mít hodnotu. Má najeto 50 tis – takže slušně zejtý diesel, původní cena kolem 650 tis. Motor jak jsem psal 1.9TDI asi 110 koní, stříbrná metalíza, tažné zařízení, elektrická klima, ABS, dva Airbagy, elektrony, nemá stabilizační systém, na streše bohužel chybí ližiny – je to myslím nejvyšší výbava, bez kožených sedaček. Je nebouraná, pravidelný servis, ani jedna porucha. Používá se pouze na dálkové cesty, nemá zimní gumy, v zimě se s ní nejezdí. Prostě ideální ojetina na koupi – auto jak nové.

    No a abyste neřekli, že to sem vůbec nepatří, tak ji chci koupit proto, abych mohl do kufru hodit dvě kola a vyrazit někam do hor :-)

    Díky za kařdý názor.

    0 0
    • JMT  

      projed si bazary

      0 0
    • zac  

      tak zkus mrknout treba na aaa za kolik se tam prodavaj podobny kousky a z toho odhadnout cenu… Jinak na liftback se snad liziny ani nedelaj, jenom ta priprava na zahradku pod spuntama. jenom tak pro porovnani, my mame ten slabsi motor, najeto 125 tisic km, jezdi 6 let a krome pravidelnyho srvisu s ni nebyl jedinej problem a jezdi jako nova, takze muzu doporucit.

      0 0
      • Lister  

        mě jde o to, že asi nenajdu moc dieslových 5 roků starých oktávek, které mají najeto jen 50 tis, proto se ptám, protože takové auto, jsem v servidu prostě neviděl, abych to porovnal.

        0 0
        • zac  

          tak vem nejakou ktera ma najeto vic a musis pocitat ze za ni taky vic das. Bracha dela v ackach a rikal, ze oktavky si hrozne dobre drzej cenu…

          0 0
    • Martyss  

      Možná to bude trapná poznámka. Nevím tedy, jak jsi na tom ohledně financí a jak moc s tím hodláš jedzit, ale rozhodně si propočítej, jestli to auto finančně utáhneš.

      0 0
      • Lister  

        odhadováné zatížení asi 15–20 tis ročně, mám možnost kupovat lenvější naftu, s dražším servisem počítám, ale to se vrátí v tom, že zrovna tohle auto jezdí dlouhodobě za 5,5 litru a to ji nikdo nešetří – většina rodiny jezdí spíše svižně než šetřivě :-)

        0 0
        • zac  

          ten servis podle me neni tak drahej, jediny s cim pocitej, je vymena vahy vzduchu, je to malej plastovej srac z motoru kterej stoji 10tisic, kdyz odejde tak to auto zacne bejt silene liny a skoro to nejede…

          0 0
          • rock  

            … a jednou za 80 000 km výměna rozvoďáku …

            0 0
          • BostonGeorge  

            souhlasím, váhu jsem taky měnil. Je to jak říkáš ca. 10 tis. za kus zasranýho plastu.

            0 0
            • RomanP  

              :-) no ono jde spíš o to, co je v tom „zasranym kusu plastu“ zalitýho. Ale abych se jenom nesmál, mě zase u VW benzín 2,5 roků stáří odešla lambda sonda jako většině benzínové populace…každá kára (spíš stáj :-) )má svý mouchy.

              0 0
          • michal  

            jo pravda,tchán to taky musel měnit

            0 0
        • Martyss  

          Nu já spíš myslel, jestli máš propočítáno třeba na kolik tě vyjde zimní obutí a pak za pár desítek tisíc km by mohli přijít na řadu třeba i tlumiče nebo prostě něco nespotřebního. Asi nebude tvůj případ, ale spousta lidí věří kecům typu „najel jsem s tím 200 kkm a lil jsem jenom palivo a olej“

          0 0
          • Lister  

            No zrovna s těma zimníma gumama si o trefil :-)

            Vzhledem k našim klimatickým podmínkám nechci na tomhle šetřit a navíc nechci přezouvat na ty elektrony, takže bych koupil i plechové disky – počítám tak kolem 20 tis, do toho se vlezem.

            A s těma tlumičema apod. to by se rěšilo, až jak to přijde :-)

            0 0
            • JMT  

              proc neprezouvat na ty „elektrony“ ???

