Bagbike.cz – český byznysmen

219 nepřečtených
  • Daník

    Musím se podělit o své dojmy z obchodů s touto firmou a majitelem Jardou Pytlem, která zde občas inzeruje a vlastní kameňák v Ostravě. Abych přispěl k některým zde již dříve uvedeným ohlasům (a? už vycházejí ze skutečných zkušeností, nebo virtuálních zážitků jeho ženy, která mu „obstarává“ internet) – pan Pytel je velmi ochotný, cítí-li kšeft.Na tom by nebylo nic špatného. Vzhledem k příznivým cenám, po jejichž původu nepátrám, uzavřel jsem s ním řadu obchodů, jiné zajistil přes firmu, kamarády, přítelkyni.Po vyexpedování 8 kol a množství materiálu bych se už pomalu považoval za stálého zákazníka.Veškerá ochota ale vždy končí ve chvíli, kdy zákazník projeví nespokojenost se zbožím nebo službami.Ochotný úsměv se pak v okamžiku změní na útočný a vztahovačný projev plný komplexů. Reklamaci křivého rámu tak doprovázelo hodinové handrkování a i poté, co jsem musel křivost prokázat na rámařském pravítku, uspěl jsem nepochybně jen proto, že ve vzduchu ještě visela 20tis. splátka o které tušil, že by ji neviděl. Nové kolo jsem už pro jistotu koupil jinde, ale setrval jsem u drobnějších obchodů. Zlatý hřeb nastal při opravě starší vidlice Marzocchi, kterou jsem schválně přinesl už před sezónou začátkem února k výměně špatného těsnění a oleje. Po nesčíslných urgencích a následných výmluvách mi koncem června vzkázal, že vidle je hotová. Při předání mi technik na dotaz co dělali s těsněním sdělil, že už nic neteče a mastnota na pravé noze je od montáže. Pan Pytel stál vedle a dělal, že neslyší. Nebylo ani překvapení, když z vidle po nasazení na kolo přítelkyně olej asi 30km za městem začal doslova šplíchat na ráfek. Nemá smysl zde zatěžovat obsahem následného telefonního hovoru s Pytlem, řadou lží a výmluv, každý si domyslí sám. Vše popřel a na opravu jsem čekal 5 měsíců zbytečně. Po přezdívce ostravského JumpSportu „U dvou kokotů“ jsem si vzpomněl na trefnou charakteristiku Bagbiku od známého – „U komplexáka“.

    0 0
    • R.1  

      Admin to zrejme taky rychle smaze pro „nedostatek dukazu“ :)) Jinak nez to smaze, diki za postreh, kazda skusenost se muze nekomu hodit.

      0 0
    • stribrnak  

      Já zatím hodnotím Bagbike velice pozitivně. S panem Pytlem se mi jednalo dobře. Kupoval jsem vidlici a pláště, cena rozumná, druhý den už to bylo na poště. Možná vidlici sice budu reklamovat (což není chyba Bagbiku, ale Suntouru), tak věřím, že se opět rozumně domluvíme. Takže Bagbike zatím za jedna. :-)

      0 0
    • Beda  

      Neznam okolnosti Tve reklamace kriveho ramu, ale ja mam zkusenost opacnou. Loni jsem reklamoval v Bagbiku praskly ram Merida Magnesium Comp a reklamace skoncila do par dnu vymenou ramu za novy. Navic musim rict, ze Jarda je vzdy ochotny a trpelivy a leckdy mu zavidim jeho pevne nervy pri jednani jak se zakazniky tak s dodavateli. Ale o tom je byznys…

      0 0
    • Siddha  

      hm, ja de kol nedelam ale prijde me to uz jako pomerne siroka kampan proti eshopum obecne… je to ale jen muj nepodlozeny nazor…

      0 0
    • Seb  

      K tomu, co zde píše Dan: Reklamaci křivého rámu, jsme opravdu řešili delším hovorem, a to z důvodu, že mi přinesl rám, oznámil, že je křivý, nenechal mě rám ani přeměřit a ihned požadoval agresivním způsobem vrátit peníze. Já jsem však trval na posouzení od výrobce /na což mám právo/. To se mu nelíbilo, peníze chtěl hned. Reklamace nakonec proběhla v pořádku, protože byla oprávněná a peníze byly vráceny za pár dnů /cca 2/ od přijetí reklamace. Co se týče vidlice, byla přinesena na výměnu oleje – o těsnění nepadlo ani slovo. Vidlice pod normálním tlakem netekla, zřejmě až při jízdě při zatížení. Trvalo to tak dlouho, protože jsme byli neustále ujiš?ováni, že to má čas a nespěchá to. Přesto měl nakonec výměnu oleje zdarma.Na další Danova osobní zapšklá obvinění a nesmysly, které zde o mě píše, opravdu reagovat nebudu. A nevím z jakého důvodu bych měl nechat mazat tento příspěvěk. Přeji obchodu kam bude Dan chodit nakupovat, příjemné zážitky!

      0 0
      • Mamutt  

        Hmmm… troufne si Dan ještě odpovědět? Tohle by mě zajímalo…

        0 0
        • Peslezedirou  

          Pane jo, z B-F se stává docela dobrá detektivka místy přecházející v telenovelu :O)

          0 0
          • Alesh  

            :-))))) Jojo, taky se sem uz v posledni dobe chodim spis pobavit :-) Admin by mohl zaridit nocou sekci, napr. pojmenovanou „Spinave pradlo“ :-)

            0 0
            • cernoch1  

              Musím už taky reagovat, pamatuju staré bike forum, tam něco takového nepamatuju-tady se každý druhý příspěvek (pro vás co jste tak „cool“ a už skoro neumíte česky tak tedy thread) mění na úplně sračkový tlachání o ničem-zkrátka takový kdo, s kým a za kolik. Každý, kdo vznese nějáký dotaz je hned odpálen do starších příspěvků, ale příspěvky typu: přezouváte pneumatiky na autě v pneuservisu nebo doma, nákup malého auta apod.-ty jsou ok pro název „bike-forum“? Je to tady opravdu hooodně k smíchu.

              P.S.Toto není reakce na nikoho konkrétního

              0 0
              • enjoy  

                taky pamatuju stary bf.a myslim ze to zbytecne moc hrotis.. kdyz zalozis tema a nekdo te posle do historie tak mu vetsinou zavres pusu.pokud se zrovna neptas na MX comp:-D. k bagbiku vecne.ted jsem si tam objednal gobi za 2070,–(neveril jsem!) a ralpha za 700,–.mam od nej uz crossmaxy a na novy rok mi poslal i prani!:-D.jsem velmi spokojen.

                0 0
                • Polka  

                  Presne to samy sem objednaval taky ;-) RR jsem sice vracel, protoze 2.1 sirky mi bylo malo, ale cenama, rychlym dorucenim zasilky a jednanim jsem byl prijemne prekvapen.

                  0 0
                • tmik  

                  no s vetsinou co tady pises souhlasim ale pokud sem si tam neco obednal tak to jeste nedoslo nebo to stale zapominaji obednat u vyrobce napr. kamos vyreklamoval xtr kazetu pred 7mesici a stale mu jeste neprisla takze s rychlosti dodani vubec nesouhlasim jinak je celkem fajn az na jeho mechanika ktery lehce nestiha kdyz se po nem neco chce :-D

                  0 0
              • wroum  

                prispevek je prispevek, pokud chces za kazdou cenu prekladat slovo thread, tak by se dalo rict treba vlakno. to jen tak na okraj :-)

                0 0
                • cernoch1  

                  Jo a taky je to tady hodně o slovíčkaření :-o

                  0 0
                  • enjoy  

                    nj,tady jsi bez presnyho vykladu mrtvej muz:-). ale nebyvalo to tu tak horky:-),kdysi tu odbornici doslovny vyznamy zpochybnovali:-))

                    0 0
              • vili  

                to bude taky tim, ze tady uz se resilo skoro vsechno minimalne petkrat a je jen malo dotazu, ktery tu nebyly…coz na starym b-f nebyl tak casty jev…

                0 0
              • Mondieu  

                souhlas

                0 0
                • Vilém  

                  Vzhledem, ze se to za tech 6 let nijak nezmenilo, tak to nebude tak hrozny, jak tu popisujete.

                  0 0
      • universal  

        tomu rikat odpoved, je videt, ze ses k tomu postavil celem a uz jen proto, ze „diskutujes“ mas u mne ocko 8-)) kratky universal

        0 0
      • Daník  

        Nehodlám tady prát špinavé prádlo, jediné o co mi jde, aby si i typičtí čeští podnikatelé uvědomili, že zákazník je živí a jsou tady pro něj a ne naopak a aby byli případní zákazníci opatrní. Beru fórum jako místo pro výměnu zkušeností cyklistů a ne jako reklamní plochu pro podnikatele v oboru.Je věcí každého, jak se sám rozhodne.To, co tady píše J.Pytel je plné vědomých lží a ty jak jsem napsal nastupují ve chvíli, kdy mu nekyne ze situace zisk, ale řešení problémů a jen dokazují jeho ubohost-minimálně v mých očích.

        Že jsem tě nenechal změřit křivý rám je lež a nesmysl-strkal jsem ti ho několikrát, nejprve k vyzkoušení, že jede kolo křivě, to jsi odmítal, pak jsem odchylku demonstroval změřením nití, to jsi taky odmítl a teprve až jsem rám přeměřil na vypůjčeném pravítku, vzal sis ho na víkend a snad udělal totéž.Můj „agresivní způsob“ (chacha) domáhání se náhrady spočíval v tom, že jsem žádal, aby mi v případě křivého rámu co nejdříve zjistil,zda bude reklamace řešena výměnou nebo vrácením peněz, abych věděl, zda shánět nového bajka.30 denní lhůta by měla sloužit zjištění, zda je reklamace oprávněná a jedná se o výrobní vadu (což v daném případě nebylo sporné) a ne k tomu, aby mohl prodejce co nejdýl disponovat penězi zákazníka jako bezúročnou půjčkou.Nakonec jsem se stejně dočkal až po zákonné 30 denní lhůtě, kterou navíc nepočítal od první reklamace, ale až od chvíle, kdy rám (údajně) odeslal dodejci. Další bohapustá lež-Vidlice byla samozřejmě přinesena na opravu těsnění-nenechám měnit olej ve vidlici, která teče, to snad postrádá smysl a logiku a navíc jsem to před převzetím „opravené“ vidle několikrát opakoval a řešil s mechanikem i před Pytlem. Což velice dobře ví a taky to prozradil ve svém příspěvku tím, že „pod normálním tlakem netekla“-tudíž velmi pozorně sledoval, jak jsme vidlici s mechanikem zkoušeli.To byl taky jediný důvod, proč jsme vidlici převzali,protože jsem věřil, že by závada mohla být odstraněna demontáží při výměně oleje.Při následném telefonickém dotazu na těsnění mi mj. řekl, že nebude někde shánět nějaké těsnění a pak mi ještě poslal sms, a? si jdu vidlici opravit jinam (po 1/2roce), olej si nechám (stejně vytekl,že) a a? si postěžuji na bajk fóru (i negativní reklama je reklama,že). Nevím, co si kdo představí pod slovem zapšklá, ale já jsem znechucen takovým přístupem firmy k zákazníkům a považuji za správné nenechat si to pro sebe. Nic jiného od toho nečekám a předpokládám, že nikdo není tak naivní, aby čekal sebekritickou reakci prodejce.Co se týká podpisů-moje celé jméno lze vyčíst po kliknutí z niku, v tom nevidím problém.

