• Aillas

    Můžete mi poradit jaké kolo koupit v ceně kolem 10000 Kč. Důležitý je pro mě hlavně kvalitní rám, mělo by to mít Alivio a pokud možno co nejlepší vidli, ikdyž v téhle cenové kategorii to asi nebude žádný zázrak. Zatím se rozhoduju mezi GT Avalanche 2.0 (3.0), Merida Kalahari 590 SX, Schwinn Mesa GS, popř. Kelly´s Quartz. Může to být i cokoliv jiného, pokud o něčem víte. Není lepší něco přidat a koupit model s mechanickou diskovou brzdou? Díky za odpověď.

    0 0
      • Aillas  

        Mě by hlavně zajímalo, jestli někdo ví něco konkrétně o těch modelech, které jsem uvedl (kvalita rámu, vidle, komponentů, …)

        0 0
    • MartinX  

      Je to opravdu asi základ, takze si moc neslibuj… Určitě ale jdi do véček a když si chceš na něco přidat – tak do vidle. Všechny jmenované rámy budou asi dost těžký, ale mají většinou podobnou nebo i schodnou geometrii s dražšími bráškami. Asi bych se řídil váhou kola a zbytek nechám na tvých osobních preferencích :-)

      0 0
    • Otto  

      Hm, řešil jsem to před dvěma roky.Hranice 10.000. Staré Cr-Mo kolo na Alífku jsem posunul za 4000, Nakonec jsem si nechal poskládat na Aliviu s AL rámem kolo, s vidlí Suntour MG90– za 13.000 teď v květnu to budou dva roky,prakticky hned jsem měnil pedály(SPD), pak sedlo(Fízik)(cel­kem2600) a teď jsem musel pro schátralost komplet vyměnit kazetu, převodník,přehazku, přesmyk a samozř. řetez.(cca3500) Vidlice je bez vaklu.Najeté doteď 4000km, dva maratony Ořech jsem jednou seřizoval, náboj jen zadní(generálka po česku- ale spíš preventivně). Takže po zkušenostech s „levným kolem“ můžu říct. Důležité jsou ráfky ,výplet a náboje( s gumovýma krytkama !) ,rám a řadicí páčky (alivio spokojenost). Zbytek odejde tak rychle, že za rok, dva to budeš stejně měnit.Raději bych si nebral tu vidli, co k těm kolům dávají, To je skutečně lepší si koupit něco jiného.

      0 0
    • Otto  

      Zapoměl jsem… Mechanickou kotoučofku na kole za 10.000 v žádném případě! Za ty peníze nemůže fungovat.Bohužel vlastní praxe.

      0 0
      • Aillas  

        A kdyby jsi tedy volil rám, tak který? Já se v tom moc nevyznám, takže nevím, která značka je na tom líp. Když nemám brát ty vidle, které k těm kolům dávají, tak jakou by jsi mi doporučil (za rozumnou cenu)?

        0 0
        • antt  

          Vlastiku, jsi to ty??!:)) Tak jak si dnes dopadl? Ja bJes a hruza… Neboj, neco uz spolu vyberem;)

          0 0
    • mikes  

      Za deset táců včetně kotoučovky? Zkus se podívat do Tesca. Nebo se koukni na www.cyklokatalog.cz, nedůvěřuješ českym značkám?

      0 0
      • RapMan  

        Me ten Schwinn prijde v pohode, drive jsem o nem taky uvazoval, ale pak jsem si jeste priplatil…

        0 0
      • Aillas  

        Kolem 10000 stojí bez kotoučovky. S ní stojí tak kolem 13. Je ale otázka, jestli levná kotoučovka brzdí líp než „V“. Viděl jsem „slušné“ kolo v Intersparu. Nějaký RED FOX. Za 9000 to mělo mít deore a kotoučovky. Když jsem se na to ale díval, tak místo deore tam byl altus, … A to je důvod, proč bych nerad kupoval v obchodňáku. S výbavou, která tam byla bych to sehnal i levněj.

        0 0
    • Vision  

      jako nezlobte se na mě ale za 10 000,– to není kolo pořádná vidle stojí 10 000 ,– možná za 20000,– už se nechá něco dobrého koupit ale za 10 000,– to je jen přibližovadlo …

      0 0
      • enjoy  

        kazdymu staci neco jinyho.moji holce kolo za 10 staci,parkrat jsem na nem jel a pri trose fantazie a spravny geometrii by to slo.

        0 0
        • enjoy  

          jo a kamos ma authora za 10(bez slopingu) a vyskoci na nem 3 schody a vubec to kolo zvlada husty veci.jenom ma lepsi rafky,tot vse.

          0 0
      • McBlacky  

        nesouhlasím 10000 je málo to uznávám, ale každý nepotřebuje švihat 5 krát týdně. Pokud chce kolo na občasné vyjíždky a 2–3 maratony ročně, tak proč ne, když si umí doma seřídit šaltry a brdy, tak je to ok, vidle to je něco jiného, ale jak už jsem někde psal, pevná vidle automaticky neznamená, že je kolo na nic, kdo umí jezdit, dokáže dávat velký peklo i na pevný a kdo neumí, tak mu nepomůže ani FOX s terrou…

        0 0
        • enjoy  

          na odpruzeny se podle me poradny peklo davat ani neda(v ramci XC,no,spis trial nebo jibing by se to dalo nazvat:-)) ale pro kazdyho je peklo neco jinyho.

          0 0
          • McBlacky  

            já to myslel tak nějak všeobecně, a slovo peklo jsem zde zvolil spíš pro důraz, než pro jeho pravý význam v bikerské komunitě :-)

            0 0
            • enjoy  

              vim:-)

              0 0
              • McBlacky  

                když už jsme u toho, jak bys popsal v jednom slově opravdu hustej sjezd na kole s pevnou vidlí? já myslím, že to peklo docela sedí, některý záblesky paměti mě budí ze spaní ještě dnes :-)

                0 0
                • enjoy  

                  selfdestruct?:-) ja nevim,pro me je sjezd kde je vic korenu(napriklad:-)) nez je zdravo strasnej(skvelej:-)) i s docela slusnou odpruzenou:-)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Když trochu zaváháš ve sjezdu s dobrou vidlí, tak se většinou nic neděje, zatímco u pevný jdeš přes…auu Co nemáš ve vidli musí být v hlavě :-)

                    0 0
                    • enjoy  

                      me na odpruzeny vidli vadi asi jedina vec.kdyz sjizdim pomalu nejaky schody nebo neco podobnyho a je ten skon vetsi tak si musim dat vetsi pozor na teziste protoze odpruzena vidle se zapichne a clovek jde snaz pres.ale jak by to bylo s pevnou presne nevim,je to davno co sem na nejaky jel.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.