              0 0
            • Martyss  

              Jsem se chtěl ujistit, že víš do čeho jdeš:-)

              0 0
          • rock  

            Cha, na 200 000 km jsem měl na svém autě (postarší Audi) měněný pár tlumičů a kuláč na přední nápravě, jinak jenom nafta, olej, brzdové destičky/kotouče a rozvoďák … ony ty kecy nemusí být tak daleko od pravdy …

            0 0
            • Martyss  

              Bohužel u některých lidí je to opravdu jenom olej a palivo…možná ještě někdy destičky, když začnou dřít…

              0 0
          • wlk  

            co vím z firemních oktávek, co jsme měli ve firmě, tak tlumiče odchází zhruba při 150–160 ti.,resp. doporučují výměnu v servisu,ale můžou i víc při slušným zacházení a jiný problémy ani nijaký zvláštní vydání s těma autama nebylo. Čověk můsí počítat s destičkama aspol, ale to nejsou žádný závratný sumy a za garančku to taky není žádná tragédie.Málokdy se zadaří na takový auto narazit, tak bych ani moc neváhal. Když to má najeto reálně 50 000 a je to v tvých finančních možnostech neváhej a ber to!

            0 0
    • Vrci  

      koukni se na www.autoscout24.de/ na http://www.mobile.de/, tam bys mohl najít auto podobných vlastností.

      0 0
    • gobike  

      Se zeptej na Moto-foru!!!

      0 0
      • JMT  

        to je mrtvy…

        0 0
        • Lister  

          Dík sem nechtěl být ten, který mu bude kazit radost :-)

          Určitě bude i nějaká jiný, ale mě se prostě nechtělo znovu registrovat a jak jsem psal, tak se tu řeší mnohem větší hovadiny :-)

          0 0
          • gobike  

            No tak s těma hovadinama máš pravdu

            0 0
      • gobike  

        Nebo si něco dovez od soudruhů z Německa, tam sou auta levný:-) Strejček vozí motorky a je v balíku.

        0 0
      • Gatier  

        Nech Ti urobi budoucotchanovsku cenu. Nieco okolo 650tis.

        0 0
    • Tomcat  

      No to je slušný offtopic

      • cena původní je nanic.
      • nemá stabilizační systém!!???? Co že to je snad offroad nebo to je auto z první poloviny 60tel minulého století?
      • Ideální ojetina pro bikera je dodávka, pickup, kombi.
      • elektrony jsou mimo slušnou silnici nanic
      • při ceně nafta vs benzín nevidím výhodu naftového motoru. Pokud jde o kroutící moment, ten vám je užitečném u traktoru a né u rodinného vozu střední třídy.
      • až bude v zimě zase –25°C tak nenastartujete
      • čím míň elektroniky tím lépe (nerozbije se to) a absence klima velice sníží spotřebu

      Jelikož mám k tomu vřelí vztah tak bych ji nechtěl ani zanic žádnou. Dotyčný traktor bych prodal a koupil bych něco jiného.

      Pokud člověk vybírá auto, jsou podle mne tři faktory

      • na jaké auto má ($)
      • jaké by potřeboval (5 míst, max 7l/100km, 500l zav prostoru atd….)
      • a jaké by chtěl (sen, jaké se mu líbí atd…. )

      Takže nevím proč nezávislý člověk, mladý , co nemá rodinu, nemá moc peněz, by si měl koupit Oktávku.

      0 0
      • RomanH  

        S necim souhlas, ale :

        -- Cim vetsi auto, tim lepe (at uz kvuli mistu ci mnozstvi plechu predemnou) – Nemam rad diesel, ale musim uznat ze i za stejnou cenu nafta/benzin ma Oktavka v dieslu slusnou spotrebu, pri 20tkm/rok usetri na spotrebe okolo 20kkc – Osobne bych auto bez klimatizace nechtel, zapinam ji jiz od venkovnich 21stupnu – Takhle slusne ojete auto se prodava po rodine – vis, co kupujes (jak se o to kdo staral, jak s tim jezdil, historii)

        0 0
        • Lister  

          Ten poslední bod je právě to nejdůležitější. K ojetinám z bazaru nemám důvěru. Takže bych jinak koupil nový. A to je pak rozhodování jestli Fabia kombi nebo tahle Oktávka a tam bych zase neváhal kam šáhnout. Jen je fakt škoda, že to není kombík.