        0 0
        • pegal  

          Tak a ted kdo mluvi pravdu???

          0 0
          • X-biker  

            To je situace…

            0 0
          • Karbic  

            pravda je subjektivní, ale s největší pravděpodobností bude někde mezi… …protože nelze předpokládat, že by ani jedna strana svoji pravdu zmírnila ke středu a nepřeháněla… 8-)

            0 0
        • wroum  

          po kliknuti na nick zjistim, ze se jmenujes Dan a ze ses nadprumerne inteligentni (soude podle toho ze umis psat) zlatej retrivr ci labrador odnekud skoro ze slovenska. :-)

          0 0
          • Daník  

            …i s příjmením v mailu.K nevěřícím Tomášům jen tolik: nepřeji žádnému slušnému cyklistovi měsíc a půl trvající reklamní anabázi s křivým rámem na drahém kole, kdy neví, jestli ještě někdy uvidí své peníze a nepřeji nikomu ani obyčejnou vyjížďku, během které vám vyteče vidlice, na jejíž opravu se obchodník vykašlal.Nikomu své názory ale nenutím a nikoho nepřesvědčuji.

            0 0
            • wroum  

              neber to osobne, jen sem si rejpnul. nevim, kde je pravda a svym spusobem mi to je i jedno…

              0 0
        • Seb  

          Nestačím se divit…Kolo si neměl ani celé zaplacené a já jsem se s dovolením neřídil tvým pocitem, že kolo jede křivě nebo tvým nitkováním.A TY že by si klidně čekal na vyřízení reklamace měsíc a půl?!A pak bys ještě ke mě chodil? To těžko, že.My dva víme jak to bylo, já už ani nemám chu? to tady vysvětlovat. Jak si napsal, dál per špinavé prádlo, já s tím už nic bohužel neudělám…

          0 0
        • MattsSpeed  

          podla data to tu je uz davno, s obcasnou nedovolatelnostou pravdy mam nejake skusenosti, a aj ked viem ze je to svinstvo tak najlepsie je mat znameho na financnom urade, ale naposledy stacilo napisat na www.coi.cz :-)

          0 0
      • Vision  

        měl by jsi mu poděkovat! jak Vám teď vzrostla návštěvnost a o to šlo ne ? ;-)

        0 0
    • BH  

      Nehorsi je zamindrakovany zakaznik

      0 0
    • rich  

      bez ohladu na opravnenost resp. neopravnenost tvojho pohorsenia (vid odpoved od JP) → je korektne v takychto pripadoch podpisat svoje rozhorcenie (doplnit svoju vizitku) a nie formou „dopisy bez podpisu, zmenenym rukopisem, slovicka plna hnisu…“ :-)

      0 0
      • Volf  

        Každý den se setkávám se stížnostmi nebo reklamacemi a dneska už vím, že lidem se nedá věřit. Na druhou stranu mě moje babička vždycky ušila když někam přijdeš tak slušně pozdrav a když něco chceš tak řekni prosím. Možná se budete smát, ale dodneška se tím řídím a při pár reklamacích, které jsem uplatnil / cca 3 / jsem se díky tomu vždy bez problémů domluvil.

        0 0
        • kedi  

          Reklamacemi se zabývám pracovně každý den.Je pravda že některým lidem se skutečně moc věřit nedá.Z druhé strany je při reklamaci dobré se řídit určitými pravidly.Přes to že zákon umožňuje reklamaci ústní,je skoro nezbytné a výhodné pro obě strany písemně sepsat zakázku,což je prodejce na žádost zákazníka povinen,kde je datum reklamace,obsah reklamace slovy zákazníka,nenechat se natlačit do jiné formulace slov než jaké vy sami uznáte za vhodné.Prodejce je povinnen vyřídit reklamaci do 30-ti kalendářních dnů od data reklamace,jinak máte nárok na vrácení zboží a tím i peněz.V případě že prodejce odmítne po uplynutí lhůty vyplatit plnou cenu výrobku je asi nejlepší obrátit se na ČOI. Je dobré postupovat podobně i u oprav.Písemná zakázka s termínem dokončení,před­běžnou cenou a jasně specifikovaným požadavkem.Servis nesmí překročit předběžnou cenu u částek do 10 tis.o více než 20% a u částek nad 10 tis. o více než 10%.Stejně tak máte nárok na vrácení původních dílů,pokud na to předem upozorníte atd..... Zbytečným dohadům a hledání kde je pravda se dá předejít,ne vždy,ale většinou.

          0 0
          • Daník  

            Já klidně detaily reklamace objasním i když to pan Pytel jistě zase popře: Od prvního pokusu o reklamaci (kdy jsem argumentoval jak říká tím, že kolo jede křivě a „nitkováním“) do vlastního převzetí kola k reklamaci uplynulo snad 2 týdny, snad měsíc (přesně už nepamatuji). Poté, co se mi křivost podařilo ověřit na rámařském pravítku kolo převzal (pátek), pak cca do úterý měřil a pak „poslal k reklamaci“ a od té chvíle to trvalo tuším bez nějakého dne dalších 30 dní.Celkem tedy dost dlouho,ale to nebylo nejpodstatněj­ší.Nejvíce ho namíchlo, když jsem navrhl sepsat na papír, že kolo k reklamaci převzal a že já za něj zaplatil již konkrétní část sumy a další část dlužím.To, že jsem po této příhodě ještě v obchodu nakupoval, byla moje naivita a můžu tě ubezpečit, že se již nebude opakovat. Ani v případě další zakázky, připravované naší firmou:)

            0 0
            • Seb  

              Takže naposled. Za kolo jsi zaplatil ani ne poloviční částku a JÁ jsem od tebe na zbylých dvacet tisíc,které jsi dlužil nechtěl žádný podpis. TY jsi však po mě při reklamaci požadoval papír, že jsi mi zaplatil nějakou částku. Já jsem ti důvěřoval a ty mi ne a ano, to se mě dotklo. Všichni si zde mohou vyhledat tvé příspěvky o reklamaci křivého rámu, kde není ani zmínka o dlouhé čekací době apod. Nevím, co máš za problém a nezajímá mě to…Ale tvé příspěvky mě velice vytáčí. I když si slibuji, že nebudu reagovat, nevím, proč bych se měl neustále nechat tebou očerňovat. Myslím, že už to stačilo. Nikoho to tady nezajímá, jen ty si potřebuješ hojit nějaké komplexy. Napsal jsem ti na soukromou poštu mail, a nereagoval si, tak nevím…

              0 0
              • Daník  

                Začíná to být legrace. Nejsem si jistý, že to tvé potenciální zákazníky nezajímá, jak jednáš, proto je o to nemohu ochudit, číst to může jen kdo chce:)) Ostatním se omlouvám. Přál sis kdysi odemne reklamu na fóru, teď jsi se o ni postaral sám.Takže doufám též poslední reakce:

                Že tě to vytáčí mě opravdu těší, mě totiž ty problémy s reklamacemi a následnou 5 měsíční „opravou“ vidlice taky docela vytočily, zvláště poté, co jsme u tebe v krámě nechali dost přes 150 tisíc.K tomu jsem investoval do skutečné opravy vidlice, která mimochodem trvala u konkurence jen necelé 2 dny.Takže když to shrnu – zákazník, který se u pana Pytla dožaduje řádně provedené opravy a reklamace vadného výrobku si přišel léčit komplexy a uráží pana Pytla tím, že navrhuje sepsat záznam o předání výrobku k reklamaci, protože ten se takovými prkotinami nezabývá a sám podobné formality nevyžaduje (btw. nic nakonec nesepsal a mnou vlastnoručně napsaný papír o předání vztekle podškrábl jakýmsi klikyhákem s komentářem, že to stejně nemá právní hodnotu).Takovému zákazníkovi pan Pytel-jak sám napsal-odpovídá větou „Nevím, co máš za problém a nezajímá mě to“. Jistě si každý cyklista představí, jak příjemné je takové domáhání se pravdy, když našetříte na kolo svých představ a pak nemáte kolo ani peníze a v ruce papír s klikyháky.Někdo tady napsal, že to vypadá jako kampaň proti na e-shopům. Já myslím, že bohužel nejen Jarda Pytel, ale řada českých „obchodníků“ potřebuje adekvátní reakci zákazníků, kteří se budou domáhat svých práv a třeba i veřejně diskutovat o špatných zkušenostech.A těm poctivým se omlouvám, věřím, že jich je spousta a časem si je zákazníci vyberou.

                0 0
                • pegal  

                  Muj nazor je: Oba trochu lzou…

                  Ale nejlepe to vi oni sami…

                  0 0
                  • Mamut  

                    To vedia iba oni dvaja. Ale ak p. Pytel hlasky ako:

                    Já jsem ti důvěřoval a ty mi ne a ano, to se mě dotklo.

                    A kvoli tomu odmietol spisat nieco, co ma POVINOST zo zakona, tak ma v zivote neuvidi. Ja u obchodnikov nenakupujem preto, aby mali dobre pocity, to nech si riesia doma s manzelkou.

                    0 0
                  • Haryk  

                    Tvůj názor sdílím taky.Ale nechat ve kšeftě 150 000 kaček a pak na něco čekat půl roku,tak z toho by ve mně fakt zažbluňkal nitroglycerin.

                    0 0
                  • Milan  

                    Mě přijde, že tuhle diskuzi vede Jarin :o)) jednou za Seba, jednou za Daníka ???

                    0 0
                • TinkTink  

                  Jaka znacka ramu to byla? (ta reklamace…nechce se mi to hledat…)

                  0 0
                • Nodar  
                  no jo, co není psáno není dáno a tak se teď můžete chytat za slova do alelůja … pokud příštímu zákazníkovi/ob­chodníkovi už nebudete věřit a raději pořádně sepíšete zakázku, tak to byla nakonec dobrá lekce :-)

                  Jinak perlička, před 2 rokama mně praskl u motoru nějaký řemen, v servise jsem laicky popsal problém, technik napsal „výměna řemene“, jiný vyměnil řemen a nechali mne odjet. Po 4km se rozsvítily všechny kontrolky a motor se zakousl. Když jsem volal z mobilu do servisu, tak se mně vysmáli, že o tom ten opravář ví, že našel prasklé těsnění pod hlavou, ale když jsem si prý zadal tak blbě práci, tak je to můj problém. Motor to naštěstí rozdýchal, prý štěstí že jsem ho hned vypnul, no tak jsem změnil servis a pak i značku. To jen že blbě sepsaná zakázka je totéž jako žádná …

                  0 0
                  • R.1  

                    tak to bych se s tim servisem hadal. Nebyla to Schade?

                    Nam na diesel Felacii taky chteli menit zapalovaci svicky (diesel nema ze ano) a naopak olej az po 15000km (predpis 7500) – odbornici.

                    0 0
                    • Lada1  

                      asi mysleli zhavici

                      0 0
                      • R.1  

                        nemysleli, byl sem u toho, krom toho, zhavici se meni ne podle km ale kdyz to nezhavi. Proste nemysleli vubec :) Byly i dalsi story, koncilo to dokur.enou vymenou vstrek.cerpadla a naslednou nutnou GO motoru. Schade nevermore

                        0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jsem si jednou nechal přehodit hlavový složení a osu z jednoho rámu do druhýho… servis to provedl, ačkoliv ta osa byla ouplně zrezlá, jak jsem později zjistil (to bylo v době kdy jsem ji eště neuměl vyndat). Jako čekal bych že dyž vytáhnou ven zrezlou osu tak mi zavolaj (však chtěli muj telefon pro případ „kdyby něco“) a já bych se kouk a řek bych „dejte mi tam novou, dík“… ale nikoliv, asi se nad tím mechanici akorát zasmáli a narvali jí tam… :o)

                    0 0
                    • Lišák  

                      A co když zrezla až později-mezi výměnou a tvojí kontrolou? :-)

                      0 0
                    • Pá-dlista1  

                      To asi nebyl pan majitel osobne. Jinak by ti vnutil novou osu rovnou… a ja bych jen podotknul, ze snad nema cenu davat novou osu do staryho ramu a cele kolo vyjde levneji nez skladat na novy ram :))

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Nevim kterýho pana majitele myslíš… to se nevztahuje na bagbike, aby to nebylo chápáno zle :o), jen podobná příhoda jako s tim autem.

                        0 0
                • BH  

                  panove, a tedy predevsim Dandiku bezte si sve ciste osobni problemy resit jinam, jo?Je to t r a p n e ! Nikdo na BF nenmuze byt arbitrem ve vasem soukromem sporu, ktery je nam potazmo uplne ukradeny.Z toho co jsem si precetl pro me vyplyva, ze mate maslo na hlave oba dva, ale Dandik asi vetsi, protoze citi potrebu to verejne ventilovat a v duchu si rika" ted jsem mu to nandal" ovsem z pohledu nestraneho pozorovatele, te povazuji spise za klasickeho prudice.

                  0 0
                  • wroum  

                    ba ba, pravdu díš…

                    0 0
                  • JFB  

                    no, je tu takova funkce, jmenuje se to „blokovat“. jsem s ni docela spokojenej…

                    0 0
                  • Mamut  

                    Tvoje nadrziavanie akemukolvek obchodu a vyhlasovanie zakaznikov za magorov je tu bezna vec. To ze robis v eurobiku a asi ti z toho hrablo je tvoja vec, ale laskavo nikdy nepis texty ako:

                    je nam potazmo uplne ukradeny

                    Pokial ti to fakt neodsuhlasilo 4000 registrovanych clenov BF. Pis za seba, nikdy za mna a bud tiez taky mily a nikoho nevyhadzuj z fora len preto, ze tebe sa to nepaci.

                    Uznavam, ze tento prispevok je sprostou urazkou, ale nemienim to menit. Este som nevidel prispevok od teba, ktory by sa tykal vztahov medzi obchodnikom a zakaznikom, kedy by si zakaznika nenazval prudicom (ako napr. v tomto vlakne),blbom, magorom a pod. Podla teba je kazdy zakaznik, ktory chce nieco reklamovat alebo je nespokojny sprosty zlodej a povl.

                    0 0
                  • Tříska  

                    No já ten obchod taky znám a podle toho, jak to tam smolí na koleně opravit kolo bych si tam asi nedal a taky už jsem slyšel různé zvěsti.I když je to tady obecně mizérie. Ale spíš mě zaujalo, jaká tady vzniká bojovná diskuze ostatních. To si opravdu myslíte, že takové názory sem nepatří?Nebo je to jen pokus cenzurovat názory ze strany prodejců?Přijde mi to stejně zajímavé jako názory na ten či jiný komponent, špatné či dobré vlastnosti kola a rozhodně bych to tady hledal spíš nežli diskuzi o muzice.

                    0 0
                    • Seb  

                      Třísko, Třísko. Začíná to být z tvé strany docela trapas. Přečti si pozorně svůj příspěvěk na www.ivelo.cz v diskusi o mě. A příště při vymýšlení víc mysli. /ivelo.cz/dis­kuze/show.php?fo­rum=5&vlakno=11294&vlak­no_od=0/ se tímto omlouvám, a budu se snažit dál pokračovat ve své poctivé práci.Uf.

                      0 0
                      • steel is real  

                        uvazoval jsem o nakupu treter u vasi firmy, prispevek danika mne trochu dost odradil, triska me presvedcil o puvodnim zameru :-)

                        0 0
                    • hanz  

                      hej tak to nechápu…že by další schíza?

                      0 0
                    • kámen úrazu1  

                      Používat na jedno téma dva nicky, abys někomu zhoršil pověst…k tomu se opravdu jen tak někdo nesníží, bravo!

                      0 0
                    • hydrant  

                      Daník = tříska,

                      Milá třísko, byl jsem přeci jen celou dobu nakloněnej víc tobě než p. Pytlovi, ale teď sis to celý svý snažení pěkně pos*al :-(

                      0 0
                    • pegal  

                      Daniku-Trisko… O co Ti jde?

                      0 0
        • MattsSpeed  

          :-)) to ucili i mne, ale doba je jina, ma skusenost je taka, ze kldyz pridu, pozdravim a reknu prosim, tak vsichni spozorni a cekaj, jak je osidim… cest vinimkam v.

          0 0
    • hydrant  

      po všem, co jsem si tu dnes přečetl, bych řekl, že pravda bude někde uprostřed a asi začnu používat blokování, protože tady se nic novýho nedozvím a stejně mi to nedá, abych se vždycky znova nepodíval, co tu přibylo, což je ztráta času, lepší jím plýtvat někde jinde

      0 0
      • ota  

        taky to vidím někde uprostřed.uznávám ale právo každého ůčastníka fora vyjádřit se k problému-vím,že je to ale občas otrava.vztah zákazník-prodejce bývá zapeklitý.jsem ale rád,když se o obchodech něco dozvím,které ano,které ne.jasně že objektivní info to být nemusí

        0 0
        • pegas  

          …ja teda nevim..posledni dobou,kdyz tak ctu tyto a podobne prispevky tak si hlavne rikam co sem chodi za lidi..myslim ze tady je nekolik okruhu pro debatu..za 1.vztah zakaznik-obchodnik…uz u predchoziho prispevku s Akcebike..neco napise poskozeny,neco prodejce..a ted babo rad..kdo ma pravdu..neutralni clovek si tu pravdu najde uprostred..osbne nakupuji u bikezone,bi­kestore..sem zde velmi spokojen…jiste ze se ne vzdy vse povede,sme prece jen lidi,ale pokud se na dany obchod objevi vice namitek z ruznych stran tak opravdu asi neco neni v poradku..za 2.tohle je forum o kolech a vseho kolem-takze nevidim duvod proc kdyz se tady bavime o spatnejch komponentech pro se nebavit,nevyjadrit o obchodech,za­vodech atd..kazdy ma pak pravo si ten prispevek precist a pokud nechce tak mu ho nikdo nenuti..tak proc se tady rozcilovat ze to nekdo MUSI cist..?..nemusi..

          0 0
          • Geralt  

            Souhlas. U některých eshopů a kameňáků není problém a rád se tam vracím i jen pro radu, či se zeptat a nepřipadám si jako chudák, když si zrovna nic nekoupím. Někde tomu tak není, pokud si nejdeš pro nový kolo aspoň za 20 kkč. Každý, kdo nakupuje a nejenom kola, určitě učinil podobnou zkušenost. Ke sporům ohledně reklamací jsou vždy potřeba 2 strany a na každé mohou být různí lidé. Pořád si ale myslím, že pokud obchodník chce, aby zrovna u něj co nejvíce lidí utratilo peníze, může i v rámci zákonných mezí pro reklamaci vyjít zákazníkovi vstříc (informacemi, termíny apod.). To ho pak povyšuje v mých očích v tomto směru nad konkurenci. A co se týká zveřejňování svých zkušeností s koly, díly, shopy a vůbec informací okolo kol, myslím, že od toho tu BF je, abychom mohli od povolanějších nasávat cenné informace. Howgh.

            0 0
            • tesil  

              Vážený pane Daník, přečetl jsem si Vaše příspěvky, „nádhera“. K Jardovi chodím velice často, znám spoustu jeho zákazníku a ještě jsem se nikdy nesetkal s jeho tak arogantním zákazníkem, jako jste vy… V Bagbiku je možno se vždy nějak rozumně domluvit a věřím(z 95% v prospěch zákazníka, zbytek pravděpodobně tvoří Vám podobní zákazníci), že tento názor by sdílelo spoustu jiných lidí, kteří tam reklamaci řešili. Záměr byl jasně evidentní… Nechtěl jste touto cestou vyřešit Váš problém reklamace a bůhvi čeho všeho ješte, prostě jen z Vaši hlouposti pomluvit dobré jméno jednoho ostravského obchodníka… S pozdravem j.tesarcik@seznam.cz . P.S.:Komplexu zdar, pane Daník!!!

              0 0
              • Daník  

                Nech? vám vaše dobré zkušenosti vydrží. Snažil jsem se pouze upozornit na mé pravdivé zkušenosti, tak jak jsem o nich přesvědčen a jak se udály. Že zbytečně urputně to připouštím.Nechal jsem se vyprovokovat názory některých prodejců (?) typu „otravní zákazníci“. A? každý věří jen čemu chce, žádné jiné důvody někoho očerňovat jsem neměl. Vyrážíme na cyklodovolenou i s přetěsněnou vidlicí,ke které se mi navíc dostalo komentáře, že olej byl černý, takže buď neměněn, nebo nevyčištěno. Bez dalšího komentáře. Příště budu uveřejňovat raději jen pozitivní zkušenosti.

                0 0
                • RomanH  

                  Nechci se vubec michat do tohoto sporu, ale k tomu oleji : Marzocchi si rozebiram peclive sam a kdyz jsem 14 dni po vymene oleje chtel trosku oleje ubrat, byl uz cerny. Takze z tohoto bych jej nepodeziral.