          0 0
          • misj  

            oktavkou liftbackem v pohode dve kola a plno zavazadel. Letos jsem takle byl na Bike adventure. do toho kombiku toho o moc vic nedas. Zeptej se tchana kolik by si za to predstavoval. pak se zeptej v ackach kolik by za to dali. Dejte to na pul a mas spravnou cenu. Tata prodaval mitsubishi Carisma 1.8(4 roky, 80 000km plna vybava) pred 4 rokama za 160000 v ackach, segra podobny za 200000 znamymu.

            0 0
      • wroum  

        At vezmes jak chces, tak lepsi (vyhodnejsi) auto nez je oktacka sezenes v CR ztezi. sice je drazsi oproti ojete konkurenci, ale servis je na kazdym rohu, plny vrakoviste nahradnich dilu za smesny ceny. Diesel/benzin, to je vec nazoru a pokud najedes radove kolem 30 000 km/rok tak se ti nafta vyplati i kdyby byla drazsi nez benzin. a to, ze TDI nenastartujes pri –25 stupnich je blabol vycucanej z prstu. Co by si tedy podle tebe mel koupit mlady nezavisly clovek-biker za auto? a nerikej ze staryho Tranzita. Me osobne by Oktavka vubec, ale vubec nevadila.

        0 0
        • Tomcat  

          Pánové já říkám, že to není žádný všelék, je to něco tady časté argumenty, že nic lepšího než RB není. Co je lepší výhodnější auto? Doporučuji si spočítat současnou ekonomickou „výhodu“ uhláku., těch 30k bylo při starých cenách teďka fakt ne. To že naftám startuje blbě v mrazu je tím, že to je nafta. Můžeš to pojistit dodatkem do paliva vyhříváním, ale stím že v základu to blbě startuje, neuděláš nic. Nezávislý? To co se mu líbí a to co potřebuje. A né to co je společensky správné. Mně by taky nevadila, pokud bych jí mohl prodat. Osobně když už tak Fabku, za ty prachy je to rozhodně lepší. Sice natrhu není, ale taková Fabka RS kombi , v benzínu, s 4×4 s podvozkem pro nezpevněné cesty by byla super. Pokud bych měl mít auto jen na bajka byl by to Nissan 4×4 pickup

          0 0
          • Lister  

            myslíš že bi tě 30% s maloobchodní ceny nafty směrem dolů přesvědčilo, že se to vyplatí :-)

            0 0
            • Lister  

              …že by tě…

              SORRY :-)

              0 0
            • wbiker  

              Není to bionafta, že ne?:-)

              0 0
          • wroum  

            Co je lepší výhodnější auto? to prave nevim a at na to koukam jak chci tak nevim…

            tech 30K plati i dnes.

            RB do toho netahej, to s tim nema co delat. Fabka tak mozna idealni auto do mesta, jinak je to maly (do kufru nedam kolo aniz bych ho musel rozebrat, coz do felicie dam v pohode)

            Nissan 4X4 pickup – haha, drahej servis, drahej provoz, drahy ND, ridka sit servisu, nemoznost sehnat pouzity dily. Jediny v cem bude lepsi nez ta oktavka je velikost „kufru“ ale jinak to je idealni zpusob jak utopit co nejvic penez.

            To ze nemas rad oktavku jako takovou jeste nemusi byt duvod k nekoupi pro nekoho jineho, to je tvuj problem, a totez plati i pro RB.

            0 0
          • rock  

            RS pro Fabiu je TDi, o 4×4 ani nemluvím, pohybuješ se v oblasti utopie …

            0 0
            • Tomcat  

              neumýš číst? …Sice natrhu není, ale taková Fabka RS kombi , v benzínu, s 4×4 s podvozkem pro nezpevněné cesty by byla super

              0 0
              • Kotěnočkin  

                A Ty asi psát…Díky, Tvoje příspěvky jsou perly a pomáhají mi dnes při práci:-)