                  0 0
                • chlup  

                  Jsem pouze čtenář, ale tenhle člověk mě naštval. Daníku Třísko Gruzo (viz email) nebo jak ještě? Jsi pěkný podvodník a opovážlivec. Měl by ses stydět a omluvit se a ne ještě něco vysvětlovat. Nevím jestli o tvé pozitivní zkušenosti ještě někdo bude stát. Já tedy ne. Jestli ses takhle choval i k byznysmenovi – to před ním smekám. Jo a o té tvé nitkové metodě jdou v Ostravě legendy.

                  0 0
                  • pegal  

                    //Jo a o té tvé nitkové metodě jdou v Ostravě legendy.

                    :o)))))) //

                    0 0
                    • kovar  

                      legendy o zabedněnosti obchodníků? Nitková metoda je dost vypovídající, ale někdo může mít mentální problém ji pochopit.

                      0 0
                  • milan1  
                    • Odstraneno na pozadavek usera –
                    0 0
              • Vision  

                Jan Tesarčík >>>>a proto jsi se dnes zaregistroval aby jsi nám to oznámil to je ale nahoda :D jinak bez komentáře …

                0 0
              • mechanik  

                S názorem „tesila“ plně souhlasím a taky zdravím istonbike@centrum.cz :-)

                0 0
    • rb  

      Já sem tam teda nic nereklamoval,ale už dobrých 14 dnů čekám,že mi zavolají,jestli mi teda a za kolik dovezou sedlovku kerou bych chtěl.Ale páč sklad odkud by to mělo být je „až někde“ u Frýdku-Místku,tak to asi tak hned nebude :o).

      0 0
      • Lada1  

        mi prijde J.P. celkem dosti hodne zaneprazdnen. Nicmene podobnou zkusenost mam taktez.

        0 0
        • rb  

          Včera se po přečtení příspěvku ozval a omluvil.

          0 0
    • Meesha  

      Tak sem si dal praci a celou tu sracku precet… Nazory se u me menili postupne. :-)

      Tak me napada… KOLIK TU MA KDO NICKU??? :-))

      0 0
      • Seb  

        Máš pravdu, je to sračka… Poté co Tříska sestřelila Dandíka, nemám zapotřebí zlepšovat si pověst pod jiným nickem :-)))

        0 0
      • admin  

        trosku jsem zobtiznil registraci na povinnost mit funkcni mail kam prijde heslo tak doufam ze to trochu pomuze :)

        0 0
        • JFB  

          dekujeme!-)

          0 0
        • pegal  

          No jo, jenze ono si muzes taky udelat mailu kolik chces :(

          0 0
          • admin  

            ano to samozrejme ano, ale uz je to dalsi opruz navic. Taky muzu zacit delat registraci na zaklade notarsky overenych podpisu a rodneho cisla :)

            0 0
            • pegal  

              Ja vim neni to jednoduchy… Zkratka kdo bude chtit tak si tech nicku udela kolik chce, ale to uz zalezi na kazdem…

              0 0
            • Pebe  

              Možná ještě pohlídat, aby neměli dva uživatelé stejný email.

              0 0
        • Vrci  

          Kdysi jsem navrhoval, aby se po rozbalení infa o uživateli objevila i informace Ze stejné IP se přihlašují: xxxx, ale bylo mi řečeno, že by to bylo k ničemu.

          0 0
          • Tomcat  

            To ti bylo řečeno správně. Protože by opravdu to bylo zavádějí. Jeden člověk může psát z různých adres stejně jako množina lidí může být pod jednou.

            Ten registrační email je dobrej nápad ,ikdyž to je jen o tom se ještě „registrovat u freemaillu“

            0 0
        • Jimmy137  

          a vo omezeni podle IP adresy… Vim, ze u jednoho pocitece muze byt vicero lidi, ale moc casto se to nestava…

          0 0
    • Modrásek  

      Dámy a Pánové,

      jelikož mám také špatné zkušenosti s reklamacemi, ráda bych se k tomuto případu vyjádřila.

      Když si čtu příspěvky mnohých z vás, napadá mě, že vůbec neznáte svá práva. Myslím tím práva zákazníka vůči prodejci. Jen tak mimochodem a na ukázku – u reklamace, jež není z jakýchkoliv (!!)důvodů vyřízená prodejcem do jednoho měsíce, je automaticky dáno zákonem za pravdu kupujícímu (zákazníkovi). Ten pak může žádat vrácení peněz a prodejce mu musí vyhovět.

      Opravdu tu není místo na nějaké osobní pocity, víru, nevíru atd..

      pro ty jež chtějí bojovat za svá práva, vřele doporučuji portál:

      www.spotrebitel.cz

      Tam je vše. Pusu * Modrasek

      0 0
    • Holzby.ml  

      Musím uznat , že Ti věřím . Mě se něco podobného stalo na www.bikestore.cz Díl mi nechtěli vzít jen kvůli tomu , že byl rozbalený a že jsem ho snad poškodil já . Ale když člověk pohrozí soudem nebo coi . Tak najednou jde vše vyřešit . Ale oni se podnikatelé časem naučí , že o zákazníka musejí bojovat . Chce to jen čas ,ale myslím , že kdo chce obchodovat dobřetak se to bude muset naučit , jinak na to sám doplatí:) Jen mě štve to , že to člověku někdy pěkně znepříjemní jeho milovaný sport .

      Ale jinak mohu doporučit www.velotrade.cz

      0 0
      • jfk  

        no ja pracuju v odvetvi, kde bohuzel/bohudik uz prevladl princip, ze zakaznik je pan (s dlouhym a:-). no a do nas furt vtloukaji, ze v drtivy vetsine pripadu je nase chyba, kdyz zakaznik neni spokojenej. a kdyz spokojenej neni, tak je treba patrat po tom, proc to tak je, a ne se hajit

        bez ohledu na to, kde je pravda – co kdyby seb rek, ze je mu lito ze ztratil zakaznika?

        0 0
      • pegal  

        .. tak to nemas rozbalovat a poskozovat .. :)

        0 0
      • DTurecek  

        nahodou jsem narazil na tento prispevek a musim reagovat, protoze nemam rad, kdyz nekdo pise neco, co neni pravda.

        1. zakaznik si objednal na vlastni zadost zbozi (cyklocomputer s kadenci), ktere nebylo ani u nas v nabidce
        2. objednavka vyrizena, nase strana objednala vyrobek a dodala. Pokud si pamatuji, tak to bylo jeste se slevou z MOC i s tim, ze se extra objednaval a postovne na dodavku k nam pokrylo vse, co by zbylo. Ale spokojenost zakaznika byla dulezitejsi.
        3. po nejake dobe chtel zbozi zakaznik vratit – duvod – na kliku vede kabel, ktery zakaznik necekal. Nevim, zda zakaznik objednaval podle chybnych udaju nekde na www apod., nemohl jsem ovlivnit, my jsme zbozi v nabidce nemeli, tudiz ani zadne informace. Nicmene bych cekal, ze kdyz chce nekdo kadenci, neco o tom vi :o).
        4. ale souhlasili jsme s vracenim
        5. vyrobek byl pouzit a bylo to na nem videt.

        A zde se dostavame do rozporu se zakaznikem, ktery za zadnou cenu nechtel pochopit (i kdyz odreni mista, kde se nastrkuje computer na drzak, bylo jednoznacne), ze toto proste nemuzeme (a ani bychom to neudelali) prodat jako nove zbozi jinemu zakaznikovi. Jsem si jisty, ze zrovna tento zakaznik by prisel jako prvni s tim, ze vyrobek je odreny a uz byl pouzity a roznes by nas tady na foru, ze prodame takove zbozi. Ale kdyz byl v druhe pozici, tak se mu to zdalo normalni a my bychom to meli bez problemu prodat nekomu jinemu a neresit. Jelikoz uz nejaky ten patek obchod delam, tak vim, ze je hodne zakazniku, kterym vadi jen rozbaleni a prohlednuti a samozrejme to chapu, chteji nove zbozi. A toto zbozi bylo regulerne pouzite a ne jenom vybalene a neslo znamky opotrebeni. U nas si nedovolime zaslat takove zbozi, aniz by o tom byl zakaznik predem informovan a souhlasil s tim resp. toto zbozi uz na www priznak ci info o tomto nese, je na nej dalsi sleva atd. 5. hrozba soudem ci coi tady pokud vim zadna nebyla a i kdyby, tak bych si stal za svym a dopadlo by to stejne, protoze pravo bylo na nasi strane. Zbozi nebylo vzato zpet, protoze zakaznik nesouhlasil se snizenim vratne castky 6. o podobne zakazniky uprimne nebojuji, bojoval jsem v cca peti strankovych mailech, kde jsem se snazil situaci dokola vysvetlit, protoze jsem rad, kdyz se strany dohodnou a vyresi vse v dobre, ale bylo to marne. Zkousel jsem to resit telefonicky, bohuzel. Takze jsem to vzdal a doufal jsem, ze uz se k tomu nikdy nevratim. No a uz je to tady. Takze jen timto bych to asi uplne uzavrel a doufam, ze nebudu muset reagovat resp. ani nebudu, protoze je to porad dokola to same. Takze pro pisatele prispevku – nakupujte na www.velotrade.cz, uznejte aspon jednou vnitrne svou chybu a nehazejte na nas nepravdivou spinu. Diky. Dan Turecek p.s. jako se najdou „spatni“ obchodnici, najdou se i „spatni“ zakaznici. A ted nemyslim spatni zakaznici, ze by vraceli zbozi – s tim u nas normalne nemame vubec problem. Ale spatni viz. tento priklad, kteri proste uznavaji jen jednu pravdu, i kdyz ji nemaji a jeste takto pomlouvaji. A ja muzu uprimne napsat, ze techto zakazniku bylo za celou dobu (7let) cca pet. Samozrejme bych byl radsi za nulu, ale bohuzel, jsou mezi nami…

        0 0
      • kesu  

        hele ja nevim,ale s tureckem je to vzdycky v pohode.Neznam snad jedinej obchod,kde bych dily objednal ve ctvrtek v noci,rekl ze si je vyzvednu v patek odpoledne a protoze sem nestihal dostal sem se tam az nekdy v sedum.Nicmene kdyz sem si je chtel prevzit tak sem zjistil ze mi asi 50kc chybi (byla to zakazka asi za trojku),tak mi rekl ze je to v pohode at to necham.Krom toho mi nabidl i montaz zdarma.A to navic jeste slo o dost atipickej rozdil osy..Tak a jen do me ze mu mazu med okolo huby:)

        0 0
      • Stancek  

        Cely jsem to necetl, ale bagbike je podle me v pohode. Objednal jsem veci a nebyl jsem si uplne jistej ze je to presne to co potrebuju, tak jsem napsal ze bych chtel potvrdit ze je to spravne, za chvilku telefoun z bagbike, vsechno jsme probrali, soucastku po soucastce… ano mame, posilame PPLkem a dalsi pracovni den to tu bylo. Takze, dobrej vyber zbozi, perfektni jednani, rychlost, dobry ceny… proti bagbike nemuzu rict ani popel, ja byl s nima maximalne spokojenej.