                0 0
                • Tomcat  

                  Příklad? Teda krom pravopisu ten nepoužívám :-P

                  0 0
                  • wroum  

                    to opravdu nepouzivas, nekdy nepouzivas ani slovosled a dokonce obcas zapomenes pouzit i nejake to slovo tvorici vyznam prispevku. nastesti se to da domyslet… :-)

                    0 0
          • zac  

            nedavno psali snad v Autotipu, ze zrovn Octavka diesel se vyplati od 1. kilometru…

            0 0
          • vojtechposmourny  

            Hele, nechci se hádat, ale ta fabka combi má menší kufr než oktávka liftback. Další, co jsem nepochopil, co je divnýho na oktávce bez esp? No a co se týče spotřeby, za 5,5 bys s benzínovou fabkou rozhodně nejezdil. Naopak, s 1,2 htp combi jsem jezdil po dálnicích hodně hodně draho. A myslím, že za cenu , co by mu to tchán mohl nechat (200 000) by ani tu fabku novou nekoupil.

            0 0
            • Marry  

              vite co u fabky 1.2 znamena to HTP???? HOVNO TO POJEDE :-))))))))))))

              0 0
          • TinkTink  

            Jezdil jsi nekdy Fabku, ze to rikas s takovym presvedcenim?

            0 0
          • Radek Broz  

            S tim Nissanem nevim – obcas kola vozime timhle www.nissan.cz/…enni/pickup/ predtim v podtste stejnym autem od Toyoty (uz nevim, co to presne bylo) a doprava kola je tam dost nouzova. Na tu korbu se blbe vejde – musis sundat jedno kolo a dat to na riditka. Pak se to tam nejak priksiuje gumicukama a jakztakz to drzi, ale na dodavku to rozhodne nema. Pohodlne se na korbu vejdou jen 2 kola, pokud chces jet ve veic lidech, musis je vic rozebrat a nejak k sobe privazat a v kabine na tech druhejch sedackach taky zrovna moc mista neni. Spotreba je treba ve srovnani s Chrysler Voyagerem, ktery mame taky obcas pujceny, zanedbatelna;-) Celkove mi to ale na dopravu kol vubec neprislo dobry. To, ze je to tereni ctyrkolka jsme vyuzili spis v zime, jinak na dopravu do vsech lokalit staci dodavka. Podle me idealnim autem je treba VW Multivan, Transporter nebo treba Renault Trafic.

            0 0
          • Martyss  

            „To že naftám startuje blbě v mrazu je tím, že to je nafta. Můžeš to pojistit dodatkem do paliva vyhříváním, ale stím že v základu to blbě startuje, neuděláš nic“.....pěkné blábol…zkus jiné vysvětlení…:-)

            0 0
        • Radek Broz  

          To me by zas nevadil ten Tranzit. Auto beru jako vec, ktera primarne dopravuje kola a na to je osobak dost na houby. …i kdyz kdyby mi tu oktavku nekdo dal…;-)

          0 0
          • wroum  

            no ja pouzivam auto denne v Praze a trandakem by se mi teda fakt jezdit nechtelo. idealni je kombik s levnym provozem a nahr dilama ( v mem pripade felicie combi). kola tam narvu dve + bambilion veci a kdyz jedu jenom sam si zaskakat, tak nemusim banshee ani rozebirat – vejde se tam tak jak je. tranzita bych bral spis jako druhy auto – vikendak :-P

            0 0
            • Radek Broz  

              To souvisi s jinejma pozadavkama na auto – ja bych ho fakt chtel jen na biky a to se tranzit hodi. Po Pze jezdim MHD.

              0 0
              • rock  

                Š1203 je stroj Tvých snů …

                0 0
            • vojtechposmourny  

              Hele, to mě zajímá. Taky mam feldu combi, a při sklopenejch zadních sedačkách se mi tam kolo vejde jen s vyndanym přednim kolem. Jinak běžně sem línej ty sedačky sklápět, tak vyndavam kola obě a vozím to na zadní sedačce.

              0 0
              • wroum  

                no tak kdyz vezu 2 kola tak sundam sedlovky a predni kola a postavim je riditkama dozadu, kazde na jedno stranu, gripy se dotykaj skla. proti hejbani jeste zabezpecim bezpecnostnim pasem, bud za kliku nebo za sedlovou trubku. kdyz vezu freerajda, tak ho tam dam celyho, zadnim kolem napred, naplocho, riditka a predni kolo jsou otazkou cviku. nesundavam nic.