        0 0
    • Lister  

      nechce se mi to celý číst, ale Bagbiku se musím zastat. Zatím jsem neměl žádný potíže s vyřízením reklamace, dokonce jsem už i vracel jeden výrobek, který nedopovídal přesně popisu na stránkách bagbiku, a vše bez problémů vyřízeno, popis na stránkách po mém upozornění upraven. Za vrácené peníze jsem si hned vybral jiné zboží a ještě i něco navíc, protože mám tenhle obchod rád a zatím jsem hodně spokojený, navíc se dá i dobře dolmuvit na ceně, když potřebujete něco co běžně není v nabídce.

      0 0
    • kesu  

      ale co se tyka reklamaci,tak je pravda ze to zkousi kazdej,me nekolikrat praskla merida big air.Vcelku normalni.Nicmene velice slusne se ke me zachoval prodejce,ale dovozce meridy mi tenkrat napsal,ze jsem vozil moc vytazenou sedlovku,tzn rysku jsem mel 4cm v ramu.Ale s tim ze ram ma vyrez a musi bejt sedlovka zasunuta i v dolni casti,coz ale nebyla pravda.Nikde to napsany nebylo,v manualu bylo jen ze hranicni je ryska.Tak sem stratil trpelivost,rekl znamemu pravnikovi a sepsal plnou moc.Tu sem poslal dovozci s tim ze me vec jiz nezajima.Do trech dnu mi s omluvou prisel ram jinej…jen ale zalezi zdali je reklamace opravnena

      0 0
    • kolda  

      ja jsem si objednaval plast a tretry, omylem mi poslal o 1 ks plaste (RR) vic, nebyl problem vratit. kupoval jsem tam vic veci a kokota nebo komplexaka jsem v shopu nevidel – a to jsem tam byl osobne. spis ochotneho cloveka, co mel dost prace. takze to mozna spis chce zklidnit hormon..

      0 0
    • klerik  

      Mosim rict, ze jsem u nich 2× nakupoval a vzdy mi zbozi prislo v pohode. Pravda. Jednou pozdejc, ale taky mi poslali omluvny email s vysvetlenim, ze probehla spatne obj. u dodavatele a podruhy nevedeli, jestli mi zbozi poslali a nebo ne. A to mi rovnou volali. Tak ze podle me skusenosti velice seriozni jednani a hodlam u nich dal nakupovat i pres ty male chybky. Jsme jenom lidi a vsichni nekdy neco zblbnem.

      0 0
    • yetti  

      Mam s Bagbike celkem pozitivni zkusenost. Objednaval jsem u nich zatim 2× a je sice pravda, ze ani jedna dodavka nebyla 100%, ale pan Pytel v obou pripadech reagoval velmi slusne a nakonec problemy po vzajemne dohode vyresil k me plne spokojenosti. Takze vzhledem k cenam, ktere maji u nich pravdepodobne budu nakupovat i nadale.

      0 0
    • Andrysska  

      No, nedá mi to, abych něco nenapsala. V Bagbiku jsem si kupovala pár věcí, ale postupem času se mi pan Pytel dost znechutil. Kamarádka u něj nechávla spravovat kolo, udělaly jsme vyjížďku a bylo vidět, že jí nic neopravil, poté jsem se byla podívat do Bagbiku a mezitím přišla nějaká cyklistka a taky si stěžovala na servis-takže kolo bych k němu rozhodně nedala! Co se týče nějaké ochoty k zákazníkům, taky nic moc- pokud nejde opravdu o něco „většího“. Radši si připlatím peníze a půjdu někam, kde se mnou budou jednat solidněji.

      0 0
      • Miky  

        Tak tohle je sada, Jardu znám z oddílu už jako kadet a byl to vždycky pohodový člověk a dobrý businessman – myslím, že se vždy snažil udělat dobrou cenu, tak aby zákazník byl spokojen. Nechci posuzovat práci jako mechanika – nikdy jsem ho při praci neviděl a tudíž mi nepřísluší ji posuzovat, ale znám spostu bikerů z Ostravy a nikdÿ jsem neslyšel, že by Jarda při reklamaci dělal nějaké problémy nebo to co tady píše Daník. V základním textu treadu (vláknu) mohu souhlasit jen s výrokem Daníka – Jumpsport = U DVOU KOKOT*Ú, větší XXX jsem jako prodavače ještě neviděl. Hlavně teda ten mladší. To je jen můj osobní názor.

        0 0
    • Meesha  

      I ja pridam sve zkusenosti:

      Uskutecnoval jsem nekolik nakupu – jeden den objednáno a vzdy do 24 hodin bylo spravne zbozi doma! Lepsi ceny u tehle veci jsem na netu nenasel. Emailova komunikace taky bez problemu, takze Bagbike je u me jeden z nej eshopu a budu tam vesele nakupovat dal.

      0 0
      • james11  

        souhlas! taky max spokojenost!

        0 0
        • Martas  

          Musím se přidat-taky MAXIMALNI spokojenost!!!!Pro­vedl jsem v tomto eshopu již několik nákupů a vždy vše doručeno podle objednávky, vždy bez komplikací a ceny nejlepší!Např. včera jsem objednal 2ks RR a nějaké drobnosti,dnes ráno telefon od PPL,převzetí balíčku,zaplacení atd…Samozřejmě vše jak jsem objednal,kompletní za dobrou cenu.Budu nakupovat dál a těším se na další nákupy!

          0 0
          • raceman  

            byl jsem tam dneska osobně kupovat tepak sigmu pc 15, a tak ochotného prodavače jsem už dlouho neviděl. poradil doporučil, v pohodě mi předvedl zboží. a navíc mají perfektní ceny :) já jen doporučuju

            0 0
            • Sabbath  

              Taktez jsem spokojen. Nakupoval jsem 2× a vzdy vse prislo vcas a spravne. Navic velice ochotna komunikace mailem.

              0 0
    • raceman  

      Jen doplním, ta sigma má hodně blbou konstrukci uchycení pásku a tak mi to prasklo, a už to tam skoro 3 tydny leží, tak sem zvědavý.....

      0 0
    • kámen úrazu1  

      Minulý týden jsem reklamovala u bagbiku tachák. V úterý ho poslala, v pátek jsem měla už nový. Takže neměním názor, s bagbike jsem velmi spokojená, z e-shopů jej využívám nejraději.

      0 0
    • Andrysska  

      Kupovala jsem zde tretry a spokojenost! Chválím a doporučuji!

      0 0
      • klerik  

        Souhlasim, jen stranecky by mohli bejt trochu „dizajnove“ zajimavejsi. Ale jinak? Super.....

        0 0
        • GrandeBelde  

          nakonec docela dobrá reklama? zazvonil zvonec a pohádky je konec..žádný „e“ prodejce si dnes nemůže dovolit nevyhovět zákazníkovi, v dnešní době kompjůtrů jutrutru…jen pozn. jediná moje negativní zkušenost s e-shopem je na kupkolo.cz..mají zde zřejmě velmi gumového skladníka, nejednou mi totiž poslali jiné zboží než jsem si objednal, člověka to otráví..

          0 0
          • klerik  

            No, to si na tom jeste docela dobre. Z koloshopu mi ho radsi neposlali vubec. A obednaval sem nekdy v zari a nebo v srpnu. Jo, bylo to z 24.9. Toho uz se nedockam. No, co se da delat…

            0 0
      • borda  

        Nejsi ponekud schizofrenni?:-)

        dolu nahoru Andrysska || Blokovat užvatele || 23.06.2006 08:41:05 || arrow || 194.108.195.xxx

        No, nedá mi to, abych něco nenapsala.

        V Bagbiku jsem si kupovala pár věcí, ale postupem času se mi pan Pytel dost znechutil.

        Kamarádka u něj nechávla spravovat kolo, udělaly jsme vyjížďku a bylo vidět, že jí nic neopravil, poté jsem se byla podívat do Bagbiku a mezitím přišla nějaká cyklistka a taky si stěžovala na servis-takže kolo bych k němu rozhodně nedala!

        Co se týče nějaké ochoty k zákazníkům, taky nic moc- pokud nejde opravdu o něco „většího“. Radši si připlatím peníze a půjdu někam, kde se mnou budou jednat solidněji.

        0 0
    • nobody  

      tak dneska jsem zanesl do bagbike reklamovat tretry – Specialized Sport, odlepuje se mi podešev, tak uvidíme, jak dlouho to bude trvat.Potom napíšu zkušenost – dobrou nebo špatnou.

      0 0
      • nobody  

        tak mi vrátili peníze, chtěl jsem si tam hned koupit nové tretry, ale neměli na skladě žádné, tak jsem skočil do Yogi a koupil znovu spešly sport 07.

        0 0
    • Zerocool  

      Proč u dvou kokotů, mám s tím obchodem vesměs dobré zkušenosti…

      0 0
      •  

        Tak jsem ten „vychvalovanej“ shop zkusil,sháním pedály Crankbrothers Candy SL a zkusil jsem si mailem domluvit „lepší cenu“, která byla o více než 1000 Kč nižší než maj oni na netu (poslal jsem jim dva odkazy o cenách jinde). No a oni se ani za týden nedokázali odpovědět. Já mám o nich obrázek udělanej a určitě ho svým známým nedoporučím.Zlatý Bikestore, tam maj o svý zákazníky zájem a snažej se vyhovět nebo najít jinou alternativu.

        0 0
    • tomfree  

      Jsem z ostravy,takže bagbike navštěvuji osobně a zatím vždy vše v pořádku,jsem spokojen taky s kolokrámem vždy se mi telefonicky ozvali a domluvili detajly.

      0 0
    • Venda  

      Ve čtvrtek v 8:45 jsem si objednal Camela za 640 Kč (není to užasné?!) a v pátek v 9:05 jsem s ním vyjížděl na první vyjížďku. Já jsem naprosto spokojen!!

      0 0
    • Lucke  

      ted se chystam na reklamaci tepaku..a myslim ze pan Pytel vyhovi.......o dal­sim pokracovani reklamac e budu informovat:)..

      0 0
      • Lucke  

        ale ne ze bych byl proti obchodu Bagbike :).zatim spokojenost..do­konce jsem nakoupil..i za vynikajici ceny:)..merida dresy..ktery stoji normalne..o moc min:)..a tady sem jedostal pod 1000..