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  To budu muset vyzkoušet. Dík.

                  0 0
                  • wroum  

                    jeste pro jistotu ti reknu ze vsechny kola co sem takhle kdy vezl jsou max 18", vetsinou vozim Konu Dawg matic 15" a RB 16" (viz profil). a to je uplne v klidu a s rezervou

                    0 0
      • rock  
        • Stabilizační systém není (bohužel) dodnes standartem u aut nižší strední třídy
        • Ideální ojetina pro bikera (pokud někdo bere jako nejvyšší prioritu při nákupu auta to, že je biker) sice je kombi, ale oktávka má kufr jak náklaďák, takže se dá akceptovat i v tomto směru
        • Elektrony jsou de facto nanic i na normální silnici, jejich přínos k nižší spotřebě a přesnějšímu řízení je zanedbatelný. Jenže jsou hezčí a navíc i na špatné silnici jede normální řidič málokdy tak, aby ráfek přišel do styku s terénem. Takové hovado si už obvykle koupí Patrola a nedumá o Octavii.
        • Při spotřebě min. o 1 litr / 100 km nižší ve prospěch ropáčka vidím úsporu cca 1Kč/1km při stejné ceně paliva (cca 30Kč)
        • S dostatečným točivým momentem se při předjíždění MŮŽEŠ rozhodnout, jestli podřadíš nebo ne. S malým točivým momentem si toto rozhodování ušetříš a podřadíš …
        • Co mají problémy se startováním při –25°C společného s naftou ??
        • Spotřebu nesníží absence klimy ale její nepoužívání. Rozdíl je pouze v tom, že když ji v autě máš, MŮŽEŠ se rozhodnout ji použít (za cenu vyšší spotřeby)

        Souhlasím pouze s tím, že Octavii bych asi poslal do světa – ale jen z toho důvodu, že je jich na silnicích na můj vkus moc. Pokud to někomu nevadí …

        0 0
        • Lister  

          Jsem rád, že se s Kocourem hádá o autech někdo jiný než já. Zkoušel jsem to jednou a nehodlám to opakovat :-)

          0 0
          • rock  

            Nehádám se. :-) Pouze nabízím jiný pohled na stejná témata …

            0 0
            • Tomcat  

              Asi tak. Vod čeho jsou jiné firmy a jiná auta. To by jsme mě jen jednu firmu na světě co dělá jen to jedno jediné, to správné auto. To moje rejpání je často s tím účelem aby dotyčný začal trochu přemejšlet a nepřímal jen ty správné informace. Člověk je tvor líny a nechce hledat, proto hledal, hledá a bude hledat ideální výrobky. Horší je pokud dojde k přesvědčení, že ho našel a není nic jiného Někomu se bude hodit oktávka , někomu 120tá škodná, někdo offroad, někdo Kamaze hold lidé sou různí a mají různé potřeby a možnosti.

              0 0
      • Kotěnočkin  

        Ty jsi dobrý matěj…Pobavil jsi mě:-)

        0 0
    • wroum  

      myslim ze cena by mohla byt nekde kolem 250 000 v pripade pratelskych vztahu, bazar by to poslal do sveta kolem 300 000. muj odhad.

      0 0
      • McBlacky  

        bych řekl že bude vyšší, klidně ke 350tkč, záleží v jaký náloži

        0 0
        • Lister  

          Musím říct, že jsem taky počítal s cenou 300–350. Klidně bych to za to dal, to auto je v perfektním stavu.

          0 0
          • wroum  

            Koukni se na Tipcars.com, tam jsou dobry ceny a muzes je vzit jako mustr. Jinak si myslim, ze 350 je vylozene moc za skoro 6 let starou oktavku (bez ohledu na stav). velky plus (i k cene) je motor a mnozstvi Km, ale vic jak 300 bych za to nedal ani nahodou. Kdyz si vezmu, ze plne vybaveny Mondeo Combi 1.8 16V z roku 2000 se da sehnat do 160 000. a jen pro zajimavost (bratranec kseftuje s autama) se da sehnat BMW 5 3,0 D z roku 2001 za 200 000 (auto OK a majitel potreboval prachy do 20 minut :), normalni cena je necelych 400, ale porad je to zajimavejsi nez stejne stara oktavka za temer stejny penize)

            0 0
          • Volf  

            Škodovky jsou obecně šíleně předražený auta. Cena by měla být max. kolem 200 000,–. Jinak pokud by byla rozumná cena tak by 66 kW TDI mělo být do rodiny dobrej kup. Jinak se ještě podivej tady:http://www.mobile.de Jinak auta dělám od roku 1997 a upřímně ti řeknu, že za 5 let starou Oktávku bych 350 litrů nedal. Za tyto prachy se prodávaj stejně starý Passaty ve 130 koních, ale údržbu si normální člověk nemůže dovolit / třeba přední ramena /.

            0 0
    • BH  

      na urceni ceny ojetin existuji specialni katalogy, se kterymi pracuje kazdy autobazar,to bych povazoval za nejlepsi cestu jak urcit cenu toho vozidla.Zajdi tedy do nejakeho bazaru a ucin dotaz(napr. ze ho tam chces prodat).Cenu ovlivnuje mimo vlastni nakupni ceny, stari, pocet km, stav a zvlastni vybava.Pouze orientacne za 5 let provozu se uvazuje procentualni strazka 50% a 0,5 % za kazdych 1000 km. druha moznost je nechat si vypracocvat znalecky posudek,pak by to v rodine bylo uplnena na ferovku, cena posudku je cca 1000,– a vys.Posudek je pak i dokladem pro pripadnou financni kontrolu ve firme thana, ze prodejni ceny byla stanovena v souladu s predpisy a td.

      0 0
      • Kotěnočkin  

        Přesně tak, to je ideální řešení, navíc odhadce odhaduje jak je potřeba…A vše i v rodině je košer:-)Samozřejmě existují katalogy (IBS,Schwacke atd.), ale výsledek je teoretická cena, která může být odlišná od tržní. Nejjednodušší je vzít pár Annoncí a zjistit tržní cenu stejného auta a výbavy a od té a? tchán odečete rodinnou slevu a je to.

        0 0
    • tarkan  

      No my kdyz jsme prodavali staryho formana, ptali jsme se na jeho hodnotu v autosalonu Skodovky, kde brali auta na protiucet. V tom skodovackym autosalonu meli primo nejakej cenik ojetin podle stari, opotrebeni, najetych km,… Myslim, ze by nebylo od veci se zkusit zeptat taky :) Oni by meli neco vedet.

      0 0
    • luboa  

      Muj nazor je takovej ze je to vynikajici auto,jenze pokud s nim nekdo za pet let najel jen 50 tisic kilometru tak mu spis uskodil.Jinak ja bych do ni sel.Pokud je to tvuj budouci tchan tak by jsi ho mohl dostat svatebnim darem.Proto navrhuju vyckat :) Jinak pokud je to v rodine tak by snad sla nejaka ta sleva.Jinak pocitej kolem 300 tisic.

      0 0
    • MartinXC  

      Je to staré mladé auto. Staré na roky (koroze, zpuchření gumových vlnovců, každý 2-hý rok na TK, výfuk za rok na výměnu), mladé na km. S výkonem si nedělej iluze, v r.2000 byl nejvýkonější TDI s 78kW, ale nejvíc se prodával 66kW. Jestli byla dobře servisovaná a hlavně slušně ježděná (nechat zahřát motor na 60stC pak teprv nějaké divočinky), tak je za 280–300tis dobrá cena. Za víc bude stát v bazaru delší čas. Poptej se na spotřebu nafty (nebo se mrkni na comp) a oleje (některé diesely i nové vychlastají na 1000km oleje tolik co nafty na 100km). A bude-li vše tak nějak rozumné a máš-li důvěru v majitele, jdi do toho, na jaře bude prodatelná pořád za 250 tis.

      0 0
      • Martyss  

        Ale na 60stC nechat ohřát olej…ne chladící kapalinu…

        0 0
        • MartinXC  

          Olej na provozní teplotu, což je 60stC chladicí kapaliny (měřeno v malém okruhu).

          0 0
          • Martyss  

            Mám to jako chápat, že podle tebe by měl mít olej provozní teplotu, když má voda v malém kruhu teplotu 60 C? To je trošku kravina, ne?