        0 0
    • juebox  

      já mam jen dobré skušenosti,v utery jsem si objednal brzdy a ve čtvrtek jsem je měl doma,kamoš si tam koupil sedlovku a dal mu ještě vyšší model za stejnou cenu jako nižší model …mužu bagbike jen doporučit

      0 0
    • DaveBury  

      Bagbike je primaobchod. Parádní ceny + jedny z nejlevnějších nákladů na dopravu PPLkem, což je prima…

      Jen je škoda, že stále nevím, kde se nachází mé světlo, které jsem odesílal na reklamaci 22.8. Celkem by se mi i hodilo. :(

      0 0
    • pavelr  

      Ze stránek bagbike.cz: "Našli jste zboží jinde a levněji? Domluvte si nejlepší cenu! Máte s tímhle nějaké zkušenosti? Chtěl jsem si koupit bundu a kalhoty. Kalhoty jsem našel jinde levněji, tak jsem jim před 3 týdny napsal, jestli by mi je nechali levnějc. Dosud žádná odpověď. Tak jsem oblečení objednal jinde.

      0 0
      • Pijer  

        Normálně to funguje a většinou se i na ceně domluvíte. Někdy napíše, že se na tu cenu prostě neumí dostat, ale když Ti týden nejde odpověď, tak je to divné a to jsem mu pak zavolal, připomněl se a většinou ještě ten den měl odpověď. Jinak tenhle krám mám zařazený mezi top5

        0 0
        • ufonek  

          Mám podobnou zkušenost, tenhle krám mi byl příbuzenstvem doporučován, já tam nakupoval pouze jednou. Objednal jsem po netu pedály, druhý den mi přišel mail že si je můžu vyzvednout. Na ten jsem promtně odpověděl, že požaduji zaslání na dobírku. Potom se dýl než týden nic nedělo, tak jsem tam zavolal a výsledek? Omluva a pedály druhý den doma.

          Takže jediné co se mi nelíbí je ten jejich shop kde není možné přímo zakliknout způsob doručení a výslovně se tam zmiňujou že pokud člověk neuvede do poznámky osobní odběr tak posílají vše na dobírku. Bohužel u Ostraváků pak zmatkujou.

          0 0
          • jIrI___  

            Tak to dopadá, když je člověk líný sednout do tramvaje nebo auta a pro zboží si zajet :-D

            0 0
            • ufonek  

              JJ asi tak nějak ;) Na druhou stranu občas časově dost nestíhám, auto nemám, MHD nejezdím a průkazku nevlastním, tak těch pár korun navíc za doručení až do domu nebo do práce obětuju. Jako línej každopádně jsem ;), nakupuju osobně pouze v shopech které jsou v mém akčním pěším rádiusu, mají přijatelnou otevíračku abych to stihl a nestojí se tam fronty jak na banány.

              0 0
          • DaveBury  

            Nechapu.

            Pokud si chces objednat zbozi a osobne ho prebrat, tak nevyplnuj adresu a napis osobni odber.

            Pokud napises adresu, tak ti to poslou domu.

            0 0
            • ufonek  

              Přesně tak, bohužel já jsem vyplnil adresu a oni čekali že jako Ostravák si pro to snad dojdu. Příště tam tu dobírku raději ještě uvedu do poznámky, aby nedošlo k mýlce.

              0 0
              • deko  

                Si snad delas prd… Delam v podobnem prodeji , ale kdyz je tam proste Ostrava a prodejce je v Ostrave , tak si snad pro to zajdu ne. Ono ta posta taky neco stoji , ale kdyz nekdo nema nohy si pro to prijit , tak je to tezky.

                0 0
                • jIrI___  

                  To je ta nová doba internetových obchodů – všechno až do domu a nejlíp do hodiny po obědnání :-))

                  0 0
                • ufonek  

                  Apropo když už jsi u ceny té pošty, třeba budeš vědět, mají tyhle firmičky nějaký speciální smlouvy s Českou Poštou? Ono mi to může být jedno, platím stejně pouze jedno poštovné, ale docela mě zaráží že je to občas jako TV seriál, každý druhý den balík a v každém 1–2ks zboží. Nejvtipnější je když to některé firmy odesílají v jeden den najednou a pak to přijde zabalený každý kus zvlášť.

                  Teď třeba čekám docela drsnej balík z BartSportu, pouzdro na výměný sklíčka do čelovky za 60,– Kč. To bude opravdu obrovský balík, asi tak do dlaně. Zatím krom jedný výjimky, co kousek to balík.

                  0 0
                  • deko  

                    Ono cena je stejna ( male veci a pod 100kc a velke , vetsi jak delka 3 stran 5M a vahy  150–250kc) Domluva je spise , ze ti posta prijede pro baliky (svoz) a tisknes si sam Cisla obchodnich baliku , zduvodu sledovaní.

                    Spise me prekvapuje to , ze jsou lide tak zhnili , maji to ani ne 5 minut , ale chteji to poslat. Nabidnem jim , ze jim to privezem , NE oni to chteji poslat. Proste co nejvice obrat prodejce.Neuvedomi si , ze kdyz jsou nizke ceny , tak zisk na jednom vyrobku je napr. 10–15% zceny , a z toho se musi platit najem obchodu , zamestnanci apod. Nekdy se nevyplati ani se zakazniky jednat. Chteji na prodejne nejnizsi internetovou cenu , rozbaleni , ukazku a nakonec montaz. .......

                    Hned i k reklamacim. Zakaznici to chteji mit co nejdrive , nejlepe do druheho dne.Nechapou , ze od zakona je na to doba 30dnu.Snazime se to resit co nejrychleji , ale najdou se takovy , jako zde Danik , Triska nebo jakou ma vubec prezdivku....­.A kdyz se nekdo neozývá na email , tak si radeji zavolam.

                    Tak jsem to zhrnul vse v jednom. :-)   Jen v teto kauze , ktera vznikla  se zastavam pana Pytla.Solidni , slusne a ochotne. PS. Jen by si mohl toho mladeho krapek „dodelat“ , nejak me ten obchod kazi.Vite jak to myslim

                    0 0
                    • TheIF  

                      Obrat prodejce ? Vždyť v ČR se nenosí poštovný zadarmo a když jo tak od větších/velkých částek.. Co takový UK shopy co posílaj od 100liber zadarmo a určitě na tom neprodělávaj

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        tak tak, poštovné za darmo jsem ještě neměl, a to ani když jsem kupoval PC za 22 tisíc.

                        Tohle se mi u nás vůbec nelíbí.

                        0 0
                        • juice  

                          možná vybíráš špatné dodavatele…:-)) a co třeba koloshop?

                          1. Obchodní balík s dobírkou
                            • Odeslání zboží obchodním balíkem České pošty s doručením do 24 hodin, s dopoledním rozvozem po celé ČR, s uhrazením kupní ceny dobírkou.
                            • Náklady na poštovné a doběrečné jsou u zboží do 3000,–Kč celkem 100,– Kč. Při nákupu přes 3000,– Kč není účtován žádný poplatek.

                          viz. http://www.koloshop.cz/?…

                           
                          0 0
                          • Pavel100  

                            Jsi se vzbudil nebo co jako? To tady má každý normálné e-shop s prodejem kol a komponent!

                            A jinak ad1) mají to sice hezky napsané ale každý ví kdo si něco nechal posílat poštou, že to není až taková pravda doručení do 24h:-) a dopolední rozvoz taky není pravda.

                            Dej si sprchu a pak ulehni k zimnímu spánku:-)

                            0 0
                            • juice  

                              jsi trochu mimo mísu, přečti si na co jsem reagoval. já se už sprchoval, ale ty asi ne.

                              gl

                               
                              0 0
                        • karliner  

                          tak třeba zrovna bagbike měl dopravu (OV – Pha) kurýrem zdarma (kupoval jsem 4 pláště za nějakých 2700 dohromady

                          0 0
                      • kolda  

                        konkretne Bagbike posila zadarmo PPL od 2000…

                        ani cenu neni problem domluvit. kupoval jsem od nich hydry a plaste. R.Ralph mel za 800, N.Nick za 1100. na jinym shopu byly ty plaste oba za nizsi cenu. tak jsem se slusne zeptal,jestli mi da i NN za nizsi cenu,at beru vse od nej. zadny problem.

                        jednani ze strany J.Pytla bylo taky vzdy slusne a korektni. to pak clovek promine i obcasnou chybku,kterou tu a tam udela kazdy.

                          
                        0 0
                      • Pavel100  

                        A když si něco objednám tak to jde i vrátit třeba jako u nás do 14 dní? případně když něco pošlou špatně jak se to řeší?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ano samozřejmě, ověřeno i v praxi. Vracel jsem na CRC jednu i poměrně drahou objednávku (850 liber) a žádný problém.

                          Pokud udělají oni chybu a něco pošlou špatně, tak proplatí i poštovné na poslání té chybně zaslané věci směrem k nim (akorát je třeba dodržet podmínky k tomu odeslání zpět, což není problém; to je jen pro případy, aby někdo nepoužil nějaký extrémně drahý typ dopravy směrem k nim).

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Tedy jediná nevýhoda je v tom, že vše jde o něco déle než v rámci ČR.

                            0 0
                        • obda  

                          Já jsem teď vracel na Wiggle (na webu měli starý popis, který neodpovídal zaslané věci) a ozvali se během pár hodin. Vrácení bez problémů, vzhledem k tomu, že to byůa jejich chyba, tak proplácí i poštovné.

                          0 0
                    • Kubiczech  

                      …dovolil bych to shrnout jednou vetou: Nas zakaznik, nas pan. Jeste, ze u tebe nemusim nakupovat. S timhle pohledem bys mel zavrit kram, protoze te ty svine zakaznici primo nechutne obiraji… (:

                      0 0
                      • ufonek  

                        LOL

                        0 0
                      • deko  

                        Tak nenakupuj. Mame zakazniku dost. Postovne zdarma mame od 1000kc , coz ma malo firem. Na prodejne davame i internetovou cenu s montazi zdarma. Ono toto moc firem (obchodu ) nedela. A kdyz se ti to nelibi , Tvuj problem. Reklamace mame vesmes vyrizeny do 1tydne. Vraci se nam hodne zakazniku. :-)

                        0 0
                      • Pavel100  

                        Náš zákazník náš pán…to mohlo platit v jiné době a když lidi byli slušní a ne dneska, dnes je jiná doba:-) Sposta lidí dneska jsou hajzlové(neumí se ani slušně chovat ani jednat) a zajímá je jenom nejnižší cena(třeba rozdíl 20Kč už je pro některé na záchvat podle zdejšího popisu na B-F)…tak si to můžou jít koupit jinam…tam na tom mají 5 až 10% a dělají že jsou king ale přitom sami nic nezískají…akorát chvilkovou slávu.

                        0 0
                        • Pavel100  

                          Někde se tady psalo, že obchodník musí mít aspoň 20–25% na zboží jinak po zaplacení daní skoro nic nemá…ale určitě se tu najde nějaký ekonom co to bude vědět přesně.

                          0 0
                          • deko  

                            Je to v tom jaky ma kdo obrat . Ten kdo ma ze zbozi 5 – 10% ma stejny nebo i mensi zisk nez ten s 15 – 25% . Jen se proste vice na dre , kvuli baleni a pod.

                            0 0
                            • Pavel100  

                              Je to přesně jak píšeš, někdo má nejnižší ceny, říká si KING(i se tak tváří) ale v podstatě na tom nic moc netrhne i když toho prodá kilotunu.

                              0 0
                              • kolda  

                                no covece,ja nevim, jestli nekomu to nekomu staci jako vysledek podnikani. ..

                                ze by byl jen sikovnejsi obchodnik?

                                0 0
                                • deko  

                                  Zase si vem , ze alfacomp zrusila kompletne svou konkurenci v Ostrave. Ted si muze ridit ceny jak chce ( kdyby chtela ) .  Jedina nevyhoda tohoto obchodu je , ze se tam casto meni ceny a to v rozmezi i 500 kc.

                                  0 0
                                  • Pavel100  

                                    přesně tak, nejdříve pořádně potopí konkurenci a pak si bude dělat svoje ceny…teď zrovna nemyslím jenom obchod s PC ale jeden známý odsud;-)

                                    0 0
                                    • ufonek  

                                      No ono v případě alfy si za to mohla ta konkurence tak trochu i sama. On totiž tenhle kdysi malý a zavšivený krámek s nic moc obsluhou, špatnou pověstí co se týče reklamací, nejenom že nabízel masám HW s vyloženě dumpingovými cenami, na který se nebylo možné dostat jinde ani za přispění nejrůznějších slev, ale také se snažil na rozdíl od ostatních reflektovat požadavky trhu. Což byla ze začátku věc vcelku nevídaná, obcházel jsem kdysi dost krámů a krom peprných cen byl mnohdy navíc jejich sortiment vyloženě nezajímavý.

                                      Takže ačkoliv jsem tomuto shopu nikdy extra nefandil, tak si to své postavení vybojovali zaslouženě, a to říkám i přesto že známý taky prodával HW ale přes silnou konkurekci to byl nucen zabalit.

                                      0 0
                    • ufonek  

                      Přesně tak jak píše TheIF, je to placená služba a je jen na prodejci zda ji bude nabízet a za kolik. O žádné obírání tedy nejde. Z pohledu prodejce ti snad může být jedno z jakého důvodu si to zákazník nechává poslat, z pohledu zákazníka rozhodně nebudu řešit náklady prodejce, pouze se musím sám zamyslet zda jsem ochotný ty peníze navíc za tuto službu dát či nikoliv.

                      To že někdo zaplatí za tebou zmiňovaných 5 minut 100Kč je jeho blbost, jenže ono ne vždy je to těch 5 minut. Já třeba objednával ty pedály na dobírku zrovna v době kdy jsem v práci težce nestíhal, v shopech kde jsem se byl schopný z práce utrhnout je neměli, cesta tam a z5 by pro mě znamenala 2 hodinovou záležitost, kterou bych si musel ještě později nadpracovat, nehledě na jízdné, takže dát těch pár korun navíc, za ten luxus že to budu mít druhý den doma mi za to fakt stálo. A těch důvodů může být víc, nejenom časová nebo zdravotní idispozice. Třeba co se týče nákupu HW tak docela profláklý a oblíbený shop v Ově je AlfaComp, ale to nakupování tam je hlavně z důvodu naprosto neskutečných front takový opruz, že spousta lidí neváhá raději zaplatit více u konkurence nebo objednávat více věcí najednou a nechat si to poslat.

                      Nicméně ten pohled ze strany prodejce, který mě jako zákazníka de-facto zajímat nemusí, je však také zajímavý. To vlastní tištění čísel obchodních balíků vysvětluje proč bylo možné že mi jeden den došel mail i s číslem balíku a druhý den omluvný mail s vysvětlením že žádný balík neposlali neb zboží nakonec ještě nedorazilo na sklad. ;) Jinak dovedu pochopit pokud zásilka přijde ve větším počtu balíku, dejme tomu z důvodu uvolnění skladových zásob, nebo z toho důvodu že se jedná o zásilku většího počtu kusů zboží a je to tak zřejmě pro tu firmu výhodnější z důvodu manipulace. Ale opravdu mě zaráží např. to když jsem teď udělal objednávku na čelovku (konkrétně v BartSportu) a k tomu jsem si přibral veškeré příslušenství, nějaký obal, adaptér, výměnné sklíčka a obal na ně. A vše tohle mi chodí zabaleno zvlášť, prostě jednou týdně přijdu domů a leží tam obálka s nějakou cipovinou za pár kaček. Prostě nechápu důvody které je k tomu vedou, čekal bych že těch pár drobností odloží do doby než budou mít na skladě kompletní objednávku a pak to odešlou najednou. Už jsem se setkal s tím že mi z jednoho shopu volali právě z důvodu že ne vše měli skladem a normálně jsme se domluvili na řešení přijatelném pro obě strany.

                      Takže ten tvůj příspěvek je v kontrastu s chováním některých e-shopů kde člověk nabyde dojmu že na nákladech za doručení dané firmě vůbec nezáleží.

                      0 0
                      • deko  

                        Jde videt , ze si tu ctete a vybirate co potrebujete. Pisu , ze jim nabydneme dovoz po Ostrave zdarma v dobu jakou maji cas (zase ne v 5 rano a  9 vecer) . Je to pro nas snazsi i vtom , ze posta dokaze za tak kratkou dobu balik poskodit a tim padem zakaznik ceka i mesic na nove zbozi.

                        Kdo dela ze podle cislo baliku a pak ze je jeste na ..... Ma v tom proste totalni bordel. Nekdy se stane , treba na vanoce , ze je tech baliku hodne a i OB prijde az za tyden. My delame v branzi jiz delsi dobu a tak mame na poste par kontaktu , ze nase baliky jdou hned jako prvni (profi balik).

                        A kdyz nekdo posila zpozi po jednom kuse , zase v tom maji bordel a nedokazi se domluvit. Je to na jednani obchodnika co je pro nej vyhodnejsi.

                        0 0
                        • ufonek  

                          Jde videt , ze si tu ctete a vybirate co potrebujete. 

                          Ale ani ne, jen si nemyslím že by toto bylo motivováno za účelem „obírání“ prodejce. Sice mi uniká smysl takového řešení jak ty píšeš, že si to nenechají dovést ale upřednostňují poštu. Vážně ale pochybuju že by se někdo zamýšlel nad náklady prodejce a záměrně volil to co by prodejce nejvíce finančně poškozovalo.

                          0 0
                          • deko  

                            Neboj najdou se takovi . Jeste jsou pripady , ze nevim kde si zjisti nakupní cenu urciteho zbozi a zacnou ti rikat , ze na tom mas 15% , to ti staci , chteji jeste slevu a na prodejne s montazi. 10 az 15 zakazniku se za mesic najde.

                            0 0
                • dieegoo  

                  Ja na tom nevidim nic spatnyho. Zakaznik si tu sluzbu zaplati, at si prodejce klidne v duchu rekne, ze je to blbec, ale to je tak jediny, co muze.

                  Vcera jsem si taky objednaval veci, sice ne bikoveho charakteru, ale to neni podstatne. Kram ma pobocku v mem meste, ale nechal jsem si to dovist kuryrem – proc? Protoze kdyz mi to nebude sedet, tak to muzu do dvou tydnu vratit. Kdyz si to vyzvednu na krame, tak mam smulu :) I takhle prosty muze byt duvod, proc si lidi, kteri to k vam maji 5 minut pesky, nechavaji poslat zbozi postou/kuryrem.

                  0 0
                  • Pavel100  

                    no jo je to tak.....jsme prostě vychcaní…osobně bych si to vyzvednul a naopak využil výhody prohlédnutí výrobku s tím, že aspoň zjistím od koho to kupuju a ocením/neocením třeba jejich osobní přístup.

                    0 0
                    • ufonek  

                      No to tedy opravdu jsme, dneska jsem byl tak „vychcaný“ že jsem se rozhodl ušetřit za poštu a došel si do krámu osobně. Zboží které tam měli celý měsíc bez problémů skladem, nějaký ještě větší „vychcánci“ zrovna těsně před mým příchodem vykoupili. ;)

                      Že já vůl včera večer ten košík neodklikl !!

                      0 0
                      • Pavel100  

                        No tak jsi tam měl jít už včera…zase řekneš že nebyl čas to známe;-) Já to myslel docela jinak, ne zrovna tento případ…raději se podívám na to co kupuji než si to nechám poslat a pak řešit že tomu něco je a chci to vrátit a z druhé strany slyším že jsem to musel poškodit jedině já osobně:-( Pokud to nejde osobně že to není kousek, tak samozřejmě nepojedu přes 1/2 republiky:-)

                        0 0
                    • dieegoo  

                      Nevim, jestli bych tomu rikal vychcanost. Jsou veci, ktery ti v krame nepredvedou nebo jsou na delsi zkoumani a prodejce tam s tebou u toho urcite stat nebude, nez se rozhodnes.

                      Nebo pokud vybiram ze dvou veci, co nemaji na pobocce a museli by si ji nechat dovest ze skladu – uz vidim, jak prodejce chrochta blahem, kdyz si objednam obe varianty, necham si je obe predvist a pak reknu, at si to zas zabali, ze se mi nelibi ani jedna. To si to radsi objednam rovnou domu a usetrim mu tim praci.

                      0 0
                  • deko  

                    Reknu to tak. Nedelam v bike prumyslu. U nas je nevyhoda , ze se zbozi musi ROZBALIT , SLOZIT a teprve POUZIT. To uz staci k tomu , ze se neda zbozi vratit . Vyhodou osobniho odberu je , ze se na to zakaznik poradne podiva , jestli mu to bude vyhovovat , slozime a vyzkousime . Nebude se mu to zdat , veme se jina znacka. A ono balit jen tak z ****** nejakej BOX v krabici , jen proto ze to chce mit dorucene domu je opravdu drbacka. Kdyby se jednalo o nejakou kazetu , prehazku apod (delat v tomto prodeji) , tak je mi to uplne levy.

                    0 0
    • karliner  

      Já jsem s bagbikem byl vždy spokojen. Pravda, reklamovat jsem nic nemusel, ale rychlost vyřízení vždy fascinující!

      0 0
      • tomaschek  

        Souhlas. Při výběru prodejce je pro mě rozhodující cena, šíře sortimentu a individuální přístup ke stálým zákazníkům – ideálně v uvedeném pořadí.

        Bagbike jako jeden z mála splňuje všechny tři body, a pokud u některého komponentu nedokáže jít s cenou na nejnižší nabídku na trhu, nebo ho neumí rychle sehnat, férově to přizná. Proto v Ostravě nejraději nakupuju tam.

        0 0
    • deko  

      V Ostrave nakupuji jen ve dvou obchodech. Jiz zminovany Bagbike a Bicykly.Kazdy maji jiny vyber znacek a nepletou se do sebe . Perfektni jednani , vzdy se domluvime na dobre cene (vyhodna pro ne a zakaznika) a reklamace vyrizena , kdyz je moznost i ten den. 

      Sice mam jeste v MadejaSportu slevu 15% , ale zdaji se me tam arogantni , a ceny (krom plastu Schwalbe ) maji vysoke ( napr. REBA o 6 tis. drazsi nez v Bagbike)

      0 0
    • drtyc  

      Tak koukam na tu historii a teda hodinu predavat reklamovane zbozi je docela sila, at uz tam slo o cokoliv. Chyba podle toho co je tu napsano byla v komunikaci a jednani na obou stranach.

      Zakaznik kdyz donese zbozi na reklamaci, tak prvni co ma obchodnik udelat, ze prevezme zbozi a vyplni nejaky ten papir a ne ze hodinu „skoli“ zakaznika.

      Zakaznik ktery prijde s tim, ze chce penize se da predpokladat, ze bude nevrly a je to riziko obchodu, protoze si koupil hracku nebo neco jineho a ted si nemuze hrat a misto toho jde rekalmovat.

      Na takovy zakazniky nejlip pusobi fakt, ze se objevi papir a dojde k prevzeti zbozi k reklamacnimu rizeni bezodkladne stejne jako kdyby prislo od zakaznika zasilkovou sluzbou. Pak zakaznik vidi, ze obchodnik plni zakonne povinnosti a pookreje i kdyz byva nabrouseny protoze chce penize a papir prevzeti reklamace obcas pusobi jako rudy hadr na byka, ale od toho je obchodnik aby vysvetlil, ze jde o proces podle obcansko-pravniho zakoniku a oba v tom procesu maji svoje prava. Zakaznikovo pravo je dostat vyplneny papir a obchodnikovo vyrizovat reklamaci nekolik dnu podle toho co bude potrebovat kam poslat posoudit nebo opravit.

      Rozhodne „skolit“ zakaznika hodinu mi neprijde jako fer, ale zase se da predpokladat, ze byla snaha usetrit papirovani a pak se komunikace zvrtla.

      0 0
      • kámen úrazu1  

        Tak ses koukl na historiri špatně. Jinak by sis všiml, že se tu vyskytují minimálně dva nicky jednoho uživatele, které jsou namířeny proti bagbiku. Poradím, jedním z nich je zakladatel diskuze.

        0 0
        • ufonek  

          Sic jsem to nečetl celé, ale stačí si přečíst reakci obviněného (Seb) na úvodní příspěvek. Názor nechť si každý udělá sám.

          0 0
    • Gooorila  

      Jestliže se někdo bude rozhodovat, zda u bagbike nakupovat, určitě si tento thread přečte a na pomyslnou váhu si dá negativa a pozitiva. Takže ať pomohu přidat váhu těm kladům:

      Kolo jsem kupoval v tomto obchodě poprvé. Protože na mě bylo znát, že jsem totální laik, bylo mi zdarma přihozeno nářadí v ceně několika stokorun. Do této chvíle to může být jen milý tah.

      Po třech týdnech jsem tam byl poprvé. „Něco“ mi „odněkud“ cvakalo. V plné sezóně mi technik rozebral šlapátka a sedadlo, promazal a odjížděl jsem bez cvakání. Zdarma.

      Po dalším měsíci opět návštěva. Problém s tlumičem zadní stavby. Promazání nepomohlo, ať mohu jezdit, sundal pan Pytel tlumič z jiného kola, namontoval jej na mé kolo a poškozený si už reklamoval sám. Zdarma.

      Při nákupu plášťů mi po otázce, zda na výměnu potřebuji nějaké nářadí kolo kompletně přezul. Zdarma.

      Když jsem se přišel zeptat na nějaký olej na mazání a zmínil jsem se, že mi drhne brzda, vzal kolo a zase si dvacet minut hrál a seřizoval. Zdarma.

      Nyní je kolo již po dvouleté záruční době, přišel jsem před sezónou nechat kolo seřídit. Druhý den po přivezení jsem kolo odvážel. Seřízení opět zdarma.

       

      Přestože uvádím informace, že vše bylo zdarma, zdaleka nejde jen o peníze. Přístup, kdy mi kdykoli nejen on, ale také jeho kolegové vždy poradí (já jsem opravdu totální laik), je někdy mnohem duležitější.

        
      0 0
      • pegas  

        čééče…z tebe musí mít už v tom obchodě pěknej vítr…všechno zadarmo, aby nám za chvílu nezkrachoval:-)

        0 0
      • M_ishak  

        Předpokládám, že to kolo nebylo za 9 000 Kč, ale tak o nulu navíc, jinak by se o tebe tak nestaral. Ale mám pro tebe možná šokující informaci. Nic na světě není zdarma. Pokud tedy z ceny kola jde cca 30–40% do firmy, tak 10 minut na přezutí gum ti rád věnuje :O)

        0 0
      • pepek  

        " po otázce, zda na výměnu potřebuji nějaké nářadí " – koho se teď budeš ptát v lese?

        0 0
    • kixik  

      Ahoj, po přečtení zkušeností se chci podělit i o své.

      Scháním kolo, a dnes jsem narazil na eshop www.bagbike.cz.

      Vybral vyhlédnuté kolo, ale jelikož jsem k eshopum trochu skeptický (na webu se zdá že vše je skladem a ve skutečnosti to bývá mnohdy jinak), zvedl jsem telefon a do obchodu zavolal.

      Mluvil jsem přímo s panem Pytlem. Řekl jsem mu o jaké kolo mám zájem, a jestli mají požadovanou velikost rámu. Bohužel neměli.

      Pan Pytel byl však velice vstřícný a navrhl mi že na kolo přehodí rám z letošního modelu a to za tu samou cenu!! První příjemné překvapení.

      Dále se mě zeptal jak jsem veliký. Poté mi řekl, že si myslí že mi bude stačit menší rám. Ale dal mi čas na to abych si to mohl promyslet a skočit někam ozkoušet. Jelikož jsem z Plzně, tak jsem doběhl do prodejny tady a světe div se. On měl pravdu. menší rám sedí (původní byl dost vysokej, jak řekl on „jsou to štafle“). Čili další pozitivní zkušenost.

      Kolo jsem tedy objednal. Nyní uvidím jak to bude vypadat s doručením. Četl jsem zde názory typu, že dodací lhůty jsou neúměrně dlouhe. Pan Pytel mi řekl, že do týdne bych měl mít kolo doma.

      Sečteno podtrženo, pro mě zatím pozitivní zkušenost, vstřícné a příjemné jednání. Až kolo dorazí, dám resumé;)

      0 0
      • Vilém  

        A to ses registroval jen kvuli tomuto sdeleni? :)

        0 0
        • Consuelo  

          S bagbike.cz mám odnepaměti jen ty nejlepší zkušenosti. Nebral jsem sice nikdy nic „velkého“, spíš menší věci – komponenty, pláště a tak, ale vstřícnost pana Pytla jde daleko nad rámec běžného obchodování. Okamžité odpovědi na e-mail, velká snaha vyjít vstříc, vpodstatě okamžitá expedice zboží, vždy vše v pořádku.

          Co může zákazníka potěšit víc, když si v pondělí v 16h objedná pedály a v úterý ráno v 9h mu je PPL-ka předává :)

          Stát se může leccos, ale za mne dávám bagbike.cz 100 bodů ze 100 a doporučuju.

          0 0
          • marapara  

            Loni jsem objednával nějaké věci, cca za 2500 a zapomněli mi poslat jeden košík na láhev. Napsal jsem jim, poslal peníze na účet a košík přišel cca za týden od transakce, bez poštovného (nebyla to má chyba).

            Takže u mě taky dobrý.

            0 0
        • kixik  

          No popravdě jsem se chtěl registrovat už déle. Ale zatím mi vystačilo pouze pasivní pročítání.

          Nyní jsem měl už nějaký vnitřní nutkání také zaregistrovat.

          Jak se říká, ve většině fór se to hemží pouze nespokojenými uživateli, což je logické, protože spokojený uživatel (zákazník) nemá potřebu ventilovat se veřejně. Proto jsem chtěl být výjimkou.

          Další co mi přijde zajímavé, že jsem napsal svůj první pocit, a třeba nakonec budu mít z celého průběhu pocit úplně opačný. O který se samo také podělím.

          Kdo ví…

          0 0
      • Blade  

        2 roky a kolo furt nedošlo?

        0 0
        • kixik  

          :))) Dobre, i kdyz trochu s krizkem po funuse, tak slibene resume:

          Jak rekli, tak bylo. Kolo dorazilo behem tri dnu. Vse super, az na to, ze tam zapomneli pridat pedaly. Takze jsem hned volal. Strasne se omlouvali, a do dvou dnu dorazily.

          Pak jsem jeste objednaval nove tretry a take bez problemu.

          U me se tedy nastesti cerne scenare nevyplnili, a nemohu si na jednani eshopu stezovat.

          0 0
    • Mark-H14  

      Mé zkušenosti s Bagbike jedině pozitivní. Dobrý přístup, pohyblivé ceny atd.

      0 0
    • jIrI___  

      Za mě spokojenost s drobnými výhradami. Kupoval jsem tam v lednu brzdy SLX 2012 a trvalo asi 3 týdny, než to bylo vyřízeno. Na netu psané, že je mají skladem, příjdu tam, skladem nebyly, tak jsem si je objednal a měl jsem se stavit příští týden. Příští týden jsem došel, brzdy nikde. Prý nejsou k sehnání, (dovozce Paul Lange sídlí v Ostravě, wtf?), mám se stavit za týden. Stavil jsem se za týden, brzdy tam sice byly, ale se špatnými šrouby a nešel smontovat třmen. Jako omluvu mi dali desky s chladiči místo obyčejných. Další týden jsem tam šel a brzdy už konečně byly v pořádku přichystané. Řešil jsem to celou dobu s p. Pytlem a když jsem tam ten poslední týden přišel, tak tam zrovna nebyl, ale potkal jsem ho pak venku na chodníku, poznal mě a přímo na ulici se omlouval za to zpoždění. Takže ve výsledku spokojenost, seriózní jednání a žádné výmluvy, které jsem poznal u jiných obchodů.

      0 0
      • onik  

        ja takhle čekal 5 měsícu na vyreklamovany přesmyk což nakonec skončilo hadkou a vracenyma penezma s blbyma poznamkama,do te doby bez problemu od te doby sem tam nebyl

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.