            0 0
            • MartinXC  

              Chápeš to naprosto správně, jen špatně kategorizuješ.

              0 0
              • Martyss  

                No pokud má voda 60 C, tak olej má daleko míň. Spíš bych se přikláněl k prohátnění motoru až má samotný olej 60–70 C

                0 0
                • MartinXC  

                  Přikláněj se, jak je libo :-) Když máš na budíku vody 60stC tak je fyzicky a akusticky znát (pozitivně), jak auto jede jinak než studené. A u staršího motoru je taky znát rozdíl 60 a 90 stC (negativně). Najezdil jsem na třech TDi motorech různého stáří za 8 let nejmíň 400.000km a docela jsem je poznal.

                  0 0
                  • Martyss  

                    „Když máš na budíku vody 60stC tak je fyzicky a akusticky znát (pozitivně), jak auto jede jinak než studené“…to jistě, ale olej stále není dostatečně prohřátý..:-)

                    0 0
    • croscountry  

      No, možno ma pošlete niekam do pr…le, ale myslím, že keď je to firemné auto a je to Tvoj budúci tchán, mohol by Ti ju da? ako svadobný dar. Skús to opatrne nadhodi? svojej polovičke, nech mu to nadhodí ona.

      0 0
    • error  

      možná se pletu, ale když je to firemní auto tak má nějakou účetní hodnotu, protože si ho určitě odepisuje v nákladech a když ho prodá za víc jak za odpis tak z toho musí zaplatit daň z příjmu, zůstatková cena auta je směšná oproti tržní ceně, tak možná ani není od věci, že v rámci rodiny ti to nechá za právě ten odpis

      0 0
      • misj  

        staci to prodat hned a ofiko prepsat az za rok a dan platit nemusi. V ramci rodiny to jde

        0 0
    • Vrci  

      Jen takovej dotaz. 50 tis neni to náhodou po Praze? Jinými slovy jednička, brzda, jednička, dvojka, brzda, jednička, brzda …

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Vy vesnický máte divný představy o jízdě v Praze :-) Když víš kudy, tak i pětku zařadíš.

        0 0
        • wroum  

          jj. zatimco vesnicky v praze zpusobujou zacpy, my vime kudy to objet :-)

          0 0
          • Vrci  

            To já vim taky kudy zácpu objet, ale pokud hledám jeden konkrétní dům na ulici, kde je zácpa tak ji prostě objet nemůžu. Ono je něco jinýho se přes město dostat a něco jinýho vyřídit něco na několika adresách v centru.

            0 0
            • wroum  

              ale jo, vim. denne jezdim prahou a mame zakazniky i na Pavlaku, na Karlaku, na Pankraci. nejcastejc jedu ze Stresovic do Hloubetina a pak do centra, presto se da zacpam vyhnout a stojim az pred cilem.

              0 0
          • Radek Broz  

            Zato kdyz se dostanete sem a rozjizdite se nekde v kopci (nedejboze v zime), tak je na vas radost pohledet:o) Pak zase tvorite zacpy na cestach do hor a my vas v protismeru v klidu objizdime:o)

            0 0
            • wroum  

              za poslednich nekolik let me nikdo v takovyhle situaci nastesti objizdet nemusel. kvalitni zimaky a pripadne retezy to jistej, ale vetsinou jedu do hor (da-li se tomu co je v CR ,rict hory) ctyrkolkou (v kufru pro jistotu uz nekolik let nepouzity retezy). takze bych tvou poznamku vztahnul spis na svatecni ridice odkudkoliv nez na prazaky.

              0 0
      • Tomcat  

        Plyn nepřidáváš? Napostd jsem se toulal po praze jsem dal páku do pozice drive a nechal jsem ji bejt dokud jsem nedoje ,ale to jsem tam dal P

        0 0
        • Tomcat  

          kua ja zase píšu Mělo tam bejt naposled, Praze a nedojel :-/

          0 0
    • giant  

      250–280 tis

      0 0
      • MF  

        No ked si clovek zobere, ze za tuto cenu sa da kupit 3–4 rocna kombikova Vectra v plnej vybave… Treba uznat ze Octavia si dobre drzi cenu.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce